Προς το περιεχόμενο
SPARTIAN

Πρόβλημα στην SIM με Samsung Galaxy S3

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

 

Αποφάσισα να κάνω επαναφορά στο S3 μου (δεν έχει γίνει root ποτέ) μετά από 4-5 ώρες κανονικής λειτουργείας σταμάτησε να αναγνωρίζει την κάρτα sim και μου έλεγε να τοποθετήσω μια sim card αλλά κατά ένα περίεργο τρόπο μου δείχνε 2 μπάρες σήμα,  λοιπόν οι κινήσεις μου ήταν οι εξής -->

 

-δοκιμή άλλης sim

-ξανά επαναφορά

-επανεγκατάσταση λογισμικού με την βοήθεια του  kies.

 

 

(Να αναφέρω ότι το S3 μου είναι 8 μηνών αγορασμένο από vodafone και τον πρώτο μήνα όπου το είχα καθούμενος σε έναν σκαμπό των 30 πόντων ΔΥΣΤΥΧΏΣ είχε μια πτώση από την τσέπη μου όπου δεν

ήταν το ύψος της άνω των 35 πόντων με προσγείωση σε πλακάκι δεν έδωσα σημασία σε τόσο αθώο πέσιμο λόγο τόσου μικρού ύψους ΑΛΛΆ καθώς το ψείρισα λίγο μετά σαν καινούριο που ήταν διέκρινα ένα μικρό ράγισμα στο κάσωμα του στην κάτω μεριά όπως επίσης και το τζάμι του στην κάτω γωνία αριστερά, δεν ήθελα να πιστέψω στα μάτια μου.. (τι gorilla glass 3 kai [email protected]@@ιες το κάσωμα από ληγμένο βούτυρο ) είχα 3gs-desire-X10-galaxy S2-galaxy S3 άρα έχω ένα καλό μέτρο σύγκρισης)

 

Το έστειλα στην vodafone όπως και με καθοδήγησε η Samsung να κάνω,

το αποτέλεσμα ήταν να μου απαντήσουν από το τεχνικό τμήμα ότι δεν καλύπτεται το πρόβλημα με την sim γιατί προκρίθηκε από το ράγισμα στην οθόνη (και του θυμήθηκε 8 μήνες μετά.?) και τώρα καλούμε να πληρώσω 185,00 ευρώ...

 

(Ευτυχώς που η Samsung δεν κατασκευάζει αυτοκίνητα για φανταστείτε να σας σπάσει το κιβώτιο ταχυτήτων ΕΝΤΌΣ ΕΓΓΎΗΣΗΣ και να έχεις τον πίσω προφυλακτήρα ραγισμένο, Παναγία μου ούτε να το σκέφτομαι)

 

Μόλις μου επιστραφεί θα ανεβάσω φωτογραφίες με το ράγισμα.

 

Έχει τύχη σε κανέναν άλλον εδώ Ελλάδα...?

 

Δείτε και ένα σχετικό βίντεο είναι που φταίει το ραγισμένο τζάμι--->

Τα σχόλια δικά σας........

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZLE5W9XePn4&feature=share

 

 

Μάλλον η σοβαρότητα βλάπτει στην προκειμένη περίπτωση και τους λείπει η λογική, η ντροπή και το φιλότιμο. 
Όταν τους έδωσα τα 700 ήταν καλά..!

Επεξ/σία από SPARTIAN

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς από ότι είδα σε μια γρήγορη αναζήτηση αυτό είναι ένα από τα πολλά προβλήματα που παρουσιάζει το S3, και η Samsung κάνει τα στραβά μάτια...

Στο εξωτερικό το πρόβλημα με την sim καθώς και ο αιφνίδιος θάνατος είναι από τα συνηθισμένα προβλήματα, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί ενώ είναι γνωστό το πρόβλημα, δημιουργούν προβλήματα με τις εγγύησεις

 

http://www.newsbeast.gr/technology/arthro/467113/provlimata-se-orismena-samsung-galaxy-s3/

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 σαν καινούριο που ήταν διέκρινα ένα μικρό ράγισμα στο κάσωμα του στην κάτω μεριά όπως επίσης και το τζάμι του στην κάτω γωνία αριστερά, 

Α, και του αδερφού μου. Με ένα πέσιμο του ράγισε το τζαμάκι στο πλαίσιο. Αν είναι δυνατόν^ Το GSi9000 μου έχει πέσει 100 φορές και δεν έχει φάει ράγισμα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα το Θεό ήταν μόνο σκάρτα 35 πόντοι μεγαλύτερη αστοχία υλικού δεν έχω ξανά δει, και να φανταστείς ότι στην οικογένεια μου έχουμε 3χ ace 3, 1x galaxy nexus, 2 galaxy s3. και ένα duos dual sim....lol... μετράει και αυτό όμως..

 

Θα το σκεφτώ πολύ να ξανά πάρω Samsung.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα πεσει με μια συγκεκριμενη γωνια, μπορει και να σπασει ευκολα. Για αυτο προσοχη.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και συγγνώμη αλλά κάθισαν και βρήκαν το ραγισματάκι και έβγαλαν συμπέρασμα ότι το πρόβλημα με την ΣΙΜ οφείλεται εκεί; Γιατί δε νομίζω να τους είπες μόνος σου για το ράγισμα οπότε έλεος... Ξέρουμε σε πιο σέρβις πήγε; (από περιέργια)

 

Επίσης να αναφέρω δικό μου περιστατικό με το SGS i9000. Είχε κάτι σημαδάκια στο bezel από την ημερα που το πήρα και εγώ σα βλάκας δε το πήγα πίσω... Μετά από λίγες μέρες το bezel άρχισε να εμφανίζει σπασίματα στο χρώμα και ήταν έτοιμο να φύγει το χρώμα. Το πάω σε Smartec. Στο μεταξύ η smartec ζήταγε 140 ευρώ μιας και αλλάζουν όοοολο το μπροστινο μέρος (οθόνη κλπ) και όχι μόνο το πλαστικό πλαίσιο οπότε στέλνω μαιλ στη samsung με φωτογραφίες και πολύ απλά μου είπαν: Θα καλυφθει στην εγγύηση. Μετά από 2 μέρες το κινητό ήταν σαν καινούριο εντελώς δωρεάν! Και λέω εγώ τώρα, κάλυψαν στην εγγύηση σημάδια που μπορεί να τα ειχα κάνει και μόνος μου και απλά ισχυριζόμουν πως ήταν από την αρχή, και αρνούνται να καλύψουν το δικό σου πρόβλημα λόγο μιας τούμπας 30 εκατοστών 8 μηνες πριν; Μήπως να στειλεις κάνα μαιλ στη samsung και καλύτερα στα κεντρικά της και όχι στην Ελλάδα; Αυτές είναι λαλακίες του κάθε τεχνικού μακάρι κάποιος να τους βάλει στη θέση τους κάποια στιγμή. Λες και θα τους πέσει ο κώλος να καλύψουν στην εγγύηση μια ζημια των 10 ευρώ που ούτε καν απο την τσέπη τους δε βάζουν.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα,

 

απ'όσο ξέρω πήγε στην arvato, αλλά δεν έχει να κάνει με αυτούς από την στιγμή που η ίδια η samsung  στην Ελλάδα μου λέει αυτά, είμαι πολύ απογοητευμένος που δεν βρίσκω το δίκιο μου από μια εταιρία που τα τελευταία 2 χρόνια προσωπικά τους έχω δώσει 2600.

Θα στείλω email παράπονων στην samsung και εδώ και στα κεντρικά γιατί το πρόβλημα υπάρχει και δεν το αναγνωρίζουν.

 

Γενικά είναι να μην σου τύχη όλοι είναι καλοί όταν στα πουλάνε, λυπάμαι ειλικρινά. :unsure:  

 

Σήμερα θα επικοινωνήσω και με  ΚΕ.Π.ΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών) να με κατατοπίσουν τι πρέπει να κάνω.....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα γιατι να παει στην Arvato? 

Αφου για το service της Samsung υπευθυνη ειναι η smartec. Η οποια (χωρις να θελω σε καμια περιπτωση να αμφισβητησω τον TS και τον ΝikoS) εχω ακουσει πως ειναι απο τις καλυτερες σε θεμα αντιμετωπισης.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και με τις δύο συνεργάζεται η samsung απ'ότι μου είπε η ίδια και επειδή η αγορά έχει γίνει από vodafone έχει σταλεί στην arvato.

 

Πήρα την ΚΕ.Π.ΚΑ και σε πρώτη φάση μου είπαν να πάρω χαρτί από για την τεχνική διάγνωση και τον λόγο που δεν καλύπτεται από την εγγύηση και στις 13:00 θα μιλήσω πάλι μαζί τους όπου θα βρίσκεται ο αρμόδιος για να μου πει της συνοπτικές διαδικασίες των κινήσεων μου.

 

Θα μαζέψω στοιχεία γιατί έχω και μάρτυρες για την καλή λειτουργία 7 μήνες μετά της πτώσης και επίσης και για το ύψος της. Και φυσικά θα πάω και σε άλλους τεχνικούς τουλάχιστον σε δύο για να μου πουν την δική τους τεχνική γνώμη εγγράφως εννοείται. 

Και θα πράξω ανάλογα............

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα γιατι να παει στην Arvato? 

Αφου για το service της Samsung υπευθυνη ειναι η smartec. Η οποια (χωρις να θελω σε καμια περιπτωση να αμφισβητησω τον TS και τον ΝikoS) εχω ακουσει πως ειναι απο τις καλυτερες σε θεμα αντιμετωπισης.

Δεν είπα ότι η Smartec δεν είναι καλή. Αντιθέτως και μένα μου έχει δημιουργήσει καλές εντυπώσεις και φυσικά δε θα πήγαινα κάποιο Samsung σε Arvato από τη στιγμή που υπάρχει η Smartec. Απλά το ανέφερα γιατί ήθελα να πω ότι στέλνοντας εμαιλ στην samsung δώσανε εντολή στο σέρβις να καλύψει στην εγγύηση ζημιά που μου το σέρβις ζήταγε 140 ευρώ.

 

Το να το πας μόνος σου στην Smartec και να κάνεις τον Κινέζο να δεις τι θα σου πουν δεν παίζει;  :ph34r:

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι από Κέρκυρα, και πλέον έχω χάσει κάθε εμπιστοσύνη μετά από το πάτημα που βρήκαν για να μην μου καλύψουν την ζημιά με την sim στην εγγύηση, ίσως κάνω τρελά σενάρια με το μυαλό μου αλλά ποιος μου λέει ότι δεν θα προκαλέσει κάποιος κάποια άλλη εσωτερική φθορά στο τηλέφωνο προκειμένου να αποδείξει ότι φταίει η πτώση προ οχτώ μηνών....!!!?!?!?!?!!!

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά η Arvato αν ψάξεις λίγο στο νετ θα δείς οτι ψάχνει από μόνη της τρόπους να μην στο περάσει στην εγγύηση...Δες και την ιδέα που σου λένε οι παραπάνω με την σμαρτεκ

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού μίλησα με την ίδια την samsung και μου λέει αυτά τι να κάνει η smartec... Αλλά αν δεν βγάλω άκρη θα το δοκιμάσω και αυτό..



Το ΚΕ.Π.ΚΑ μου είπε ότι πρέπει να βρω και άλλους με το ίδιο πρόβλημα και να κάνω καταγγελία στην samsung και αναφορά στο υπουργείο προστασίας του πολίτη... :fear: 

 

 

Θα δοκιμάσω την smartec όπου μου φαίνονται πράγματι ποιο αξιόλογοι επαγγελματίες, και αν δεν βγάλω άκρη ούτε από εκεί τότε θα εφαρμόσω το σύστημα στην π@@@@ν@  πο@τ@@ες....... :devil:

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.