Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να σου φέρω παράδειγμα πρώην κοπέλας μου, που καθηγητής σε μάθημα στο ΤΕΙ της, άφηνε τους φοιτητές να έχουν ό,τι βιβλιογραφία ήθελαν μαζί τους και να ανοίξουν ό,τι βιβλίο γούσταραν την ώρα των εξετάσεων. Περιττό να σου πω ότι ο κάθε φοιτητής πήγαινε στην εξέταση με τόμους βιβλία και σημειώσεις μαζί του, που στο τέλος τους ήταν άχρηστα όλα. Αν δεν πήγαινες να γραφτείς στο φροντιστήριο που δίδασκε, δεν υπήρχε περίπτωση να περάσεις το μάθημά του με τα άτοπα που ζητούσε στις εξετάσεις.

 

Γιατί πιστεύεις συνέβαινε αυτό;

Το ότι το μάθημα ήταν με ανοιχτές σημειώσεις σημαίνει πως δε τους ζήταγε τετριμένα πράγματα στην εξέταση αλλά απαιτούσε δημιουργική σκέψη. Προφανώς λοιπόν οι φοιτητές αδυνατούσαν να ανταπεξέλθουν απ'τη μια γιατί δεν μάθανε ποτέ να επεξεργάζονται πληροφορίες, παρά μόνο να τους τις δίνουνε λιωμένες στο στόμα, και απ'την άλλη γιατί ακούγανε ανοιχτές σημειώσεις, οπότε και περιμένανε πως θα κάναν copy paste απ'τα βιβλία τους.

 

Και το ότι πηγαίναν και τα σκάγανε στον ίδιο το καθηγητή για φροντιστήρια είναι η επιτομή της μαλακίας ε, περιττό να το πούμε.

 

αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση δε το θεωρώ κακό ή υποτιμητικό να πάει κάποιος σε φροντιστήριο. Αμα ο άλλος γουστάρει να περάσει καρφί το τάδε (κωλο)μάθημα χωρίς να κουνήσει τον κώλο του ή επειδή βιάζεται απείρως να τελειώσει και έχει τα φράγκα και τη διάθεση να τα σκάσει στο φροντιστήριο, μαγκιά του.

 

Άμα πετύχεις κάναν 30άρη να τσουλάει το ποδηλατάκι του με βοηθητικές όμως μη γελάσεις.

  • Like 3
Δημοσ.

ναι περιεργο μου φαινεται, υπαρχουν βιβλιοθηκες και ιντερνετ στις μερες για να κατσεις να βρεις την ακρη. τα φροντηστηρια ειναι για τα παιδακια, η ενοια της ανωτατης σχολης συμπεριλαμβανει και προσωπικη δουλεια και ψαξιμο αλλιως θα το λεγανε σχολειο.

Και εσυ τι λες δεν εκατσα να ψαξω στην βιβλιοθηκη που ηταν τσαμπα και στο ιντερνετ ή ήμουν τοσο πλουσιος που ειχα να δινω 35 ευρω το μαθημα.   

 

Αλλα τα βιβλια που υπηρχαν ηταν πολυ γενικα και οχι τοσο ειδικευμενα οσα εκανα εγω ασε που ο καθε καθηγητης ειχε την λοξα του.

 

Τωρα για τον χαρακτηρισμο παιδακια και τα λοιπα δεν σχολιαζω αν εσυ νομιζεις οτι εισαι τοσο καλυτερη απο χιλιαδες φοιτητες που κανουν ιδιαιτερα μπραβο σου.

 

Γιατί πιστεύεις συνέβαινε αυτό;

Το ότι το μάθημα ήταν με ανοιχτές σημειώσεις σημαίνει πως δε τους ζήταγε τετριμένα πράγματα στην εξέταση αλλά απαιτούσε δημιουργική σκέψη. Προφανώς λοιπόν οι φοιτητές αδυνατούσαν να ανταπεξέλθουν απ'τη μια γιατί δεν μάθανε ποτέ να επεξεργάζονται πληροφορίες, παρά μόνο να τους τις δίνουνε λιωμένες στο στόμα, και απ'την άλλη γιατί ακούγανε ανοιχτές σημειώσεις, οπότε και περιμένανε πως θα κάναν copy paste απ'τα βιβλία τους.

 

 

Καλα κανετε και κριτικαρετε αλλα δεν ειναι ολα οπως τα λετε, ξερετε πολλα παιδια εχουν κενο απο το λυκειο και ενας απο αυτους  υπηρξα και εγω οταν λοιπον εφτασα στο σημειο να δινω φωτοτεχνια που ειχε 500 γωνιες και επρεπε να θυμαμε γεωμετρια που ειχα κενα επρεπε να κανω φροντηστηρια αλλα παιδια δεν διδακτηκαν στο λυκειο ολοκληρωματα, αλλοι δεν θυμοντουσαν πιθανοτητες (ναι ειμασταν ηλεκτρολογοι και καναμε πιθανοτητες) και παει λεγοντας.

 

Τωρα για το λιωμενες στο στομα στο φροντηριο δεν μου εληναν της ασκησεις μου εμαθαν  τυπολογια και μεθοδολογια ολα τα αλλα τα εκανα απο την δικια μου λογικη ειδικα στα ΣΑΕ που και ολο το βιβλιο σε σκονακια να εχεις δεν κανεις τιποτα..

Δημοσ.

Γιατί πιστεύεις συνέβαινε αυτό;

Το ότι το μάθημα ήταν με ανοιχτές σημειώσεις σημαίνει πως δε τους ζήταγε τετριμένα πράγματα στην εξέταση αλλά απαιτούσε δημιουργική σκέψη. Προφανώς λοιπόν οι φοιτητές αδυνατούσαν να ανταπεξέλθουν απ'τη μια γιατί δεν μάθανε ποτέ να επεξεργάζονται πληροφορίες, παρά μόνο να τους τις δίνουνε λιωμένες στο στόμα, και απ'την άλλη γιατί ακούγανε ανοιχτές σημειώσεις, οπότε και περιμένανε πως θα κάναν copy paste απ'τα βιβλία τους.

 

Και το ότι πηγαίναν και τα σκάγανε στον ίδιο το καθηγητή για φροντιστήρια είναι η επιτομή της μαλακίας ε, περιττό να το πούμε.

 

 

 

Άμα πετύχεις κάναν 30άρη να τσουλάει το ποδηλατάκι του με βοηθητικές όμως μη γελάσεις.

Εεεε, όχι, μια και το αμφιθέατρο ήταν γεμάτο από άτομα που είχαν κοπεί στο ίδιο μάθημα πολλές φορές...

Και όπως είπα, μόλις γραφόσουν στο φροντιστήριο, ως διά μαγείας αποκτούσες δημιουργική σκέψη και το περνούσες το μάθημα.

  • Like 1
Δημοσ.

Όταν μπήκα πέμπτο έτος χρωστούσα 43. Την σχολή δηλαδή.

εμενα η σχολη γιατι ειχε  82?

Δημοσ.

ετσι το λεμε τωρα ΜΕ ΕΚΟΒΕ, οχι εμενα στο μαθημα. παντα να ριχνουμε την ευθυνη στους αλλους, εμεις δεν φταιμε ποτε.

 

Σκέψου ένα μάθημα να πηγαίνουν να το δώσουν (πόσοι το χρώσταγαν αλλά δεν πάταγαν το πόδι τους) κοντά στα 400 άτομα το λιγότερο μέσο όρο κάθε εξάμηνο κάτι λέει αυτό.

 

Δεν είναι λογικό αυτό. Η συγκεκριμένη καθηγήτρια, είχε κόψει άτομο με 4.9 ή 4.8 (δεν θυμάμαι ακριβώς) και του έλεγε ότι δεν άξιζε για 5........

Δημοσ.

κατα τη διαρκεια της σχολης ηταν 4 μαθηματα που εφτασα στο αμην να παω φροντηστηριο.ειχα κοπει 2-3 φορες διαβαζα χαλια σημειωσεις, τα βιβλια δεν βοηθαγαν, ειχα παει σε θεωριες και η συνεννόηση ειχε συνδεση με το κάιρο.αλλα δεν λυγισα εκατσα με τις σημειωσεις στο χερι και εψαξα απο ολες τις σχολες σημειωσεις και βιντεο απο ξενους καθηγητες.αυτοι οι ξενοι νερο πινω στο ονομα τους που κατσαν και ανεβασαν ολοκληρες διαλεξεις(μιλαμε πανω απο ωρα το καθε βιντεο).τελικα με ενα 5-6(και ειμαι σιγουρη οτι ειχα γραψει καλυτερα,αλλη μουρμουρα αυτη) καταφερα να τα περασω και χωρις να δωσω λεφτα στα φροντηστηρια που ειχα μαθει μαλιστα για ενα εδινε ποσοστα σε ενα καθηγητη και ετσι οποιος πηγαινε εκει ειχε βισμα να περασει.

 

και για αυτο σε ελληνικα αει-τει το δεν εισαι εξυπνος τα περνας με βαση το ακουω βερεσε.πραγματικα ολα αυτα τα χρονια εχω συναντησει πολυ λιγους καθηγητες/τριες που εκαναν καθαρες εξετασεις με θεματα τα οποια εχουν παραδωσει και εξηγησει στα μαθηματα τους α και δεν διναν εξτρα βαθμους στα αγαπημενα παιδια ή δεν χαντακωναν οσους δεν πηγαιναν στα υπερλαμπρα μαθηματα τους.εχει τυχει να εχω δει καθηγητη που την εχει πει σε παιδια που δουλευουν και δεν ερχονται.ακομα και απο πρακτικη να ελεγες παλι με μισο ματι κοιταζουν.

  • Like 1
Δημοσ.
Καλα κανετε και κριτικαρετε αλλα δεν ειναι ολα οπως τα λετε, ξερετε πολλα παιδια εχουν κενο απο το λυκειο και ενας απο αυτους  υπηρξα και εγω οταν λοιπον εφτασα στο σημειο να δινω φωτοτεχνια που ειχε 500 γωνιες και επρεπε να θυμαμε γεωμετρια που ειχα κενα επρεπε να κανω φροντηστηρια αλλα παιδια δεν διδακτηκαν στο λυκειο ολοκληρωματα, αλλοι δεν θυμοντουσαν πιθανοτητες (ναι ειμασταν ηλεκτρολογοι και καναμε πιθανοτητες) και παει λεγοντας.

 

Τωρα για το λιωμενες στο στομα στο φροντηριο δεν μου εληναν της ασκησεις μου εμαθαν  τυπολογια και μεθοδολογια ολα τα αλλα τα εκανα απο την δικια μου λογικη ειδικα στα ΣΑΕ που και ολο το βιβλιο σε σκονακια να εχεις δεν κανεις τιποτα..

 

Το θέμα με το πανεπιστήμιο είναι πως πας για να μάθεις, όχι για να σου μάθουν. Είναι λεπτή η διαφορά και το έγραψε πιο πίσω η Εύα. Τώρα σχετικά με τα κενά, άμα δε μπορείς να καλύψεις μόνος σου ύλη του λυκείου πως θα αφομοιώσεις καινούρια γνώση απ'το πανεπιστήμιο;

 

Εεεε, όχι, μια και το αμφιθέατρο ήταν γεμάτο από άτομα που είχαν κοπεί στο ίδιο μάθημα πολλές φορές...

Και όπως είπα, μόλις γραφόσουν στο φροντιστήριο, ως διά μαγείας αποκτούσες δημιουργική σκέψη και το περνούσες το μάθημα.

 

Πάω στοίχημα ότι υπήρχαν και άτομα που δε πηγαίνανε στο φροντιστήριο και περνάγανε.

Δημοσ.

Το θέμα με το πανεπιστήμιο είναι πως πας για να μάθεις, όχι για να σου μάθουν. Είναι λεπτή η διαφορά και το έγραψε πιο πίσω η Εύα. Τώρα σχετικά με τα κενά, άμα δε μπορείς να καλύψεις μόνος σου ύλη του λυκείου πως θα αφομοιώσεις καινούρια γνώση απ'το πανεπιστήμιο;

 

 

Πάω στοίχημα ότι υπήρχαν και άτομα που δε πηγαίνανε στο φροντιστήριο και περνάγανε.

Μα κατα κυριο λογω φροντιστηρια εκανα για τα κενα δεν ειχα μεινει ποτε σε μαθημα αλλα υπηρξα ενα μετριος μαθητης του 11 με 12 και πηγα φροντηστηριο μονο στην τριτη λυκειο ενεκα οικονομικων .

 

Εμαθα βεβαια και τυπολογια τα οποια ο καθηγητης δεν τα εκανε , για να παρω το πτυχιο περασα πολλα μαθηματα που ηθελαν δικια μου σκεψη οπως προγραμματισμο, plc, μικρουπολογιστες κλπ/

 

Επισης εγω εκει πηγα να μαθω το επαγγελμα και μετα το ειδα "ακαδημαικα".

 

Και για πληροφορια δεν σου λεω αν ειναι λαθος ή σωστο 8-10 πηγαν φροντηριο οι αλλοι 2 ηταν οι φοιτητες παραδειγματα που πηραν πτυχιο στα 4 με 4.5 χρονια.

Δημοσ.

Παιδιά δεν θέλω να κάνω τον έξυπνο (άντε, ίσως λίγο) αλλά στα τόσα χρόνια που είμαι μέσα στην σχολή 2 πράγματα κατάλαβα τουλάχιστον όσον αφορά τις θετικές επιστήμες:

 

1) Αν κάποιος καθηγητής θέλει απο τους 500 φοιτητές που θα δώσουν το μάθημα του, να μην γράψει κανείς ούτε μια πρόταση, είναι πολύ εύκολο να το κάνει. 

 

2) Δεν υπάρχει τέτοιος καθηγητής.

 

Υπήρχαν τουλάχιστον 10 μαθήματα τα οποία κατα γενική ομολογία ''δεν περνιόντουσαν με τίποτα'' και φυσικά σχεδόν όλα τα άλλα μαθήματα που έμειναν ήταν στην κατηγορία ''το έχω δώσει 10 φορές και δεν κατάφερα να πάρω πάνω απο τρία.'' Στα τελευταία 2 χρόνια, στα οποία έμαθα πως να διαβάζω σωστά, δεν έχω κοπεί σε μάθημα. Πέρασα 35 μαθήματα χωρίς κόψιμο. (σοβα-ρευτείται). Το θέμα είναι ότι το ''σωστο'' διάβασμα είναι κάπως σύνθετο αφού προυποθέτει:

 

* Υποχρεωτική παρακολούθηση του μαθήματος έτσι ώστε να καταλάβεις την φιλοσοφία του καθηγητή, το πως το διδάσκει, το που ρίχνει βάρος, το αν είναι της άσκησης, αν είναι της θεωρίας, ποια σημεία τονίζει μέσα στο μάθημα κ.λ.π κ.λ.π. Θα μου πείτε, εμείς ήρθαμε να μάθουμε Κβαντομηχανική και όχι τα χούγια του κάθε καθηγητή, αλλά όπως και να το κάνουμε ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και θεωρεί σημαντικά (καλώς η κακώς) διαφορετικά πράγματα. Και εσάς να έβαζαν να κάνατε το μάθημα κάποιοι απο τους φοιτητές σας θα είχαν παράπονα ως προς στο τι δίνεται βάρος και στο τι όχι.

 

* Ελάχιστο αλλά υπαρκτό διάβασμα του μαθήματος μέσα στο εξάμηνο. Ναι, αν πάω και διαβάσω το μάθημα 3 μέρες πριν το δώσω προφανώς και θα πάρω τα 3 του προφέσορα. Και μην λέμε και μαλακίες, γίνεται να κατανοήσεις έννοιες τόσο αφηρημένες μέσα σε 3 μέρες, ενώ στο πίσω μέρος του μυαλού σου σκέφτεσαι συνέχεια αν θα το περάσεις και είσαι τίγκα αγχωμένος? Ε προφανώς όχι. Οπότε λίγο διάβασμα μέσα στο εξάμηνο χρειάζεται. 

 

Ιν μαι χαμπλ οπίνιον πάντα.

  • Like 6
Δημοσ.

συμφωνω απολυτα εχοντας βρεθει κι εγω σε κατασταση πιεσης οπου θε χωρουσαν αλλες μαλακιες , με σοβαρο διαβασμα περασα τα περισσοτερα "παλουκια" με τη πρωτη 

 

μαλιστα πιο ευκολα μπορουσα να κοπω σε καποιο πιο ευκολο μαθημα το οποιο θα υποτιμουσα , παρα τα δυσκολα στα οποια εσκαγα "μηχανη" και ετοιμος για ολα 

 

(και φυσικα αναφερομαι σε κανονικο διαβασμα, οχι περναω απο το παραθυρο 15 μαθηματα σε μια εξεταστικη ) 

  • Like 1
Δημοσ.

διαβάζοντας σας νοιώθω πως βρίσκομαι στη ζώνη του λυκόφωτος

 

Αυτά τα πράγματα είναι αμοιβαία, το ξέρεις.

Δημοσ.

Ρε σελερς, μπορούσες να απαντήσεις με το πείραμα της γάτας του σρεντιγκερ :·)

 

In topic: Το μέγιστο μου ήταν 13 μαθήματα, τον Αύγουστο του πρώτου έτους, τα οποία, τον Οκτώβριο-αρχές δεύτερου έτους, έγιναν ένα, το οποίο το χρωστούσα μέχρι την τελευταία εξεταστική.

Δημοσ.

Παιδιά δεν θέλω να κάνω τον έξυπνο (άντε, ίσως λίγο) αλλά στα τόσα χρόνια που είμαι μέσα στην σχολή 2 πράγματα κατάλαβα τουλάχιστον όσον αφορά τις θετικές επιστήμες:

 

1) Αν κάποιος καθηγητής θέλει απο τους 500 φοιτητές που θα δώσουν το μάθημα του, να μην γράψει κανείς ούτε μια πρόταση, είναι πολύ εύκολο να το κάνει. 

 

2) Δεν υπάρχει τέτοιος καθηγητής.

 

Υπήρχαν τουλάχιστον 10 μαθήματα τα οποία κατα γενική ομολογία ''δεν περνιόντουσαν με τίποτα'' και φυσικά σχεδόν όλα τα άλλα μαθήματα που έμειναν ήταν στην κατηγορία ''το έχω δώσει 10 φορές και δεν κατάφερα να πάρω πάνω απο τρία.'' Στα τελευταία 2 χρόνια, στα οποία έμαθα πως να διαβάζω σωστά, δεν έχω κοπεί σε μάθημα. Πέρασα 35 μαθήματα χωρίς κόψιμο. (σοβα-ρευτείται). Το θέμα είναι ότι το ''σωστο'' διάβασμα είναι κάπως σύνθετο αφού προυποθέτει:

 

* Υποχρεωτική παρακολούθηση του μαθήματος έτσι ώστε να καταλάβεις την φιλοσοφία του καθηγητή, το πως το διδάσκει, το που ρίχνει βάρος, το αν είναι της άσκησης, αν είναι της θεωρίας, ποια σημεία τονίζει μέσα στο μάθημα κ.λ.π κ.λ.π. Θα μου πείτε, εμείς ήρθαμε να μάθουμε Κβαντομηχανική και όχι τα χούγια του κάθε καθηγητή, αλλά όπως και να το κάνουμε ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και θεωρεί σημαντικά (καλώς η κακώς) διαφορετικά πράγματα. Και εσάς να έβαζαν να κάνατε το μάθημα κάποιοι απο τους φοιτητές σας θα είχαν παράπονα ως προς στο τι δίνεται βάρος και στο τι όχι.

 

* Ελάχιστο αλλά υπαρκτό διάβασμα του μαθήματος μέσα στο εξάμηνο. Ναι, αν πάω και διαβάσω το μάθημα 3 μέρες πριν το δώσω προφανώς και θα πάρω τα 3 του προφέσορα. Και μην λέμε και μαλακίες, γίνεται να κατανοήσεις έννοιες τόσο αφηρημένες μέσα σε 3 μέρες, ενώ στο πίσω μέρος του μυαλού σου σκέφτεσαι συνέχεια αν θα το περάσεις και είσαι τίγκα αγχωμένος? Ε προφανώς όχι. Οπότε λίγο διάβασμα μέσα στο εξάμηνο χρειάζεται. 

 

Ιν μαι χαμπλ οπίνιον πάντα.

 

 εκει ειναι το προβλημα με την ελληνικη εκπαιδευση...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...