Προς το περιεχόμενο

προβληματα με υγραεριοκινηση


avraam5

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μπορει να εβαλαν κατα την εγκατασταση αεριου,καμια φουσκα που ενεργοποιει τον ανεμιστηρα νωριτερα ή να κολλησε η παλια και δουλευει μονιμα ο ανεμιστηρ.μπορει να κολλησε ανοιχτος ο θερμοστατης και να αργει να ζεσταθει.και στις δυο περιπτωσεις ,το οχημα αργει να ζεσταθει ,αλλα εντελη ζεσταινεται.η αλλη ακραια περιπτωση ειναι να χαλασε η αντλια νερου,δλδ η φτερωτη να μην γυρναει.αλλα αυτο ειναι ακραια περιπτωση,στην οποια δεν κυκλοφοραν τα νερα.

απο την περιγραφη του οχηματος ,ειναι πριν κανει συνεργασια με την χοντα,οποτε δεν γνωριζω πως δουλευει το κυκλωμα ψυξης.στα χοντα ο δεικτης μενει σταθερος οτι και να γινει,με μειονεκτημα αν παθει κατι το κυκλωμα ,να ειναι ηδη αργα για σωσιμο.σε γερμανικο οχημα,ανεβοκατεβαινει ο δεικτης,που δειχνει οτι ειναι σε διαφορετικη θεση ο σενσορας........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

<p>μπορει να εβαλαν κατα την εγκατασταση αεριου,καμια φουσκα που ενεργοποιει τον ανεμιστηρα νωριτερα ή να κολλησε η παλια και δουλευει μονιμα ο ανεμιστηρ.μπορει να κολλησε ανοιχτος ο θερμοστατης και να αργει να ζεσταθει.και στις δυο περιπτωσεις ,το οχημα αργει να ζεσταθει ,αλλα εντελη ζεσταινεται.η αλλη ακραια περιπτωση ειναι να χαλασε η αντλια νερου,δλδ η φτερωτη να μην γυρναει.αλλα αυτο ειναι ακραια περιπτωση,στην οποια δεν κυκλοφοραν τα νερα.</p> <p>απο την περιγραφη του οχηματος ,ειναι πριν κανει συνεργασια με την χοντα,οποτε δεν γνωριζω πως δουλευει το κυκλωμα ψυξης.στα χοντα ο δεικτης μενει σταθερος οτι και να γινει,με μειονεκτημα αν παθει κατι το κυκλωμα ,να ειναι ηδη αργα για σωσιμο.σε γερμανικο οχημα,ανεβοκατεβαινει ο δεικτης,που δειχνει οτι ειναι σε διαφορετικη θεση ο σενσορας........</p>

Εαν ο ανεμιστηρας δουλευει μονιμα δεν παιζει καπιιο ρολο στην αρχη αφου τα νερα δεν γυριζουν αν δεν σηκωσει θερμοκρασια εκτος εαν ο θερμοστατης εχει κολησει ανοιχτος.Με την ιδια λογικη σε πολλα αγροτικα και τζιπ που ο ανεμιστηρας γυριζει συνεχως μαζι με τις στροφες του μοτερ δεν θα ζεσταινοταν ποτε

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τελικα το προβλημα λυθηκε εχθες.

 

Το πηγα σε ενα συνεργειο στη θεσσαλονικη, μου αλλαξαν ξανα το θερμοστατη και το ``μαστό`` (ειναι η ``θηκη`` στην οποια μπαινει μεσα ο θερμοστατης) γιατι ηταν σπασμενος.

Μετα απο αυτο με διαβεβαιωσαν  πως το προβλημα λυθηκε  .

Βγαινοντας απο θεσσαλονικη και αφου ανεπτυξα ταχυτητα (100-110)  ο κινητηρας αρχισε να κρυωνει (παλι τα ιδια).

Την επομενη μερα εγω ξανα στο συνεργειο.ο μαστορας δεν μπορουσε  να  βρει  απο τι προερχεται.

Τοτε  μου ειπε  πως λιγο παραπανω υπαρχει ενας που ασχολειται με αιρκοντισιον και καθαρισμους ψυγειων αυτοκινητων  κ.λπ.  και μου προτεινε να παμε να το δει.

Αφου το πηγαμε το εβαλε ο ``τσακαλος``  στο μηχανημα  ειδε τη ροη των νερων αφου πρωτα με ενα εργαλειο εμποδισε  τα νερα του ψυγειου να πηγαινουν στο πνευμονα  και τοτε ανακαλυψε πως  στο συνεργειο που μου περασαν το συστημα, εκαναν λαθος συνδεση στις σωληνωσεις με αποτελεσμα τα νερα να κανουν κυκλο και να κρυωνει ο κινητηρας και το καλοριφερ.  (δεν καταλαβα περισσοτερα για να σας τα εξηγησω καλυτερα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά το εξήγησες, παρόλο που δεν το κατάλαβες. Το κύκλωμα ψύξης χωράει πχ 7 λίτρα, από τα οποία μόνο τα 3 κυκλοφορούν στον κινητήρα. Τα υπόλοιπα 4 ο θερμοστάτης τα κρατάει απομονωμένα στο ψυγείο, και όταν φτάσει ο κινητήρας στην επιθυμητή θερμοκρασία τότε ανοίγει ο θερμοστάτης και μπαίνει κρύο νερό από το ψυγείο. Αυτή τη δουλειά κάνει ο θερμοστάτης, προσπαθεί να κρατήσει σταθερή τη θερμοκρασία στον κινητήρα ανοίγοντας πχ στους 92 και κλείνοντας στους 88. Στη δική σου περίπτωση όμως η λάθος συνδεσμολογία έκανε παράκαμψη τον θερμοστάτη, και ήταν σαν να μην υπάρχει καθόλου.

 

Με μπέρδεψε πάντως αυτό που είπες στην αρχή, έγραψες το πρόβλημα αυτό ξεκίνησε μια εβδομάδα μετά την μετατροπή σε υγραέριο και όχι αμέσως μετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το αυτοκινητο το παρελαβα με την προσθηκη του υγραεριου στις 8/11.

 

το προβλημα ομως οπως φαινεται  υπηρξε απο τη πρωτη στιγμη αλλα εγω το αντιληφθηκα τη δευτερη εβδομαδα που κατεβαινα απο το βουνο  (post #5)  οταν η ενδειξη της θερμοκρασιας εφτασε σχεδον στο μηδεν.

 

Ενδεχομενως μετα τις 8/11 λογω καλων καιρικων συνθηκων το προβλημα να μην ηταν τοσο εντονο ωστε να το αντιληφθω απο τη πρωτη στιγμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο και καλο καιρο να εχει εξω η θερμοκρασια του κινητηρα ανεβαινει, ο δεικτη πρεπει να ανεβει . Μετα ανοιγοκλεινει ο θερμοστατης για να το κραταει σε ενα σταθερο επιπεδο.

 

Μηπως δεν δουλευει ο δεικτης της θερμοκρασιας καλα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

liverpool89 οπως γραφω παραπανω  το προβλημα λυθηκε και μεχρι τωρα ολα καλα.

 

ο δεικτης της θερμοκρασιας ηταν  απο τα πρωτα που κοιταξαμε.

 

απο τη στιγμη που σε κατηφορα ο δεικτης επιανε μηδεν  ,αγγιζα τα κολαρα και ηταν κρυα ενω απο το καλοριφερ εβγαινε κρυος αερας το προβλημα δεν ηταν αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Και διερωτωμαι τωρα εγω: Εαν εχεις κολλημενο θερμοστατη και η θερμοκρασια του ψυκτικου ειναι στους 40-95°C (40 οταν κατεβαινεις για πολυ ωρα απο βουνο το χειμωνα και 95 σε κινηση ανοιξη-καλοκαιρι), με το 75% του χρονου να κυμαίνεται μεταξυ 70-90°C, τι προβλημα υπαρχει στο μοτερ?

Δεν μιλαμε για τη θερμοκρασια λειτουργιας του, καθως η θερμοκρασια των λαδιων ετσι κι αλλιως δεν μενει ποτε σταθερη. Αλλιως θα ειναι σε κινηση ή στην εθνικη στις 5000rpm για ωρα και αλλιως σε χαλαρη βολτα.

 

Το λεω γιατι στο παλιο ιταλικο μου οσο το θυμαμαι και ολα τα χρονια που το οδηγω εγω, ποτε δεν κοκκαλωνε στους 90. Σε κατηφορες παντα επεφτε και το αυτοκινητο αυτη τη στιγμη εχει 334600km.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και διερωτωμαι τωρα εγω: Εαν εχεις κολλημενο θερμοστατη και η θερμοκρασια του ψυκτικου ειναι στους 40-95°C (40 οταν κατεβαινεις για πολυ ωρα απο βουνο το χειμωνα και 95 σε κινηση ανοιξη-καλοκαιρι), με το 75% του χρονου να κυμαίνεται μεταξυ 70-90°C, τι προβλημα υπαρχει στο μοτερ?

Δεν μιλαμε για τη θερμοκρασια λειτουργιας του, καθως η θερμοκρασια των λαδιων ετσι κι αλλιως δεν μενει ποτε σταθερη. Αλλιως θα ειναι σε κινηση ή στην εθνικη στις 5000rpm για ωρα και αλλιως σε χαλαρη βολτα.

 

Το λεω γιατι στο παλιο ιταλικο μου οσο το θυμαμαι και ολα τα χρονια που το οδηγω εγω, ποτε δεν κοκκαλωνε στους 90. Σε κατηφορες παντα επεφτε και το αυτοκινητο αυτη τη στιγμη εχει 334600km.

Ο θερμοστάτης υπάρχει για να μπορεί ο κινητήρας και να φτάνει γρήγορα στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας, και για να μπορεί να την κρατάει σταθερή. Στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας δουλεύει σωστά ο κινητήρας, έχει λιγότερες φθορές, είναι πιο οικονομικός σε κατανάλωση και δουλεύει σωστά το καλοριφέρ.

 

Τώρα αν κολλήσει ο θερμοστάτης, το κυριότερο πρόβλημα είναι ότι δεν θα αποδίδει σωστά τον χειμώνα το καλοριφέρ. Και σε μερικές περιπτώσεις που έχει κολλήσει μισάνοιχτος, το καλοκαίρι ενδέχεται να μην μπορεί να ψύξει επαρκώς τον κινητήρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...