Προς το περιεχόμενο

Samsung UE37ES5500 LED TV 37


ntkostas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας!

Πρώτη φορά δημοσιεύω, όμως σας διαβάζω συχνά...

Τα δεδομένα είναι τα εξής: 

- Ο χώρος για την τηλεόραση είναι οριακός για 37άρα (καταραμένο σύνθετο!!  :mad: )

- Απόσταση: λίγο μικρότερη των 3 μέτρων

- Δε με τρελαίνει το 3D

- Smart: Yes

 

είδα αρκετές Panasonic, Lg, Toshiba κλπ, όμως όπως βλέπω γενικά προκρίνετε την Samsung...

 

Thanx!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να καταλάβω, ρωτάς αν το συγκεκριμένο μοντέλο του τίτλου είναι καλό;

Υπάρχει και αυτή, νεότερο μοντέλο και με πολύ μικρή διαφορά στην τιμή.

http://www.skroutz.gr/s/1563744/Samsung-UE37ES6100.html?from=autocomplete&keyphrase=samsung+ue37es6100

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά ρωτάω για 37άρα, εγώ είδα ότι προτιμάτε τις Samsung και έλπιζα κάποιος να έχει άποψη για τη συγκεκριμένη... το είδα το μοντέλο που μου έστειλες αλλά ο Κωτσό έχει ένα θεματάκι με τις διαθεσιμότητες που παρουσιάζει... πήρα τηλ στο κατάστημα Θεσ/νικης και μου τα μασούσε η κοπέλα δηλ τη μία μου είπε ότι την έχει αλλά όχι στο κατάστημα, θα μιλήσει με Αθήνα κλπ



Μόλις την έριξε την τιμή στα 379 το πλαίσιο και είναι εκθεσιακό κομμάτι.... να το τολμήσω ή να δώσω κοντά στα 600 για το νέο μοντέλο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να δώσω μια συμβουλή, μέσα από πολλά χρόνια εργασιακής εμπειρίας σε καταστήματα ηλεκτρικών συσκευών; Τα εκθεσιακά κομμάτια, πόσο μάλλον δε όταν πρόκειται για υπολογίσιμου κόστους συσκευές όπως οι τηλεοράσεις, να τα αποφεύγετε όπως ο διάολος το ...σκορδάτο λιβάνι.

 

Αυτά που έχουν δει τα μάτια μου, ακόμα δυσκολεύομαι να τα πιστέψω. Από ανευθυνότητα των ίδιων των εργαζόμενων, που για να τοποθετήσουν μια συσκευή στο ράφι, την κοπανάνε πρώτα σε σαράντα μεριές, από καθάρισμα των πλαστικών μερών τής συσκευής με ...χλωρίνη και τού πάνελ με Ajax (στην καλύτερη περίπτωση...), μέχρι κάφρους τής συνομοταξίας «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο», οι οποίοι χτυπούν και πιέζουν με το δάχτυλο τις οθόνες, για να διαπιστώσουν αν ...αλλοιώνονται τα χρώματα.

 

Το τι ταλαιπωρία μπορεί να έχει υποστεί μια συσκευή ραφιού, δε μπορεί να το ξέρει κανείς και, προφανώς, ακόμα κι αν εξωτερικά δεν υπάρχουν ορατές φθορές, κανείς δεν εγγυάται ότι δεν έχει προκληθεί ζημιά εσωτερικά, η οποία μπορεί να βγει στην επιφάνεια μετά από λίγο καιρό χρήσης.

 

Εντάξει, έχω περάσει κι από κατάστημα τού οποίου η αποθήκη ήταν στο υπόγειο, όπου είδα με τα μάτια μου το μεταφορέα να ...κατρακυλάει από το πάνω μέρος τής σκάλας στα σκαλοπάτια, συσκευασμένες crt που μόλις είχαν παραληφθεί, για να τις στείλει στον αποθηκάριο που περίμενε κάτω για να τις βάλει σε ντάνες...αλλά αν εξετάσουμε και τα τόσο ακραία δείγματα  καφρίλας, δε θα αγοράσουμε ποτέ τίποτα! Από τα «ραφιού» πάντως, προτείνω να μείνετε μακριά... 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είδα με τα μάτια μου το μεταφορέα να ...κατρακυλάει από το πάνω μέρος τής σκάλας στα σκαλοπάτια, συσκευασμένες crt που μόλις είχαν παραληφθεί, για να τις στείλει στον αποθηκάριο που περίμενε κάτω για να τις βάλει σε ντάνες...

:confused:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει μην τα ισοπεδώνουμε και ολα. Έχω συνεργαστεί με πολλά καταστήματα. Δεν είναι όλοι έτσι. Μην σου πω αυτά που έλεγε ο φίλος σου ήταν μεμονωμένο περιστατικό. Ειδικα στα μικρότερα μαγαζιά, σέβονται τα προϊόντα. Τωρα εαν η εταιρία - πολυκατάστημα κολοσσός, εχει προσλάβει κανα 18 χρονο με το βασικό μισθό, ίσως είναι λογικό να βλέπουμε τέτοιες παιδαριώδεις καταστάσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει μην τα ισοπεδώνουμε και ολα. Έχω συνεργαστεί με πολλά καταστήματα. Δεν είναι όλοι έτσι. Μην σου πω αυτά που έλεγε ο φίλος σου ήταν μεμονωμένο περιστατικό. Ειδικα στα μικρότερα μαγαζιά, σέβονται τα προϊόντα. Τωρα εαν η εταιρία - πολυκατάστημα κολοσσός, εχει προσλάβει κανα 18 χρονο με το βασικό μισθό, ίσως είναι λογικό να βλέπουμε τέτοιες παιδαριώδεις καταστάσεις.

 

Αν η αφορμή ήταν αυτά που έγραψα εγώ, να διευκρινίσω κάποια πράγματα:

 

Δε νομίζω ότι ισοπέδωσα τίποτα, ούτε είπα ότι είναι όλοι έτσι. Αυτό που είπα, ήταν ότι τις καταστάσεις που περιέγραψα, τις συνάντησα ο ίδιος ως εργαζόμενος σε καταστήματα, σε πολλές περιπτώσεις. Δεν ανέφερα πουθενά ότι μου είπε κάτι κάποιος φίλος μου. Όλα όσα είπα, τα είδα ο ίδιος με τα μάτια μου, σε μια πορεία εργασίας 20 ετών, στο χώρο τής λιανικής ηλεκτρικών συσκευών.

 

Όσο για τον δεκαοκτάχρονο...φυσικό δεν είναι να προσληφθεί με το βασικό μισθό; Ποια εμπειρία και ποια προϋπηρεσία θα τού έδινε τη δυνατότητα να ξεκινήσει με περισσότερα; Αν όμως αυτός θεωρεί πως το γεγονός ότι αμείβεται με το βασικό μισθό, καθιστά ...λογικό το να γράφει στα @@ του το σύμπαν, δε θα ακολουθήσω τη «λογική» του. Με βασικό μισθό ξεκίνησα κι εγώ, αλλά τα εμπορεύματα τα πρόσεχα και τα σεβόμουν, σα να ήταν δικά μου...ήταν φυσικό επόμενο τού ότι ανέκαθεν σεβόμουν αυτόν που μπαίνει στο κατάστημα και βασίζεται σ' αυτά που τού λέω, προκειμένου να δώσει τα λεφτά του.

 

Υ.Γ: Για τα «μικρά μαγαζιά» συμφωνώ, αλλά προσωπικά, ούτε από μικρό μαγαζί θα έπαιρνα εκθεσιακό προϊόν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διαφωνώ μαζί σου, ναι συμβαίνει. Απλά τονιζω οτι δεν αποτελεί πλειοψηφία. Οπως το περιγράφεις αυτό κατάλαβα εγω. Εαν οχι, λάθος μου.

 

Δεν αντιλέγω οτι ειχες κάποιες δυσάρεστες εμπειρίες. Τονίζεις ομως οτι με βάση αυτες ότι αυτο ενδεχόμενος συμβαίνει σε πλειοψηφία καταστημάτων και για αυτο αποτρεπεις αγορά εκθεσιακών.

 

Αντίστοιχα τέτοιες εμπειρίες στην λιανική είχα και εγώ. Και μεχρι σήμερα εχω στενή συνεργασία με μερικούς, πλέων ως εξωτερικός παράγοντας. Να τονισω οτι δεν διαθέτω κάποιο κατάστημα λιανικής η εχω κάποιο συμφέρων να προστατεύσω κάποιον απο αυτούς. Πλέων δραστηριοποιούμαι σε άλλο κομμάτι. Ναι μεν σχετικό με το AV κομμάτι, αλλα άσχετο με την λιανική - χονδρική.

 

Για τον 18χρονο σαφώς και ειναι κατακριτέα η συμπεριφορά του, αλλα το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το εχει η εταιρία που για να γλυτώσει budget προσλαμβάνει κάποιον ανεύθυνο. Εκεί το πήγαινα με αυτό το παράδειγμα. Συνήθως κατι τέτοια ''φρούτα'' τα περνούν πολυεθνικές.

 

Πάραυτα σε συγχαίρω που εσυ προσωπικά ειχες την σωστή νοοτροπία ξεκινώντας αυτήν την δουλειά με σεβασμό και αγάπη. (Σε κόβω για παλιά καραβάνα συνάδελφο και εσένα καθώς τέτοια αγωγή την είχαμε οι παλιοί του είδους)

 

Δεν προτρέπω κάποιον να πάρει εκθεσιακό κομμάτι εφόσον αυτό δεν διατεθεί σε κάποια ανταγωνιστική τιμή. Λόγω δουλειάς εχω αγοράσει για πελάτες μου εκατοντάδες εκθεσιακά κομμάτια (εις γνώσιν τους φυσικά) απο τα οποία ενα πολύ μικρο ποσοστό αστόχησε. Μάλιστα στα περισσότερα λειτούργησε η εγγύηση καλής λειτουργίας. Απλά ποτε μην αγοράσετε προϊον που είναι πάνω από 6-8 μήνες στην έκθεση.

 

Βεβαία από τα καταστήματα που αγοράζω, γνωρίζω οτι το προσωπικό αγαπάει αυτό που κάνει και σέβεται τόσο το προϊόν τόσο το πελάτη (έμενα). Αυτό κάποιος μπορεί να το δει και να το καταλάβει με τον καιρό σε ενα κατάστημα που ψωνίζει. Οι συμπεριφορές και ο επαγγελματισμός φαίνονται αμέσως.

 

Τέλος προς Θεού, δεν αποσκοπώ σε παρεξήγηση η διαξιφισμό, την άποψη λέω και εγω με βάση πράγματα που έχω δει από την δίκη μου σκοπιά.

 

Καλό βράδυ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...