armonia Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Επανέρχομαι επί του θέματος. Η συσκευή είναι μια χαρά (εκτός της δικής μου) και η εταιρεία επίσης αλλά η επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα είναι για κλάματα. Όπως σας είχα πεί με είχαν διαβεβαιώσει για αντικατάσταση (πλακέτας ή και συσκευής) και θα με καλούσαν για να με ενημερώσουν το πότε... ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΕΣΑΝ ΠΟΤΕ. Καλώ απο τότε καθημερινά και μου υπόσχονται ότι θα με καλέσει ο προιστάμενος ο οποίος είναι ενήμερος. Προχώρησα στην σύνταξη 3σέλιδης επιστολής την οποία στέλνω στην SAMSUNG Ελλάδος και στην Κορέα. Θα σας ενημερώσω για τις εξελίξεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Grey Warden Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Share Δημοσ. 5 Μαΐου 2014 Ενημέρωσε μας γιατί είναι κρίμα να σε ταλαιπωρούν έτσι. Η συσκευή είναι απίστευτη και είναι άδικο αυτό που συμβαίνει. Φίλος μου την εβδομάδα που μας πέρασε αντικατέστησε την οθόνη και το digitizer (βασικά μόνο η πλακέτα έμεινε ίδια) μέσα σε 2 μέρες και τον εντυπωσίασε το service της smartech. Μακάρι να βρεις σύντομα λύση στο θέμα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
armonia Δημοσ. 25 Ιουνίου 2014 Share Δημοσ. 25 Ιουνίου 2014 Επανέρχομαι για ενημέρωση στους φίλους που παρακολουθούν το θέμα. Όπως σας είχα αναφέρει έστειλα επιστολή στην SAMSUNG ΚΟΡΕΑΣ, ΕΛΛΑΔΟΣ και στην προστασία καταναλωτή. Η μοναδική απάντηση που πήρα είναι απο την κοινοποίηση της προστασίας του καταναλωτή προς εμένα... Τίποτα άλλο. Κανένας απο τη SAMSUNG δεν έχει αντιδράσει στο παραμικρό!!! Μάλλον θα πρέπει να ανοίξουμε νέο θέμα για το service samsung... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα