Προς το περιεχόμενο

Βρέθηκε ο τάφος του Αλεξάνδρου ή και πάλι όχι?


funbreaker

  

230 μέλη έχουν ψηφίσει

  1. 1. Ποιος πιστεύετε ότι θάφτηκε στον τύμβο;

    • Μέγας Αλέξανδρος
      66
    • Ρωξάνη & Αλέξανδρος Δ'
      11
    • Ολυμπιάδα
      13
    • Ηρακλής, γιος του Αλεξάνδρου
      4
    • Θεσσαλονίκη, αδερφή του Αλεξάνδρου
      4
    • Κλεοπάτρα, αδερφή του Αλεξάνδρου
      2
    • Φίλιππος Β' (για όσους αμφισβητούν την έρευσή του)
      1
    • Φίλιππος ο Αριδαίος
      0
    • Ηφαιστίωνας
      26
    • Κάσσανδρος
      17
    • Αντίπατρος
      3
    • Αντίγονος ο μονόφθαλμος
      2
    • Νέαρχος
      11
    • Λαομέδων
      2
    • Κενοτάφιο φτιαγμένο για το Μέγα Αλέξανδρο
      33
    • Πολυάνδρειο στρατιωτών
      12
    • Άλλο (πείτε ποιος)
      23
  2. 2. Τι θεωρείτε πιθανότερο σχετικά με τη σύληση του τύμβου;

    • Ο τύμβος δεν είναι συλημένος.
      36
    • Ο τύμβος συλήθηκε μερικώς πριν πολλούς αιώνες.
      93
    • Ο τύμβος συλήθηκε μερικώς στη σύγχρονη εποχή.
      10
    • Ο τύμβος συλήθηκε μερικώς πολλές φορές σε διάφορες περιόδους.
      49
    • Ο τύμβος έχει συληθεί ολοκληρωτικά ως αποτέλεσμα μίας ή πολλών διαφορετικών συλήσεων.
      27
    • Ο τύμβος έχει λεηλατηθεί και καταστραφεί.
      6
    • Άλλο (εξηγείστε).
      9
  3. 3. Από που προέρχεται η άμμος;

    • Η άμμος προέρχεται από φυσικά αίτια.
      59
    • Η άμμος αποτελεί αποτρεπτικό μηχανισμό κατά της τυμβωρυχίας και τοποθετήθηκε από την αρχή αμέσως μετά την ταφή του νεκρού.
      67
    • Η άμμος αποτελεί αποτρεπτικό μηχανισμό κατά της τυμβωρυχίας και τοποθετήθηκε αργότερα.
      85
    • Άλλο (εξηγείστε).
      19


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Να σου θυμήσω ότι η τρύπα είναι 80 πόντοι. Έχεις χαθεί λίγο με το μέτρημα. Άμα υπήρχε τόσος χώρος δεν θα προβληματιζόμασταν αν χωράει η όχι η περσεφώνη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν η τρύπα είναι 80 πόντοι, το 1 μέτρο φτάνει στο πρώτο άλογο άνετα.

 

Μέχρι το πρώτο άλογο χωράνε, είτε δύο άλογα ακόμα κωλοστριμωγμένα με το άρμα και τίποτε άλλο, οπότε πάμε ολοταχώς για Φίλιππο, είτε η Περσεφόνη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

SEjmb3B.jpg

 

Η αναπαράσταση είναι η θριαμβευτική είσοδος του Αλεξάνδρου στην Βαβυλώνα, και είναι ένα γλυπτό, του Δανού γλύπτη Bertel Thorvaldsen κατά παραγγελία του του Μέγα Ναπολέοντα για την αυτοκρατορική του οικία το 1812. Το έργο βρίσκεται στο μουσείο Thorvaldsen στην Κοπεγχάγη και δίπλα στον Αλέξανδρο η Θεά Νίκη κρατάει τα χαλινάρια οδηγώντας τον Αλέξανδρο στην πόλη.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα δεν εχουν και μεγαλη διαφορα.Το ψηφιδωτο αγγιζει με βια τα ορια της μετριοτητας ως εργο.

 

 

ισως επειδη τα μουσια βγαζαν μια αντριλα που τον χαλαγε..!λολ

ή ίσως επειδή ήταν μπροστά από την εποχή του, κατάλαβε ότι όταν πας εκστρατεία, το να καλλιεργηθεί αποικία ψειρας, είναι από τα πρώτα πράματα που θα τυραννανε το στράτευμα του, γιαυτό και οι Ρωμαίοι το αντέγραψαν, όπως είναι πλέον πρακτική σε όλους τους στρατός και όχι για να γυαλιζουν κ τα πρόσωπα....
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει και σαραντάποντη φωτογραφική κλίμακα στη κορυφή της φώτο ...

Για τις μετρήσεις  ... ;)

 

Τα δεδομένα που έχουμε είναι τα εξής:

 

Τετράγωνος θάλαμος, με θύρωμα ανοίγματος 1,5 μ. στα αριστερά του θαλάμου και όχι έκκεντρα, όπως στους προηγούμενους θαλάμους, συνολικών διαστάσεων 4,5 x 4,5 που σημαίνει ότι αριστερά του θυρώματος υπάρχει ένα περιθώριο περί το ένα μέτρο, όπως το κόβω με την φωτογραφική κλίμακα. 1,5 το θύρωμα + 1 το περιθώριο = 2,5 μέτρα. Έχουμε άλλα δύο μέτρα προς τα δεξιά συνεπώς. Που κάνω λάθος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και γω τη γνώμη μου. Δε ξέρω αν έχει κλειδωθεί οριστικά και αμετάκλητα η χρονολόγηση γιατί δεν το παρακολουθώ το θέμα της ανασκαφής τελευταία παρά μόνο ελάχιστα, πάντως η τεχνοτροπία του ψηφιδωτού, όπως παρατήρησαν και άλλοι μια ματιά που έριξα στις τελευταίες σελίδες (οι μορφές, η κίνηση, η απεικόνιση του χώρου κλπ), μόνο 4ο αιώνα π.Χ. δε δείχνουν. Προσωπικά δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο. Από εκεί και πέρα, ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω και γω τη γνώμη μου. Δε ξέρω αν έχει κλειδωθεί οριστικά και αμετάκλητα η χρονολόγηση γιατί δεν το παρακολουθώ το θέμα της ανασκαφής τελευταία παρά μόνο ελάχιστα, πάντως η τεχνοτροπία του ψηφιδωτού, όπως παρατήρησαν και άλλοι μια ματιά που έριξα στις τελευταίες σελίδες (οι μορφές, η κίνηση, η απεικόνιση του χώρου κλπ), μόνο 4ο αιώνα π.Χ. δε δείχνουν. Προσωπικά δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο. Από εκεί και πέρα, ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του.

θεωρώ πως το παρόν ψηφιδωτό επιβεβαιώνει την χρονολόγηση της Δεκαοχτούρη. Όχι γιατί ξέρω να κρίνω. Απλά...

 

Αν δεν ήταν σημάδι της εποχής που λέει, θα είχε πέσει άγριο κράξιμο από πάρα πολλούς!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...