Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, saruman123 είπε

Και σε μεγάλη αλυσίδα να πας και εκεί θα καείς.

Αν είναι να γίνει θα γίνει.

Εγώ παίρνω από συγκεκριμένα Σκρουτζάδικα που έχω αγοράσει και οι αγορές έχουν βγει μέχρι στιγμής καλές.

Τώρα ο καθένας θα σου πει διαφορά καταστήματα και έτσι δεν ξέρω αν σε βοηθήσουμε ή σε κάψουμε..... γιατί μπορεί να γίνει μια στραβή και μετά θα λες "να ο τάδε μου το πρότεινε"

οχι οκ εχω εξοργιστει με το καιζερσοπ αλλα ακομα διατηρω τη λογικη μου χαχαχαχα.Προσπαθω να παρω απλα την καλυτερη δυνατη αποφαση!

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, cloud13 είπε

οχι οκ εχω εξοργιστει με το καιζερσοπ αλλα ακομα διατηρω τη λογικη μου χαχαχαχα.Προσπαθω να παρω απλα την καλυτερη δυνατη αποφαση!

Το συγκεκριμένο κατάστημα παλιά ήταν αξιόπιστο.

Τα τελευταία χρόνια έχει χαλάσει.

Έχω πει ότι έχει κάψει άτομα και δεν ήταν τυχαίο.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν έχω γράψει την εμπειρία μου μιας και λύθηκε σύντομα το θέμα, αλλά επ'ευκαιριας μιας και αναφέρθηκε ότι το you.gr είναι 1000% αξιόπιστο, ας το αναφέρω τώρα.

Αγόρασα πριν ενάμιση μήνα ένα xiaomi Bluetooth ηχείο από το συγκεκριμένο κατάστημα το οποίο παρέλαβα από κούριερ. Ανοίγοντας το πακέτο σπίτι διαπίστωσα ότι το ηχείο ΔΕΝ ήταν καινούργιο αλλά προφανώς εκθεσιακό! Συγκεκριμένα η συσκευασία δεν είχε ζελατίνα ασφαλείας, δεν έφερε το βιβλιαράκι εγγύησης της infoquest, ήταν εμφανώς ταλαιπωρημένη και λερωμένη συσκευασία, το ηχείο μπήκε μέσα σε αυτήν από χέρι τρίτου και όχι της εταιρείας και το κορυφαίο: υπήρχε ένα αυτοκόλλητο πίσω το οποίο αφαίρεσα και από κάτω υπήρχε άλλο αυτοκόλλητο του Public με τιμή 49.98€ (!!!!!!!!) Επίσης το ηχείο σε συγκεκριμένες συχνότητες συντόνιζε και έκανε παράσιτα, χτυπούσε. Φυσικά κράτησα φωτογραφίες προς απόδειξη των λεγόμενων μου, τις οποίες τους έστειλα.

Επικοινώνησα λοιπόν μαζί τους και μου το άλλαξαν άμεσα με καινούργιο αλλά δεν παύει να είναι ένα είδος "εξαπάτησης"...... πληρώνεις υποτίθεται καινούργιο προϊόν και σου στέλνουν μεταχειρισμένο. Και καλά εγώ τους τα έψαλα και μου το άλλαξαν, ο επόμενος που θα το παραγγείλει θα κάνει το ίδιο αν του το στείλουν ή θα ντραπει-δεν θα ασχοληθεί-δεν θα το καταλάβει και θα το κρατήσει! Η γνώμη μου λοιπόν: Μεγάλη προσοχή στις αγορές εξ αποστάσεως, ενδελεχής έλεγχος και σε κανένα κατάστημα τυφλή εμπιστοσύνη.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, xxaris είπε

Δεν έχω γράψει την εμπειρία μου μιας και λύθηκε σύντομα το θέμα, αλλά επ'ευκαιριας μιας και αναφέρθηκε ότι το you.gr είναι 1000% αξιόπιστο, ας το αναφέρω τώρα.

Αγόρασα πριν ενάμιση μήνα ένα xiaomi Bluetooth ηχείο από το συγκεκριμένο κατάστημα το οποίο παρέλαβα από κούριερ. Ανοίγοντας το πακέτο σπίτι διαπίστωσα ότι το ηχείο ΔΕΝ ήταν καινούργιο αλλά προφανώς εκθεσιακό! Συγκεκριμένα η συσκευασία δεν είχε ζελατίνα ασφαλείας, δεν έφερε το βιβλιαράκι εγγύησης της infoquest, ήταν εμφανώς ταλαιπωρημένη και λερωμένη συσκευασία, το ηχείο μπήκε μέσα σε αυτήν από χέρι τρίτου και όχι της εταιρείας και το κορυφαίο: υπήρχε ένα αυτοκόλλητο πίσω το οποίο αφαίρεσα και από κάτω υπήρχε άλλο αυτοκόλλητο του Public με τιμή 49.98€ (!!!!!!!!) Επίσης το ηχείο σε συγκεκριμένες συχνότητες συντόνιζε και έκανε παράσιτα, χτυπούσε. Φυσικά κράτησα φωτογραφίες προς απόδειξη των λεγόμενων μου, τις οποίες τους έστειλα.

Επικοινώνησα λοιπόν μαζί τους και μου το άλλαξαν άμεσα με καινούργιο αλλά δεν παύει να είναι ένα είδος "εξαπάτησης"...... πληρώνεις υποτίθεται καινούργιο προϊόν και σου στέλνουν μεταχειρισμένο. Και καλά εγώ τους τα έψαλα και μου το άλλαξαν, ο επόμενος που θα το παραγγείλει θα κάνει το ίδιο αν του το στείλουν ή θα ντραπει-δεν θα ασχοληθεί-δεν θα το καταλάβει και θα το κρατήσει! Η γνώμη μου λοιπόν: Μεγάλη προσοχή στις αγορές εξ αποστάσεως, ενδελεχής έλεγχος και σε κανένα κατάστημα τυφλή εμπιστοσύνη.

Εσύ ήσουν στο 1-5%......

Το θέμα είναι ότι η δουλειά σου έγινε χωρίς παρατράγουδα και αυτό είναι ένα από τα θετικά.

Σαφώς και πρέπει να ελέγχουμε από όπου και να το πάρουμε.

Ακόμη και από μεγάλη αλυσίδα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, saruman123 είπε

Εσύ ήσουν στο 1-5%......

Το θέμα είναι ότι η δουλειά σου έγινε χωρίς παρατράγουδα και αυτό είναι ένα από τα θετικά.

Σαφώς και πρέπει να ελέγχουμε από όπου και να το πάρουμε.

Ακόμη και από μεγάλη αλυσίδα.

Ήμουν η μειοψηφία, χαχαχα!

Μα επειδή έγινε η δουλειά μου άμεσα και χωρίς πολλά πολλά για αυτό και δεν το έγραψα πουθενά. Απλά δοθείσης της ευκαιρίας το ανέφερα τώρα. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, xxaris είπε

Ήμουν η μειοψηφία, χαχαχα!

Μα επειδή έγινε η δουλειά μου άμεσα και χωρίς πολλά πολλά για αυτό και δεν το έγραψα πουθενά. Απλά δοθείσης της ευκαιρίας το ανέφερα τώρα. 

Άρα για σένα είναι αξιόπιστο?

Ασχέτως με το περιστατικό που έγινε (που μπορεί να συμβεί και στον καθένα).

Δημοσ.

Ψάχνοντας νέα συσκευή, παρατήρησα οτι σε πολλά μαγαζιά, συμπεριλαμβανομένων των γνωστών υπάρχει μεγάλη έλλειψη σε τηλέφωνα της μηλοεταιρίας. Μάλιστα στο citisshop μου ειπαν οτι η παραγγελία θα πάρει 3 με 30 (ναι, με 30) ημέρες. Ποτέ δε στόκαραν όπως το Πλαίσιο, αλλά τώρα είναι το άλλο άκρο. Και δεν αναφέρομαι σε "δύσκολα" μοντέλα αλλά σε iPhone 8, XR, XS κλπ. Βάρεσε κανόνι κανας προμηθευτής και τους άφησε ξεκρέμαστους; 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, saruman123 είπε

Άρα για σένα είναι αξιόπιστο?

Ασχέτως με το περιστατικό που έγινε (που μπορεί να συμβεί και στον καθένα).

Πριν το περιστατικό το θεωρούσα αξιόπιστο κατάστημα, πλέον εννοείται όχι! Και θα αποφεύγω στο μέλλον να αγοράζω από αυτούς. Προσπάθησαν να μου πουλήσουν μεταχειρισμένο προϊόν ενώ εγώ πλήρωσα καινούργιο και για να το έκαναν σε εμένα προφανώς το έχουν ξανακάνει και πιστεύω θα το κάνουν και πάλι. 

Σου λένε: "Στείλε το σε αυτόν αν το φάει όλα καλά ξεφορτοθηκαμε το σάπιο εμπόρευμα, αν όμως διαμαρτυρηθεί αμέσως θα του το αλλάξουμε με άλλο και θα είμαστε και καλοί! Και μετά το σπρώχνουμε σε άλλον...." Και ποντάρουν στο γεγονός ότι ή δεν θα το καταλάβει, ή δεν θα κάτσει να ασχοληθεί. 

Για αυτό και λέω προσοχή στις ηλεκτρονικές αγορές, μη σας σπρώξουν εκθεσιακό ή μεταχειρισμένο προϊόν για καινούργιο (στις αγορές από φυσικό κατάστημα το βλέπεις και αν δεις κάτι ύποπτο στη συσκευασία λες στον πωλητή να σου φέρει άλλο).

Δημοσ.

εχει καποιος εμπειρια απο το webtelecom;

θελω να παρω το Mate 20 pro.

ξερετε τι παιζει με την εγγυηση.

το κατστηαμ λεει eu  οποτε εχει κανονικα 2 χρονια εγγυηση ετσι δεν ειανι;

Δημοσ.

Βλεπω σε γνωστο καταστημα απο σκρουτζ εχει το Samsung galaxy  A 50  SM-A505F clobal αντι για το SM-A505FN/DS που ειναι EU Τι παιζετε με αυτα δεν μπορω να καταλαβω δεν εχω παρει ποτε απο σκρουτζομαγαζο και με μπερδευουνε λιγο

Δημοσ.

Γιατι παιδια οταν το παρεις απο skroutz θα πληρωσεις μονο το κινητο αν το παρεις απο καταστημα πρεπει να πληρωσεις τον υπαλληλο τον ιδιοκτητη την καθαρηστρια την βιτρινα και παει λεγοντας!!! 

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Gilmen είπε

Ειδα στο .sammobile οτι το SM-A505F δεν εχει  NFC

Έχει το Samsung Pay (NFC).

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...