Προς το περιεχόμενο

Προσφορές Τηλεοράσεις Electroworld


circadian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

καλά μεγάλε γκουρού του marketing εντάξει. μην τρελένεσαι.

 

1)με ζημιά μπορεί να πουλάει μια επιχείρηση, κάποιο προιόν, όταν το κάνει για προοηθητικές ενέργειες.

 

 

Για την ιστορία λοιπόν έχε υπόψιν σου ότι όταν αυτό γίνεται ώς προωθητική ενέργεια την διαφορά την οποία δεν πληρώνεις εσύ την πληρώνει η επιχείρηση με το γνωστό στους λογιστικούς κύκλους Δελτίο Αυτοπαράδοσης. Κοινώς αν το κατάστημα έχει αγοράσει το προϊόν 5 και εσένα στο πουλάει 2 είναι υποχρεωμένο από το νόμο να του πουλίσει 5 + κάτι και εφόσον δεν το κάνει αυτό καλείται να κόψει απόδειξη ότι πούλησε αυτό το προϊόν και την διαφορά του στο εαυτό του και να πληρώσει α) τους φόρους που προκύπτουν από το κάτι που είναι η υποχρεωτική κερδοφορία που πρέπει να έχει και β) ολόκληρη την αξία ΦΠΑ που αναλογεί στο προϊόν. Αν το έκανε γαργάρα αυτό που λεώ, από την υποτιμολόγηση θα έπρεπε να καταβάλει λιγότερο ΦΠΑ από αυτό που θα του πιστωθεί λόγω της αγοράς και ως γνωστόν αυτό το κράτος ιδιαίτερα αυτές τις εποχές δεν το επιτρέπει διά ροπάλου. Παράλληλα θα πρέπει να γνωρίζεις ότι εφόσον πρόκειται για προωθητική ενέργεια όπως λές είναι σύνηθες και η αξία κτήσης τους να μην περνάει ως έξοδο στην εταιρία. 

 

Επομένως αν το έκανε αυτό είναι σίγουρο ότι θα το έκανε πολύ, πολύ ελεγχόμενα ανακοινώνοντας ότι αφορά συγκεκριμένο αριθμό τεμαχίων και όχι περισσοτέρων από 2ψηφιο σε τεμάχια γιατί οτιδήποτε παραπάνω από 2ψήφιο θα σήμαινει ότι θα του στοίχιζε συνολικά εξαιτίας μαζί με φόρους κλπ,  3 μήνες σχεδόν προβολή στην TV σε Prime Time.  Επίσης δεν θα το έκανε ποτέ σε ένα προϊόν με ένδειξη Κατόπιν Παραγγελίας αλλά σε διαθέσιμο προϊόν που θα είχε αγοραστεί ειδικά για την περίσταση με ιδιαίτερο παζάρι. Τέλος δεν θα επέτρεπε να μπορεί να παραγγείλει κανείς περισσότερο από 1 τεμ. Τίποτα από τα παραπάνω δεν σημαίνει οπότε ναι μάλλον είμαι γκουρού για να στα λέω και μάλλον θα έχω δίκιο... Θα φανεί άλλοστε σε μερικές ώρες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι τηλεοράσεις θα μπορούσαν να αγοραστούν από τη "μαμά" εταιρεία μέσω ενδοικοινοτικής συναλλαγής σε χαμηλότερη τιμή. 

 

Αν δεν το έχουν κάνει & απλώς το έκαναν για λόγους link building τότε υπάρχει ξεκάθαρη παραπλάνηση καταναλωτή .

 

Για την ιστορία λοιπόν έχε υπόψιν σου ότι όταν αυτό γίνεται ώς προωθητική ενέργεια την διαφορά την οποία δεν πληρώνεις εσύ την πληρώνει η επιχείρηση με το γνωστό στους λογιστικούς κύκλους Δελτίο Αυτοπαράδοσης. Κοινώς αν το κατάστημα έχει αγοράσει το προϊόν 5 και εσένα στο πουλάει 2 είναι υποχρεωμένο από το νόμο να του πουλίσει 5 + κάτι και εφόσον δεν το κάνει αυτό καλείται να κόψει απόδειξη ότι πούλησε αυτό το προϊόν και την διαφορά του στο εαυτό του και να πληρώσει α) τους φόρους που προκύπτουν από το κάτι που είναι η υποχρεωτική κερδοφορία που πρέπει να έχει και β) ολόκληρη την αξία ΦΠΑ που αναλογεί στο προϊόν. Αν το έκανε γαργάρα αυτό που λεώ, από την υποτιμολόγηση θα έπρεπε να καταβάλει λιγότερο ΦΠΑ από αυτό που θα του πιστωθεί λόγω της αγοράς και ως γνωστόν αυτό το κράτος ιδιαίτερα αυτές τις εποχές δεν το επιτρέπει διά ροπάλου. Παράλληλα θα πρέπει να γνωρίζεις ότι εφόσον πρόκειται για προωθητική ενέργεια όπως λές είναι σύνηθες και η αξία κτήσης τους να μην περνάει ως έξοδο στην εταιρία. 

 

Επομένως αν το έκανε αυτό είναι σίγουρο ότι θα το έκανε πολύ, πολύ ελεγχόμενα ανακοινώνοντας ότι αφορά συγκεκριμένο αριθμό τεμαχίων και όχι περισσοτέρων από 2ψηφιο σε τεμάχια γιατί οτιδήποτε παραπάνω από 2ψήφιο θα σήμαινει ότι θα του στοίχιζε συνολικά εξαιτίας μαζί με φόρους κλπ,  3 μήνες σχεδόν προβολή στην TV σε Prime Time.  Επίσης δεν θα το έκανε ποτέ σε ένα προϊόν με ένδειξη Κατόπιν Παραγγελίας αλλά σε διαθέσιμο προϊόν που θα είχε αγοραστεί ειδικά για την περίσταση με ιδιαίτερο παζάρι. Τέλος δεν θα επέτρεπε να μπορεί να παραγγείλει κανείς περισσότερο από 1 τεμ. Τίποτα από τα παραπάνω δεν σημαίνει οπότε ναι μάλλον είμαι γκουρού για να στα λέω και μάλλον θα έχω δίκιο... Θα φανεί άλλοστε σε μερικές ώρες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 Επομένως η μόνη πιθανότητα να μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο χωρίς να θεωρηθεί φορολογική παράβαση

 

μπορείς να μας δείξεις το νόμο για τον ισχυρισμό σου?

Μπορεί, αλλά δεν μπορεί να αρνηθεί το γεγονός ότι αυτό, όπως και άλλα καταστήματα έχουν ξαναπουλησει προϊόντα της ίδιας κατηγορίας (και άλλων) με εκπτώσεις που κατατροπωνουν τα ποσοστά που παρέθεσε. Τώρα για το παρόν τα ξαναειπαμε, άκυρο θα πέσει, αν και θα πρέπει να έχουν μια καλή εξήγηση για το παρακατω... post-220488-0-41756400-1378065653_thumb.png[ATTACH]351277[/ATTACH]Γιατί σαν "τρελή" τιμή σίγουρα δεν μπορεί κανείς να χαρακτηρισει τις τωρινές σε κανένα προϊόν τους.Sent from my XT890 using Insomnia
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε φίλε, το ξέρουμε ότι το πιο πιθανόν ειναι λάθος, αλλά γιατί έχεις κολλήσει με τη φορολογική παράβαση. αυτό ισχύει όταν μια επιχείρηση πουλάει κατ εξακολούθηση με ζημιά. γιατί αυτό δεν την καθηστά βιώσιμή. οχι να πουλήσει με ζημιά για μία ώρα!!

 

η λογική αυτό λέει.

 

μπορείς να μας δείξεις το νόμο για τον ισχυρισμό σου?

Ισχύει για όλες τις περιπτώσεις ακόμα και για ένα μοναδικό προϊόν μέσα στο χρόνο... ... είναι απλό ψάξε νόμος περί ΦΠΑ τα έχει όλα. Και βέβαια κώδικας φορολογίας Ανώνυμων επιχειρήσεων... επίσης αναφέρει πολλά ή  ρώτα ένα απλό λογιστή .. είναι πολύ εύκολο. ...

 

Οι τηλεοράσεις θα μπορούσαν να αγοραστούν από τη "μαμά" εταιρεία μέσω ενδοικοινοτικής συναλλαγής σε χαμηλότερη τιμή. 

 

 

Η ενδοκοινωτική συναλλαγή δεν βοηθάει σε τίποτε απολύτως. Το μόνο που έχει ως πλεονέκτημα είναι ότι το προϊόν δεν το αγοράζεις με ΦΠΑ επομένως δεν χρειάζεται να πληρώσεις το ΦΠΑ του κράτους που αγοράζεις. Όταν το πουλάς βάζεις ΦΠΑ υποχρεωτικά της χώρας που βρίσκεσαι και το καταβάλεις στην εφορία. Επομένως αν πάρεις κάτι με 100 euro καθαρή αξία από αγγλία.. και το πουλήσεις κόστος 123 euro στην Ελλάδα το φΠΑ είναι 23 πάει στο κράτος ... 100 έδωσες - 100 έλαβες... δεν κάνει καμία απολύτως διαφορά στην τιμή.....

 

εκτός και αν εννοείς κάτι άλλο που δεν έχω καταλάβει.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχύει για όλες τις περιπτώσεις ακόμα και για ένα μοναδικό προϊόν μέσα στο χρόνο... ... είναι απλό ψάξε νόμος περί ΦΠΑ τα έχει όλα. Και βέβαια κώδικας φορολογίας Ανώνυμων επιχειρήσεων... επίσης αναφέρει πολλά ή  ρώτα ένα απλό λογιστή .. είναι πολύ εύκολο. ...

 

Και όταν μια επιχείρηση έχει μαζέψει στοκ στην αποθήκη της εδώ και κάποια χρόνια, και θέλει να καθαρήσει. ακόμα και με καταστροφή. τι θα πει το υπουγρείο οικονομικών? μην ξεστοκάρεις, γιατί αυτά τα είχες αγοράσει με 123. είχες απαίτηση 23 ευρώ φπα κατά την αγορά, και δεν τα πούλησες ποτέ για να μου αποδόσεις φπα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχύει για όλες τις περιπτώσεις ακόμα και για ένα μοναδικό προϊόν μέσα στο χρόνο... ... είναι απλό ψάξε νόμος περί ΦΠΑ τα έχει όλα. Και βέβαια κώδικας φορολογίας Ανώνυμων επιχειρήσεων... επίσης αναφέρει πολλά ή  ρώτα ένα απλό λογιστή .. είναι πολύ εύκολο. ...

 

 

Η ενδοκοινωτική συναλλαγή δεν βοηθάει σε τίποτε απολύτως. Το μόνο που έχει ως πλεονέκτημα είναι ότι το προϊόν δεν το αγοράζεις με ΦΠΑ επομένως δεν χρειάζεται να πληρώσεις το ΦΠΑ του κράτους που αγοράζεις. Όταν το πουλάς βάζεις ΦΠΑ υποχρεωτικά της χώρας που βρίσκεσαι και το καταβάλεις στην εφορία. Επομένως αν πάρεις κάτι με 100 euro καθαρή αξία από αγγλία.. και το πουλήσεις κόστος 123 euro στην Ελλάδα το φΠΑ είναι 23 πάει στο κράτος ... 100 έδωσες - 100 έλαβες... δεν κάνει καμία απολύτως διαφορά στην τιμή.....

 

εκτός και αν εννοείς κάτι άλλο που δεν έχω καταλάβει.. 

 

 

Νομίζω οτι όλοι στο παρόν thread ξέρουμε λίγο πολύ οτι η σημερινή προσφορά κατα 99% θα φάει άκυρο.

Η απορία μου είναι: γιατί υποστηρίζεις με τόσο πάθος οτι θα φάμε άκυρο;

 

Την τελευταία φορά που είδα άνθρωπο να αρπάζεται τόσο πολύ για τέτοιο θέμα ήταν σε μια αντίστοιχη προσφορά που ο τύπος δεν είχε παραγγείλει για x, y λόγους, και ήθελε να πείσει τους άλλους (αλλά πρώτα τον εαυτό του) οτι δεν έχασε τίποτα που δεν έκανε παραγγελία και οτι έτσι κι αλλιώς δεν πρόκειται να έπαιρνε τίποτα.

 

Oh, wait...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ga25, αφού θες να μπλεξουμε και τα οικονομικά μέσα. μια εταιρία όταν πουλάει ένα προιόν, παίρνει το έσοδο απο το συγκεκριμένο, του αφαιρεί το αναλογικό κόστος. και βγάζει τη συνεισφορά του προιόντος. αν είναι αρνητική. τότε έχει το κόβει γιατί δεν τη συμφέρει. μετά βγάζει και το σταθερό κόστος απο μέσα. και βγάζει το μικτό κέρδος ή ζημιά.

 

με τη λογική τη δική σου, δεν θα επρεπε να πουλαει κανείς με ζημιά. τοτε θα είχαν κλείσει όλες οι επιχειρήσεις εδώ και 10ετίες ρε φιλε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αντιπαρέρχομαι το επιχείρημα σου που θα μπορούσε να λειτουργήσει ως νομική προστασία για την εταιρεία πως δε θα μπορούσε να πουλήσει με ζημία.  Θα μπορούσαν να αγοράσουν τις συγκεκριμένες τηλεοράσεις σε χαμηλότερη τιμή από τη μαμά-προμηθευτή εταιρεία & έτσι να έχουν και λογιστικό κέρδος. 

 

Από τη στιγμή που οι ίδιοι βάζουν ένα προϊόν σε προσφορά & οι ίδιοι συνεχίζουν να διαφημίζουν τις προσφορές της εν λόγω κατηγορίας & οι χαμηλές τιμές δεν αφορούν μόνο ένα κωδικό ΟΦΕΙΛΟΥΝ να εξυπηρετήσουν.

 

Ενδεχόμενο λάθους δεν υπάρχει, γιατί οι τιμές είναι σε περισσότερα από 1 προϊόντα & σε κατηγορία που διαφημίζεται ως "ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ" .

 

Ο μόνος "πειστικός" ισχυρισμός (αν δεν εξυπηρετηθούν οι παραγγελίες), είναι πως οι τιμές ορίστηκαν από δυσαρεστημένο εξουσιοδοτημένο υπάλληλο. Και σε αυτή τη περίπτωση όμως η εταιρεία θα πρέπει να στείλει τις παραγγελίες & αν θέλει μετά μπορεί να διεκδικήσει τις όποιες ζημίες της από το συγκεκριμένο συνεργάτη της δικαστικά. 

 

Αν τώρα δεν μας στείλει τις παραγγελίες ή στείλει 2-3 & πει ότι εξαντλήθηκαν και υπάρχει έλλειψη "αγοράστε ότι θέλετε με 123€ ή σας επιστρέφουμε τα χρήματα στην κάρτα" πέρα από την προφανή δυσφήμηση που θα υποστεί ως επιχείρηση θα έχει να αντιμετωπίσει και κατηγορίες για παραπλάνηση καταναλωτών & φυσικά αποζημιώσεις για βλάβη και ότι άλλο σκαρφιστούν οι δικηγόροι. 

 

Πρέπει κάποια στιγμή να τελειώνουμε με τέτοιες κατάφορα παράνομες μαϊμουδιές. 

 

Ισχύει για όλες τις περιπτώσεις ακόμα και για ένα μοναδικό προϊόν μέσα στο χρόνο... ... είναι απλό ψάξε νόμος περί ΦΠΑ τα έχει όλα. Και βέβαια κώδικας φορολογίας Ανώνυμων επιχειρήσεων... επίσης αναφέρει πολλά ή  ρώτα ένα απλό λογιστή .. είναι πολύ εύκολο. ...



 

Η ενδοκοινωτική συναλλαγή δεν βοηθάει σε τίποτε απολύτως. Το μόνο που έχει ως πλεονέκτημα είναι ότι το προϊόν δεν το αγοράζεις με ΦΠΑ επομένως δεν χρειάζεται να πληρώσεις το ΦΠΑ του κράτους που αγοράζεις. Όταν το πουλάς βάζεις ΦΠΑ υποχρεωτικά της χώρας που βρίσκεσαι και το καταβάλεις στην εφορία. Επομένως αν πάρεις κάτι με 100 euro καθαρή αξία από αγγλία.. και το πουλήσεις κόστος 123 euro στην Ελλάδα το φΠΑ είναι 23 πάει στο κράτος ... 100 έδωσες - 100 έλαβες... δεν κάνει καμία απολύτως διαφορά στην τιμή.....

 

εκτός και αν εννοείς κάτι άλλο που δεν έχω καταλάβει.. 

 
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και όταν μια επιχείρηση έχει μαζέψει στοκ στην αποθήκη της εδώ και κάποια χρόνια, και θέλει να καθαρήσει. ακόμα και με καταστροφή. τι θα πει το υπουγρείο οικονομικών? μην ξεστοκάρεις, γιατί αυτά τα είχες αγοράσει με 123. είχες απαίτηση 23 ευρώ φπα κατά την αγορά, και δεν τα πούλησες ποτέ για να μου αποδόσεις φπα?

Νομίζω ότι διευκρίνισα πιο πάνω ότι αυτό είναι μία από τις δύο περιπτώσεις που επιτρέπεται κάτι τέτοιο. Θα πρέπει το προίόν να είναι απαρχεωμένο και να αποδεικνύεται από τις ημερομηνίες αγοράς του και βεβαίως να έχει υποτιμηθεί η αξία τους λόγω παλαιότητας. Ακόμα και για αυτό υπάρχει συγκεκριμένο ποσοστό υποτίμησης που υφίσταται ανά έτος με βάση πάντα το κώδικα φορολογίας. Στα προϊόντα για τα οποία μιλάμε δεν ισχύει δεν είναι απαρχαιωμένα και τουλάχιστον η TV δεν υπήρχε σε stock έγγραφε κατόπιν παραγγελίας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Επειδή έχω βαρεθεί να το βλέπω αυτό το παραμύθι εδώ μέσα και αλλού... Τα γεγονότα έχουν ως εξής προφανώς:

Σήμερα τελευταία μέρα εκπτώσεων είχε προγραμματιστεί αλλαγή τιμών να γίνει αυτόματα με κάποιο cronjob από την Παρασκευή.

Κάποιος κακομοίρης έκανε λάθος στις τιμές 3-4 προϊόντων την Παρασκευή.

Οι αλλαγές έγιναν την Κυριακή στις 12 το μεσημέρι αυτόματα οπότε και βγήκαν τιμές στο ΜΕ 70% σχεδόν έκπτωση. Όσοι το είδαν έπεσαν ως συνήθως σαν τα κοράκια λες και δεν το έχουν ξαναδεί το έργο λες και δεν κατάλαβαν ότι είναι λάθος, λες και δεν ήταν σίγουροι... Έπεσαν θύματα λοιπόν... .

 

Το μόνο που κατάφεραν :

 

1) είναι να φάνε ένα ωραιότατο άκυρο αύριο. Αν προσφύγουν στην ΓΓΚ η στο υπουργείο Εμπορίου απλά θα φάνε ένα δεύτερο άκυρο μια και είναι προφανέστατο ότι πρόκειται για λάθος. Άλλοστε ο νόμος προστατεύει τις επιχειρήσεις ΜΗΝ επιτρέποντας τους να πουλάνε κάτω απο το κόστος είναι ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΑΒΑΣΗ.

 

2)ΟΧΙ δεν έγινε για να κάνουν διαφήμιση. Ελεος δηλαδή τι διαφήμιση να κάνουν με τιμές 70% κάτω του κόστους.

 

3) ΝΑΙ διορθώθηκαν σήμερα γιατί κάποιος κακομοίρης επειδή κάποιος τους σφύριξε ότι κάτι δεν πάει καλά ή κάποιος τέσπα το πήρε χαμπάρι όλο αυτό το πάρτυ, πήγε κυριακάτικο στο γραφέιο για να κάνει διορθώσεις και να προλάβει το όποιο χάος έχει δημιουργηθεί.

 

Τέλος το μόνο που θα επιτευχθεί εφόσον όλο αυτό συνεχιστεί και αύριο είναι πιθανότατα αύριο το πρωί ο κακομοίρης που έκανε λάθος dataentry να χάσει την δουλειά του.

 

Καλό βράδυ σε όλους και καλή αναμονή στην νέα τηλεόραση ή κάμερα που παραγγείλε όποιος την παράγγειλε με τιμή 3-4 φορές κάτω του κόστους .

Ρε πάμε καλά?

ο νόμος προστατεύει τις επιχειρήσεις ΜΗΝ επιτρέποντας τους να πουλάνε κάτω απο το κόστος είναι ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΑΒΑΣΗ.

 

wtf-is-this-shit_640_417_s_c1_center_top

 

Που παίζει αυτό το έργο να πάω να το δω κι εγώ?

Η επιχείρηση πουλάει όσο θέλει και δεν υπάρχει κανένας περιορισμός σε αυτό.

Το μπαρ μπορεί να σε κεράσει ποτό, αντίστοιχα πολλές εφημερίδες μπορεί να πωλούνται μόλις 0,01Ε (και ξέρεις γιατί το κάνουνε αυτό και δεν λένε δωρεάν?).

Πολλά τα παραδείγματα όπως τα free deals από supergold κτλ κτλ.

Αν είσαι του μαγαζιού οκ (και ειδικά αυτός ο δύσμοιρος που λες οτι θα χάσει τη δουλειά ) αλλιώς μάλλον ζεις σ' άλλο πλανήτη, δεν εξηγείται αλλιώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή καθένας λέει το μακρύ του κ το κοντό του εδω, ας πώ κ γω το δικό μου...

Είδατε ότι είναι ασήμι χρώμα;;; Έχετε δει πολλές ασήμι τηλεοράσεις σε σπίτια κ καφέ;;; Εγω ποτέ, οποτε θέλω να πιστεύω πως ξεστόκαραν ατυχείς ασημί επιλογές σε Panasonic... Αύριο θα ξέρουμε βέβαια

 

Sent from my iPhone using Insomnia

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λάθος-ξελάθος δεν μπορεί να επιτρέπεται σε μία επιχείρηση και μάλιστα τέτοιου μεγέθους να διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης με ευκολία βασιζόμενη σε λάθος καταχώρηση χωρίς καμία συνέπεια απέναντι στον καταναλωτή. Και φυσικά να καταλάβω και να δεχθώ ότι οι τιμές αυτές ήταν λάθος, ποιος όμως θα μου υποδείξει με βεβαιότητα το λόγο και τη σκοπιμότητα πίσω από αυτό το φαινομενικό λάθος; Αν έχω εγώ ένα κατάστημα και βγάλω στη βιτρίνα 2 προϊόντα με τιμές "τρελές", θα μαζέψω έξω από τη βιτρίνα μου αλλά και μέσα στο μαγαζί μου τόσους υποψήφιους πελάτες και επισκέπτες όσους δεν πρόκειται να έβλεπα υπό κανονικές συνθήκες ή όχι; Και μετά τον πανικό που θα δημιουργήσω, πόσο δικαίωμα έχω να πω εύκολα ένα "Α συγνώμη, ξέρετε έγινε λάθος" και να λήξουν όλα εκεί;

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διεκπεραίωση παραγγελιών - Πολιτική τιμών
Όταν δεν αναφέρεται προθεσμία εκτέλεσης κατά την παραλαβή της παραγγελίας, η παροχή οφείλεται το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών μετά τη λήψη της παραγγελίας από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εκτός εάν υπάρχει πρόβλημα στη διαθεσιμότητα του είδους και αυτό έχει γνωστοποιηθεί εξαρχής στον πελάτη που πραγματοποιεί την παραγγελία ή λόγος ανώτερης βίας. Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες και πραγματοποιούνται αποστολές μόνο εντός του Ελλαδικού χώρου. Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να προχωρήσει στη χρέωση πιστωτικών καρτών για παραγγέλιες που περιλαμβανουν προϊόντα που αποτελουν μεμονωμένες παραγγέλιες απο προμηθευτές κατ’εντολή του πελάτη. Οι παραγγελίες εκτελούνται μέσα σε εργάσιμο οκτάωρο (9:00πμ - 17:00μμ) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων είναι οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο αναλογούν Φ.Π.Α.). Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη. Η εταιρία δεν δεσμεύεται σε καμία περίπτωση στην αποστολή της παραγγέλιας των προϊόντων, τα οποία προσφέρονται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, και λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους παρουσιάζονται σε διαφορετική τιμή απο την ισχύουσα τιμή στον εκάστοτε αναρτημένο τιμοκατάλογο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...