Προς το περιεχόμενο

Αγορά καινούργιων ελαστικών για Ibiza 1.4 101 Sport


SPANK

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα


Δυστηχώς χτες καθώς πήγαινα σπιτι αφού πριν έπεσα σε μια λακούβα κοιτάω εξω απο το αμάξι και το πίσω λάστιχο ηταν πίτα (δεν το ειχα καταλάβει). Βάζω την ρεζέρβα επάνω και παω στο βουλκανιζατέρ σήμερα, το κοιτάμε και ειχε μπει μια τεράστια πρόκα για αυτο και ηταν πίτα το λάστιχο.

 

Τέλοσπάντων το βγάζει απο την ζάντα και μεσα το λάστιχο ηταν ολο τρίμα μάυρο και απο την μεσα μεριά γύρω γύρω ολο φαγωμένο και γενικάπολύ μαύρο τρίμα ( δεν ξέρω πως λέγεται) , οποτε παω για αλλαγή

και στα 4 τώρα αφου ρώτησα και μου ειπαν οτι το ίδιο δεν υπάρχει.

 

Προφανώς δεν το ειχα πάρει χαμπάρι και πήγαινω με πίτα το λάστιχο για αρκετή ώρα μεχρι το σπίτι και το ξέσκισε τελείως sad.png

 

Αυτα που φοράω τώρα ειναι 195/55 R15 michelin X Green Energy Saver (το ιδιο ηταν και τα pirelli που ειχα στην αρχή) αλλα θα παω σε 195/50 R15 που ειναι κατα 100 euro φτηνότερα και δεν εχουν και μεγάλη διαφορά το 50 με το 55 προφίλ οσο ψάξει και ρωτήσει

 

Είμαι ανάμεσα σε 2 μάρκες , στα Τoyo PROXES T1-R και στα Bridgestone  Adrenalin RE002 Potenza.

 

Θα ήθελα την γνώμη σας για αυτα τα 2 η και αλλη μάρκα δεν κολήσαμε εκει αλλα σε σπόρ η ημιsport χαρακτήρα με τα παραπάνω.

 

Το αμάξι ειναι ibiza 101 sport 2004

 

 

Ευχαριστώ Προκαταβολικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να αναφερθω στις διαστασεις λιγο.Δεν ξερω που εψαξες και που ρωτησες , αλλα τα 195/55 με τα 195/50 διαφερουν :)

 

 

Το πρωτο εχει υψος ελαστικου 195* 55% = 107,25 χιλιοστα = 10 , 725 εκατοστα

το δευτερο εχει υψος ελαστικου 195*50% = 97,5 χιλιοστα = 9,75 εκατοστα

 

Αν εσενα 0,975 εκατοστα (σχεδον 1 ολοκληρο εκατοστο δηλ) σου φαινεται αμελητεο...στην μηχανικη δεν συμβαινει αυτο :)

Αλλαζει η γεωμετρια του αυτοκινητου , το πατημα , πολλες φορες η τελικη του κλπ

 

Προσωπικα στο δικο μου αυτοκινητο χρησιμοποιω ελαστικα και διασταση ζαντας που προτεινει ο κατασκευαστης του.

 

Επισης να δεις τι προτεινει για τον δεικτη ταχυτητα και φορτιου του ελαστικου (αυτα ευκολα υπολογιζονται βλεποντας ποσο τελικη εχει το αυτοκινητο και ποσο βαρος+βαρος οδηγου εχει δια 4 ωστε να δεις ποσο βαρος πρεπει να σηκωνει η καθε ροδα)

 

Μην σκεφτομαστε το κοστος για τα λαστιχα του αυτοκινητου.Ειναι τα μοναδικα σημεια επαφης μας με το οδοστρωμα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα τοσο σε κατάστημα με λαστιχά που εχω ρωτήσει αλλα και όσους εχουν βάλει αλλα ελαστικά απο 55 σε 50 και γενικότερα που αλλάζουν λάστιχα συχνά και μάρκες μου λενε δεν εχει καμια ουασιαστική διαφορά για 1 εκατοστό.

 

Ευχαριστώ για την απάντηση πάντως

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να αναφερθω στις διαστασεις λιγο.Δεν ξερω που εψαξες και που ρωτησες , αλλα τα 195/55 με τα 195/50 διαφερουν :)

 

 

Το πρωτο εχει υψος ελαστικου 195* 55% = 107,25 χιλιοστα = 10 , 725 εκατοστα

το δευτερο εχει υψος ελαστικου 195*50% = 97,5 χιλιοστα = 9,75 εκατοστα

 

Αν εσενα 0,975 εκατοστα (σχεδον 1 ολοκληρο εκατοστο δηλ) σου φαινεται αμελητεο...στην μηχανικη δεν συμβαινει αυτο :)

Αλλαζει η γεωμετρια του αυτοκινητου , το πατημα , πολλες φορες η τελικη του κλπ

 

Κάτι κάνεις λάθος στους υπολογισμούς σου....

Κανένας πολλαπλασιασμός δεν χρειάζεται.

Το 195, ειναι το πλάτος του ελαστικού. (19,5 πόντοι)

Το 55 (που θα γίνει 50) είναι το μήκος του ελαστικού απο την ζάντα μέχρι το τέλος του. (5,5 πόντοι λοιπόν για το 55άρι, και 5 πόντοι για το 50άρι).

Τέλος το 15 είναι το μέγεθος της ζάντας (σε ίντσες).

Αλλάζοντας λοιπόν το λάστιχο απο 55 σε 50 στην ουσία φέρνεις το αμάξι μισό πόντο ποιο κοντά στο δρόμο. Γεωμετρία δεν αλλάζει φυσικά ούτε το πάτημα. Αυτό που αλλάζει είναι το λεγόμενο "βήμα" του αυτοκινήτου.

 

Στον φίλο λοιπόν παραπάνω, αυτό που θα γίνει είναι το εξής. Αλλάζοντας απο 55 σε 50, θα χάσει λίγο απο την μέγιστη τελική ταχύτητα, αλλά θα κερδίσει (επίσης λίγο) σε επιταχύνσεις.

Επίσης θα του "κλέβει" λίγο παραπάνω το κοντέρ, (αν υποθέσουμε οτι το κοντέρ έδειχνε πραγματικές ταχύτητες και δεν έκλεβε απο μαμά), πχ θα δείχνει το κοντέρ 100χλμ και θα πηγαίνει με 97.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το 55 (που θα γίνει 50) είναι το μήκος του ελαστικού απο την ζάντα μέχρι το τέλος του. (5,5 πόντοι λοιπόν για το 55άρι, και 5 πόντοι για το 50άρι).

 

Το προφίλ είναι ποσοστό επί του πλάτους του ελαστικού.

 

Εδώ μπορούμε να δούμε αν είναι στα όρια η αλλαγή που θέλουμε:

 

http://www.1010tires.com/tiresizecalculator.asp

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

Το 55 (που θα γίνει 50) είναι το μήκος του ελαστικού απο την ζάντα μέχρι το τέλος του. (5,5 πόντοι λοιπόν για το 55άρι, και 5 πόντοι για το 50άρι).

 

Το προφίλ είναι ποσοστό επί του πλάτους του ελαστικού.

 

Εδώ μπορούμε να δούμε αν είναι στα όρια η αλλαγή που θέλουμε:

 

http://www.1010tires.com/tiresizecalculator.asp

Έχεις δίκιο.Η περίμετρος πάντως δεν αυξάνεται πάνω από 4%.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Τιμουρ21

 

ελπιζω να το ειπες για πλακα αυτο με το 55=5,5 εκατοστα 50=5 εκατοστα

 

"Ο πρώτος αριθμός χχχ είναι το πλάτος ελαστικού σε χιλιοστά. 

Ο δεύτερος αριθμός yy είναι η αναλογία (ο λόγος) του ύψους του προφίλ προς το πλάτος
ελαστικού επί τοις εκατό. "

 

Googlare το.

 

Ουτε καν το 55,50 δεν ειναι το μηκος του ελαστικου...το λεμε υψος προφιλ. Και οι πραξεις μου ηταν ακριβεστατες.

 

Για την γεωμετρια οντως ειπα μαλακια , δεν πρεπει να αλλαζει.Το πατημα οχι ?αλλαξε πλατος ελαστικου και πες μου αν αλλαζει το πατημα.

Για βαλε ελαστικο που να βγαινει εξω απο τον θολο και να δεις πως αλλαζει και η γεωμετρια.

Οσα ειπες για το "βημα" ειναι ολοσωστα.

 

Απο κει και περα , το να αλλαζουμε πλατος ελαστικου , υψος προφιλ και λοιπα κατα βουληση, επειδη βρηκαμε μια μαρκα πιο φτηνη , πιο καλη και δεν ξερω γω τι αλλο δεν νομιζω οτι ειναι και τοσο ασφαλες

 

Τωρα απο υψος προφιλ 55 σε 50 , που οπως ειδαμε τις πραξεις αλλαζει μονο κατα 1 εκατοστο...ενταξει..εκει προφανως οι συνεπειες να ειναι αμελητεες...αλλα σε μεγαλες αλλαγες....τοτε πολλα μπορουν να πανε κατα διαολου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα ο φιλος το χρησιμοποιει το αυτοκινητο για καθημερινη χρηση σε χαλαρους ρυθμους,η μεταβαση απο 55αρι προφιλ σε 50 δεν θα φανει καν.Αντε να κοπαναει λιγο παραπανω αμα εχει καμια σκληρη αναρτηση.

 

Αν το θελει για να στριβει και να ''μπαινει''  τοτε θελει μια προσοχη παραπανω μεχρι να συνηθισει το πατημα του καινουριου ελαστικου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Όχι αλλαγή από 195/55-R15 σε 195/50-R15. Είναι τελείως λάθος διάσταση! Εάν το νέο ελαστικό έχει πάνω από 2% διαφορά στο βήμα όχι μόνο δεν είναι καλή επιλογή, αλλά είναι και παράνομο! Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Τυποποίησης επιτρέπει μέγιστη απόκλιση 2% από την εργοστασιακή!


Φυσικά, στο ΚΤΕΟ δε θα το ψάξουν, αλλά εάν εμπλακείς σε ατύχημα και ο άλλος (ή η ασφαλιστική του) έχει καπάτσο δικηγόρο, μπορεί να βγεις και υπαίτιος ατυχήματος γι αυτό το λόγο...

 

Μπορείς να πας σε 185/60-R15 (απόκλιση <2%).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι αλλαγή από 195/55-R15 σε 195/50-R15. Είναι τελείως λάθος διάσταση! Εάν το νέο ελαστικό έχει πάνω από 2% διαφορά στο βήμα όχι μόνο δεν είναι καλή επιλογή, αλλά είναι και παράνομο! Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Τυποποίησης επιτρέπει μέγιστη απόκλιση 2% από την εργοστασιακή!

 

Φυσικά, στο ΚΤΕΟ δε θα το ψάξουν, αλλά εάν εμπλακείς σε ατύχημα και ο άλλος (ή η ασφαλιστική του) έχει καπάτσο δικηγόρο, μπορεί να βγεις και υπαίτιος ατυχήματος γι αυτό το λόγο...

 

Μπορείς να πας σε 185/60-R15 (απόκλιση <2%).

ε? τι ειναι αυτο το κουλο? υπαρχει καπου εγκυρα να το διαβασουμε 1η φορα το ακουω..μου φαινεται εντελος κουλο.

 

τεσπα στην αρχικη σου ερωτηση εαν πας σε toyo t1r πολυκαλο κρατημα καλο λαστιχακι αλλα δεν αντεχι πολυ δλδ 2-3 χρονια..

bridgestone μετριο λαστιχακι αλλα κραταει πολυ διαλεγεις και παιρνεις..

 

Bridgestone ειναι ποιο σκληρα απο τα toyo t1r.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Συνήθως αν κατέβεις ένα νούμερο στο προφίλ (από 55 σε 50) ανεβαίνεις νούμερο στο πλάτος ώστε τελικά η διάμετρος να είναι ίδια. Το 55% του 195 είναι 107 το 50% του 205 είναι 103 και το 50% 215 είναι 108. 'Ομως το 215 ίσως δεν μπαίνει στις ζάντες σου και ίσως έχεις πρόβλημα με τους θόλους σου. Με το 205 σίγουρα δε θα έχεις θέμα. Γενικά ρώτησε ένα λαστιχά.

 

Όσο για λάστιχο, προτείνω Michelin Exalto. Έχω δοκιμάσει Goodyear F1, Uniroyal κάτι βροχολάστιχο, Yokohama S drive και ένα noname θυγατρική της Goodyear και το Exalto ήταν το καλύτερο σε Corsa C 1,4. Ούτε καταλαβαίνει από πεζοδρόμια που συχνά το κατηγορούν οι λαστιχάδες. Βέβαια αυτά που λες πρέπει να είναι μια κατηγορία πάνω από τα δικά μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ε? τι ειναι αυτο το κουλο? υπαρχει καπου εγκυρα να το διαβασουμε 1η φορα το ακουω..μου φαινεται εντελος κουλο.

 

Δε ξέρω περισσότερα δυστυχώς... αυτό το είχα διαβάσει πρόσφατα στο forum του VW Club και το μετέφερα αυτούσιο. Το μέλος που το έγραψε είναι επαγγελματίας του χώρου με πολύ καλό όνομα μέσα στο club, όχι κάνας «αρπακόλας», οπότε εγώ προσωπικά δεν έχω λόγο να τον αμφισβητήσω. Φυσικά, από 'κει κι έπειτα ο καθένας κάνει την έρευνά του για την πάρτη του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Σε Ibiza του 2006 του γιου μου 1200αρι με 55 προφιλ που ειχ βαλει 50 δεν ειχα κανενα προβλημα.Ολα τα προφιλ που εχουν δευτερο νουμερο 5 ειναι πιο ακριβα καπου 20-30 % απο οτι μου ειχαν πει.

 

Και σε αυτο σαν το δικο σου ακριβως που εχει τωρα αλλα του 2003 τον χειμωνα που θα αλλαξω λαστιχα παλι 50αρι προφιλ θα βαλω.

 

ΥΓ.

 

Ασχετο αλλα του εχω βαλει και υγραεριο με μεγαλη διαφορα στην καταναλωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...