Προς το περιεχόμενο

service dell και πρασινα αλογα


ip man

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να μοιραστω και εγω με την την σειρα μου  την δισαρεσκια απο αγορα φορητου υπολογιστη και την αξεπεραστη υποστηριξη της dell προς τους καταναλωτες της, η μια δευτερη αποψη απο την αυτην που ειχα εγω ΟΥΑΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝΕ :-) και αν ειναι ελλωτιματικο βρε μαλακα τι θα κανεις :X δεν μπορεις να το πας πισω και να πεις στον πωλητη αυτο ειναι χαλασμενο παρτο πισω και φερε μου αλλο δεν μπορει να στο αντικαταστησει ουτε κι μπορεις να το πας καπου το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να παρεις τηλ στο service dell με λιγα λογια πληρωνεις πας σπιτι σου το ανοιγεις και αν ειναι ελαττωματικο μιλας με μια δεσποινιδα  η οποια εχει στυλακι στο χαλαρο μουλιαζω τα ποδαρακια μου τωρα για πες να στειλω τεχνικο, μαλιστα τωρα δεν ακουγεται και τοσο καλο να ερχονται σπιτι σου και αν  μεσολαβει σαββατοκυριακο καποια αργια η τριιμερο οπος στην δικη μου περιπτωση.

 

 

παμε και στην αξεπεραστη υποστηριξη της dell το περνω την πεμτπτη το βραδυ ερχεται καθαρα δευτερα να το χαρω το τριημερο (ετσι νομιζα) την παρασκευη  επικοινωνω με service dell αγορασα χθες λαπτοπ και εχει θεμα με subwoofer δημιουργει θορυβο ο οποιος αφξανετε και αναγκαζομε να κλεισω τον υπολογιστη... σου στελνω email driver να τα περασεις μου λεει... τα περναω τα ιδια

 

τα ιδια κανει φιλε... βαλτου εξωτερικα ηχεια μου λεει... που να τα βρω και τι σημασια εχει απαντω...βαλτου ακουστικα να προσανατολισουμε την βλαβη κανε τον βεγγο βρισκω τα βαζω τα ιδια

 

τα ιδια κανει φιλε...να μπουμε στο bios να τσεκαρουμε κατι μου λεε δεν τα καταφερνουμε απο το τηλ θα θα στειλουμε τεχνικο να σου αλλαξει το subwoofer μαλον...τεχνικο ποτε τριημερο απο αυριο μην μεινω χωρις το λαπτοπ να το φερω εγω καπου του απαντω...ειναι πολιτικη της εταιρειας να ερχομαστε στο χωρο σας θα σε καλεσουμε σε λιγο μου λεει.

 

με περνει δεσποινιδα η χαλαρη η δεν τρεχει τιποτα την τριτη μου λεει θα ερθει ο τεχνικος...  ποια
τριτη :shock:  ρε παιδια δεν μου χαλασε ελλατωματικο το πηρα χθες το αγορασα ...τιν τριτη μπορουμε δυστυχως μου λεει στο χαλαρο.. σφιγγω τα δοντια μου την τριτη λοιπον τι ωρα θα ερθει...9:00 με 17:00 μου λεει :blink: 8 ωρο μπαστακας στο σπιτι ουτε καν με ρωτησε αν μπορω, αλλα ετσι ειναι οταν σκας 600€ και μπορεις και θα πεις κε ενα τραγουδι.

 

ερχεται η ριμαδα η τριτη περναει η ωρα βρε που ειναι ο τεχνικος παει 17:00 χτυπαει τηλεφωνο να τος αυτος θα ειναι εξω απο το σπιτι και με περνει τηλ :-D αμ δε ειναι η δεσποινιδα η χαλαρη μην ξεχνιομαστε δεν θα ερθει ο τεχνικος μου λεει  εχει πολυ δουλεια να το κανουμε αυριο :confused:... μιλατε σοβαρα ειμαι απο τις 9:00 το πρωι μπαστακας στο σπιτ και περιμενω και με  παιρνετε στις 17:00 να μου πιτε οτι δεν θα ερθει..εχει πολυ δουλεια μου λεει..εγω δεν ειμαι η δουλεια του δεν εχω και μια προτεραιοτητα στην τελικη που το αγορασα ελλατωματικο απαντω εκνευρισμενος ... να ερθει το πρωι μου ξαναλεει παντα στο χαλαρο ειπαμε..οχι τις λεω θα παρω το καταστημα που το πηρα...τι δουλεια εχει το καταστημα μου λεει...θα θα δειξει τις απαντω και και ειμαι ετοιμος να κανω ζημια περνω το καταστημα και ειμαι ετοιμος να παω να το αφησω και να παρω πισω τα λεφτα μου μια εξυπναδα να ακουσω ηθελα του στυλ και εγω τι θες να κανω, αλλα δεν ο ανθρωπος ηταν ευγενεστατος και ειχε προθεση να εξυπηρετηση και γιατι δεν ηρθαν δεν εχει ξαναγινει θα τους καλεσω εγω κτλ..

 

στα καπακια χτυπαει τηλεφωνο η χαλαρη δεσποινιδα..τι κανατε τελικα με το καταστημα μου λεει... ηθελα να παω απο εκει και να του το φερω στο κεφαλι της απαντω αλλα ηταν ευγενεστατος και εξυπηρετικος,,, και μου ξαναλεει να ερθει αυριο ο τεχνικος... εσυ αν αγοραζεις ενα αυτοκινητο απο την fiat και δεν σου δουλευε εδω και 6 μερες θα περιμενες τις λεω γελαει ειρωνικα και μου λεει... για μενα ειναι 1 μερα η καθυστερηση να ερθει αυριο τι να κανω πεστε μου... τι να πω της λεω στειλτον αυριο.

 

και ειναι αγνωστο τι εχει ο υπολογιστης και τι θα γινει τελικα. :shifty:

Επεξ/σία από ip man
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το γεγονός που παίρνεις τηλ. Παρασκευή και περιμένεις να έρθουν σε μια ώρα, μόνο στην Ελλάδα γίνετε...λογικό είναι να ερχόταν Τρίτη γιατί και ο τεχνικός τη Παρασκευή ήδη έχει προφανός ραντεβού να πάει ανάλογα με τα δικά σου και μετά και αυτός οικογένεια έχει θέλει να κάνει 3ήμερο.

 

Το γεγονός που σε "γράψανε" τη Τρίτη χωρίς ενημέρωση ήταν το απαράδεκτο... :shifty:

Γενικά εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα, και σε σχέση με άλλες εταιρίες που πρέπει να βγεί και εξωτερικό αν πάθει κάτι και θα το δεις μετά απο μήνες να σου γυρνάει...νομίζω είναι πάρα πολύ καλοί!!!.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γεγονός που παίρνεις τηλ. Παρασκευή και περιμένεις να έρθουν σε μια ώρα, μόνο στην Ελλάδα γίνετε...λογικό είναι να ερχόταν Τρίτη γιατί και ο τεχνικός τη Παρασκευή ήδη έχει προφανός ραντεβού να πάει ανάλογα με τα δικά σου και μετά και αυτός οικογένεια έχει θέλει να κάνει 3ήμερο.

 

Το γεγονός που σε "γράψανε" τη Τρίτη χωρίς ενημέρωση ήταν το απαράδεκτο... :shifty:

Γενικά εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα, και σε σχέση με άλλες εταιρίες που πρέπει να βγεί και εξωτερικό αν πάθει κάτι και θα το δεις μετά απο μήνες να σου γυρνάει...νομίζω είναι πάρα πολύ καλοί!!!.

 

+1

 

Νομιζω κι εγω οτι ειναι υπερβολικη η αντιδρασή σου. Για την Τριτη εχεις δικιο που σε κλεισαν ολη μερα σπιτι χωρις αποτελεσμα. Αλλα αυτο ισχυει γενικα με ολους τους μαστωρους...  Μην μπλεξεις  :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο που επρεπε να κανεις ειναι να το πας πισω στον πωλητη και να σου δωσει αλλο μας και υπάρχει το λεγομενο DOA που σημαινει οτι αν κατι δεν λειτουργει σωστα την στιγμη που το αγορασες τοτε μεσα σε 7 ημερες αν θυμαμαι καλα υποχρεουται να σου δωσει καινουργιο σφραγισμενο.. Τωρα για την DELL και την εγγυηση Onsite σε τρια dell λαπτοπ την χρειαστηκα μια φορα και ήταν άψογοι και μαλιστα και εκεινη την φορα ειχε προβλημα το δυκτιο μου και οχι η καρτα δυκτιου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν, εντός των πρώτων 7 ημερών ισχύει διαδικασία DOA (επιστρέφεις τον υπολογιστή στο σημείο αγοράς και γίνεται αντικατάστασή του με καινούριο), οπότε δεν χρειαζόταν καν να ανακατευτείς με την τεχνική υποστήριξη. Όσον αφορά την τεχνική υποστήριξη της Dell, μόνο καλά λόγια έχω να πω, όσες φορές την έχω χρειαστεί ήταν άψογοι. Απλά ατύχησες γιατί έπεσες σε Σ/Κ και αργία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν, εντός των πρώτων 7 ημερών ισχύει διαδικασία DOA (επιστρέφεις τον υπολογιστή στο σημείο αγοράς και γίνεται αντικατάστασή του με καινούριο), οπότε δεν χρειαζόταν καν να ανακατευτείς με την τεχνική υποστήριξη. Όσον αφορά την τεχνική υποστήριξη της Dell, μόνο καλά λόγια έχω να πω, όσες φορές την έχω χρειαστεί ήταν άψογοι. Απλά ατύχησες γιατί έπεσες σε Σ/Κ και αργία.

και εγω αυτο πιστευα αλλα δεν ισχυει σε ολα τα καταστηματα απο οτι βλεπω τελικα και απορω αν ειναι νομιμο.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το γεγονός που παίρνεις τηλ. Παρασκευή και περιμένεις να έρθουν σε μια ώρα, μόνο στην Ελλάδα γίνετε...λογικό είναι να ερχόταν Τρίτη γιατί και ο τεχνικός τη Παρασκευή ήδη έχει προφανός ραντεβού να πάει ανάλογα με τα δικά σου και μετά και αυτός οικογένεια έχει θέλει να κάνει 3ήμερο.

 

Το γεγονός που σε "γράψανε" τη Τρίτη χωρίς ενημέρωση ήταν το απαράδεκτο... :shifty:

Γενικά εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα, και σε σχέση με άλλες εταιρίες που πρέπει να βγεί και εξωτερικό αν πάθει κάτι και θα το δεις μετά απο μήνες να σου γυρνάει...νομίζω είναι πάρα πολύ καλοί!!!.

 

Τι μου λες τωρα ποια να παει αναλογα με τα δικα μου και να περιμενω, το γεγονος οτι τους πηρα παρασκευη για κατι ελλατωματικο που αγορασα την πεμπτη ειναι απολυτως λογικο που το ειδες το παραλογο, και μαλιστα επρεπε να επιμενω στιν αμεση αντικατασταση του, τα διοικητικα της καθε εταιριας δεν τα γνωριζω το μονο που με ενδιαφέρει ειναι ο επαγγελματισμος στους, το αν ο τεχνικος τους εχει οικογενεια και θελει να περασει χρονο μαζι της δεν με ενδιαφερη να τα βρει με την εταιρεια αυτα, εγω μιλαω με DELL, το οτι περιμενα μεχρι την τριτη ειναι αρκετο απο την μερια μου την παρασκευη επρεπε να εξυπηρετηθω τι συζηταμε τωρα .

 

Αν οι αλλες εταιρειες  κανουν τα σερβις στα προιοντα τους στο εξωτερικο και αναγκαζουν τους καταναλοτες να περιμενουν μηνες μπορει να αποφευχθει απο τον καταναλωτη  με μια τυπικη ερευνα αγορας, αμα θες και δεχεσαι το αγοραζεις.

 

Και εμενα μηνα μου θα παει η κατασταση ετσι οπως παει το θεμα το λαπτοπ ειναι ελλατωματικο εχει θεμα και με την οθονη και θα γινει αντικατασταση θα ενημερωσω συντομα.

Επεξ/σία από ip man
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ηρθε τελικα ο τεχνικος την τεταρτη 11:00 το πρωι 15:00 με 17:00 συνεννοηθηκαμε οτι θα ερχοταν, το λαπτοπ εχει θεμα με μητρικη και οθονη δεν επιθυμουσα καιμια επισκευη που αναφερθηκε μονο αντικατασταση, μια εβδομαδα με 15 μερες θα με παρουν τηλ.

 

για να ξεκινησει η διαδικασια αντικαταστασης εγω πρεπει να απαντισω σε email που μου εστειλαν, θελουν σκαναρισμενη την αποδιξαη αγορας, που στο διαολο να βρω σκανερ για να την στειλω προτεινω να την βγαλω φωτο με κινητο και να την στειλω πηρα το οκ και την εστειλα με αυτο τον τροπο

 

δεν θα σου παρουμε το λαπτοπ μεχρι να σου φερουμε καινουριο... στην ουσια δεν λειτουργει για αυτο αμα μπορειτε συντομα να μου το στιλετε και εκει μου αναφερει οτι αμα θελω να επικοινωνησω με το καταστιμα που το πιρα να μου δωσει αλλο και να τα βρουν αυτη με καταστημα για να μην περιμενω :blink: χαχαχαχαχα α μαλιστα γινετε αυτο ναι μου λεει τα συμπερασματα δικα σας.

 

σε αυτη τη φαση βρισκομαι τωρα προσπαθω να το παρω απο το καταστημα ο οποιος μου ανεφερε οτι εχει να μου το αντικαταστησει με ιδιο μοντελο περιμενει το οκ απο deel αν δεν ειχε θα περιμενα απο dell αν δεν το ειχαν και αυτοι θα μου προτειναν κατι παρομοιο <_< δεν καναμε τιποτα και σημερα, το email το εστειλα χθες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kριμα για μια τοσο μεγαλη εταιρεια να αμαυρωνεται το ονομα της,ειναι πραγματικα κριμα.

Ειναι κριμα μια τοσο μεγαλη εταιρεια να μην ειναι ανοιχτα Καθαρες Δευτερες,σαββατοκυριακα,μεσανυχτα και ξημερωματα,Γρηγορης style.

Ειναι κριμα που προσπαθει στο τηλεφωνο να καταλαβει ακριβως το προβλημα μας μηπως και το λυσουμε με μια επαναγκατασταση driver,ή να μαθει περισσοτερα για το προβλημα ετσι ωστε ο τεχνικος να ερθει με τα καταλληλα ανταλλακτικα στο σπιτι μας.

Ειναι κριμα για μια τοσο μεγαλη εταιρεια,ο τεχνικος να μπλεκει ΜΑΛΛΟΝ σε πελατη στις τρεις το μεσημερι και να πρεπει να ξαναψηλωσει την motherboard στου διαολου την μανα και να μην τον παιρνει η ωρα.

Σε αυτες τις περιστωσεις ο ιδιος ο τεχνικος ή η γραμματεια ενημερωνει τον πελατη οτι δεν προλαβαινει να ερθει ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΕΙ ΠΡΩΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ.Παρολαυτα ειναι σφαλμα τους που δεν το κανανε.

 

Πραγματικα,θα επρεπε να επεφτες σε μια αλλη οποιαδηποτε εταιρεια,εκτος της dell,μιας αλλης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγω αυτο πιστευα αλλα δεν ισχυει σε ολα τα καταστηματα απο οτι βλεπω τελικα και απορω αν ειναι νομιμο.

 

Δεν νομίζω ότι είναι θέμα καταστήματος. Κανένα κατάστημα δεν θα σου αντικαθιστούσε το προϊόν αν η ίδια η αντιπροσωπεία δεν είχε διαδικασία DOA. Δεν νοείται μηχάνημα μιας ημέρας να πάει για service.

 

Ηρθε τελικα ο τεχνικος την τεταρτη 11:00 το πρωι 15:00 με 17:00 συνεννοηθηκαμε οτι θα ερχοταν, το λαπτοπ εχει θεμα με μητρικη και οθονη δεν επιθυμουσα καιμια επισκευη που αναφερθηκε μονο αντικατασταση, μια εβδομαδα με 15 μερες θα με παρουν τηλ.

 

για να ξεκινησει η διαδικασια αντικαταστασης εγω πρεπει να απαντισω σε email που μου εστειλαν, θελουν σκαναρισμενη την αποδιξαη αγορας, που στο διαολο να βρω σκανερ για να την στειλω προτεινω να την βγαλω φωτο με κινητο και να την στειλω πηρα το οκ και την εστειλα με αυτο τον τροπο

 

δεν θα σου παρουμε το λαπτοπ μεχρι να σου φερουμε καινουριο... στην ουσια δεν λειτουργει για αυτο αμα μπορειτε συντομα να μου το στιλετε και εκει μου αναφερει οτι αμα θελω να επικοινωνησω με το καταστιμα που το πιρα να μου δωσει αλλο και να τα βρουν αυτη με καταστημα για να μην περιμενω :blink: χαχαχαχαχα α μαλιστα γινετε αυτο ναι μου λεει τα συμπερασματα δικα σας.

 

σε αυτη τη φαση βρισκομαι τωρα προσπαθω να το παρω απο το καταστημα ο οποιος μου ανεφερε οτι εχει να μου το αντικαταστησει με ιδιο μοντελο περιμενει το οκ απο deel αν δεν ειχε θα περιμενα απο dell αν δεν το ειχαν και αυτοι θα μου προτειναν κατι παρομοιο <_< δεν καναμε τιποτα και σημερα, το email το εστειλα χθες.

 

To λάθος σου είναι που δεν απευθύνθηκες απευθείας στο κατάστημα (το οποίο δεν μας είπες ποιο είναι). Οφείλει να σου αντικαταστήσει το μηχάνημα. Από εκεί και πέρα τα σχόλια για το service είναι άδικα, λάθος μεν που δεν σε ειδοποίησαν εγκαίρως την Τρίτη, αλλά πραγματικά έχουν πολύ καλό after sales support. Κλείνουν συγκεκριμένα ραντεβού στον κάθε τεχνικό αλλά μπορεί για οποιονδήποτε λόγο κάποια επισκευή να αργήσει, είναι απολύτως ανθρώπινο. Έπεσες και σε τριήμερο-αργία, μην είμαστε παράλογοι. Λίγη κατανόηση :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε,η διαδικασια DOA,δηλαδη αν το προιον ειναι ελλατωματικο απο το εργοστασιο τοτε το επιστρεφεις στο ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ απο οπου ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΣ και ΟΧΙ ΣΤΗΝ DELL.To πας στο καταστημα και τοτε σου δινουν ιδιο εκεινη την στιγμη ως αντικατασταση ελλατωματικου προιοντως ΑΠΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ..Αν το καταστημα δεν εχει το ιδιο ακριβως μοντελο στις αποθηκες του αυτη την στιγμη τοτε γινεται η παραγγελια ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ και σε ειδοποιει το καταστημα το ιδιο ποτε να πας να το παραλαβεις.Δεν επρεπε να επικοινωνισεις κατευθειαν με την dell αλλα πρωτα με το καταστημα και εκεινοι θα ερθουν σε επαφη με την εταιρια.Η σχεση Καταστηματος-Εταιριας και η επικοινωνια ειναι πολυ καλυτερη απο οτι Ιδιωτης προς οποιαδηποτε εταιρια.Σε επαφη με την εταιρια αμεσως ερχομαστε αν εχουμε αγορασει καποιο προιον απο το εξωτερικο για να αποφυγουμε τα μεταφορικα και τις αποστολες ή για καποιο λογο δεν βρισκουμε ακρη με το καταστημα.Αλλα πρωτα ερχομαστε σε επαφη με το ιδιο καταστημα και μετα αμεσως με την εταιρια την ιδια.Ειδικα απο την στιγμη που το προβλημα εμφανιζεται μια μερα μετα την αγορα.Αυτη ειναι η αποψη μου εμενα.Και εγω με την dell 2 φορες ειχα αψογη συνεργασια και δεν εχω κανενα απολυτως παραπονο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εστω off topic αλλα εγω θα την πω την κακια μου....

Αν, αααν λεω τους μιλουσες στο τηλεφωνο οπως γραφεις εδω τοτε μπραβο τους και με την ακρη που βγαλαν μαζι σου... Ο γραπτος σου λογος θελει λιγη δουλεια φιλε μου, για να καταλαβαινουμε και εμεις τι διαβαζουμε...

Και για να ειμαι και in topic.. Δεν θα πω οτι εχω εμπειρια απο service dell, δεν θα πω κατι για DOA καθως γνωριζω οτι συγκεκριμενα καταστηματα το παρεχουν, δεν ειναι κανονας στη αγορα ουτε ειναι υποχρεωση τους απο το νομο να το παρεχουν μη συμβεβλημενα καταστηματα, θα πω μονο για την "ταλαιπωρια" που τραβηξες παρασκευη ανημερα τριημερου, και την "απιστευτη" υπομονη που επεδειξες στη τηλεφωνητρια που προσπαθουσε να σου βγαλει ακρη απο το τηλεφωνο...

Ειμαστε σοβαροι? Το οτι αγορασαμε εναν υπολογιστη απο την οποιαδηποτε εταιρια δεν σημαινει οτι θα επρεπε να μας κανει και π...ς εεεε τεμεναδες ηθελα να πω... Οπως πολυ σωστα αναφερεται παραπανω, κανουμε τον ελεγχο αγορας, ενημερωνομαστε επαρκως για τους ορους εγγυησης, αντικαταστασης και service της εκαστοτε εταιριας-καταστηματος και μετα προχωραμε στην αγορα μας....

Ευχαριστω...  :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kριμα για μια τοσο μεγαλη εταιρεια να αμαυρωνεται το ονομα της,ειναι πραγματικα κριμα.

Ειναι κριμα μια τοσο μεγαλη εταιρεια να μην ειναι ανοιχτα Καθαρες Δευτερες,σαββατοκυριακα,μεσανυχτα και ξημερωματα,Γρηγορης style.

Ειναι κριμα που προσπαθει στο τηλεφωνο να καταλαβει ακριβως το προβλημα μας μηπως και το λυσουμε με μια επαναγκατασταση driver,ή να μαθει περισσοτερα για το προβλημα ετσι ωστε ο τεχνικος να ερθει με τα καταλληλα ανταλλακτικα στο σπιτι μας.

Ειναι κριμα για μια τοσο μεγαλη εταιρεια,ο τεχνικος να μπλεκει ΜΑΛΛΟΝ σε πελατη στις τρεις το μεσημερι και να πρεπει να ξαναψηλωσει την motherboard στου διαολου την μανα και να μην τον παιρνει η ωρα.

Σε αυτες τις περιστωσεις ο ιδιος ο τεχνικος ή η γραμματεια ενημερωνει τον πελατη οτι δεν προλαβαινει να ερθει ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΕΙ ΠΡΩΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ.Παρολαυτα ειναι σφαλμα τους που δεν το κανανε.

 

Πραγματικα,θα επρεπε να επεφτες σε μια αλλη οποιαδηποτε εταιρεια,εκτος της dell,μιας αλλης.

Το κριμα ειναι οτι εσκασα 600€ και αντι να χαιρομαι το καινουργιο μου pc το εχω 8 μερες πεταμενο στην ακρη, και εχω ξενερωσει, και να μετανιωνω που εδωσα to satellite μου το οποιο το ειχα 4.5 χρονια απροβληματιστα, και αντι να ξαναπαρω toshiba ο μαλακας προτιμησα dell.

 

Πραγματικα,θα επρεπε να επεφτες σε μια αλλη οποιαδηποτε εταιρεια,εκτος της dell,μιας αλλης....κατι τετοια σχολια διαβαζα και το πηρα :lol: ΝΑΙ το βλεπω και τωρα περιμενω ακομα, περασε το τριημερο παρασκευη αυριο σκ μεθαυριο και παει λεγοντας, ελπιζω να στιλει αυριο το οκ στο καταστημα για να μου το αντικαταστησει η τοσο μεγαλη εταιρεια εφοσον δεν το εστειλε σημερα???

(τι ειναι σημερα τιποτα αυριο γιορταζουν ο Δροσος και η Δροσουλα :P )

Δεν νομίζω ότι είναι θέμα καταστήματος. Κανένα κατάστημα δεν θα σου αντικαθιστούσε το προϊόν αν η ίδια η αντιπροσωπεία δεν είχε διαδικασία DOA. Δεν νοείται μηχάνημα μιας ημέρας να πάει για service.

 

 

To λάθος σου είναι που δεν απευθύνθηκες απευθείας στο κατάστημα (το οποίο δεν μας είπες ποιο είναι). Οφείλει να σου αντικαταστήσει το μηχάνημα. Από εκεί και πέρα τα σχόλια για το service είναι άδικα, λάθος μεν που δεν σε ειδοποίησαν εγκαίρως την Τρίτη, αλλά πραγματικά έχουν πολύ καλό after sales support. Κλείνουν συγκεκριμένα ραντεβού στον κάθε τεχνικό αλλά μπορεί για οποιονδήποτε λόγο κάποια επισκευή να αργήσει, είναι απολύτως ανθρώπινο. Έπεσες και σε τριήμερο-αργία, μην είμαστε παράλογοι. Λίγη κατανόηση :-)

Ναι τελικα συμφωνα με αυτο http://krasodad.blogspot.gr/2012/03/blog-post_12.html επρεπε να μην επικοινωνησω με κανεναν και να παω στο καταστιμα, αλλα εδω ανακατευομαστε με διαταξεις του νομου, και λεω εγω τωρα σε περνω παρασκευη κανουμε καποιες ενεργειες απο το τηλ δεν αποδιδει καμια στιλεμε στο ρημαδι το καταστημα να μου το αλλαξει και βρεστα με αυτον μεγαλοι και τρανοι dell. και ποσο κατανοση να εχω την παρασκευη σου ζητω να μου το αλλαξεις δεν τεταρτη διαπιστώνουμε οτι θελει αντικατασταση σε περνει ο καταστηματαρχης τα λετε πεμπτη δεν του στελνεις το οκ αυριο παλι.

 

Ε ρε παιδια τι λεμε τωρα απορω πραγματικα με μερικους απο εσας. Κια σας πληροφορω οτι δεν μπαινω σε λεπτομερειες για να καλυψουμε και το χαρακτηρικο μου επιπεδο.

.

.

.

ειμαι καλο παιδι και αληθεια σας λεω :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρθρο 534 - Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων

"Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς

πραγματικά ελαττώματα".

Άρθρο 537 - Ευθύνη για ελλείψεις

"Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες, εκτός αν ο αγοραστής κατά τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής.

Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης".

Άρθρο 540 - Δικαιώματα του αγοραστή

"Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή".

Άρθρο 554 - Παραγραφή

"Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά".

 

Επίσης στον Ν. 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994) όπως ισχύει με τις τροποποιήσεις του γράφει στο άρθρο 5§5 και §6:

“5. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.

6. Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσεται η εφαρμογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα για την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων. Παραίτηση του καταναλωτή από την προστασία του κατά τις διατάξεις αυτές, πριν από την εμφάνιση του ελαττώματος ή της έλλειψης της συνομολογημένης ιδιότητας, είναι άκυρη.”

 

Συμπέρασμα: 1) αρχικά μιλάμε πολιτισμένα και τους ενημερώνουμε, αν δεν καταλάβουν 2) καταγγελία σε συλλόγους προστασίας καταναλωτών και 3) αν αργούν να συμμορφωθούν ή δεν συμμορφώνονται σε δικηγόρο.

Όμορφα και νοικοκυρεμένα :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...