panagos Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Αυτό δεν απαντά οτι ο Δήμου είναι αναγνωρισμένος ιστορικός. Επίσης η δημοσίευση αφορά τη συμπεριφορά της εκκλησίας και το αναθεμα της για να γλυτώσουν (που τελικα δεν εγινε) το λαιμό τους. Δεν καλύπτει ουτε υποστηρίζει επιστημονικά την αναρτηση του.Δεν χρειάζεται να είσαι ιστορικός. Υπάρχουν οι πηγές και ο καθένας επιλέγει. Ακόμα και χωρίς αυτές όμως, μελετώντας λίγο την σύγχρονη ιστορία μας (για την οποία υπάρχουν καλύτερα ντοκουμέντα), βλέπουμε πως η συμπεριφορά των Ελλήνων ήταν όμοια με αυτήν που αναφέρει ο Δήμου για το '21. Η εκκλησία κλασσικά με την εξουσία (καλά να περνάμε εμείς και άστους άλλους), αναμπουμπούλα και τρελές καβάτζες και στο τέλος εμφύλιος. Το τι μπούρδα μας ταΐζανε στο σχολείο δεν λέγεται. Την σύλληψη του Νίκου Δήμου ζητά καθηγητής του ΕΜΠ! ΝΑ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ Ο ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΙ ΟΣΙΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. Κύριοι Βουλευτές, Κύριε υπουργέ Αθανασίου, - Το νεοταξικό το ποταμίσιο, το τέως Δράση, το τέως «οι σωτήρες της Παλαιάς Βουλής» κτλ, δεν είναι η πρώτη φορά που τα γράφει. - Συναγωνίζεται τη Χανούμ. - Ως διαφημιστής Γκαίμπελς του Βόθρου, τα επαναλαμβάνει κάθε χρόνο. - Δείτε τι είχε πει το 2009 με τον έτερο «πατριώτη» τον έτερο «διανοούμενο» τον Πάσχοντα της εξ’ ίσου «πατριωτικής» Παπαχέλειας Καθημερινής και του ΣΚΑΪ. - Δεν υπάρχει εισαγγελέας να συλλάβει τον γελοίο θρασύδειλο υβριστή των ιερών και οσίων του Ελληνισμού και αυτών που μας έδωσαν την ελευθερία ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ και μας την αφαίρεσαν προδότες σαν αυτόν;; - Δείτε πολλούς διακομματικούς από αυτούς συνημμένα. Νεκρούς και ζωντανούς. Όλοι νέα τάξη. Κύριε Αθανασίου με όση Ελληνικότητα έχετε, έχετε υποχρέωση να ενεργοποιήσετε το νόμο για σύλληψη του φασιστοειδούς. Ή θεωρείτε «δημοκρατικό» δικαίωμα κάθε φασιστοειδούς να υβρίζει τους Έλληνες αγωνιστές του 21; Ξέρετε κανένα άλλο κράτος όπου να επιτρέπεται η εξύβριση ιερών και οσίων του Έθνους;; Ευριπίδης Μπίλλης Τ. Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ Τι λέει αυτός ρε; Είναι καλά;
NT1G Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Ευτυχως η ιστορια διασωζεται εκτος απο το γραπτο λογο και μεσα απο τον προφορικο λογο, τα ηθη και εθιμα καθε τοπου,την τεχνη και μεταφερεται απο γενια σε γενια και δεν μπορει κανενας αριστερος Δημου να την χειραγωγει . Εμπρος στο δρομο που χαραξε η Ρεπουση. Ε ναι ακριβώς το ίδιο..
zorans Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Ευτυχως η ιστορια διασωζεται εκτος απο το γραπτο λογο και μεσα απο τον προφορικο λογο, τα ηθη και εθιμα καθε τοπου,την τεχνη και μεταφερεται απο γενια σε γενια και δεν μπορει κανενας αριστερος Δημου να την χειραγωγει . Εμπρος στο δρομο που χαραξε η Ρεπουση. Ο Δήμου Αριστερός;;;;;;;;;;;;;;;; Θα τρίζουν τα κόκκαλα του Μαρξ και του Λενιν..... 1
Cryptic Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Παρα πολλα εμαθες (αν ηθελες). Το αρθρο δε βγαζει ολη την ιστορια λαθος, απλα δειχνει καποια "τρανταχτα" κατα τον συγγραφεα σημεια που θεωρει βασει των πηγων αναληθη. Αρκετα απο αυτα που γραφει, γραφονται και στα βιβλια του σχολειου. Προφανως και τοτε δε διναμε ουτε την ελαχιστη σημασια, εκτος της γενικης εικονας "Παλαιων Πατρων Γερμανος σηκωσε σημαια, οι ελληνες ξεσηκωθηκαν, ολοι μαζι μια γροθια, αποτιναξαμε τον Τουρκικο ζυγο". Αυτα. Κανεις δε θυμαται τις λεπτομερειες του βιβλιου, εγω προσωπικα δε θυμαμαι ουτε σε ποια ταξη το καναμε... Προφανώς στο Γυμνάσιο, γιατί στο Λύκειο άλλα μάθαμε. Ανάλυση πηγών, γενικότερες συνθήκες που επικρατούσαν στον κόσμο, πολύπλοκες πολιτικές και διπλωματικές σχέσεις ανάμεσα στα κράτη και οργανισμούς... Αυτό το άρθρο δίνει έμφαση σε εντελώς άκυρα σημεία, και εστιάζει σε λάθος γεγονότα με λάθος τρόπο. Ό,τι να'ναι... 3
akpe Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Σχόλιο από παρόμοια συζήτηση με το οποίο ας πούμε ότι συμφωνώ: «Ρε παιδιά σιγά τη καινούργια άποψη...Τα περί 21 τα συζητάμε δίκην κουτσομπολιού, αλλά και λόγω απόψεων ορισμένων εδώ και δεκαετίες. Η ουσία είναι ότι όποιος προσπαθεί να μετατρέψει το 21 σε "μύθο" πέφτει σε μία λούμπα και όποιος προσπαθεί να το υποβιβάσει πέφτει σε άλλη. Το 21 είναι 200,000 πράγματα τα οποία μόνο σε εκατοντάδες τόμους ιστορικών βιβλίων μπορείς να τα δεις στο σύνολό τους. Όλα τα άλλα είναι "ύποπτα" και περνάνε μέσα από τα "ιδεολογικά γυαλιά" του καθένα.» Το πρόβλημα είναι ότι διδασκόμαστε την ιστορία μας με λάθος τρόπο*. Με αποτέλεσμα με το παραμικρό που διαβάζουμε και δε συμφωνεί με όσα «χαριτωμένα» έχουμε διδαχτεί να αρχίζουμε να μιλάμε για ανθέλληνες, αντίχριστους, υβριστές ιερών και οσίων και λοιπά χαριτωμένα. Λογικό, αφού δεν το έχουμε διδαχτεί γιατί για κάποιο λόγο αποφασίστηκε πως «χμου, κρατάμε όλα τα θετικά και απορρίπτουμε όλα τα κακώς κείμενα».Χωρίς να συμφωνώ με τον ίδιο τον Δήμου (δεν γράφει άλλωστε δικές του απόψεις όπως ειπώθηκε) αυτό που εξακολουθώ να βλέπω είναι πως, όπως διάβασα κάπου, διακόσια σχεδόν χρόνια μετά, το ελληνικό έθνος προτιμάει να πιστεύει ότι «το έφερε ο πελαργός», παρά να μάθει λεπτομέρειες του επώδυνου τοκετού που οδήγησε στη γέννησή του.Είναι λάθος αυτό; Για εμένα ναι. * Ίσως μεγαλύτερο ρόλο εδώ παίζει και η θέληση μας (στην Χ ηλικία) να διδαχτούμε ιστορία, άλλο τεράστιο θέμα αυτό. 4
Fotis13 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Ευτυχως η ιστορια διασωζεται εκτος απο το γραπτο λογο και μεσα απο τον προφορικο λογο, τα ηθη και εθιμα καθε τοπου,την τεχνη και μεταφερεται απο γενια σε γενια και δεν μπορει κανενας αριστερος Δημου να την χειραγωγει . Εμπρος στο δρομο που χαραξε η Ρεπουση. Σιγα μην ειναι και επισκοπος...
Bspus Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Την σύλληψη του Νίκου Δήμου ζητά καθηγητής του ΕΜΠ! ΝΑ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ Ο ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΙ ΟΣΙΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. Κύριοι Βουλευτές, Κύριε υπουργέ Αθανασίου, - Το νεοταξικό το ποταμίσιο, το τέως Δράση, το τέως «οι σωτήρες της Παλαιάς Βουλής» κτλ, δεν είναι η πρώτη φορά που τα γράφει. - Συναγωνίζεται τη Χανούμ. - Ως διαφημιστής Γκαίμπελς του Βόθρου, τα επαναλαμβάνει κάθε χρόνο. - Δείτε τι είχε πει το 2009 με τον έτερο «πατριώτη» τον έτερο «διανοούμενο» τον Πάσχοντα της εξ’ ίσου «πατριωτικής» Παπαχέλειας Καθημερινής και του ΣΚΑΪ. - Δεν υπάρχει εισαγγελέας να συλλάβει τον γελοίο θρασύδειλο υβριστή των ιερών και οσίων του Ελληνισμού και αυτών που μας έδωσαν την ελευθερία ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ και μας την αφαίρεσαν προδότες σαν αυτόν;; - Δείτε πολλούς διακομματικούς από αυτούς συνημμένα. Νεκρούς και ζωντανούς. Όλοι νέα τάξη. Κύριε Αθανασίου με όση Ελληνικότητα έχετε, έχετε υποχρέωση να ενεργοποιήσετε το νόμο για σύλληψη του φασιστοειδούς. Ή θεωρείτε «δημοκρατικό» δικαίωμα κάθε φασιστοειδούς να υβρίζει τους Έλληνες αγωνιστές του 21; Ξέρετε κανένα άλλο κράτος όπου να επιτρέπεται η εξύβριση ιερών και οσίων του Έθνους;; Ευριπίδης Μπίλλης Τ. Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ http://olympia.gr Τα σχολια απο το αρθρο στο olympia.gr ειναι ανατριχιαστικα Δεν ειμαι οπαδος του Δημου. Απο το στυλακι που εχει κατα καιρους θα ελεγα οτι του εχω μια (ελαφρα) αντιπαθεια Δεν ειδα ομως ουτε εναν στα σχολια να αμφισβητει την αληθεια των οσων περιγραφει. Τον βριζουν επειδη τα αναφερει. Μαλιστα καποιοι λενε οτι ειναι και αυτονοητα! Αφου ειναι αυτονοητα γιατι τετοια οργη στην αναφορα τους. Πως ακριβως τον κανει ανθελληνα να τα αναφερει? Προφανως δεν τα θεωρει αυτονοητα. Μηπως ο σωστος Ελληνας ειναι αυτος που δεχεται ασυζητητι οτι προπαγανδα του σερβιρουν και αν τυχον ξερει την αληθεια την κρυβει οπου δεν τον βολευει? Σε ενα σχολιο μαλιστα ειπαν οτι καλα τους καναν και τους εσφαξαν και ειναι υπερανω κριτικης Αν ετσι ειναι οι ελληνες να δηλωσω απο τωρα και εγω τον ανθελληνισμο μου 5
akpe Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Μηπως ο σωστος Ελληνας ειναι αυτος που δεχεται ασυζητητι οτι προπαγανδα του σερβιρουν και αν τυχον ξερει την αληθεια την κρυβει οπου δεν τον βολευει? Μια ζωή αυτή τη νοοτροπία δεν έχουμε; Όχι μόνο στην ιστορία μας, γενικά;
panos2171 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Η μ@λ@κια στην όλη φάση είναι πως η ιστορία που μας μαθαίνουν παρουσιάζει τα πάντα υπερ μας και όταν εμφανιστεί κάποιος αναφέροντας τα στραβά και μόνο πέφτουν όλοι να τον φαν. Προσωπικά δεν πιστεύω τα πάντα απ όσα λέει, ίσως κάποια να είναι σωστά, θα πρέπει να το επαληθεύσω μέσα από εξακριβωμένες πηγές. Αλλά γιατί βγαίνεις την ημέρα του εορτασμού αναφέροντάς τα? Καλώς ή κακώς χάρη στους αγωνιστές του 21 απελευθερώθηκε το έθνος έστω και με τον τρόπο που ξεκίνησε. 1
akpe Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Αλλά γιατί βγαίνεις την ημέρα του εορτασμού αναφέροντάς τα? Για να το παίξει αντίδραση μωρέ, the usual 2
Muchacho Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Επισης: http://www.greekbooks.gr/books/istoria/ta-psila-grammata-tis-istorias.product http://www.greekbooks.gr/books/istoria/ola-sto-fos-1.product και φυσικα http://www.scribd.com/doc/168326085/%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%91-%CE%BA%CF%89%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%9D%CE%B5%CE%BF%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%9A%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-1830-1974 1
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Με ένα άρθρο του στο protagon.gr που συζητήθηκε πολύ, ο συγγραφέας Νίκος Δήμου αποδομεί το μύθο της επανάστασης του 1821 και αναρωτιέται πότε τα ελληνόπουλα θα αρχίσουν να μαθαίνουν την αληθινή ιστορία στα σχολεία. Το άρθρο του Νίκου Δήμου: «Δεν ξέρω αν θα γίνει ποτέ αυτό – σίγουρα όχι σύντομα. Σήμερα πάντως ένα βιβλίο που θα έγραφε τα αληθινά συμβάντα του 21 θα καιγότανε στην πυρά και ένας καθηγητής που θα το δίδασκε, θα έχανε τη δουλειά του. Ας πούμε μερικές ιστορικά εξακριβωμένες αλήθειες: Η επανάσταση ξεκίνησε όχι από τους ηρωικούς αρματολούς και κλέφτες (αντίθετα αυτοί και μέσα στον Αγώνα πολεμούσαν σαν μισθοφόροι για αμοιβή και λάφυρα) αλλά από φιλήσυχους αστούς εμπόρους που ζούσαν έξω από την Ελλάδα. Το κίνημα άρχισε από αστούς αλλά το αγκάλιασε ο λαός. Όμως, όπως γράφει ο Σκαρίμπας: «Το Πατριαρχείο το αφόρισε. Οι Πρόκριτοι και οι Ιεράρχες το χλεύασαν. Ο Καποδίστριας του γύρισε τις πλάτες. Ο Κοραής μας το μυκτήρισε». Η αρχή ήταν πολύ δύσκολη και το τέλος ολέθριο. Η Εκκλησία όχι μόνο δεν πρωτοστάτησε στον Αγώνα αλλά τον πολέμησε με κάθε τρόπο. Αφόρισε τον Ρήγα Φεραίο, εναντιώθηκε στις «σατανικές» απόψεις για ελευθερία, ισότητα και δημοκρατία που έρχονταν από την Δύση και τελικά αφόρισε και την ίδια την επανάσταση. Φυσικά κανείς δεν ήταν στην Αγία Λαύρα στις 25 Μαρτίου και ο Παλαιών Πατρών Γερμανός όχι μόνο δεν σήκωσε το λάβαρο (που φτιάχτηκε μετά από 50 χρόνια) αλλά έβριζε τον επαναστάτη Παπαφλέσσα ως «εξωλέστατον». Η επανάσταση του 21 απέτυχε ολοκληρωτικά. Μετά την εισβολή του Ιμπραήμ δεν είχε μείνει ούτε μία επαναστατική εστία. Ελευθερωθήκαμε μόνο χάρη στην απόφαση των Μεγάλων Δυνάμεων – και την δράση τους στην ναυμαχία του Ναβαρίνου. (Ήταν η πρώτη – και η καλύτερη –«ανθρωπιστική επέμβαση» της ιστορίας). Η επανάσταση απέτυχε επειδή οι Έλληνες πολεμούσαν περισσότερο μεταξύ τους, παρά με τους Τούρκους. Ο – ήδη τόσο απών – Κωστής Παπαγιώργης, την είχε χαρακτηρίσει:«πανεθνικό εμφύλιο, ο οποίος κατ’ ευφημισμόν βαπτίσθηκε επανάσταση από τους ιδεολόγους ιστορικούς». Στην Επανάσταση έγιναν πράξεις θηριωδίας εκ μέρους των Ελλήνων. Στην κατάληψη της Τριπολιτσάς σφάχτηκαν πάνω από 30.000 άμαχοι – ανάμεσά τους πολλοί Εβραίοι που ήταν αμέτοχοι στον αγώνα. Λόγος: το πλιάτσικο. Λέει ο Κολοκοτρώνης στα Απομνημονεύματα: «το ασκέρι όπου ήταν μέσα, το ελληνικό, έκοβε κι σκότωνε από Παρασκευή ως Κυριακή, γυναίκες παιδιά και άντρες, 32000, μία ώρα ολόγυρα της Τριπολιτσάς». (Αντίθετα οι Τουρκαλβανοί υπερασπιστές της πόλης έφυγαν αλώβητοι μετά από συμφωνία. Που σημαίνει ότι ο Κολοκοτρώνης είχε τον έλεγχο του στρατού του και άρα επέτρεψε τη εθνοκάθαρση). Και όσοι δεν συμπαθούν τους Αλβανούς θα έπρεπε να ξέρουνπως μερικοί από τους πιο γενναίους οπλαρχηγούς και καπεταναίους μας ήταν Αρβανίτες που δεν μιλούσαν καν τα ελληνικά. Κι όταν ο Μαυροκορδάτος έβγαλε λόγο στα πληρώματα του Ελληνικού στόλου χρειάστηκε μεταφραστή γιατί δεν κατάλαβαν λέξη (το γράφει ο Παπαρρηγόπουλος). Θα έχουμε ωριμάσει ως έθνος, όταν τα σχολικά μας βιβλία συμπεριλάβουν αυτές (και άλλες) δύσκολες αλήθειες. Όταν θα πάψουν να αποσιωπούν ή να μυθολογούν. Έτσι θα πραγματώσουμε το Σολωμικό ρήμα, που ταυτίζει το αληθές με το εθνικό.» Διάβασε περισσότερα στο: Ξεχάστε ό,τι ξέρετε για την επανάσταση του 21 | gazzetta.gr Follow us: @gazzetta_gr on Twitter | gazzetta.gr on Facebook 1. Η επανάσταση χρηματοδοτήθηκε από εύπορους Έλληνες και τα μόνα ένοπλα και κάπως οργανωμένα σώματα τότε, ήταν οι αρματολοί και οι κλέφτες.Φυσικά και το έκαναν για τα χρήματα.Τη δουλειά τους την έκαναν.Που το παράλογο; 2. Φυσικά και η Εκκλησία ήταν εναντίον της Επανάστασης, όπως και κάποιο "βολεμένοι" προύχοντες ή όπως αλλιώς τους έλεγαν. 3. "Η επανάσταση του 21 απέτυχε ολοκληρωτικά. Μετά την εισβολή του Ιμπραήμ δεν είχε μείνει ούτε μία επαναστατική εστία. Ελευθερωθήκαμε μόνο χάρη στην απόφαση των Μεγάλων Δυνάμεων ": Ναι η επανάσταση απέτυχε.Όταν ο Ιμπραήμ εκστράτευε στην Πελοπόννησο εμείς είχαμε εμφύλιο για το ποιος θα έχει την εξουσία σε ένα ανύπαρκτο κράτος.ΔΕΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΗΚΑΜΕ χάρη στις Μεγάλες Δυνάμεις.Αν μιλάμε για Πελλοπόνησο και ολίγον από Στερεά Ελλάδα δεν είναι ελευθέρωση των Ελλήνων.Ελληνικό Κράτος δημιουργήθηκε(Η ελευθέρωση ολοκληρώθηκε το 1948), το οποίο εξυπηρετούσε συγκεκριμένα συμφέροντα ή μάλλον, η Οθωμανική Αυτοκρατορία ήταν βραχνάς.Γιατί τώρα τι γίνεται (βλέπε Ιράκ, Λιβύη κλπ,κλπ) 4. Θηριωδία στην Τριπολιτσά:Δεκτόν.Ένας λαός, όμως, υποδουλωμένος για 400 χρόνια περίπου, με παιδομαζώματα και άλλες εμπνεύσεις της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας επαναστατεί και προσπαθεί να εκδικηθεί με "πρωτοστάτη" το συναίσθημα.Όσο παλαιότερα, τόσο μεγαλύτερες θηριωδίες έχουμε διαβάσει.Πολιτισμό στον πόλεμο ποιος λαός είχε;Όλοι είχαν το δόγμα πως όλα επιτρέπονται γιατί είναι πόλεμος.Και αν δεχτούμε πως η ανθρωπότητα μόλις το 1919, με την Κοινωνία των Εθνών, "ποινικοποίησε" τα εγκλήματα πολέμου είναι άδικο να κατηγορούμε για κάτι που συνέβη 100 χρόνια πριν, γιατί τότε άλλο σκεπτικό επικρατούσε [Για να μην παρεξηγηθώ, δεν επικροτώ τέτοιες τακτικές.Να αναλύσω προσπαθώ με βάση τις απόψεις και τα δεδομένα εκείνης της εποχής] 5. Αρβανίτες:Ποιος σας λέει κύριε Δήμο πως ήταν Αλβανοί με την σημερινή έννοια;Ποια ήταν η Ιλλυρία;Πότε ιδρύθηκε το κράτος της Αλβανίας;Όσο κι αν δεν θέλουμε να το παραδεχτούμε η Βόρειος Ήπειρος ήταν Ελληνική.Το ότι κατοικούσαν κάποτε εκεί και τώρα δεν είναι Ελληνικό, σημαίνει πως είναι Αλβανικό;Τι σημαίνει δεν μιλούσαν Ελληνικά;Με βάση τη γλώσσα καθορίζεται η ιθαγένεια ή η υπηκοότητα; 6. Γιατί τα σχολικά βιβλία να τα συμπεριλάβουν;Νομίζετε πως μερικά δεν τα έχουν;Μόνο για την εκκλησία θα συμφωνήσω. ΥΓ:Η επανάσταση δεν πιστεύω πως έτυχε.Πιστεύω πως όλοι οι Έλληνες ήθελαν να απελευθερωθούν.Κατάγομαι από την Ήπειρο.Στα ορεινά χωριά μας, υπάρχει το έθιμο "καγκελάρι" το οποίο είναι από την Τουρκοκρατία.Οι χορευτές σχηματίζουν "κάγκελα" και είναι πολύ κοντά μεταξύ τους.Οι λόγοι που γινόταν είναι η ανταλλαγή μυστικών, να ιδωθούν τα ζευγάρια και γενικά η επικοινωνία μεταξύ τους χωρίς τον φόβο των Τούρκων οι οποίοι το έβλεπαν και κορόϊδευαν. Και σε άλλα μέρη, αν ρωτήσετε παππού ή γιαγιά μπορεί να είχαν παρόμοιο έθιμο. .
akpe Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Muchacho το τελευταίο το βρήκα πρόσφατα στο scribd και το ξεφύλλισα, με βλέπω να το παραγγέλνω σε hard copy.
michael92 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Ας μην είχε κλ@σει η Ευρώπη από φόβο για την Οθωμανική αυτοκρατορία, ας μην είχε αλλάξει το καθεστώς της αποικιοκρατίας και θα χαμε ακόμα Τούρκους. Εντελώς τυχαίο που τα Βαλκάνια και η Λατινική Αμερική επαναστάτησαν ταυτόχρονα με εμάς. Εμείς είμαστε οι μόνοι "γ***ω και δέρνω". http://en.wikipedia.org/wiki/Latin_American_wars_of_independence
alex_000 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2014 χμμ αν κρίνω από τα σχόλια στο http://olympia.gr δίνω ένα γερό 33% να φάει ξύλο ο Δήμου σε κάποια φάση 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα