Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν κάποιος είναι ιδιαίτερα έξυπνος και έχει και χρήματα , ίσως να μπορούσε να επιλέξει ιδιωτικό σχολείο που του προσέφερε επιπλέον μαθήματα και γνώσεις.

 

Το ότι κάποιος είναι έξυπνος στα μαθηματικά ας πούμε, δεν σημαίνει πως δεν χρειάζεται και τα υπόλοιπα μαθήματα ώστε να αποκτήσει σφαιρικές γνώσεις.

 

 

Συμφωνώ επί της αρχής αλλά ...

 

... αν ξεχωρίσουμε το σχολείο από το πανεπισήμιο θεωρητικά θα μπορούσε κάποιος να είναι στο σχολείο για να αποκτήσει τις γνώσεις και δεξιότητες στις οποίες αναφέρεσαι και ταυτόχρονα να είναι σε ένα πανεπιστήμιο να σπουδάζει το αντικείμενο στο οποίο είναι προικισμένος.

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

InsomniaK επιμένεις να ρίχνεις το βάρος στη γονεϊκή πίεση στα παιδιά από μικρή ηλικία κτλ.

Δε μπορεί δηλαδή το παιδί πραγματικά να καταπιέζεται παρακολουθώντας μια τάξη στο σχολείο την οποία θα μπορούσε να έχει ξεπετάξει σε 2-3 μήνες; Υπήρχε ένα τέτοιο παιδί στο δημοτικό σχολείο που πήγαινα, ήταν σε μεγαλύτερη τάξη, αλλά καταπιεζόταν φανερά από την υποχρέωσή του να παρακολουθεί με τη σειρά τις τάξεις... όχι επειδή την είχε ψωνίσει, αλλά επειδή ήταν σαν να βάζεις ένα μαθητή δευτέρας ή τρίτης γυμνασίου να παρακολουθεί 5η και 6η δημοτικού.

Το σύστημα, όπως είπε κάποιος παραπάνω, επιτρέπει τα ειδικά, τα αθλητικά ή μουσικά σχολεία, τα οποία απευθύνονται σε παιδιά με ειδικές ανάγκες ή ικανότητες, αλλά δεν αναγνωρίζει την ειδική ικανότητα του να είσαι τόσο καλός ώστε να παρακάμπτεις τάξεις.

Παίρνουμε ένα σπαθί και κόβουμε ότι προεξέχει προς τα πάνω; Πολύ κομμουνιστικό μου κάνει :P

  • Like 1
Δημοσ.

Ο ρόλος του σχολείου είναι διπλός. 

 

1.) Η απόκτηση σφαιρικών γνώσεων

2.) Η κοινωνικοποίηση του παιδιού

 

Ο ρόλος του πανεπιστημίου είναι η εξειδίκευση. Ένας ο οποίος είναι αστέρι στα μαθηματικά πρέπει να γνωρίζει και λογοτεχνία, ιστορία, γεωγραφία, έκθεση κτλ.

 

Παρακάμπτοντας τις τάξεις χάνει λοιπόν και το 1 αλλά και το 2 καταλήγοντας κάπως έτσι:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Ev07SGYzfZw

 

Η κοινωνικοποίση θα έλεγα είναι ίσως ακόμα σημαντικότερη απο την απόκτηση γνώσεων.

  • Like 1
Δημοσ.

<p>Ο ρόλος του σχολείου είναι διπλός. </p>

<p> </p>

<p>1.) Η απόκτηση σφαιρικών γνώσεων</p>

<p>2.) Η κοινωνικοποίηση του παιδιού</p>

<p> </p>

<p>Ο ρόλος του πανεπιστημίου είναι η εξειδίκευση. Ένας ο οποίος είναι αστέρι στα μαθηματικά πρέπει να γνωρίζει και λογοτεχνία, ιστορία, γεωγραφία, έκθεση κτλ.</p>

<p> </p>

<p>Παρακάμπτοντας τις τάξεις χάνει λοιπόν και το 1 αλλά και το 2 καταλήγοντας κάπως έτσι:</p>

<p> </p>

<p><a href="http://www.youtube.com/watch?v=Ev07SGYzfZw">http://www.youtube.com/watch?v=Ev07SGYzfZw</a></p>

<p> </p>

<p>Η κοινωνικοποίση θα έλεγα είναι ίσως ακόμα σημαντικότερη απο την απόκτηση γνώσεων.</p>

 

Επόμενη μέρα στις ειδήσεις

 

5 κινέζές χορεύτριες έπεσαν θύματα βιασμού έξω από σχολή μηχανικών...οι 100 από τους 180 μαθητές που συμμετείχαν συνελήφθησαν...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο ρόλος του σχολείου είναι διπλός. 

 

1.) Η απόκτηση σφαιρικών γνώσεων

2.) Η κοινωνικοποίηση του παιδιού

Στο εξωτερικό εφαρμόζεται, αλλά υπάρχει φυσικά προβληματισμός. Αν ψάξεις για grade skipping θα διαβάσεις αρκετά άρθρα με τα υπέρ και τα κατά. Έχουν γίνει μελέτες από πανεπιστήμια και υπάρχουν αξιόλογοι οδηγοί, όπως το Iowa Acceleration Scale κτλ.

Στην Ελλάδα φυσικά το αγνοούμε και το περιφρονούμε εντελώς σαν θέμα, μαζί με πολλά άλλα.

Επεξ/σία από Physics_Rulez
  • Like 1
Δημοσ.

Ως προς την κοινωνικοποίηση, την πίεση των γονέων και τις γενικές γνώσεις πάντως, μην έχετε στο μυαλό σας μόνο τις περιπτώσεις που ο 9χρονος πάει στο πανεπιστήμιο. Θα μπορούσε να υπάρχει ένα ειδικό σχολείο, όπου αντί για 12 χρόνια, η ύλη να καλύπτεται σε 10 ας πούμε. Σιγά την καταπίεση. Έχω στο μυαλό μου αρκετά άτομα που μια χαρά θα τα έβγαζαν πέρα διαβάζοντας μισή ωρίτσα παραπάνω τη μέρα. Και δε θα ήταν μόνοι τους. Θα ήταν κάποιες εκατοντάδες παιδιά κάθε χρόνο.

 

Τέλος πάντων, σίγουρα υπάρχουν υπέρ και κατά, αλλά μην έχουμε ψευδαισθήσεις ότι ο 12χρονος που κάνει διδακτορικό θα είχε φυσιολογική κοινωνικοποίηση αν πηγαινε στο κανονικό σχολείο. Να πει τι με τους συμμαθητές του;

Δημοσ.

Τέλος πάντων, σίγουρα υπάρχουν υπέρ και κατά, αλλά μην έχουμε ψευδαισθήσεις ότι ο 12χρονος που κάνει διδακτορικό θα είχε φυσιολογική κοινωνικοποίηση αν πηγαινε στο κανονικό σχολείο. Να πει τι με τους συμμαθητές του;

 

Γιατί πέρα απο το επιστημονικό πεδίο δεν υπάρχει περίπτωση να έχει άλλα κοινά ενδιαφέρονται με τους συμμαθητές του; Γκομενάκια, ταινίες, ομάδες, κονσόλες, pc, κινητά και δεν ξέρω γω τι άλλο; Εσύ δηλαδή συναναστρέφεσαι μόνο με άτομα του επιστημονικού σου πεδίου;

 

Ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνικοποίησης είναι και να μάθεις να συναναστρέφεσαι με άτομα τα οποία έχουν ενδεχομένως λιγότερη μόρφωση ή χαμηλότερη ευφυία απο εσένα. Εκτός αν σκοπεύουν να τον κλειδώσουν σε ένα εργαστήριο μέχρι ξέρω γω να βρεί τη θεραπεία για τον καρκίνο, οπότε θα έχει συναναστροφές μόνο με τους συνεργάτες/προιστάμενούς του.

Δημοσ.

απ'όσο ξέρω όσοι προετοιμάζονται για μαθητικές ολυμπιάδες κάνουν μάθηματα στα πανεπιστήμια. Ειδικά σχολεία ειναι και τα πειραματικά, αλλά όλα αυτά στο πλαίσιο της δημοσιας παιδείας που λειτουργει σωστά μια στις τόσες...

Δημοσ.

....

 

Τέλος πάντων, σίγουρα υπάρχουν υπέρ και κατά, αλλά μην έχουμε ψευδαισθήσεις ότι ο 12χρονος που κάνει διδακτορικό θα είχε φυσιολογική κοινωνικοποίηση αν πηγαινε στο κανονικό σχολείο. Να πει τι με τους συμμαθητές του;

 

Να συζητησει για τους power rangers και τα pokemon,να παιξει ταπες, ποδοσφαιρο, μπουγελο. Να κανει εν ολιγοις ολα τα πραγματα που πρεπει να κανει ενα παιδι ΟΤΑΝ πρεπει να τα κανει. Προφανως, δεν ειμαι εναντια στην παρακαμψη καποιον ταξεων, ωστοσο θα πρεπει να λαβει το παιδι κοινωνικες γνωσεις και να μην ξερει κατι μονο οταν το εχει διαβασει σε ενα βιβλιο.

 

Γι αυτο πολυς κοσμος κοροιδευει τους ασιατες ας πουμε, δεν ξερουν πως λειτουργει ο κοσμος γι αυτο αμα τους δειξεις κατι καινουριο/διαφορετικο απο αυτο που ξερουν βραχυκυκλωνουν με τα γνωστα σε ολους μας αποτελεσματα...

Δημοσ.

Ρε παιδιά, εδώ μιλάμε για ιδιοφυίες, όχι για ένα απλά έξυπνο παιδί. Το παλικάρι που στα 12 κάνει διδακτορικά μπορεί να έχει IQ που απέχει από τον μέσο όρο όσο ο μέσος όρος από τον ουρακοτάγκο. Σκεφτείτε να βάλουν ένα παιδί με μέσο ΙQ σε μια τάξη όπου το 90% είναι παιδιά με νοητική υστέρηση. Ποια κοινωνικοποίηση θα υπάρξει για το μέσο παιδί;

 

Και όχι, εγώ δεν κάνω παρέα μόνο με άτομα του επιστημονικού μου πεδίου, αλλά αν με βάλουν παρέα με 10 παιδιά με νοητική υστέρηση, θα παίξω λίγο και μετά θα βαρεθώ. Άλλο να μιλάς για γκόμενες με ένα άτομο που κινείται στο ίδιο μήκος κύματος μ'εσένα (χαμηλό ή υψηλό) και άλλο με κάποιον που δε συνεννοείστε.

  • Like 3
Δημοσ.

Νομιζω πριν λιγες μερες ειδα στις ειδησεις οτι θα ανοίξουν ενα κεντρο στη Θεσσαλονίκη για παιδιά θαύματα. Κατι για να τα κατανοήσουν και να δουν πως μπορούν να τα αξιοποιησουν.κατι τετοιο νομίζω λέγανε. Δεν ξερω αν κολλαει με αυτό που συζητάτε αλλα αυτο μου ηρθε στο μυαλο.

Α και νομιζω οτι το να περνανε τα super παιδια έτσι τις ταξεις δεν ειναι οκ. Εκτος και αν ειναι τοσο ειδικη περίπτωση.

Αλλα και παλι γιατί να βιάζεται κάποιος τοσο πολύ?

Δημοσ.

Ψιλοασχετο αλλα αφου μιλαμε και για IQ γενικοτερα, ξερετε μηπως σε τι ωφελει να ειναι καποιος μελος της mensa? Δηλαδη οκ εστω οτι κανεις τα τεστ τους και σε δεχονται...μετα τι?

Δημοσ.

Εγώ αν ήμουν εργοδότης σίγουρα θα σε επέλεγα έναντι του ανταγωνισμού που έχει τα ίδια τυπικά προσόντα

  • Like 1
Δημοσ.

Ο,τι οφελος εχει η συμμετοχη σε οποιοδηποτε "exclusive" club (με η χωρις εισαγωγικα).

 

Ικανοποιηση ματαιοδοξιας, συνδρομες σε newsletter, networking events και συμμετοχη σε ομαδα που μοιραζεστε τα ιδια ενδιαφεροντα. Με αυτη τη σειρα οι περισσοτεροι ^^

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...