Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μα και εσύ θα παραλάβεις, όπως και γω που επίσης η παραγγελία μου εκρεμμεί

Έχει δώσει η voda μέχρι τώρα εντύπωση σε κάποιον που πέρασε παραγγελία του ότι δεν θα παραλάβει?

 

Εμείς κάνουμε σαν υστερικοί

Απλά φυσάμε και το γιαούρτι τώρα με τόσες φορές που έχουμε καεί από άλλα "μαγαζιά"

  • Like 2
  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ηταν αναγκη να μας το δειξεις τωρα αυτο ? Ακριβως η ιδια διαδικασια με εμενα ... παραγγελια 16:41 εγω ... κατασταση παραγγελιας : Εκρεμμει .... χμμμμ .... 

Αν και διαβάζω χρόνια Insomnia, δεν γράφω συχνά, οπότε καταλαβαίνεις ότι το θεώρησα σημαντικό να συμμετέχω στην πληροφόρηση. Καλή τύχη και στους δυο μας, λοιπόν, αλλά και σε όσους περιμένουν.

Δημοσ.

Αν και διαβάζω χρόνια Insomnia, δεν γράφω συχνά, οπότε καταλαβαίνεις ότι το θεώρησα σημαντικό να συμμετέχω στην πληροφόρηση. Καλή τύχη και στους δυο μας, λοιπόν, αλλά και σε όσους περιμένουν.

Ναι βρε εσυ εννοειτε και καλα εκανες απλα ισως δε το διατυπωσα σωστα.... αυτο που ηθελα να τονισω ειναι η σειρα προτεραιοτητας τιποτα αλλο ... 

Μα και εσύ θα παραλάβεις, όπως και γω που επίσης η παραγγελία μου εκρεμμεί

Έχει δώσει η voda μέχρι τώρα εντύπωση σε κάποιον που πέρασε παραγγελία του ότι δεν θα παραλάβει?

 

Εμείς κάνουμε σαν υστερικοί

Απλά φυσάμε και το γιαούρτι τώρα με τόσες φορές που έχουμε καεί από άλλα "μαγαζιά"

Μακαρι να ειναι ετσι αδελφε ....που πιστευω οτι ετσι θα ειναι τελικα !!! 

Δημοσ.

Μα και εσύ θα παραλάβεις, όπως και γω που επίσης η παραγγελία μου εκρεμμεί

Έχει δώσει η voda μέχρι τώρα εντύπωση σε κάποιον που πέρασε παραγγελία του ότι δεν θα παραλάβει?

 

Εμείς κάνουμε σαν υστερικοί

Απλά φυσάμε και το γιαούρτι τώρα με τόσες φορές που έχουμε καεί από άλλα "μαγαζιά"

δυστυχως το πραμα βρωμαει...καποιοι θα φανε κουβα...ποιοι θα ειναι?

πρωτα θα κοπουν τα περαν του ενος κομματια,μετα.........who knowssssssssssssssssssssssss

τελικα ολοι μια απο τα ιδια ειναι...αφου δεν υπαρχει αυστηρο θεσμικο πλαισιο

που να διεπει το e-commerce,κανουν οτι θελουν στους ιθαγενεις...

θα μπορουσε να συμβει το ιδιο στο amazon? :confused:

Δημοσ.

Υπαρχει κανεις που εκανε τηλεφωνικη παραγγελια και εχει παραλαβει???

Εγώ έκανα τηλεφωνική παραγγελία και δεν έχω καμία ειδοποίηση. Δύσκολο το βλέπω για εμάς, αν και έχουμε δίκιο εφόσον παραγγείλαμε νωρίτερα και εφόσον μας είπε η υπάλληλος ότι μπορούμε να παραγγείλουμε κανονικά (εμένα έτσι μου είπε). Αν δεν με ειδοποιήσουν θα τους κράξω αλλά δε νομίζω να έχει ιδιαίτερο νόημα.

  • Like 1
Δημοσ.

δυστυχως το πραμα βρωμαει...καποιοι θα φανε κουβα...ποιοι θα ειναι?

πρωτα θα κοπουν τα περαν του ενος κομματια,μετα.........who knowssssssssssssssssssssssss

τελικα ολοι μια απο τα ιδια ειναι...αφου δεν υπαρχει αυστηρο θεσμικο πλαισιο

που να διεπει το e-commerce,κανουν οτι θελουν στους ιθαγενεις...

θα μπορουσε να συμβει το ιδιο στο amazon? :confused:

Να υποθέσω ότι αναφέρεσαι στο Lg??

Δημοσ.

Κατι μου λεει οτι δυσκολα θα αλλαξουν αλλες 'ενδειξεις εξελιξης' των παραγγελιων σε εκκρεμοτητα αποψε... προτεινω 'ξεκουραση' και τα βλεπουμε απο αυριο παλι :)

  • Like 4
Δημοσ.

μονο ο κωτσο διαφερει....ολοι οι αλλοι ειναι ......για τον @@@@@ο.

το λεω εκ πειρας ,χωρις να αποτελει διαφημιση.

Δημοσ.

<p>μονο ο κωτσο διαφερει....ολοι οι αλλοι ειναι ......για τον @@@@@ο.</p>

<p>το λεω εκ πειρας ,χωρις να αποτελει διαφημιση.</p>

 

Πες μου πως κανεις πλακα.... Αυτό θελω να ξερω μονο... Τελος... Να σου θυμίσω τις πρόσφατες προσφορές του electroworld???

  • Like 1
Δημοσ.

Από το site της εταιρείας ισχύουν αυτά:
http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=3931&menuId=3931

Οπότε καλό θα είναι να περιμένουμε τις ανάλογες μέρες και μετά να βγάλουμε συμπεράσματα, καθώς η υστερία, όπως αναφέρθηκε παραπάνω και το "κράξιμο" - χωρίς λόγο - είναι μια εύκολη λύση εκτόνωσης και συνηθισμένη στον τόπο μας. Υπάρχει αισιοδοξία, από την στιγμή που άρχισαν να ενημερώνουν κάποιους για παράδοση. Γνωρίζω ότι πολλοί από εμάς φοβούνται, καθώς είτε την έχουν "πατήσει" από παρόμοιες προσφορές, είτε είναι επιφυλακτικοί γενικά, είτε δεν πιστεύουν ότι μπορεί να δοθεί αυτό το κινητό στην τιμή αυτή (προσωπικά ανήκω και στις 3 κατηγορίες, μπορεί να υπάρχουν και άλλοι λόγοι, όπως είναι π.χ. το "τρολάρισμα", το "σπαμάρισμα" ή το πνεύμα επανάστασης εκ του καναπέ απέναντι σε παρόμοιες εταιρείες, αλλά δεν επιθυμώ να επεκταθώ). Όσον αφορά τη σειρά προτεραιότητας, δεν μπορώ να γνωρίζω τα κριτήρια με τα οποία τηρείται, οπότε θα αρκεστώ στο να πιστεύω ότι η εταιρεία θα αποστείλει τις συσκευές (μία τουλάχιστον αφού πρόκειται περί προσφοράς) σε όλους όσους τις παρήγγειλαν, προτού εξαντληθούν και "κατέβει" η συσκευή από τη ιστοσελίδα, όπως είναι και το λογικό - προφανές που πρέπει να κάνει. Θέλω να πιστεύω ότι όλοι όσοι κάναμε την αγορά, θα έχουμε μέσα στη βδομάδα αυτό το φοβερό τηλέφωνο στην κατοχή μας και ότι η εν λόγω εταιρεία θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Αυτά από εμένα, περιμένω νεότερα και θα ενημερώσω αν μάθω κάτι.

  • Like 10
Δημοσ.

Για το Optimus G φάγαμε ήττα από το κατάστημα του Περιστερίου με την δικαιολογία ότι δεν υπάρχει απόθεμα πουθενά. Η παραγγελία είχε γίνει τηλεφωνικά το Σάββατο. Περιμένω τώρα για το HTC 8S με την παραγγελία αυτή την φορά να έχει γίνει από το e-shop της Vodafone. Δεν το συζητάμε ότι σε όσους στείλουν το Optimus G  έχετε κάνει την μαγκιά της χρονιάς λέμε! 

Δημοσ.

Εγώ έκανα τηλεφωνική παραγγελία και δεν έχω καμία ειδοποίηση. Δύσκολο το βλέπω για εμάς, αν και έχουμε δίκιο εφόσον παραγγείλαμε νωρίτερα και εφόσον μας είπε η υπάλληλος ότι μπορούμε να παραγγείλουμε κανονικά (εμένα έτσι μου είπε). Αν δεν με ειδοποιήσουν θα τους κράξω αλλά δε νομίζω να έχει ιδιαίτερο νόημα.

 

Εσυ εκανες την τηλεφωνικη παραγγελια αλλα το ποτε βρηκε χρονο και τροπο η υπαλληλος να την περασει αυτο ειναι αλλο θεμα. Ετσι δεν σημαινει απαραιτητα οτι εγινε πριν απο τις ηλεκτρονικες. Για αυτο το λογο θα μπορουσες να κανεις και ηλεκτρονικη παραγγελια οπως εκαναν καποιοι για να εισαι σιγουρος και να ακυρωσεις τη μια ετσι και προχωραγαν και οι δυο.

 

Οπως και να εχει ομως μπορει να παιζει και ρολο η τοποθεσια για το ποτε θα φανει οτι προχωραει η διαδικασια. Μπορει να εχουν κρατησει ενα τηλ για παραδειγμα για αυτη την παραγγελια αλλα να το στειλουν μαζι με αλλο οταν προκειται για παραλαβη απο το καταστημα και ετσι να περιμενουν να μαζεψουν. Μια υποθεση κανω.

Δημοσ.

Λοιπόν ήμουν και εγώ από τους απογευματινούς του Σαββάτου!!!

Δεν πόσταρα ως τώρα, αλλά μιας και βλέπω ότι το spam πάει σύννεφο, είπα να ενισχύσω και εγώ το νήμα :P

Λοιπόν παράγγειλα 10 x LG optimus G και πήρα order number αλλά όχι mail επιβεβαίωσης...

Λέτε να παραλάβω??? Α και κάτι ακόμα!!! 

Ζήτησα να μου κάνουν έκπτωση επειδή παράγγειλα 10 κομμάτια (τους είπα ότι δεν έχω πρόβλημα να μην πάρω απόδειξη), αλλά δε μου έχουν απαντήσει ακόμα. 

Ελπίζω μια σοβαρή εταιρία σαν τη Vodafone να μου τα στείλει και στη χειρότερη, αν δε μου κάνει την έκπτωση να μου κάνει δώρο ένα ενδέκατο κινητό...

Τι λέτε να στραφώ στο ΙΝΚΑ αν δεν παραλάβω όπως πρέπει???

Όποιος βρίσκεται σε αντίστοιχη θέση να μου πει σε τι φάση βρίσκετε!!!

Ευχαριστώ!!!

  • Like 8
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...