Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από stormrain

Στο συγκεκριμένο νήμα συνεχίζουμε τη συζήτηση για ό,τι έχει να κάνει με τις αγορές μας από τα καταστήματα του Skroutz γενικά.

Οτιδήποτε θέλετε να συζητήσετε για το κατάστημα Mobilepoint, υπάρχει ειδικό νήμα και θα το βρείτε εδώ.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Prof chaos κακώς το παραλαβές με κομμένη ταινεια ασφαλειας

Το πήρα αντικαταβολή και δεν ανοιξα την σακούλα του κουριερα πριν πληρώσω.. 

Οπότε παρέλαβα ήθελα δεν ήθελα .. Απο την στιγμή που υπογράφεις τέλος.

 

Εξάλου που να το περιμένω οτι θα το στείλουν έτσι.. 

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Και σε μενα παραγγελια απο birdphone ηταν κομμενη η ταινια ασφαλειας. Σιγα μη σκασω. Και εννοειται πως η συσκευη ειναι αψογη εδω και ενα χρονο

Δημοσ.

Σε σχέση με το courier όταν είναι με αντικαταβολή, συνήθως δε σου επιτρέπουν να ανοίξεις το δέμα. Μου έτυχε εμένα να παραλάβω το LG Optimum G μετά από service και στην acs δε με άφηναν να ανοίξω το δέμα. Έτσι επικοινώνησα με το service της LG επί τόπου και έδωσαν αυτοί το οκ για να ανοίξω το δέμα. Πάντως από την acs μου είπαν ότι όταν γίνεται παραγγελία με αντικαταβολή να σημειώνουμε να ανοίγεται το δέμα πριν πληρωθεί ώστε να είναι καλυμμένοι και από την courier. 

  • Like 1
Δημοσ.

Λοιπόν μίλησα με την κυρία και ιδιοκτήτρια του kinhto.gr μου φάνηκε αρκετά σοβαρή και επαγγελματίας και μου εξήγησε οτι συμβαίνει δειγματοληπτικά να ανοίγουν κάποια πακέτα στο αεροδρόμιο.

 

Ζήτησε συγνώμη εκ μέρους του καταστήματος και παραδέχτηκε οτι έστω κι ετσι θα έπρεπε να εχω ενημερωθεί πρώτα για την συσκευασία  πριν αποσταλεί.

Τα λάθη συμβαίνουν και είναι ανθρώπινα αρκεί να υπάρχει και η ανάλογη αντιμετώπιση όπως και έγινε.

 

Το θέμα θεωρείται λήξαν απο μεριάς μου. Εστω εκ των υστέρων οι άνθρωποι ως σωστοί επαγγελματίες παραδέχτηκαν το λάθος τους.

Αλλα μεγάλα μαγαζία δεν μπαίνουν κάν σε αυτη τη διαδικασία.

Στην επόμενη αγορά και εφόσον είναι σωστοί θα πάρουν μια καλή αξιολόγηση.

  • Like 1
Δημοσ.

να ρωτησω τελικα κατι και εγω γιατι δεν καταλαβα,βλεπω στο skroutz κινητα που τελειωνουν σε EU...πιο το κακο?Δεν θα εχω εγγυηση σε περιπτωση που γινει το οτιδηποτε?

Δημοσ.

Δεν είναι κακό. Όποιο κινητό σε ενδιαφερθεί ας είναι EU δεν μας πειράζει, αρκεί να φέρνει η εταιρεια το αντίστοιχο και στην Ελλάδα. Παράδειγμα, στην Ελλάδα έρχεται μόνο το lg nexus 5 το 16gb και μόνο το μαύρο. Άρα αν εσύ πάρεις ειτε το άσπρο είτε το 32gb δεν θα σε καλύπτει η εγγύηση της Ελλάδας (άρα πρέπει να πάει εξωτερικο η συσκευή). Αν πάρεις το μαύρο 16gb ΕU τότε θα το πας εντός συνόρων για service..:)

  • Like 1
Δημοσ.

ωραια σε ευχαριστω πολυ,θα καταληξω σε καποιο και οταν καταλληξο θα σας ξαναρωτησω για σιγουρια :)


κατεληξα στο lg g2 16gb...Πιο (χρωμα) εχει service στην ελλαδα?

 

Tελος οσο αφορα το καταστημα που λεω να αγορασω ειναι το Kaizerstore...Συγκριτικα με την τιμη και τις αξιολογησεις το θεωρω οκ,Εχει αγορασει καποιος κατι απο εκει και να εχει καποιο παραπονο?

Δημοσ.

Και τα ντίο κρώμματα τα φέρνει το ουγκάντα...αμ σόρι το ελλάντα εννοούτσα..

16gb πάντα..

Μαύρο χτύπα άνετα...
Ξέχασα, ένα μικρό 'tip' για να το τσεκάρεις γρήγορα είναι να δεις στη λίστα των καταστημάτων στον skroutz του εκάστοτε κινητού αν το φέρνουν πχ πλαίσιο, κωτσόβολος κτλ..

Δημοσ.

Και τα ντίο κρώμματα τα φέρνει το ουγκάντα...αμ σόρι το ελλάντα εννοούτσα..

16gb πάντα..

Μαύρο χτύπα άνετα...

Ξέχασα, ένα μικρό 'tip' για να το τσεκάρεις γρήγορα είναι να δεις στη λίστα των καταστημάτων στον skroutz του εκάστοτε κινητού αν το φέρνουν πχ πλαίσιο, κωτσόβολος κτλ..

Mαλιστα που σημαινει ειτε το μαυρο ειτε το ασπρο παρω δεν θα εχω προβλημα με εγυηση?Γιατι βλεπω στο πλαισιο,στο e-shop και στην Media markt τα εχει και τα δυο...στον κοτσοβολο δεν υπαρχει καν το g2 το d802...οπως επισεις κατι ακομα που με προβληματιζει ειναι οτι βλεπω μεγαλη αποκλειση τιμης στο skroutz απο αυτα των καταστηματων που ανεφερα παραπανω,γιατι αραγε?

Δημοσ.

Μαύρο ή άσπρο 16gb έχεις κανονικά εγγύηση.Δεν υπάρχει λόγος να δώσεις +150€ γ σε public κλπ.Παρ το από kinitomania,kinito.gr Και birdphone(αν και μας τα χάλασε με τις τιμές του τελευταια) και όποιο άλλο μαγαζί έχει καλές κριτικες.

  • Like 1
Δημοσ.

κατι τελευταιο ειδα και το samsung I9505 galaxy s4 tο συγκεκριμενο ειναι καλυτερο (απο το g2) αξιζει να δωσω κατι παραπανω ?

Δημοσ.

Μαύρο ή άσπρο 16gb έχεις κανονικά εγγύηση.Δεν υπάρχει λόγος να δώσεις +150€ γ σε public κλπ.Παρ το από kinitomania,kinito.gr Και birdphone(αν και μας τα χάλασε με τις τιμές του τελευταια) και όποιο άλλο μαγαζί έχει καλές κριτικες.

Σκεφτομαι να το παρω απο kaizerstore.gr αν και ειναι λιγο πιο ακριβο απο τα αλλα αλλα λογο αξιολογσεων (θεωριτικα),εαν εχει καποιος κατι αρνητικο απο το συγκεκριμενο ας μου το πει.

Οποτε ειτε ασπρο επιλεξω είτε μαυρο το service ειναι εντος ελληνικων συνορων σωστα??

Ευχαριστω και παλι..

Δημοσ.

Σκεφτομαι να το παρω απο kaizerstore.gr αν και ειναι λιγο πιο ακριβο απο τα αλλα αλλα λογο αξιολογσεων (θεωριτικα),εαν εχει καποιος κατι αρνητικο απο το συγκεκριμενο ας μου το πει.

Οποτε ειτε ασπρο επιλεξω είτε μαυρο το service ειναι εντος ελληνικων συνορων σωστα??

Ευχαριστω και παλι..

 

Σωστά, σε καλύπτει η ελληνική αντιπροσωπεία. Δεν έχω ψωνίσει απο το συγκεκριμένο οπότε δε μπορώ να εκφέρω άποψη. 

Δημοσ.

Δεν ξέρω αν έτυχε ή όχι αλλά θεωρώ από προσωπική εμπερία πως τα προιόντα ελληνικής αντιπροσωπείας τυγχάνουν μεγαλύτερου σεβασμού από τα εισαγωγής.

Ειδικότερα, αγόρασα μια sony κάμερα από το πλαίσιο (χαμηλότερη τιμή αγοράς έτσι και αλλιώς) η οποία μετά απο 20 μέρες έβγαλε θέμα στο φακό. Πάω στο service απευθείας και μετά βίας που την κοίταξε ο "κύριος" και μου λέει την κλασσική καραμέλα : έχει μπεί νέρο στην συσκευή (να σημείωσω πως δεν τσέκαρε απόδειξη για να δεί ότι είναι από το πλαίσιο). Αφού έγινε λίγη φασαρία την πήρε στα χέρια του και από μια γρατσουνία που δεν την έβλεπες ούτε με μεγεθυντικό διέγνωσε πως μου είχε πέσει η κάμερα. Αποφάσισα να μην ασχολείθω με τον γελοίο και πήρα τον δρόμο για το πλαίσιο. Αποτέλεσμα ? Μετά από μια εβδομάδα με ενημέρωσαν πως η συσκευή επισκευάστηκε (αντικατάσταση φακού). Μπορεί να έτυχε αλλά θαρρώ πως αυτό γίνεται συστηματικά και μόνο αν τους φέρει μεγαλό-μαγαζο συσκευή ασχολούνται σοβαρά.

Ερώτηση: Γνωρίζουμε αν τα Seven Spots έχουν προιόντα ελληνικής αντιπροσωπείας ? Γιατί δεν βλέπω στον skroytz το EU στο προιον που με ενδιαφέρει. 

Δημοσ.

Ενδέχεται να τους ζοριζουν περισσότερο, γιατί φαντασου να έλεγε σε ολους τους πελάτες το πλαίσιο μπήκε υγρασία κ τέτοια που λέει η arvato σχεδόν πάντα..Προσωπικά θα απεφευγα προϊόντα με service arvato, έτσι κ αλλιώς δεν μ αρέσουν τα sony. Αξίζει να δώσεις πόσα λεφτά παραπάνω για πλαίσιο σονυ αντί για άλλη μάρκα Σκρουτζ?Μπα, έτσι που το κάνανε το συγκεκριμένο service τι να κάνουμε...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...