Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Να φτιάξουμε Ποινολόγιο εδώ μέσα για τα μαγαζιά :P

Αυτή είναι πολύ καλή ιδέα.... B)

Δημοσ.

Για όσους θυμούνται από εποχές awmn, το priveshop ήταν απ τα γνωστά μαγαζιά στην πιάτσα για τέτοιες αγορές και τότε ήταν αξιόπιστο (είχα κάνει αρκετές αγορές από εκεί)... κρίμα

  • Moderators
Δημοσ.

Επεσε μαύρο και απο μένα.

Επανηλθε στο σκρουτζ δηλαδή και μπορει κανεις να ριξει την αρνητικη του; Ή εννοεις ότι εκανες καταγγελια στην ΓΓΚ;

Δημοσ.

Μπορούσα να του κάνω αξιολόγηση και έτσι. Δεν μου την έβγαλε απευθείας αλλά έτσι και αλλιώς θέλει η αρνητική λίγες μέρες...

Δημοσ.

Οσες αρνητικές και να φάει αυτός μόνο κερδίζει πλέον.Ψηλά στο σκρουτζ,ψηλά στο alexa και διαφημίσεις

Δημοσ.

Επανηλθε στο σκρουτζ δηλαδή και μπορει κανεις να ριξει την αρνητικη του; Ή εννοεις ότι εκανες καταγγελια στην ΓΓΚ;

 

Είναι ακόμη εκτός skroutz, αλλά μπορείς να ρίξεις αρνητική. Το έκανα κι εγώ. 

Επίσης κάποιος τον έχει κράξει και στο facebook: https://www.facebook.com/priveshop

Δημοσ.

Η απαντηση τους στην καταγγελια στο facebook(δεν ειναι δικη μου):

 

PriveShop.gr

Καλησπέρα και πάλι.
Δυστυχώς όπως αναφέρουμε και στην ανακοίνωση, δεν έχουμε λάβει στοιχεία πελάτη και είδη, σε παραγγελίες που υπήρχε θέμα υποτιμολόγησης. Εφόσον έχετε λάβει κάποιο αντίγραφο παραγγελίας, παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μας.
Έχουμε ή
δη εξυπηρετήσει άμεσα όλους τους μη κακόβουλους χρήστες που ήθελαν πραγματικά να αγοράσουν (και όχι να εκμεταλλευτούν καταστάσεις), και μάλιστα σε απόλυτες τιμές κόστους και με δωρεάν μεταφορικά.
Φυσικά μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιαδήποτε αρχή θεωρείται σκόπιμο για να διαφυλάξετε τα δικαιώματά σας.
Εμείς από την πλευράς μας, άμεσα άποσύραμε τα προβληματικά προϊόντα, επιδιορθώσαμε το λάθος, έχουμε βγάλει δημόσια απολογητική ανακοίνωση και δεσμευόμαστε να εξυπηρετήσουμε χωρίς κέρδος και με δωρεάν μεταφορικά τους χρήστες μας. Στα 11 χρόνια λειτουργίας μας, συνέβη κάποια στιγμή, σε αργία, ένα λάθος, το οποίο μάλιστα προήλθε από προμηθευτή. Κάθε καλοπροαίρετος χρήστης το κατανοεί.
Αναμένουμε την παραγγελία σας.

Δημοσ.

Ακόμη να φτιάξουν τις τιμες...Αν παραγγειλουμε τώρα μετα το email τι θα πούνε?Σκληρό τρολλ οι τυποι

  • Moderators
Δημοσ.

Αν δεν μπορουν επι 2 μερες να το φτιαξουν το συστημα τους, θα ηταν πιο πειστικο να εκλειναν/εριχναν εντελώς την σελιδα τους μεχρι να λυσουν τα πιθανα προβλήματα τους. Πιο δυσκολα βρίσκεις ακομα και τωρα 6 ωρες μετα την "ανακοινωση περι προβλήματος" που υπηρξε, "σωστη" τιμη παρα "λαθος" για να γινω λιγο υπερβολικος! Χειροτερα γινονται κάθε ωρα/μερα που περνα. Ουτε σκοπιμα να το εκαναν.

  • Like 2
Δημοσ.

Επίσης κάποιος τον έχει κράξει και στο facebook: https://www.facebook.com/priveshop

Επίσης, "τυχαία" σήμερα έγιναν 3 αξιολογήσεις με 5 αστεράκια (μετά από τον χρήστη που τους κράζει), ενώ η αμέσως προηγούμενη ήταν πριν από 6 μήνες περίπου.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...