petreus Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Άμα πωλητής και αγοραστής δεν συμφωνήσουν, τότε επεμβαίνει το Aliexpress. Ο πωλητής δεν μπορεί να "κολήσει" το dispute. Δεν γνωρίζω το προϊόν για να εκτιμήσω τι πιθανητες έχεις για refund (partial ή full). Για να το πω κάπως απλοικά, αν οι διαφορές μεταξύ του προϊόντος που παρέλαβες και αυτού που φαίνεται στο "product description" του πωλητή είναι σημαντικές, τότε μπορείς να επιδιώξεις full refund. Άν είναι μικρές πας για partial. Είναι λεπτό το θέμα τι σημαίνει μικρή ή μεγάλη διαφορά. Πάντως κάθε φορά που τεκμηρίωσα σωστά τα disputes μου με επιχειρήματα και φωτογραφίες, πήρα full refund.
xatzi13 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2017 Άμα πωλητής και αγοραστής δεν συμφωνήσουν, τότε επεμβαίνει το Aliexpress. Ο πωλητής δεν μπορεί να "κολήσει" το dispute. Δεν γνωρίζω το προϊόν για να εκτιμήσω τι πιθανητες έχεις για refund (partial ή full). Για να το πω κάπως απλοικά, αν οι διαφορές μεταξύ του προϊόντος που παρέλαβες και αυτού που φαίνεται στο "product description" του πωλητή είναι σημαντικές, τότε μπορείς να επιδιώξεις full refund. Άν είναι μικρές πας για partial. Είναι λεπτό το θέμα τι σημαίνει μικρή ή μεγάλη διαφορά. Πάντως κάθε φορά που τεκμηρίωσα σωστά τα disputes μου με επιχειρήματα και φωτογραφίες, πήρα full refund. σε ευχαριστώ για το χρόνο σου, ήσουν ξεκάθαρος Άμα πωλητής και αγοραστής δεν συμφωνήσουν, τότε επεμβαίνει το Aliexpress. Ο πωλητής δεν μπορεί να "κολήσει" το dispute. Δεν γνωρίζω το προϊόν για να εκτιμήσω τι πιθανητες έχεις για refund (partial ή full). Για να το πω κάπως απλοικά, αν οι διαφορές μεταξύ του προϊόντος που παρέλαβες και αυτού που φαίνεται στο "product description" του πωλητή είναι σημαντικές, τότε μπορείς να επιδιώξεις full refund. Άν είναι μικρές πας για partial. Είναι λεπτό το θέμα τι σημαίνει μικρή ή μεγάλη διαφορά. Πάντως κάθε φορά που τεκμηρίωσα σωστά τα disputes μου με επιχειρήματα και φωτογραφίες, πήρα full refund. μάλλον την πάτησα σαν μαθητούδι... έχει «μικρά γράμματα ο πωλητής» που δεν πρόσεξα οπότε δύσκολα να τεκμηριώσω απ ότι φαίνεται... όχι για full αλλά ακόμα και Partial refund!!!
theopan Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Μιλάτε τόση ώρα για ...3$ και αν θα γίνει σε αυτά full ή partial refund ή δεν κατάλαβα κάτι σωστά; Θα σου τα επιστρέψει όλα φίλε μου θεωρώ ο έμπορος. Για να ξεμπερδεύει με εσένα. Αν κάνει οτιδήποτε άλλο, σημαίνει ότι δεν σέβεται και δεν κοστολογεί όσο πρέπει το χρόνο του... Και μόνο η αμοιβή -ακόμα και του Κινέζου- υπαλλήλου που έκατσε να ασχοληθεί μέχρι τώρα με το "θέμα" σου έχει ήδη πιθανότατα κοστίσει παραπάνω από τα 3$. Σιγά μην κάτσει να "τεκμηριώνει"...
stelios18120 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2017 Δεν παίζει θεμα σε τόσο μικρά ποσα Σε τόσο λίγα $$$ θα σ κάνει full refund και τελειωσε το θεμα,δεν κάθονται να χάνουν τον χρόνο τους
hackertom Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2017 Να ρωτήσω κάτι και εγώ; Σου στέλνει ένα πακέτο ο πωλητής, και αυτό γράφει Π.χ 60 days purchase protection will end.. Εάν δεν παραλάβω και τελειώσει αυτός ο χρόνος τι γίνεται χωρίς να ανοίξω dispute;
spartak1 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2017 Αν δεν ανοίξεις dispute o πωλητης παίρνει τα χρήματα απο το ali που τα κρατα δεσμευμενα ως τότε
stelios18120 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2017 Να ρωτήσω κάτι και εγώ; Σου στέλνει ένα πακέτο ο πωλητής, και αυτό γράφει Π.χ 60 days purchase protection will end.. Εάν δεν παραλάβω και τελειώσει αυτός ο χρόνος τι γίνεται χωρίς να ανοίξω dispute; Μετά δεν υπάρχει "προστασία" οπότε αν δεν παραλλαβεις ποτέ το δέμα δεν θα σου επιστρέψουν χρήματα πίσω. Ενώ πριν τις 60 μέρες αν δεν σ έχει έρθει το δέμα,ανοίγεις case και λες δεν μ έχει έρθει ακόμα,οπότε περιμένεις λίγες ακόμα μέρες και μετά πας για refund του ποσού που είχες δώσει. 1
NikosKallithea Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2017 Χάνεις το δικαίωμα του dispute Αλλα στις 4-5 μερες πρίν τελειώσει η προθεσμία μπορείς να ζητήσεις επέκταση του χρόνου ή μπορεί να το κάνει και απο μόνος του και ο πωλητής Να ρωτήσω κάτι και εγώ; Σου στέλνει ένα πακέτο ο πωλητής, και αυτό γράφει Π.χ 60 days purchase protection will end.. Εάν δεν παραλάβω και τελειώσει αυτός ο χρόνος τι γίνεται χωρίς να ανοίξω dispute;
hackertom Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2017 Χάνεις το δικαίωμα του dispute Αλλα στις 4-5 μερες πρίν τελειώσει η προθεσμία μπορείς να ζητήσεις επέκταση του χρόνου ή μπορεί να το κάνει και απο μόνος του και ο πωλητής Dispute δηλαδή εσείς πότε κάνετε; Λίγες μέρες πρώτου λήξει η διαδικασία;
NikosKallithea Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2017 Εγω προσωπικά πολυ δύσκολα κανω dispute, πρόσφατα παρέλαβα δεμα του Νοέμβρη
TheAccountant Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2017 Εγω προσωπικά πολυ δύσκολα κανω dispute, πρόσφατα παρέλαβα δεμα του Νοέμβρη δεν ειναι ιδιαιτερα εξυπνο θα λεγα... Να χασει τα λεφτά του κανεις για ποιο λογο?
NikosKallithea Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2017 ^ Λεφτά δεν εχω χάσει ποτε εδω και πολλά χρόνια και με άπειρες αγορές
sdgeod7 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2017 ρε παιδια να ρωτησω κι εγω κατι για το αλιεξπρεςαπο την Παρασκευη προσπαθω να αγορασω κατι απο aliexpress αλλα μολις παω να κανω την πληρωμη μου γραφει "Payment failedReason: There is an information error with your payment.Suggestion:Please try again."μου το κανει απο χθες συνεχεια.εδω και μηνες χρησιμοποιω την ιδια prepaid καρτα πειραιως και δεν ειχα προβλημα. μηπως υπαρχει καποιο όριο για την τραπεζα σε εβδομαδιαια βαση που δεν την αφηνουν τα capital ctrl?και χρηματα εχω στην καρτα και σωστα βαζω τους κωδικους.
NikosKallithea Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2017 ρε παιδια να ρωτησω κι εγω κατι για το αλιεξπρες απο την Παρασκευη προσπαθω να αγορασω κατι απο aliexpress αλλα μολις παω να κανω την πληρωμη μου γραφει " Payment failed Reason: There is an information error with your payment. Suggestion: Please try again." μου το κανει απο χθες συνεχεια. εδω και μηνες χρησιμοποιω την ιδια prepaid καρτα πειραιως και δεν ειχα προβλημα. μηπως υπαρχει καποιο όριο για την τραπεζα σε εβδομαδιαια βαση που δεν την αφηνουν τα capital ctrl? και χρηματα εχω στην καρτα και σωστα βαζω τους κωδικους. Διάβασε το ποστ 145 + 148 + 150 μια σελιδουλα πισω
sdgeod7 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2017 ok, να ρωτησω και κατι αλλο, τι παιζει με το τελωνειο οσον αφορα το aliexpress? μεχρι τωρα αγοραζα μικρα πραγματακια που ηταν σε ενα φακελο, αντε μεχρι κατι σε στυλ ραδιοφωνακι - ξυπνητηρι. 1.σε ποιες περιπτωσεις περνανε απο τελωνειο?2.θεμα τυχης? 3.και ποιος με ειδοποιει εμενα οτι εχει κολλησει στο τελωνειο?4.αν το αφησω στο τελωνειο και δεν ερθει ποτε σε μενα και κανω dispute, θα παρω πισω τα λεφτα μου?5.ειχα παραγγειλει μπαταριες πλακε κουμπια αξιας 1,5€. και απο το tracking ειδα οτι κολλησαν στο... τελωνειο! δε με ενημερωσε κανεις. το αφησα ετσι. εκανα dispute οτι δεν τις ελαβα ποτε και τελικα πηρα τα λεφτα μου πισω, αρα τελικα τι παιζει με τα τελωνεια? (ασχετο, αυτοι τα κρατανε εκει και τι τα κανουν?)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα