Προς το περιεχόμενο
panosem

Αλλαγη σκληρου???

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε λαπτοπ συγγενη, το ανοιγω και κανει κανα μηνα να μπει.

προσπαθησα να τρεξω ενα antimalware, αλλα ματαια. 

Σαν επομενη λυση, μιας και κολλαγε αφανταστα, ηταν να βγαλω τον δισκο και τον τοποθετησα σε μια θηκη απο εξωτερικο.

Τον βαζω στη θηκη, τον εντοπιζει, και αρχιζω την διαγνωση.

Με το HD Sentinel βγαζει 100% performance, 36% Health...

Παει λεω, να τος ο καρκινος....

Μου βγαζει και το μηνυμα " The drive tried to examine and reallocate data sector(s) 732 times. The examined data area is perfect.

There are 2896 weak sectors found on the disk surface. They may be remapped any time in the later use of the disk.
At this point, warranty replacement of the disk is not yet possible, only if the health drops further.
It is recommended to examine the log of the disk regularly. All new problems found will be logged there.
 
It is recommended to backup often to prevent data loss."

 

 

Αρα, οτι προλαβω απο χρησιμο αρχειο  να το περισωσω και παμε για καινουργιο..??

Το θεμα ειναι οτι ειναι σε λαπτοπ που δεν εχει ουτε δυο χρονια, οποτε λογικα θα παιζει κανα θεμα αντικαταστασης??

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν ειναι ακομα μεσα στην εγγυηση μιλας απο δευτερα με την αντιπροσωπεια και τους λες τι προβλημα εχει

αν και πιστευω οτι θα στον αλλαξουν στην εγγυηση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για τις απαντησεις σας.

Κατι ακομα:

Ο σκληρος ειναι ο εξης: HITACHI 5K750-640 γνωριζει καποιος, ποσα ετη εγγυησης εχει το συγκεκριμενο μοντελο?

Δεν βρηκα για το συγκεκριμενο, αλλα καποιοι παροιμοιοι των500γιγα και 750 εχουν 3 χρονια,

και κατι ακομα, αν ο σκληρος προερχετ απο Λαπτοπ παιζει να εχει διαφορετικη εγγυηση? αν υποθεσουμε σαν Hitachi εχει 3χχρονια, παζει να μου πουν οτι το λαπτοπ εχει 2, αρα και αυτος θα εχει 2?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω για τις απαντησεις σας.

Κατι ακομα:

Ο σκληρος ειναι ο εξης: HITACHI 5K750-640 γνωριζει καποιος, ποσα ετη εγγυησης εχει το συγκεκριμενο μοντελο?

Δεν βρηκα για το συγκεκριμενο, αλλα καποιοι παροιμοιοι των500γιγα και 750 εχουν 3 χρονια,

και κατι ακομα, αν ο σκληρος προερχετ απο Λαπτοπ παιζει να εχει διαφορετικη εγγυηση? αν υποθεσουμε σαν Hitachi εχει 3χχρονια, παζει να μου πουν οτι το λαπτοπ εχει 2, αρα και αυτος θα εχει 2?

Τα εξαρτήματα τον λαπτοπ δεν έχουν ξεχωριστή εγγύηση απ' ότι ξέρω...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ούτε και των desktop έχουν διαφορετική εγγύηση... Μόλις τον αγοράσεις σου δίνει την εγγύηση το κατάστημα πχ 3 χρόνων και ισχύει για κάθε εξάρτημα του υπολογιστή...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το Hard Disk Sentinel που λες,θέλεις την πλήρη έκδοση για να κάνεις disk->Surface Test->Reinitialize disk surface.

Αυτά που αναφέρει είναι weak sector οπότε υπάρχει καλή περίπτωση έτσι να φτιαχτούν,ιδίως αφού λέει και ότι  «The examined data area is perfect.»

Οπότε αντέγραψε ότι μπορείς και κάνε την διαδικασία αυτήν,θα πάρει πολλές ώρες να ξέρεις.

 

 

Για να πιάσει η εγγύηση θα πρέπει να τρέξεις το επίσημο διαγνωστικό της hitachi και να σου τον βγάλει failed.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα οταν ο σκληρος ειναι πανω στο λαπτοπ, ανοιγει μετα απο μιση ωρα...

Ειναι εμφανες οτι εχει προβλημα.

Τωρα για το HD Sentinel, νομιζω η full version ειναι επι πληρωμης. Και να μην ειναι, ειναι απαραδεκτο σε υπολογιστη καινουριο σε πολυ χαλαρη χρηση, να χεις τοσα bad sectors.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μήνυμα από το sentinel λέει «There are 2896 weak sectors» όχι bad,αν έλεγε bad θα συμφωνούσα μαζί σου.

Τα weak sectors είναι απλά περιπτώσεις όπου δηλώθηκε ότι υπήρξε πρόβλημα στην εγγραφή ή το διάβασμα κάτι που μπορεί να προκλήθηκε από κόλλημα τον windows απότομο σβήσιμο από το power η και πολλούς άλλους παράγοντες,μπορεί να είναι δηλαδή μια χαρά υγιέστατα sectors.

 

Εδώ είναι το επίσημο διαγνωστικό πρόγραμμα,αφού πάρεις ότι αρχείο θες και μπορείς τρέξε την επιλογή για καθάρισμα του δίσκου(Erase Disk, δες το εγχειρίδιο που δίνουν σε μορφή pdf σελίδα 23),θα τα σβήσει όλα και λογικά θα σου φτιάξει και τα weak sector.

(ή αν σου τον βγάλει failed στο τεστ απλά πάνε τον για αλλαγή)

http://www.hgst.com/support/downloads/

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως ισως χρειαστει να στειλεις ολο το laptop για να σου αλλαξουν τον δισκο εκτος κι αν ειναι Dell οπου αν εχεις on site εγγυηση γινεται να σου φερουν στο χωρο σου νεο δισκο και να δωσεις πισω τον παλιο.Με ενα δισκο ενος laptop που χε χαλασει εβαζα το serial number του στο site του κατασκευαστη και δε μου τον εβγαζε σε εγγυηση ενω ηταν ουτε χρονου το laptop γιατι η κατασκευαστρια εταιρια του δισκου δε δεχοταν RMA σε δισκους απο laptops παρα μονο σε αυτους που χαν πωληθει αυτονομοι στα μαγαζια.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο δεν ειναι παραλογο....Ειναι δυνατον εντος του λαπτοπ να μην ισχυει η εγγυηση, και μεμονομενος να ναι ολα οκ..

Εβαλα και γω χθες το s/n αλλα τιποτα...

Μαλλον παμε για καινουργιο..

Εγω της προτεινα εναν WD Black 500gb που παει κοντα στα 60€.

Και μετα κοιμασε ησυχα για 5 χρονια. Τι λετε? 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλυπτεται απο τη γενικη εγγυηση του laptop κι οχι απο την εταιρια κατασκευης του δισκου.Κι εμενα δε μου το εβγαζε το serial number για το λογο που σου ειπα.Το laptop του συγγενη σου δεν εχει υπολοιπο εγγυησης?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα το λαπτοπ έχει εγγύηση ακόμα το πας στο κατάστημα που το αγόρασες, εκτός και αν είναι dell που έρχονται σπίτι σου νομίζω, απλά ότι πρόβλημα και να παρουσιάσει το λαπτοπ πρέπει να το πας ολόκληρο ακόμα και ο φορτιστής του να έχει χαλάσει, αν το λαπτοπ έχει εμφανή σημάδια πτώσης δεν θα σε καλύψει η εγγύηση για αλλαγή δίσκου με την δικαιολογία ότι χάλασε από πτώση. Άμα πιστέυεις ότι δεν θες η δεν αξίζει να ασχοληθείς ο δίσκος που κοιτάς είναι πολύ καλή επιλογή με 5 χρόνια εγγύηση όπου και να τον βάλεις...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι απο φαρμακευτικη εταιρεια σαν δωρο, και τελικα δεν βρεθηκε εγγυηση κλπ.

Ετσι παμε σε νεο δισκο...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.