Προς το περιεχόμενο

Τι αμαξι να παρω λετε ?


billakosam

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε ευχαριστω για τη συμμετοχη σου στη συζητηση καταρχην :) . Επισης 1400 τουρμπο θα παρω αν παρω ,διοτι μην ξεχναμε τα κριτηρια επιλογης που αναγκαστηκα τονιζω ! εχω . Αφου με ωθειτε προς τα εκει θα το κοιταξω και θα το λαβω υποψην μου παντως . Θα κανω και μια ερευνα τωρα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

βεβαια απο οτι βλεπω στον τιμοκαταλογο της οπελ....το αστρακι ξεφευγει απο το μπατζετ σου ..δες εδω http://www.opel.gr/content/dam/Opel/Europe/greece/nscwebsite/el/22_Pricelists_pdf/GR%20Pricelists/GR_ASTRA_5D_MY13.5.pdf

 

 

αν πας για μεταχειρισμενο , τοτε παιζει στα λεφτα σου http://www.car.gr/classifieds/cars/?offer_type=sale&category=&make=208&model=624&variant=turbo&price-from=&price-to=&so=dm&or=d&registration-from=&registration-to=&rg=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=%3E300&engine_size-to=%3C1400&fuel_type=1&exterior_color=&significant_damage=&hi=&modified=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type=&euroclass=

 

 

Απο κει και περα , σε μαυρο που το ειδα ηταν πολυ ομορφο και μουρατο....και αλλα αμαξια μου αρεσουν σε στυλ punto , golf , scirocco κλπ αλλα ειμαι οπελακιας και βλεπω τα οπελ με αλλο ματι :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nai τωρα ερχομουν να γραψω πως εχει υπεροχο εξοπλισμο ..ειναι πολυ μεγαλυτερο απο το πουντο αραγε? ασ κοιταξουμε διαστασεις .. Το ηλεκτρικο χειροφρενο καλο?



I still prefare the PUNTO SPORT 2010-12 EVO TURBO

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενδεικτικα το astra j cosmo 1.4 / 140 hp  http://www.ultimatespecs.com/car-specs/Opel/11130/Opel-Astra-J-Cosmo-14-Turbo-140HP.html

 

 

εχει και τα αλλα μοντελα αλλα λιγο πολυ εκει πρεπει να παιζουν οι διαστασεις....αν και δεν ειναι επισημο οπελ σαιτ...δεν βρηκα καπου φυλλαδιο με τεχνικα χαρακτηριστικα στο σαιτ της οπελ...

 

τωρα το πουντο δεν ξερω τι διαστασεις εχει...τσεκαρε το εσυ που ξερεις και ακριβως το μοντελο που σε ενδιαφερει

 

Οσο για το ηλεκτρικο χειροφρενο...δεν ξερω τι καπνο φουμαρει...ισως ειναι καλο ισως βγαζει προβληματα..τι να σου πω...

 

εγω βλεπω οτι τιγκαρουν τα συγχρονα αμαξια με ηλεκτρικες παπαριες και μετα δεν μαθαινουν ποτε να οδηγανε τα παιδια :)

 

Το κλασικο χειροφρενο που χει το δικο μου μια χαρα δουλεια κανει παντως....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρηκα : πουντο εβο 401.39 εκ

             Αστρα : 441 εκ

 

Εμ το φιατακι ειναι και πιο νεανικο και μικρο μικρο και δοξα το θεο ξερω να οδηγω σαν ανθρωπος αφου ξεκινησα απο αρκετα μικρος και τα σηματα τα ξερω που πολλοι με διπλωμα δεν σκαμπαζου γρι γιατι πληρωσαν να περασουν οπως και για το παρκαρισμα ( ξερω ατομα ) οποτε μια χαρα . Φθηνο ,οικονομικο πιο πολυ και απο ΑΤΟΣ , ομορφο καλοστημενο , Γερο οπως ακουμε και βλεπουμε οι περισσοτεροι ,γρηγορο ,αποδοτικο ,ομορφο και εσωτερικα ,λιγα τελη , και μικρο κοστος αποκτησης 

http://www.car.gr/3921017

http://www.car.gr/3876905

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα παιδια , βρισκομαι σε δειλλημα τον τελευταιο καιρο επανω στο θεμα αποκτησης αυτοκινητου ,βρισκομαι μεταξυ φιατ πουντο εβο 1.4 Multiair  του 10-12 με 9000-10000 .€ και δεν ξερω τι αλλο αν και το εψαξα το θεμα δεν κατελληξα καπου .H μητερα μου εχει ενα ατος 1000 με 65 αλογακια που φορτωμενο με 4 ατομα βγαζει ταξιδι 450 χλμ με μισο ντεποζιτο και 160 σε ευθεια σχεδον τελικη . Λογω του νεαρου της ηλικιας μου θα σας παρακαλουσα να μην αρχισετε προτασεις οπως Φοκους η Σιροκο ,διοτι βγαινω εκτος budget  αλλα δεν θελω ενα αμαξι τετοιου μεγεθους απο τα 18 μου . Υποψην εχω πατερα δασκαλο οδηγησης και οδηγω απο τα 14 σε ταχειας κυκλοφοριας και επαρχιακους δρομους με ενα Mercedes A170 Avantgarde . Please  μην αρχισετε το δουλεμα καθως επισης αν ειστε της αποψης οτι τα 18αχρονα εχουν τα μυαλα πανω απο το κεφαλι ΟΛΑ μην μπειτε στον κοπο να δημοσιευσετε ποστ για κανενα λογο . Φιλικα Βασιλης... 

 

Hyphen

Senior Member

  • 3ed03797496935bbbe1e7ded04613d6d?s=100&d
  • Members
  • 288 μηνύματα

Δημοσίευση σήμερα, 03:51

Δεν μας λες τι ακροβως το θες...δηλαδη να καει;να ειναι εντελως σπορ ;κυβικα εως;χρονολογια απο; 

 

 

 

 

 

 

 

 

Εγραψα το ποστ σε ακαταληλη ωρα και κοιταγα το ποτε θα πηγαινα προς ξεκουραση , μετα απο παραθεση σου φιλου Hyphen λοιπον αναφερω τα κρητιρια μου παρακατω..

Η χρηση του θα ειναι κυριως στην αρχη πολης και φυσικα αρκετα ταξιδια . Εμαθα απο το Autotrith.gr σε μια αναρτηση τους πως το Sport Punto EVO 1.4 Multiair me ta 135HP εχει μεση καταναλωση 5,7 Λτρ και μου φανηκε παρα πολυ καλη τιμη συγκριτικα μαλιστα και με τη μεση τιμη του ΑΤΟΣ 998cc που εχουμε στην οικογενεια οπως προανεφερα. κυβικα συνεπως οπως καταλαβατε 1200-1400 με ενα ομορφο στησιμο του οποιου ειμαι και λατρης σε ενα αμαξι καθως  υπαρχει τρελα με αλφα ρομεο στην οικογενεια ( 155.156,33,SUD,SPRINT ,Giullieta ) ομως το budget μου σαν νεος στη σχολη δεν μου επιτρεπει μεγαλα ανοιγματα σαν τις αλφα ΜΙΤΟ ασ πουμε .Χρονολογια θα προτιμουσα μετα το 2007-8 σιγουρα για προφανεις λογους EURO 4-5 με καλουτσικες επιδοσουλες να τραβαει ταξιδια και να χαιρομαι γενικοτερα να οδηγω εννοειται ( :) ) αλλα και οικονομια καυσιμου . Ευχαριστω και συγγνωμη για την παραληψη μου απο δημιουργιας του θεματος . Ολες οι αποψεις σε λογικα πλαισια ειναι ευπροσδεκτες.

450 χλμ με μισο ντεποζιτο και 4 ατομα..

τι εχει βαλει μετατροπη σε diesel?

δλδ 900 με 1 ντεποζιτο? οταν 1400 diesel βγαζει απο 850-1000? πλακα μας κανεις μου φαινεται.

 

Eπισης προσεχε τι λες γιατι λογο νεαρου της ηλικιας σου δεν καταλαβαινεις τι λες..πας να το παιξεις οτι ξερεις να οδηγεις απο τα 14 και κυκλοφορεις σε δρομους ταχειας που η συγκεκριμενη κινηση ειναι λαθος..

Αυτο δεν τιμαει ουτε εσενα και ποσο Μαλλον τον πατερα σου που Υποτιθεται ειναι Δασκαλος οδηγησης και σε αφηνε ετσι στους δρομους.. Προσεχε τι λες και που.

 

Μιλαμε για τον multiair κινητηρα δεν εχω προσωπικη αποψη αλλα απο φορουμς και περιοδικα εχω διαβασει καλα λογια.Λενε πως οντως καει λιγα και οτι ο κινητηρας αυτος ειναι πολυ αξιολογος.Αλλα να σου πω την αληθεια δεν βλεπω πολλα τετοια στον δρομο...και μου φαινεται περιεργο αφου λενε οτι ειναι τοσο καλο.

 

Γενικα αυτα που ειναι παραπολλα στον δρομο ειναι τα αστρα και μετα τα ibiza.

υπερβολικα αξιολογος κινητηρας και μεγαλη ανατροπη για την Fiat ..το μονο προβλημα με αυτα τα μοτερ και της προηγουμενης γενιας οτι δεν παιρνουνε πολυ βελτιωση σπανε ευκολα..

αλλα ειναι παρα πολυ καλα βλεπε abarth grande punto.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υπερβολικα αξιολογος κινητηρας και μεγαλη ανατροπη για την Fiat ..το μονο προβλημα με αυτα τα μοτερ και της προηγουμενης γενιας οτι δεν παιρνουνε πολυ βελτιωση σπανε ευκολα..

αλλα ειναι παρα πολυ καλα βλεπε abarth grande punto.

 

Εχεις καταλάβει οτι φάσκεις και αντιφάσκεις με το παρόν;

Απο την μία είναι αξιόλογος κινητήρας,άλλα δέν παίρνει βελτίωση και σπάει και απο την άλλη φέρνεις παράδειγμα το Abarth των 165 αλόγων που φοράει τον ίδιο 1,4 multiair των 135 αλόγων (άλλα με βελτιώσεις)...και υπάρχει και η έκδοση esse esse Supersport με 180 άλογα.

 

Εκτός αν συγχέετε Multiair με Turbojet.Και οι τελευταίοι αξιόπιστοι ήταν,απλά έκαιγαν πολύ σε αστικό κύκλο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχεις καταλάβει οτι φάσκεις και αντιφάσκεις με το παρόν;

Απο την μία είναι αξιόλογος κινητήρας,άλλα δέν παίρνει βελτίωση και σπάει και απο την άλλη φέρνεις παράδειγμα το Abarth των 165 αλόγων που φοράει τον ίδιο 1,4 multiair των 135 αλόγων (άλλα με βελτιώσεις)...και υπάρχει και η έκδοση esse esse Supersport με 180 άλογα.

 

Εκτός αν συγχέετε Multiair με Turbojet.Και οι τελευταίοι αξιόπιστοι ήταν,απλά έκαιγαν πολύ σε αστικό κύκλο...

αφου θες να το αναλυσουμε θα το αναλυσουμε..

Συγκεκριμενα στα Abarth εχουνε σπασει 3 εως τωρα που  πηγανε για 2ο σταδιο (με αλλη τουρμπινα) και 1 πρωτο σταδιο με Intercooler σκαστρα   φπε. κ.α και ενα αλλο που πηγε για 2ο σταδιο με μαμα τουρμπινα( epic fail).

οταν μια εταιρια βγαζει 1 κινητηρα με Α αλογα τον κατασκευαζει για αυτα τα αλογα και οχι για τα διπλασια.με αποτελεσμα εαν διαβασεις και λιγο στα Φορουμ στην ιταλια οτι δεν εχουνε βελτιωση πολλα γιατι δεν ειναι αξιοπιστα αρκετα ωστε να παιξουνε μαζι τους.. (σε αντιθεση Mitsubishi Colt czt 155 μαμα 1ο σταδιο 210.) (και αναφερομαι στο Colt γιατι σε  αυτο γνωριζω με κλειστα ματια.)

 

Σε συγκριση με τους ανταγωνιστες τους  δεν αξιζει να ασχοληθεις με αυτο το μοτερ σε θεμα βελτιωσης..

Αλλα σαν Κινητηρας ειναι ποιο αξιοπιστος απο τους παλιους που εβγαζε η Fiat.. Ειμαι φανατικος ιαπωνακιας.. αλλα σε αυτη την βελτιωση που εκανε η ιταλικη μαρκα στους κινητηρες της βγαζω το καπελο..(  και παλι σε συγκριση με τα παλια). εαν το θελει καποιος για νορμαλ χρηση χωρις να το βελτιωση κλπ αφοβα και με 1000.... αλλα για βελτιωση δεν ειναι ρε παιδι μ πως να το κανουμε.δεν γινεται να τα εχουμε ολα.

το κακο με τα multi air ειναι οτι η τουρμπινα ανοιγει απο της 1750 εαν δεν κανω λαθος καπου εκει ..εξησου και η καταναλωση εντος πολης ανεβασμενη. (οχι κατα πολυ ομως θα μπορουσε ανετα 2-3 λιτρα παραπανω αλλα το περιορισανε απο ECU σωστα).

οι κινητηρες Multi Jet ειχανε το καλο οτι η τουρμπινα ανοιγε πανω απο 3500+ και μεσα στην πολη εκαιγε λιγοτερο γιατι δουλευε σαν συμβατικο ατμοσφαιρικο αμαξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δέν μου αναλύεις τίποτα.Στην ουσία μου αραδιάζεις κάποιους αριθμούς και το παράπονο οτι ο κινητήρας δέν έχει potential?Δέν μου λέει κάτι αυτό.Σε γενικές γραμμές μαζί με το χρήμα,πετάς και την αξιοπιστία έξω απο το παράθυρο.Αν θές συγκεκριμένα νούμερα,θα πρέπει να πάρεις και το ρίσκο.

Απο εκεί και πέρα επειδή το αναφέραμε σάν παράδειγμα,ο Tjet των 120ps έπαιζε και στα 155 (Lancia Delta) άλλα και στα 180ps (Punto Abarth SS).Μιλάμε για +60 άλογα απο την βάση,χωρίς κανιβαλισμούς και πάντα με την εργοστασιακή εγγύηση.

Υπάρχει και ο 1.4 Multiair με τα 105ps άλλα δέν βάζω το χέρι μου στην φωτιά για το αν έχει κοινα χαρακτηριστικά με τον αντίστοιχο των 135ps.Υποθετικά πάντα,αν υφίσταται τέτοια σχέση,μιλάμε για +75ps που μπορεί να αποδώσει ο ίδιος κινητήρας στην έκδοση Supersport.Με όλο το θράσος λοιπόν,δέν νομίζω οτι το Colt των 210αλόγων είναι τόσο εντυπωσιακό...

 

Παρεμπιπτόντως,τα Tjet έκαιγαν πιο πολύ ακριβώς γι αυτό που ανέφερες.Αν πρέπει να καρφώνεις συνεχώς τον δείκτη στις 3500 για να spoolαρει η τουρμπίνα και να κινηθεί το όχημα αξιοπρεπώς (λογική big turbo),έχεις αυτόματα την μαγική συνταγή της υψηλής κατανάλωσης.

Multijet είναι ο πετρελαιοκινητήρας.Είχα μπερδευτεί και εγώ με τα ονόματα πρίν...

Επεξ/σία από Tenshi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

450 χλμ με μισο ντεποζιτο και 4 ατομα..

τι εχει βαλει μετατροπη σε diesel?

δλδ 900 με 1 ντεποζιτο? οταν 1400 diesel βγαζει απο 850-1000? πλακα μας κανεις μου φαινεται.

 

Eπισης προσεχε τι λες γιατι λογο νεαρου της ηλικιας σου δεν καταλαβαινεις τι λες..πας να το παιξεις οτι ξερεις να οδηγεις απο τα 14 και κυκλοφορεις σε δρομους ταχειας που η συγκεκριμενη κινηση ειναι λαθος..

Αυτο δεν τιμαει ουτε εσενα και ποσο Μαλλον τον πατερα σου που Υποτιθεται ειναι Δασκαλος οδηγησης και σε αφηνε ετσι στους δρομους.. Προσεχε τι λες και που.

 

υπερβολικα αξιολογος κινητηρας και μεγαλη ανατροπη για την Fiat ..το μονο προβλημα με αυτα τα μοτερ και της προηγουμενης γενιας οτι δεν παιρνουνε πολυ βελτιωση σπανε ευκολα..

αλλα ειναι παρα πολυ καλα βλεπε abarth grande punto.

Eμ ναι μαγκα ξερω να οδηγω απο τα 14 και το οτι δεν το ανελυσα μαλλον σου εδωσε αφορμες για εξυπναδες και κριτικη. Αρχικα ποιος και τι εισαι εσυ που θα κρινεις τι ειναι ο πατερας μου σαν δασκαλος? επισης δεν βγηκα στα 14 στο δρομο και λογικο ειναι εγω αυτα τα κραζω εχει φαει κληση η μανα μου σκεψου για προσπερασμα σε επαρχιακη εθνικη σε εναν που ειχε το παιδι του να οδηγει και πηγαιναν με 40 , ο τροχονομος της ειπε : Και αν δηλαδη απο την αλλη μερια ηταν τοιχος θα πεφτατε πανω? . Ε λογικο να κραζεις μετα! . Επισης οι μετρησεις του ατος ειναι επιβεβαιωμενες φιλαρακο , αποσταση Αθηνα-Λευκαδα με το ενα κομματι να το πηγαινουμε απο την παλια εθνικη μετα τ Μεγαρα και δυο μερες μεσα στη λευκαδα μεγαλες αποστασεις μετακινησεις και ακομα μεσα εχει το ντεποζιτο . Και τονιζω το αν ξερω να οδηγω το πως εμαθα και τα λοιπα ασε να το ξερω μοναχα εγω . Οσο για την αποψη σου για το πουντο και τον κινητηρα του σε ευχαριστω πολυ κατα τα αλλα δεν! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δέν μου αναλύεις τίποτα.Στην ουσία μου αραδιάζεις κάποιους αριθμούς και το παράπονο οτι ο κινητήρας δέν έχει potential?Δέν μου λέει κάτι αυτό.Σε γενικές γραμμές μαζί με το χρήμα,πετάς και την αξιοπιστία έξω απο το παράθυρο.Αν θές συγκεκριμένα νούμερα,θα πρέπει να πάρεις και το ρίσκο.

Απο εκεί και πέρα επειδή το αναφέραμε σάν παράδειγμα,ο Tjet των 120ps έπαιζε και στα 155 (Lancia Delta) άλλα και στα 180ps (Punto Abarth SS).Μιλάμε για +60 άλογα απο την βάση,χωρίς κανιβαλισμούς και πάντα με την εργοστασιακή εγγύηση.

Υπάρχει και ο 1.4 Multiair με τα 105ps άλλα δέν βάζω το χέρι μου στην φωτιά για το αν έχει κοινα χαρακτηριστικά με τον αντίστοιχο των 135ps.Υποθετικά πάντα,αν υφίσταται τέτοια σχέση,μιλάμε για +75ps που μπορεί να αποδώσει ο ίδιος κινητήρας στην έκδοση Supersport.Με όλο το θράσος λοιπόν,δέν νομίζω οτι το Colt των 210αλόγων είναι τόσο εντυπωσιακό...

 

Παρεμπιπτόντως,τα Tjet έκαιγαν πιο πολύ ακριβώς γι αυτό που ανέφερες.Αν πρέπει να καρφώνεις συνεχώς τον δείκτη στις 3500 για να spoolαρει η τουρμπίνα και να κινηθεί το όχημα αξιοπρεπώς (λογική big turbo),έχεις αυτόματα την μαγική συνταγή της υψηλής κατανάλωσης.

Multijet είναι ο πετρελαιοκινητήρας.Είχα μπερδευτεί και εγώ με τα ονόματα πρίν...

ητανε να παρω το Punto evo Με τα 135 ειχανε μεινει 20 τελευταια κομματια περισυ και τα σκοτωνανε 10κ ευρω φουλ εκδοση αλλα δεν εκατσε ασπρο και με ηλιοροφη...1 εμεινε και δεν το προλαβα για κατι ωρες..

 

Πολυ καλο αμαξακι και καλο μοτερ γενικα καμμια σχεση με την παλλια ιδεολογια της Fiat..

Για τα Abarth Γνωριζω γιατι το ξαδερφακι μου εχει και ασχολουμαστε σε αυτο και οπως καταλαβαινεις Club Κλπ βλεπουν πολλα τα ματια σου..

Παντως φοβερο αμαξι αλλα τσιμπημενη τιμη οπως παντα.

 

Eμ ναι μαγκα ξερω να οδηγω απο τα 14 και το οτι δεν το ανελυσα μαλλον σου εδωσε αφορμες για εξυπναδες και κριτικη. Αρχικα ποιος και τι εισαι εσυ που θα κρινεις τι ειναι ο πατερας μου σαν δασκαλος? επισης δεν βγηκα στα 14 στο δρομο και λογικο ειναι εγω αυτα τα κραζω εχει φαει κληση η μανα μου σκεψου για προσπερασμα σε επαρχιακη εθνικη σε εναν που ειχε το παιδι του να οδηγει και πηγαιναν με 40 , ο τροχονομος της ειπε : Και αν δηλαδη απο την αλλη μερια ηταν τοιχος θα πεφτατε πανω? . Ε λογικο να κραζεις μετα! . Επισης οι μετρησεις του ατος ειναι επιβεβαιωμενες φιλαρακο , αποσταση Αθηνα-Λευκαδα με το ενα κομματι να το πηγαινουμε απο την παλια εθνικη μετα τ Μεγαρα και δυο μερες μεσα στη λευκαδα μεγαλες αποστασεις μετακινησεις και ακομα μεσα εχει το ντεποζιτο . Και τονιζω το αν ξερω να οδηγω το πως εμαθα και τα λοιπα ασε να το ξερω μοναχα εγω . Οσο για την αποψη σου για το πουντο και τον κινητηρα του σε ευχαριστω πολυ κατα τα αλλα δεν! 

Οταν ξεκινας μια συζητηση μαθε να δεχεσαι να κρινεις και να κρινεσαι .. αλλα απο οτι φαινεται εισαι μικρος σε ηλικια ακομα γιατι ουτε εσυ ξερεις τι εχεις κανει..την μια λες οτι κυκλοφορεις απο τα 14 στους επαρχιακους και τωρα μας λες το αντιθετο.. αποφασησε τι θες..

 

οσο για το ATOS μην μου μιλας σε εμενα γιατι εχω κανει παρα πολλα ταξιδια με αυτο και αρκετα χρονια στην πλατη μου.. Δεν στεκει αυτο που λες 900 χλμ με ενα ντεποζιτο..εαν ητανε ετσι δεν θα υπηρχανε τα Diesel προσγειωσου στην γη.

 

οσο για το Punto ασε να ξερω εγω καλυτερα..γιατι εσυ δεν.

Φιλικα Παντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα οταν φτασουμε στο επιπεδο του μαστορα οκ ..ετσι και αλλιως για μηχανολογος παω και γω :Ρ ... 

Ειμαστε ομως περαν της πλακας στο επιπεδο επιλογης ακομα . Κορσα πραγματικα βλεπω πολλααα και τα εχω βαρεθει παρολα αυτα μου αρεσει ομως επισης το Υαρις ειναι σκυλι ,εχει ενας φιλος μου καινυργιο 7ταχυτο 1,4 Τυρμπο ντιζελ με 98 αλογακια και ειναι ομορφο και σφερατο αλλα γυρω στα 15500 καινουργιο . Ωχ με καταλαβες? :S

 

Μήπως έχει 6? :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ητανε να παρω το Punto evo Με τα 135 ειχανε μεινει 20 τελευταια κομματια περισυ και τα σκοτωνανε 10κ ευρω φουλ εκδοση αλλα δεν εκατσε ασπρο και με ηλιοροφη...1 εμεινε και δεν το προλαβα για κατι ωρες..

 

Πολυ καλο αμαξακι και καλο μοτερ γενικα καμμια σχεση με την παλλια ιδεολογια της Fiat..

Για τα Abarth Γνωριζω γιατι το ξαδερφακι μου εχει και ασχολουμαστε σε αυτο και οπως καταλαβαινεις Club Κλπ βλεπουν πολλα τα ματια σου..

Παντως φοβερο αμαξι αλλα τσιμπημενη τιμη οπως παντα.

 

Οταν ξεκινας μια συζητηση μαθε να δεχεσαι να κρινεις και να κρινεσαι .. αλλα απο οτι φαινεται εισαι μικρος σε ηλικια ακομα γιατι ουτε εσυ ξερεις τι εχεις κανει..την μια λες οτι κυκλοφορεις απο τα 14 στους επαρχιακους και τωρα μας λες το αντιθετο.. αποφασησε τι θες..

 

οσο για το ATOS μην μου μιλας σε εμενα γιατι εχω κανει παρα πολλα ταξιδια με αυτο και αρκετα χρονια στην πλατη μου.. Δεν στεκει αυτο που λες 900 χλμ με ενα ντεποζιτο..εαν ητανε ετσι δεν θα υπηρχανε τα Diesel προσγειωσου στην γη.

 

οσο για το Punto ασε να ξερω εγω καλυτερα..γιατι εσυ δεν.

Φιλικα Παντα.

To oτι παραδεχομαι το γεγονος πως δεν τοποθετησα σωστα αυτο που ηθελα να πω δεν παει να πει οτι εχεις και δικιο τωρα . Απο την αλλη ασε να ξερω εγω τι κανει το αμαξι της οικογενειας μου γιατι εσυ δεν οσο και να προσπαθεις να μου την βγεις ( επειδη εισαι μεγαλυτερος? και ποιος νοιαζεται η τι νομιζεις πως κανεις με αυτο? ) .Απο την αλλη ειμαι μια χαρα προσγειωμενος και για την ηλικια μου ασε να λενε ατομα που με ξερουν οχι ενας ακυρος . Εν πασει περιπτωση αν ηρθες στο τοπικ να μου κανεις τον ξερολα να λειπει ! . Πως μπορεις εσυ να ξερεις τι μετρησεις εχει γραψει το δικο μας το αμαξι σε καταναλωση?  :-(  ΤΡΟΛ? .Επισης τα DIESEL ειναι πιο ανθεκτικα γι αυτο και χρησιμοποιουνται απο ατομα που κανουν ταξιδια η ατομα που εχουν σχολες οδηγων γιατι απλα τους αλλαζουν τα φωτα ολη μερα στο δρομο ,γιατι αν ηταν να μην κανουν μεγαλες αποστασεις με μικρη ταυτοχρονα καταναλωση και τα βενζινοκινητα ποιος ο λογος να υπαρχουν ? . Οσο για το φιλικα το παρερχομαι και μαθε κατι ,πρωτα κρινω τον εαυτο μου μετα τους αλλους με αναλογα κριτηρια και να κρινομαι ξερω να μου την βγαινουν δεν ανεχομαι .

 

Μήπως έχει 6? :)

Μηπως εχει 6 και μια οπισθεν? = 7 ??????? :X

 

και μηπως δεν εχει 98 αλογα αλλα 90?

 

το μονο yaris που βλεπω με 99 αλογα ειναι ενα 1.33 dual vvt-i βενζινη και με 6 ταχυτητες...

Toυ αλλαξε τουρμπινα με το που το πηρε +8 αλογα . Δεν το εγγραψα σαν λεπτομερια μαλλον καταλαθος παρολα αυτα το θεωρησα δεδομενο και γι αυτο και το ανεφερα 98αρι ,οχι ομως απο μαμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...