Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

τι γίνεται με αυτό το θέμα;

τι προβλέπει ο νόμος;

 

θέλω να επιστρέψω ένα προϊόν που αγόρασα και να πάρω τα χρήματα μου πίσω.

δεν έχει ανοιχτεί καν. όπως το πήρα από το κατάστημα. έχω την απόδειξη.

 

το κατάστημα είναι το praktiker.

είχα διαβάσει παλαιότερα μηνύματα που λέγανε ότι to praktiker είναι συνεννοήσιμο σε τέτοια θέματα και δε ρωτάνε πολλά πολλά

  • Like 1
Δημοσ.

Συμπτωματικά χθες επιστρέψαμε κάτι σχάρες (δεν ήταν συσκευασμένες) και είχαν αγοραστεί την περασμένη βδομάδα από Praktiker. Σε 5-10' είχαμε πάρει τα χρήματα πίσω, δε ρώτησαν τίποτα.

Δημοσ.

Νομίζω ότι, βάσει νόμου, δεν είναι στην κρίση και την απόφαση τού όποιου καταστήματος, αλλά εξαρτάται από το πόσο καιρό πριν το έχεις αγοράσει. Έχεις κάποιες μέρες περιθώριο - δε θυμάμαι πόσες ακριβώς - εντός των οποίων έχεις δικαίωμα να επιστρέψεις αυτό που αγόρασες στο κατάστημα αγοράς - πόσο μάλλον όταν είναι στην κατάσταση που περιγράφεις - χωρίς να είσαι υποχρεωμένος να εξηγήσεις τίποτα. Απλά «δε μου κάνει» και τέλος.

  • Like 1
Δημοσ.

σήμερα το πρωί το αγόρασα.

οπότε δε νομίζω να έχω πρόβλημα. θα πάω αύριο.

 

Υ.Γ αρχίζουν και χρεώνουν τις σακούλες στο πρακτικερ. τι γυφτιά είναι αυτό; σαν τα λιντλ

Δημοσ.

σήμερα το πρωί το αγόρασα.

οπότε δε νομίζω να έχω πρόβλημα. θα πάω αύριο.

 

 

 

To Praktiker δεν κάνει επιστροφή χρημάτων αλλά σου δίνει πιστωτικό δίμηνης ισχύος.

 

Διάβασε ΕΔΩ.

Δημοσ.

Το σίγουρο είναι ότι θα σε αντιμετωπίσουν σαν άνθρωπο και όχι σαν ζώο, όπως κάνουν στο πλαίσιο πχ μέχρι να σου σπάσουν τα νεύρα.

 

Πάντα έχω καταφέρει να συννενοηθώ στο praktiker.

Αφού το αγόρασες σήμερα και θα το επιστρέψεις αύριο και μάλιστα άθικτο, βάζω στοίχημα ότι θα σου επιστρέψουν τα χρήματά σου.

Δημοσ.

To Praktiker δεν κάνει επιστροφή χρημάτων αλλά σου δίνει πιστωτικό δίμηνης ισχύος.

 

Διάβασε ΕΔΩ.

 

Μια χαρά κάνει επιστροφές στην πράξη.

Δημοσ.

Μια χαρά κάνει επιστροφές στην πράξη.

 

Επειδή την τελευταία φορά που επέστρεψα προιόν πήρα πιστωτικό, ανάρτησα αυτό που γράφουν στο site τους, που, οπωσδήποτε, δεν είναι επιστροφή χρημάτων, όπως εννοείς.

Δημοσ.

τι γίνεται με αυτό το θέμα;

τι προβλέπει ο νόμος;

 

θέλω να επιστρέψω ένα προϊόν που αγόρασα και να πάρω τα χρήματα μου πίσω.

δεν έχει ανοιχτεί καν. όπως το πήρα από το κατάστημα. έχω την απόδειξη.

 

το κατάστημα είναι το praktiker.

είχα διαβάσει παλαιότερα μηνύματα που λέγανε ότι to praktiker είναι συνεννοήσιμο σε τέτοια θέματα και δε ρωτάνε πολλά πολλά

 

Παρε ενα τηλ τη Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη (1520) και ρωτα. Μετα πες και εδω για να το βρει ο επομενος που εχει την ιδια ερωτηση.

Δημοσ.

από το site της γενικής γραμματείας καταναλωτή:

 

Αγόρασα ένα προϊόν. Πήγα στο κατάστημα να το αλλάξω και μου είπαν πως δεν γίνονται αλλαγές.
Δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος αναγνωρίζεται από το νόμο μόνο σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος. Επομένως, εφόσον το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό, εναπόκειται στην πολιτική του καταστήματος.

 

άρα σύμφωνα με αυτό, εξαρτάται από το κατάστημα.

πες μας τι έγινε όταν πας.

Δημοσ.

Επειδή την τελευταία φορά που επέστρεψα προιόν πήρα πιστωτικό, ανάρτησα αυτό που γράφουν στο site τους, που, οπωσδήποτε, δεν είναι επιστροφή χρημάτων, όπως εννοείς.

 

Απάντησα στο #2 τι συνέβη σε αντίστοιχη περίπτωση. Κατάστημα Μεταμόρφωσης αν παίζει κάποιον ρόλο.

 

Ήταν κι άλλοι με επιστροφές στην ίδια ουρά με μας και αρκετοί πήραν πίσω χρήματα χωρίς γρίνια. Κάποιοι δέχτηκαν το πιστωτικό που λες γιατί πρόκειται να ψώνιζαν κάτι άλλο την ίδια μέρα.

Δημοσ.

Απάντησα στο #2 τι συνέβη σε αντίστοιχη περίπτωση. Κατάστημα Μεταμόρφωσης αν παίζει κάποιον ρόλο.

 

Ήταν κι άλλοι με επιστροφές στην ίδια ουρά με μας και αρκετοί πήραν πίσω χρήματα χωρίς γρίνια. Κάποιοι δέχτηκαν το πιστωτικό που λες γιατί πρόκειται να ψώνιζαν κάτι άλλο την ίδια μέρα.

 

Το δικό μου περιστατικό έγινε στο κατάστημα Αλίμου.

 

Εν πάση περιπτώσει, καταθέσαμε τις εμπειρίες μας από επιστροφές στη συγκεκριμένη αλυσίδα.

Ας πάει αύριο ο TS στο κατάστημα που το αγόρασε και ας ενημερώσει το topic με το αποτέλεσμα.

Δημοσ.

από το site της γενικής γραμματείας καταναλωτή:

 

Αγόρασα ένα προϊόν. Πήγα στο κατάστημα να το αλλάξω και μου είπαν πως δεν γίνονται αλλαγές.
Δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος αναγνωρίζεται από το νόμο μόνο σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος. Επομένως, εφόσον το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό, εναπόκειται στην πολιτική του καταστήματος.

 

άρα σύμφωνα με αυτό, εξαρτάται από το κατάστημα.

πες μας τι έγινε όταν πας.

 

Σε περίπτωση αγοράς από απόσταση μπορείς να το επιστρέψεις νομίζω ή σε 7 ή σε 10 μέρες χωρίς καμία αιτιολόγηση και να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Δημοσ.

ουτε στο πλαισιο αλλα ουτε και στο msystems δεχονται να σου δωσουν τα χρηματα σου πισω. Το επαθα και εμαθα, προσφατα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...