Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα insomniacs!

 

Έως τώρα στην επιχείρησή μου κόβω αποδείξεις παροχής υπηρεσιών σε μπλοκάκι.

 

Επειδή πολλοί πελάτες μας ζητούν πληρωμή με πιστωτική, έχω δει αυτό το σύστημα: https://squareup.com/

 

Γίνεται λοιπόν να το προσαρμόσω και να κόβω αποδείξεις ηλεκτρονικά;

Δημοσ.

<p>Αλλο οι αποδειξεις και αλλο οι ηλεκτρονικες πληρωμες.</p>

<p> </p>

<p>Θελεις φορολογικο προγραμμα.</p>

 

Έχει αλλάξει ο φορολογικός μηχανισμός και οι θεωρήσεις. Μπορεί και να μην είναι απαραίτητος αν δεν κόβει τιμολογια.

Δημοσ.

Όσο αφορά τις αποδείξεις (δλδ σε ιδιώτες) ο φορολογικός χρειάζεται, εκτός κι αν είσαι σε ειδικό καθεστώς.

Για τα τιμολόγια παροχής δεν χρειάζεται φορολογικός.

Δημοσ.

<p>Όσο αφορά τις αποδείξεις (δλδ σε ιδιώτες) ο φορολογικός χρειάζεται, εκτός κι αν είσαι σε ειδικό καθεστώς.</p>

<p>Για τα τιμολόγια παροχής δεν χρειάζεται φορολογικός.</p>

Οι αποδείξεις παροχής υπηρεσιών είναι πλέον αθεωρητες. Έχω κάνει ερώτηση για την αναγκαιότητα πλεον του μηχανισμού στην εφορία μου και περιμένω επίσημη απάντηση. Ο εφορας ωστόσο ανεπίσημα υποστήριξε ότι εφόσον είναι αριθμημένες οι αποδείξεις ακόμα και με εξελ γίνεται. Παρόλα αυτά περιμένω επίσημη απάντηση.

Για την λιανική απαιτείται φτμ.

Δημοσ.

Καλημέρα insomniacs!

 

Έως τώρα στην επιχείρησή μου κόβω αποδείξεις παροχής υπηρεσιών σε μπλοκάκι.

 

Επειδή πολλοί πελάτες μας ζητούν πληρωμή με πιστωτική, έχω δει αυτό το σύστημα: https://squareup.com/

 

Γίνεται λοιπόν να το προσαρμόσω και να κόβω αποδείξεις ηλεκτρονικά;

 

Πολύ ωραίο συστηματάκι. Αν συνεργάζεται με ελληνικές επιχειρήσεις είναι σούπερ για τέτοιες δουλειές.

 

Μια χαρά μπορείς να εκδίδεις από οτιδήποτε (και excel). Πλέον όλα είναι αθεώρητα και χωρίς σήμανση, ο νόμος ισχύει από 1/1, έχουν καταργηθεί πρακτικά τα δελτία αποστολής, τα οποία τα λένε καταστάσεις εμπορευμάτων (ο όρος packing list που χρησιμοποιείται στο εξωτερικό),

αλλά επειδή είναι γνωστό μπουρδέλο το ΥΠΟΙΚ και το ελληνικό κράτος, δεν έχουν βγει ακόμα ερμηνευτικές εγκύκλιοι και δεν ξέρει κανείς τι γίνεται..

 

Κάποιοι λογιστές το εφαρμόζουν ήδη σε επιχειρήσεις τους, οι περισσότεροι όχι.

 

Επειδή όμως υπάρχει πλέον υποχρέωση μηνιαίας-τριμηνιαίας ηλεκτρονικής υποβολής εσόδων - εξόδων (τον τρόπο δεν τον ξέρει κανείς ακόμη βέβαια),

απόδειξη-απόδειξη βάσει του νόμου, το οποίο βέβαια είναι παρανοϊκό,

θα σε συμφέρει αν εκδίδεις πολλές αποδείξεις να το κάνεις μέσα από κάποια εφαρμογή που να τα στέλνει μετά αυτή στη ΓΓΠΣ μέσω κάποιας εργασίας,

ώστε να μην χρειάζεται να καταχωρούνται μετά αλλού για να υποβληθούν..

Δημοσ.

Σιγουρέψου πρώτα ότι εξαιρείσαι του φορολογικού μηχανισμού ή της ταμειακής σε περίπτωση μηχανογραφικής έκδοσης και μετά προχώρα. Μπορείς να εφαρμόσεις ηλεκτρονική τιμολόγηση υπό προϋποθέσεις.

 

Γενικά ρώτα το λογιστή σου για να μην κάνεις πατάτα.

Δημοσ.

Οι αποδείξεις παροχής υπηρεσιών είναι πλέον αθεωρητες. Έχω κάνει ερώτηση για την αναγκαιότητα πλεον του μηχανισμού στην εφορία μου και περιμένω επίσημη απάντηση. Ο εφορας ωστόσο ανεπίσημα υποστήριξε ότι εφόσον είναι αριθμημένες οι αποδείξεις ακόμα και με εξελ γίνεται. Παρόλα αυτά περιμένω επίσημη απάντηση.

Για την λιανική απαιτείται φτμ.

 

Αυτό ισχύει για τα τιμολόγια νομίζω, όχι για τις αποδείξεις/δελτία αλλά μπορεί να κάνω και λάθος

 

 

Μια διυκρίνηση / highjack μιας και ανέφερες την αρίθμηση

 

Είχα μια ζωή το θεωρημένο από το 2003 μπλοκάκι μου - αριθμημένο από 1->50

 

πλεον αφού κόβουμε αθεώρητα τιμολόγια ρπος εταιρείες αγόρασα ένα τέτοιο μπλοκ και εκοψα πρόσφατα το πρώτο τιμολόγιο προς την εταιρεία μου

 

Μου ζητήσαν να το αριθμήσω 

 

όταν ρώτησα από ποιον αριθμό πρέπει να ξεκινήσω (από το 1, το 51 ... κάτι σαν Β1) μου έιπαν από το "1" είναι ΟΚ

 

 

Αναρωτιέμαι τώρα ... δεν γίνεται μπέρδεμα μεταξύ του παλιού "1" και του νέου (ή δεν έχει σημασία γιατί είναι διαφορετικά πράγματα - το ένα δελτίο το άλλο τιμολόγιο)

 

Στο Ε3 που ζητά να του βάλεις ποια στοιχεία έκοψες στο έτος και έβαζα πχ (από 4 εώς 6) τώρα πως θα ξαναπάω στο "1" αλλά αν κόψω και δελτίο αλλού θα έχω το "1" και "15-16" πχ (ή τα αθεώρητα δε παίζουν ρόλο ?)

Δημοσ.

Αυτό ισχύει για τα τιμολόγια νομίζω, όχι για τις αποδείξεις/δελτία αλλά μπορεί να κάνω και λάθος

 

 

Μια διυκρίνηση / highjack μιας και ανέφερες την αρίθμηση

 

Είχα μια ζωή το θεωρημένο από το 2003 μπλοκάκι μου - αριθμημένο από 1->50

 

πλεον αφού κόβουμε αθεώρητα τιμολόγια ρπος εταιρείες αγόρασα ένα τέτοιο μπλοκ και εκοψα πρόσφατα το πρώτο τιμολόγιο προς την εταιρεία μου

 

Μου ζητήσαν να το αριθμήσω 

 

όταν ρώτησα από ποιον αριθμό πρέπει να ξεκινήσω (από το 1, το 51 ... κάτι σαν Β1) μου έιπαν από το "1" είναι ΟΚ

 

 

Αναρωτιέμαι τώρα ... δεν γίνεται μπέρδεμα μεταξύ του παλιού "1" και του νέου (ή δεν έχει σημασία γιατί είναι διαφορετικά πράγματα - το ένα δελτίο το άλλο τιμολόγιο)

 

Στο Ε3 που ζητά να του βάλεις ποια στοιχεία έκοψες στο έτος και έβαζα πχ (από 4 εώς 6) τώρα πως θα ξαναπάω στο "1" αλλά αν κόψω και δελτίο αλλού θα έχω το "1" και "15-16" πχ (ή τα αθεώρητα δε παίζουν ρόλο ?)

Επειδή και εμείς πλέον κόβουμε σε αθεώρητα μπλοκάκια (μεσιτικό) το μόνο που χρειάζεσαι είναι αρίθμηση (ξεκινάς από το 1) και σφραγίδα σε όλα τα φύλλα του μπλοκ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...