Προς το περιεχόμενο

Ποδήλατο


pavl0s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
22 λεπτά πριν, zio10 είπε

Με ηλεκτρικά ασχολείται κανείς;

αγορασα ενα( xiaomi himo v1) για την γυναικα... και επειδη ηταν χειμωνας εως τωρα και πλεον εγκυος δεν μπορει να κανει... μου εχει μεινει με 55χλμ δοκιμασμενο μονο... αν δεν ειχα πραγματα να κουβαλαω για την δουλεια μου σιγουρα θα το δουλευα! ειναι ωραιο μπιχλιμπιδι και κανεις ευκολα διαδρομες (θεσσαλονικη που βρισκομαι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, talibanakos είπε

Σε ολη την Ελλαδα χρειαζεσαι αναρτησεις,απορω γιατι σου προτειναν ποδηλατο χωρις αναρτηση,για να διαλυθεις;

Aν τις αναρτήσεις στην πόλη (σε οποιαδήποτε πόλη της Ελλάδας) τις θεωρείς αναγκαίες τότε πολύ φοβάμαι ότι δεν κάνεις ποδήλατο. Οι αναρτήσεις το μόνο που κάνουν είναι να προσθέτουν -  άχρηστο - βάρος στο ποδήλατο και φυσικά αναφέρομαι σε όλα αυτά τα τύπου τρέκινγκ ή μάουντεν που έχουν κατακλύσει την αγορά και προορίζονται αποκλειστικά για αρχάριους ή αυτούς που κάνουν ποδήλατο περιστασιακά. Τα περισσότερα από αυτά μάλιστα φέρουν αναρτήσεις άχρηστες, χωρίς ρυθμίσεις ή κλείδωμα. Το μόνο λοιπόν που προφέρουν είναι βάρος και μια αέναη ταλάντωση η οποία κάθε άλλο παρά βοηθά τον ποδηλάτη να κρατήσει ρυθμό και βήμα μιας και μεγάλο μέρος της ενέργειας καταναλώνεται σε αυτή την ταλάντωση και δεν βγαίνει στον δρόμο.

Αυτός που το ποδήλατο το χρησιμοποιεί συχνά, για μετακινήσεις, προπόνηση και γενικά για να κάνει αποστάσεις δεν αγοράσει σε καμία περίπτωση ποδήλατο με ανάρτηση. Αγοράσει ποδήλατο με ξερό πιρούνι και μάλιστα από ατσαλάκι cro-mo. Το Cro-mo είναι το καλύτερο υλικό για χρήση σε δρόμο για αποστάσεις, φόρτωμα κλπ και είναι η χρυσή τομή ανάμεσα στο βάρος και την  απορρόφηση κραδασμών του οδοστρώματος. Το αλουμίνιο είναι ελαφρύ αλλά ξερό, δεν απορροφά κραδασμούς γιαυτό πλέον προτιμάται σε αλουμινένιους σκελετούς να τοποθετείται carbon ή cro-mo πιρούνι. Μπορώ να το αναλύσω και άλλο αλλά δεν υπάρχει λόγος να κουράζω.

Επομένως, αν κάποιος σκέφτεται να πάρει ένα ποδήλατο για να το χρησιμοποιεί για μετακινήσεις, να πάρει κάποιο με ξερό πιρούνι και μάλιστα ατσάλινο. Κάποιο που μου έρχεται στο μυαλό και είναι τίμιο απο Ελλάδα είναι το Kona dew και το ideal cityrun. Υπάρχουν και άλλες οικονομικές μάρκες πολύ τίμιων ποδηλάτων που καλύπτουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά και σε καταστήματα στο εξωτερικό όπου παίζουν κατά καιρούς πολύ καλές προσφορές. Εγώ όλα μου σχεδόν τα ποδήλατα τα αγόρασα σε sales από το εξωτερικό. Καταστήματα που μπορείτε να κοιτάξετε για ποδήλατα που στέλνουν Ελλάδα είναι chainreactioncycles, wiggle, evancycles κλπ. Για αξεσουάρ, ρούχα και εξαρτήματα οneone, planet-x, rose, bikecomponents. 

1 ώρα πριν, zio10 είπε

Με ηλεκτρικά ασχολείται κανείς;

Tα ηλεκτρικά είναι γιαλαντζί ποδήλατα και αυτοί που τα καβαλάνε γιαλαντζί ποδηλάτες. Επομένως όχι δεν ξέρουμε από ηλεκτρικά ποδήλατα οι ... ποδηλάτες! ;) :D 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, lionheart75 είπε

Aν τις αναρτήσεις στην πόλη (σε οποιαδήποτε πόλη της Ελλάδας) τις θεωρείς αναγκαίες τότε πολύ φοβάμαι ότι δεν κάνεις ποδήλατο. Οι αναρτήσεις το μόνο που κάνουν είναι να προσθέτουν -  άχρηστο - βάρος στο ποδήλατο και φυσικά αναφέρομαι σε όλα αυτά τα τύπου τρέκινγκ ή μάουντεν που έχουν κατακλύσει την αγορά και προορίζονται αποκλειστικά για αρχάριους ή αυτούς που κάνουν ποδήλατο περιστασιακά. Τα περισσότερα από αυτά μάλιστα φέρουν αναρτήσεις άχρηστες, χωρίς ρυθμίσεις ή κλείδωμα. Το μόνο λοιπόν που προφέρουν είναι βάρος και μια αέναη ταλάντωση η οποία κάθε άλλο παρά βοηθά τον ποδηλάτη να κρατήσει ρυθμό και βήμα μιας και μεγάλο μέρος της ενέργειας καταναλώνεται σε αυτή την ταλάντωση και δεν βγαίνει στον δρόμο.

Αυτός που το ποδήλατο το χρησιμοποιεί συχνά, για μετακινήσεις, προπόνηση και γενικά για να κάνει αποστάσεις δεν αγοράσει σε καμία περίπτωση ποδήλατο με ανάρτηση. Αγοράσει ποδήλατο με ξερό πιρούνι και μάλιστα από ατσαλάκι cro-mo. Το Cro-mo είναι το καλύτερο υλικό για χρήση σε δρόμο για αποστάσεις, φόρτωμα κλπ και είναι η χρυσή τομή ανάμεσα στο βάρος και την  απορρόφηση κραδασμών του οδοστρώματος. Το αλουμίνιο είναι ελαφρύ αλλά ξερό, δεν απορροφά κραδασμούς γιαυτό πλέον προτιμάται σε αλουμινένιους σκελετούς να τοποθετείται carbon ή cro-mo πιρούνι. Μπορώ να το αναλύσω και άλλο αλλά δεν υπάρχει λόγος να κουράζω.

Επομένως, αν κάποιος σκέφτεται να πάρει ένα ποδήλατο για να το χρησιμοποιεί για μετακινήσεις, να πάρει κάποιο με ξερό πιρούνι και μάλιστα ατσάλινο. Κάποιο που μου έρχεται στο μυαλό και είναι τίμιο απο Ελλάδα είναι το Kona dew και το ideal cityrun. Υπάρχουν και άλλες οικονομικές μάρκες πολύ τίμιων ποδηλάτων που καλύπτουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά και σε καταστήματα στο εξωτερικό όπου παίζουν κατά καιρούς πολύ καλές προσφορές. Εγώ όλα μου σχεδόν τα ποδήλατα τα αγόρασα σε sales από το εξωτερικό. Καταστήματα που μπορείτε να κοιτάξετε για ποδήλατα που στέλνουν Ελλάδα είναι chainreactioncycles, wiggle, evancycles κλπ. Για αξεσουάρ, ρούχα και εξαρτήματα οneone, planet-x, rose, bikecomponents. 

Tα ηλεκτρικά είναι γιαλαντζί ποδήλατα και αυτοί που τα καβαλάνε γιαλαντζί ποδηλάτες. Επομένως όχι δεν ξέρουμε από ηλεκτρικά ποδήλατα οι ... ποδηλάτες! ;) :D 

Οκ το καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά δεν με ενδιαφέρει τόσο να το παίξω ποδηλάτης να σου πω την αλήθεια. Απλά θέλω ένα μέσο να κάνω μια απόσταση περίπου 5+5 χιλιόμετρα και έχω καταλήξει ότι το ηλεκτρικό ποδήλατο είναι αυτό ακριβώς που χρειάζομαι :)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, zio10 είπε

Οκ το καταλαβαίνω αυτό που λες αλλά δεν με ενδιαφέρει τόσο να το παίξω ποδηλάτης να σου πω την αλήθεια. Απλά θέλω ένα μέσο να κάνω μια απόσταση περίπου 5+5 χιλιόμετρα και έχω καταλήξει ότι το ηλεκτρικό ποδήλατο είναι αυτό ακριβώς που χρειάζομαι :)

Σε αυτή την περίπτωση είσαι Ok απλά σκέψου όμως ότι τα 5 + 5 χλμ βγαίνουν πολύ εύκολα και με ένα κανονικό ποδήλατο. Γιατί να μην κάνεις και εξάσκηση μαζί με την μετακίνηση;

Δεν λέω και με το ηλεκτρικό αν βάλεις χαμηλή υποβοήθηση κάνεις μια κάποια άσκηση αλλά δεν θα το πρότεινα για τόσο μικρή απόσταση και απο την άλλη σκέψου ότι τα ηλεκρικά είναι πολύ ακριβά και τα περισσότερα πολύ πιο βαριά από ένα κανονικό ποδήλατο. Σε πολλές περιπτώσεις σχεδόν το διπλάσιο βάρος.  

Αν θέλεις να πηγαίνεις λοιπόν ξεκούραστα 5 + 5 χλμ πάρε π.x ένα ηλεκτρικό πατίνι της xiaomi, θα σου βγει φθηνότερα, θα το διπλώνεις και θα το βάζεις δίπλα στο γραφείο σου ενώ το ηλεκτρικό που θα είναι ~25 κιλά πως θα το μετακινείς και που θα το βάζεις. Αν δεις αρκετές αγγελίες στο car, τα πουλάνε μισοτιμής όσοι τα πήραν 1 - 1,5 χιλιάρικο και δεν φεύγουν με τίποτα. Έχω και συνάδελφο που πήγε να δοκιμάσει το καθημερινό commuting αλλά τώρα κλαίει που δεν μπορεί να το δώσει. ;) 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, lionheart75 είπε

Σε αυτή την περίπτωση είσαι Ok απλά σκέψου όμως ότι τα 5 + 5 χλμ βγαίνουν πολύ εύκολα και με ένα κανονικό ποδήλατο. Γιατί να μην κάνεις και εξάσκηση μαζί με την μετακίνηση;

Δεν λέω και με το ηλεκτρικό αν βάλεις χαμηλή υποβοήθηση κάνεις μια κάποια άσκηση αλλά δεν θα το πρότεινα για τόσο μικρή απόσταση και απο την άλλη σκέψου ότι τα ηλεκρικά είναι πολύ ακριβά και τα περισσότερα πολύ πιο βαριά από ένα κανονικό ποδήλατο. Σε πολλές περιπτώσεις σχεδόν το διπλάσιο βάρος.  

Αν θέλεις να πηγαίνεις λοιπόν ξεκούραστα 5 + 5 χλμ πάρε π.x ένα ηλεκτρικό πατίνι της xiaomi, θα σου βγει φθηνότερα, θα το διπλώνεις και θα το βάζεις δίπλα στο γραφείο σου ενώ το ηλεκτρικό που θα είναι ~25 κιλά πως θα το μετακινείς και που θα το βάζεις. Αν δεις αρκετές αγγελίες στο car, τα πουλάνε μισοτιμής όσοι τα πήραν 1 - 1,5 χιλιάρικο και δεν φεύγουν με τίποτα. Έχω και συνάδελφο που πήγε να δοκιμάσει το καθημερινό commuting αλλά τώρα κλαίει που δεν μπορεί να το δώσει. ;) 

Δεν θέλω να ιδρώνω, πολλές φορές μπορεί να είμαι κουρασμένος και να μην έχω όρεξη για πετάλι και έχει και κάποια σημεία με ανηφόρες που επίσης δεν θα είναι ευχάριστο να ανεβαίνω κουρασμένος...

Έχω καταλήξει σε κιτ μετατροπής που θα μπει σε ποδήλατο που ήδη εχω, θα το παραγγείλω τις επόμενες μέρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, zio10 είπε

Δεν θέλω να ιδρώνω, πολλές φορές μπορεί να είμαι κουρασμένος και να μην έχω όρεξη για πετάλι και έχει και κάποια σημεία με ανηφόρες που επίσης δεν θα είναι ευχάριστο να ανεβαίνω κουρασμένος...

Έχω καταλήξει σε κιτ μετατροπής που θα μπει σε ποδήλατο που ήδη εχω, θα το παραγγείλω τις επόμενες μέρες.

Ok, επειδή δεν θα σε αφήσω εύκολα ήσυχο, θα σου πω ότι έτσι ήμουν πριν περίπου 10 χρόνια. Βέβαια εγώ είχα να αντιμετωπίσω περί τα 11 χλμ πήγαινε και άλλα τόσα στην επιστροφή, δλδ 22 χλμ. 

Αν αποφασίσεις να ασχοληθείς και όχι να μείνεις στα λόγια και στην σκέψη να ξέρεις ότι θα κερδίσεις από αυτό και όχι μόνο χρήματα από βενζίνες. Αν έχεις στο γραφείο ερμάριο ή ντουλάπα να βάζεις ρούχα και WC να μπορείς να αλλάζεις και να φρεσκάρεσαι κάθε φορά που πας το πρωί (η επιστροφή δεν σε νοιάζει γιατί πας σπίτι) τότε δεν έχεις δικαιολογία.

Εμένα η δουλειά απαιτεί συγκεκριμένα ρούχα καθημερινά και μάλιστα να είμαι το δυνατόν στην πένα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα από την ημέρα που το πήρα απόφαση. Το πρωί δεν κάνει πολύ ζέστη ακόμα που θα ξεκινάς και θα αποκτήσεις και φυσική κατάσταση όπου θα μειωθεί κάπως και ο ιδρώτας που παράγεις εκτός φυσικά και αν εκ του φυσικού σου ιδρώνεις έντονα με το παραμικρό. Θα φοράς και τα κατάλληλα ρούχα, χειμώνα - καλοκαίρι ενώ θα πάρεις και προφυλάξεις τώρα ειδικά που ανθίζουν και οι μασχαλίτσες! :D  Αποσμητικά και αποτρίχωση, νόμος. Επίσης πολύ καλή δουλειά κάνει και το fissan στην περιοχή μιας και απορροφά ιδρώτα και κακοσμία. Εγώ δεν ιδρώνω ιδιαίτερα στα 11 χλμ πόσο μάλλον αν έκανα 5 χλμ. Εν τω μεταξύ και εγώ καθ όλη την διαδρομή έχω αρκετές υψομετρικές διαφορές. Για μένα δεν αξίζει για 5 + 5 να προβείς σε μετατροπή. Αν θέλεις και σε ενδιαφέρει μπορώ να σου δώσω και άλλα tips για τις μετακινήσεις σου. 

Επεξ/σία από lionheart75
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, lionheart75 είπε

Ok, επειδή δεν θα σε αφήσω εύκολα ήσυχο, θα σου πω ότι έτσι ήμουν πριν περίπου 10 χρόνια. Βέβαια εγώ είχα να αντιμετωπίσω περί τα 11 χλμ πήγαινε και άλλα τόσα στην επιστροφή, δλδ 22 χλμ. 

Αν αποφασίσεις να ασχοληθείς και όχι να μείνεις στα λόγια και στην σκέψη να ξέρεις ότι θα κερδίσεις από αυτό και όχι μόνο χρήματα από βενζίνες. Αν έχεις στο γραφείο ερμάριο ή ντουλάπα να βάζεις ρούχα και WC να μπορείς να αλλάζεις και να φρεσκάρεσαι κάθε φορά που πας το πρωί (η επιστροφή δεν σε νοιάζει γιατί πας σπίτι) τότε δεν έχεις δικαιολογία.

Εμένα η δουλειά απαιτεί συγκεκριμένα ρούχα καθημερινά και μάλιστα να είμαι το δυνατόν στην πένα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα από την ημέρα που το πήρα απόφαση. Το πρωί δεν κάνει πολύ ζέστη ακόμα που θα ξεκινάς και θα αποκτήσεις και φυσική κατάσταση όπου θα μειωθεί κάπως και ο ιδρώτας που παράγεις εκτός φυσικά και αν εκ του φυσικού σου ιδρώνεις έντονα με το παραμικρό. Θα φοράς και τα κατάλληλα ρούχα, χειμώνα - καλοκαίρι ενώ θα πάρεις και προφυλάξεις τώρα ειδικά που ανθίζουν και οι μασχαλίτσες! :D  Αποσμητικά και αποτρίχωση, νόμος. Επίσης πολύ καλή δουλειά κάνει και το fissan στην περιοχή μιας και απορροφά ιδρώτα και κακοσμία. Εγώ δεν ιδρώνω ιδιαίτερα στα 11 χλμ πόσο μάλλον αν έκανα 5 χλμ. Εν τω μεταξύ και εγώ καθ όλη την διαδρομή έχω αρκετές υψομετρικές διαφορές. Για μένα δεν αξίζει για 5 + 5 να προβείς σε μετατροπή. Αν θέλεις και σε ενδιαφέρει μπορώ να σου δώσω και άλλα tips για τις μετακινήσεις σου. 

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Είναι ιδιαίτερη κατάσταση όμως και το έχω αποφασίσει για ηλεκτρικό.

Η άλλη επιλογή είναι μηχανάκι δηλαδή, αλλά επειδή δεν έχω δίπλωμα και δεν γίνονται εξετάσεις, συν το έξτρα κόστος, αποφάσισα για το ηλεκτρικό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, talibanakos είπε

εχω 5,ολα τα ειδη. Μαλλον δεν οδηγας σε δρομους με λακουβες.

Mε συγχωρείς αλλά δεν το είπα υποτιμητικά! Μου κάνει εξαιρετική εντύπωση πάντως που έχεις τα ποδήλατα όλων των τύπων και θεωρείς απαραίτητη την ανάρτηση.

Δηλαδή στην κούρσα σου έχεις ανάρτηση, στο σπαστό έχεις ανάρτηση; Πάντως το μεγαλύτερο ποσοστό των χρηστών που μετακινούνται με ποδήλατο συχνά, γρήγορα συνειδητοποιούν ότι η ανάρτηση τους είναι άχρηστη και βάρος. Κινούμαι καθημερινά στην Αθήνα, Νότια Προάστια -Κέντρο όπου υπάρχουν και πολλές λακούβες και όχι μόνο. :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, lionheart75 είπε

Μου κάνει εξαιρετική εντύπωση πάντως που έχεις τα ποδήλατα όλων των τύπων και θεωρείς απαραίτητη την ανάρτηση.

Ισως στην Καλαματα εχει πιο πολλες λακουβες απο το συνηθισμενο :)

Την κουρσα την εδωσα επειδη δεν ειχε!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, lionheart75 είπε

Ok, επειδή δεν θα σε αφήσω εύκολα ήσυχο, θα σου πω ότι έτσι ήμουν πριν περίπου 10 χρόνια. Βέβαια εγώ είχα να αντιμετωπίσω περί τα 11 χλμ πήγαινε και άλλα τόσα στην επιστροφή, δλδ 22 χλμ. 

Αν αποφασίσεις να ασχοληθείς και όχι να μείνεις στα λόγια και στην σκέψη να ξέρεις ότι θα κερδίσεις από αυτό και όχι μόνο χρήματα από βενζίνες. Αν έχεις στο γραφείο ερμάριο ή ντουλάπα να βάζεις ρούχα και WC να μπορείς να αλλάζεις και να φρεσκάρεσαι κάθε φορά που πας το πρωί (η επιστροφή δεν σε νοιάζει γιατί πας σπίτι) τότε δεν έχεις δικαιολογία.

Εμένα η δουλειά απαιτεί συγκεκριμένα ρούχα καθημερινά και μάλιστα να είμαι το δυνατόν στην πένα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα από την ημέρα που το πήρα απόφαση. Το πρωί δεν κάνει πολύ ζέστη ακόμα που θα ξεκινάς και θα αποκτήσεις και φυσική κατάσταση όπου θα μειωθεί κάπως και ο ιδρώτας που παράγεις εκτός φυσικά και αν εκ του φυσικού σου ιδρώνεις έντονα με το παραμικρό. Θα φοράς και τα κατάλληλα ρούχα, χειμώνα - καλοκαίρι ενώ θα πάρεις και προφυλάξεις τώρα ειδικά που ανθίζουν και οι μασχαλίτσες! :D  Αποσμητικά και αποτρίχωση, νόμος. Επίσης πολύ καλή δουλειά κάνει και το fissan στην περιοχή μιας και απορροφά ιδρώτα και κακοσμία. Εγώ δεν ιδρώνω ιδιαίτερα στα 11 χλμ πόσο μάλλον αν έκανα 5 χλμ. Εν τω μεταξύ και εγώ καθ όλη την διαδρομή έχω αρκετές υψομετρικές διαφορές. Για μένα δεν αξίζει για 5 + 5 να προβείς σε μετατροπή. Αν θέλεις και σε ενδιαφέρει μπορώ να σου δώσω και άλλα tips για τις μετακινήσεις σου. 

Έχεις να προτείνεις κάποιο καλό ζευγάρι τσάντες που να μπαίνουν-βγαινουν εύκολα από την τσάντα?

Προσπαθώ να κάνω ενα μίνι τρίαθλο ας πούμε σε συνδυασμό με την δουλειά και ζοριζομαι με τα πράγματα . Με backpack κουράζομαι γιατί είναι βαρύ.

Ουσιαστικά φεύγω από σπίτι παλαιό Φάληρο πάω Νιάρχο Καλλιθέα , τρέχω 3 με 4 χιλιόμετρα και καπάκι κολυμπάω περίπου 1χλμ.

Οπότε φεύγω με βερμούδα μπλούζα παπούτσια για τρέξιμο και θέλω να κουβαλάω τα εξής:

Μαγιό,γυαλακια, σκουφάκι, πέδιλα, αναπνευστηρα

Σαμπουάν , σαπούνι, σφουγγάρι , αποσμητικο

Πετσέτα, σαγιονάρες

Παπούτσια ( άλλο ζευγάρι γιατί τρέχω σε χώμα)

Παντελόνι , μπλούζα εσώρουχο, κάλτσες ( για μετά το μπάνιο)

Φαγητό ημέρας για την δουλειά

Το ξέρω είναι πολλά αλλά μου άρεσε όταν το έκανα 3 φορές την εβδομάδα , το σταμάτησα γιατί με ζορισε το κουβαλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Έχεις να προτείνεις κάποιο καλό ζευγάρι τσάντες που να μπαίνουν-βγαινουν εύκολα από την τσάντα?

Προσπαθώ να κάνω ενα μίνι τρίαθλο ας πούμε σε συνδυασμό με την δουλειά και ζοριζομαι με τα πράγματα . Με backpack κουράζομαι γιατί είναι βαρύ.

Ουσιαστικά φεύγω από σπίτι παλαιό Φάληρο πάω Νιάρχο Καλλιθέα , τρέχω 3 με 4 χιλιόμετρα και καπάκι κολυμπάω περίπου 1χλμ.

Οπότε φεύγω με βερμούδα μπλούζα παπούτσια για τρέξιμο και θέλω να κουβαλάω τα εξής:

Μαγιό,γυαλακια, σκουφάκι, πέδιλα, αναπνευστηρα

Σαμπουάν , σαπούνι, σφουγγάρι , αποσμητικο

Πετσέτα, σαγιονάρες

Παπούτσια ( άλλο ζευγάρι γιατί τρέχω σε χώμα)

Παντελόνι , μπλούζα εσώρουχο, κάλτσες ( για μετά το μπάνιο)

Φαγητό ημέρας για την δουλειά

Το ξέρω είναι πολλά αλλά μου άρεσε όταν το έκανα 3 φορές την εβδομάδα , το σταμάτησα γιατί με ζορισε το κουβαλημα

Θα σε βόλευε πολύ ένα handlebar bag, ακόμα και saddle bag υπάρχουν κάποια που χωράνε  αρκετά πράγματα, διαφορετικά θα πρέπει να βάλεις σχάρα και να πάρεις pannier bag ή bags που αφαιρούνται με κλιπς (και απο τις δύο μεριές). 

Έχω να σου προτείνω κάποια που έχω δουλέψει κατά καιρούς αλλά αρχικά πες μου τι ποδήλατο έχεις. 

Επεξ/σία από lionheart75
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/5/2019 στις 7:07 ΜΜ, lionheart75 είπε

Θα σε βόλευε πολύ ένα handlebar bag, ακόμα και saddle bag υπάρχουν κάποια που χωράνε  αρκετά πράγματα, διαφορετικά θα πρέπει να βάλεις σχάρα και να πάρεις pannier bag ή bags που αφαιρούνται με κλιπς (και απο τις δύο μεριές). 

Έχω να σου προτείνω κάποια που έχω δουλέψει κατά καιρούς αλλά αρχικά πες μου τι ποδήλατο έχεις. 

Χμμμ είχα απαντήσει πριν κάτι ημέρες απο το κινητό αλλά πολλές φορές δεν μου ανεβάζει τα ποστ :S 

Ένα merida trekking έχω σαν και αυτό περίπου (https://www.action-bikes.gr/shop/podhlata/polhs/trecking-off-road-podhlata/merida-crossway-40d-28/)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...