Rabican Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Λογιστικη Χρηματοοικονομικη ΑΣΟΕΕ, τελειωσα στα 10 ετη (2002-2012), και ιανουαριο του 2005 ειχα περασει 2 μαθηματα. ητοι χρωσταγα 23 απο τα 25 (92%)!!!! μπορει σα νουμερο να μην ειναι αστρονομικο (αργοτερα ειχα φτασει τα 30 χρωστουμενα αλλα απο τα 40 που μπορουσα να εχω περασει), ομως σαν ποσοστο ειναι στο θεο!!!!!
Sellers Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 Δημοσ. 16 Μαΐου 2013 εκει ειναι το προβλημα με την ελληνικη εκπαιδευση... δηλαδή
vk13 Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Δημοσ. 17 Μαΐου 2013 Πχ φυλλαδια με 150 ερωτησεις απο τις οποιες μπαινουν 10 Ή καμια 20αρια τυποι ασκησεων απο τους οποιους μπαινουν 3-4 Καλά δεν είναι και τόσο εύκολο να μάθεις 150 ερωτήσεις και ειδικά ασκήσεις και 10 ακόμα να ναι. Οι αριθμοί των ερωτήσεων δεν παίζουν ρόλο... Εμείς σε ένα μάθημα από τα κάπως δύσκολα είχαμε συνολικά 15 ασκήσεις (έπεφτε μία) και καμιά 25αριά θέματα θεωρίας (έπεφταν 9). Οι μεν ασκήσεις ήταν με κάτι διαγράμματα που έπρεπε να φέρνεις εφαπτομένες, κάθετες, πλάγιες, της παναγιάς τα μάτια και να ψάξεις από τα δεδομένα σε κάτι πίνακες και από εκεί να βρεις άλλα νούμερα και να τα χρησιμοποιείς όλα αυτά μετά σε 10 ειδών διάφορους τύπους για να λύσεις τα υποερωτήματα που ζήταγε. Η θεωρία από την άλλη αν και είχε 2-3 θέματα ψιλοστάνταρ, ήταν 2 σελίδες κατεβατά το κάθε θέμα, αγγούρια κανονικά, που αναγκαστικά ήθελε πολύ πήξιμο για να τα μάθεις.... Το χρώσταγε όλος ο κόσμος κλασσικά γιατί το βιβλίο, πέρα από την θεωρία, δεν εξηγούσε απολύτως τπτ για το πως βρίσκεις τα νούμερα στις ασκήσεις, απλά τα πέταγε στους τύπους. Ευτυχώς όμως ο καθηγητής έκανε καλό μάθημα και τα εξηγούσε όλα πολύ καλά. Όποιος παρακολουθούσε δλδ και καταλάβαινε τους τρόπους έγραφε. Όποιος έκανε παπαγαλία δεν παίρναγε με την καμία... Γενικά δεν ισχύει ότι αυτοί που τα μαθαίνουν παπαγαλία πάνε και γράφουν. Θυμάμαι σε ένα άλλο μάθημα μια φορά μας δίνει θέματα και αρχίζει να πανυγηρίζει όλο το αμφιθέατρο μιας και ήταν ακριβώς "ίδια" ακόμα και τα νούμερα με αυτά που μοίραζε η δαπ πριν μια βδομάδα στο κυλικείο και τα διαβάζαμε όλοι το βράδυ! Μόνο που τελικά ο καθηγητής είχε αλλάξει 2 λέξεις στις ασκήσεις και έπρεπε να πάρεις εντελώς άλλους τύπους + αρνητική βαθμολογία και έχανες τελικά όλη την άσκηση. Πανωλεθρία... Με τα πολλά κατάλαβα ότι και να θέλουν να περάσουν κόσμο αν καταλάβουν ότι δεν έχεις χωνέψει κάποια βασικά πραγματα πάνω σε αυτά που θέλουν να δουν ή κάνει μπαμ ότι παπαγάλισες δεν περνάς. Και πώς να σε περάσει κιόλας όταν βλέπει ότι όλο το αμφιθέατρο γράφει ακριβώς τις ίδιες αρλούμπες... Και αυτές είναι οι περιπτώσεις που μερικοί βγαίνουν από το αθε και λένε "πέρασα και με βαθμό", γιατί πολύ απλά δεν έχουν ιδέα ότι έπαιζε και άλλος τύπος για την άσκηση αφού σου άλλαξε την κίνηση.... Αν διαβάζεις σαν άνθρωπος μέσα στο εξάμηνο δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι παγίδα και να πέσει, αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα