Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν νομιζω να ειναι τυχαιο που σημερα, μετα το leak, εκανε update την profile εικονα της η Ubisoft. Αλλα απ' οτι φαινεται ειναι fake το leak (κυριως οι εικονες).

Επεξ/σία από john2gr
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικότερου ενδιαφέροντος. Πάνω από 150 εργαζόμενοι της Riot έκαναν αποχή, ενάντια στις επιβεβλημένες διευθετήσεις (forced arbitrations) και τη σεξιστική κουλτούρα.

https://kotaku.com/over-150-riot-employees-walk-out-to-protest-forced-arbi-1834566198

Το δεύτερο υπήρξε πρόβλημα και παλιότερα για τη Riot, και το κάλυπτε το Kotaku. Το πρώτο έχει πολύ περισσότερη ουσία, ειδικά καθώς είναι νομίζω η πρώτη φορά που γίνεται κάτι τέτοιο στην εργασιακή Άγρια Δύση της βιομηχανίας του gaming. Η επιβεβλημένη διευθέτηση (διορθώστε με αν το αποδίδω λάθος) σαν όρος περιλαμβάνει τον υποχρεωτικό διακανονισμό μιας αντιδικίας σε πλαίσιο αποκλειστικά εντός της εταιρίας (εσωτερικοί μηχανισμοί ελέγχου, HR κλπ) και παράλληλα την απώλεια του δικαιώματος μήνυσης ή δικαστηρίου. Από εδώ,

"In forced arbitration, a company requires a consumer or employee to submit any dispute that may arise to binding arbitration as a condition of employment or buying a product or service. The employee or consumer is required to waive their right to sue, to participate in a class action lawsuit, or to appeal. Forced arbitration is mandatory, the arbitrator’s decision is binding, and the results are not public."

Σε όσους φαίνεται μικρό, πριν μια βδομάδα 20.000 εργαζόμενοι μιας ανερχόμενης start-up που λέγεται Google έκαναν αποχή για τον ίδιο καθώς και άλλους λόγους, σχετιζόμενους με την εταιρική κουλτούρα, αξιοκρατικές προαγωγές, διακρίσεις στο χώρο εργασίας κλπ.

Όχι πως δεν το ξέραμε, αλλά στο Αμέρικα δεν παίζουν με τα δικαιώματα των εργαζομένων, τα εξαλείφουν τελείως μην τυχόν και. Ένα άλλο παρεμφερές ζήτημα είναι η χρήση και κατάχρηση εμπιστευτικών συμφωνιών (Non-Disclosure Agreements), που ενώ τυπικά χρησιμοποιούνται για προστασία εταιρικής περιουσίας (πχ μην πάρει τη δουλειά σου και φύγεις) πρακτικά χρησιμοποιούνται εκβιαστικά για να μη βγουν καταγγελίες, διακρίσεις και αδικίες προς τα έξω.

Επεξ/σία από Tobajara
  • Like 2
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, Tobajara είπε

Γενικότερου ενδιαφέροντος. Πάνω από 150 εργαζόμενοι της Riot έκαναν αποχή, ενάντια στις επιβεβλημένες διευθετήσεις (forced arbitrations) και τη σεξιστική κουλτούρα.

https://kotaku.com/over-150-riot-employees-walk-out-to-protest-forced-arbi-1834566198

Το δεύτερο υπήρξε πρόβλημα και παλιότερα για τη Riot, και το κάλυπτε το Kotaku. Το πρώτο έχει πολύ περισσότερη ουσία, ειδικά καθώς είναι νομίζω η πρώτη φορά που γίνεται κάτι τέτοιο στην εργασιακή Άγρια Δύση της βιομηχανίας του gaming. Η επιβεβλημένη διευθέτηση (διορθώστε με αν το αποδίδω λάθος) σαν όρος περιλαμβάνει τον υποχρεωτικό διακανονισμό μιας αντιδικίας σε πλαίσιο αποκλειστικά εντός της εταιρίας (εσωτερικοί μηχανισμοί ελέγχου, HR κλπ) και παράλληλα την απώλεια του δικαιώματος μήνυσης ή δικαστηρίου. Από εδώ,

"In forced arbitration, a company requires a consumer or employee to submit any dispute that may arise to binding arbitration as a condition of employment or buying a product or service. The employee or consumer is required to waive their right to sue, to participate in a class action lawsuit, or to appeal. Forced arbitration is mandatory, the arbitrator’s decision is binding, and the results are not public."

Σε όσους φαίνεται μικρό, πριν μια βδομάδα 20.000 εργαζόμενοι μιας ανερχόμενης start-up που λέγεται Google έκαναν αποχή για τον ίδιο καθώς και άλλους λόγους, σχετιζόμενους με την εταιρική κουλτούρα, αξιοκρατικές προαγωγές, διακρίσεις στο χώρο εργασίας κλπ.

Όχι πως δεν το ξέραμε, αλλά στο Αμέρικα δεν παίζουν με τα δικαιώματα των εργαζομένων, τα εξαλείφουν τελείως μην τυχόν και. Ένα άλλο παρεμφερές ζήτημα είναι η χρήση και κατάχρηση εμπιστευτικών συμφωνιών (Non-Disclosure Agreements), που ενώ τυπικά χρησιμοποιούνται για προστασία εταιρικής περιουσίας (πχ μην πάρει τη δουλειά σου και φύγεις) πρακτικά χρησιμοποιούνται εκβιαστικά για να μη βγουν καταγγελίες, διακρίσεις και αδικίες προς τα έξω.

Δεν γνωρίζω τις λεπτομέρειες αλλά δεν νομίζω να μπορεί κάποιος να σου απαγορεύσει να κάνεις μήνυση. Ολίγων τι, πρέπει να είναι άτυπο νομικά ένας τέτοιος όρος εργασίας 

Όσο για τα NDA, και αυτά δεν έχουν νομική αξία με την έννοια ότι δεν μπορεί να σου απαγορεύσει να μιλήσεις και δεν κινδυνεύεις από πχ φυλάκιση. Απλά συμφωνείς, μετά από αντίτιμο, ότι δεν θα κάνεις δημόσιες δηλώσεις και αν το παραβιάσεις, οφείλεις αποζημίωση. Παρόλα αυτά, ακόμα και τότε, μπορεί το δικαστήριο να κρίνει ότι το NDA ήταν καταχρηστικό και να μην πληρώσεις τίποτα. Εξαρτάται από την περίπτωση.

  • Like 1
Δημοσ.
2 minutes ago, mike299 said:

Δεν γνωρίζω τις λεπτομέρειες αλλά δεν νομίζω να μπορεί κάποιος να σου απαγορεύσει να κάνεις μήνυση. Ολίγων τι, πρέπει να είναι άτυπο νομικά ένας τέτοιος όρος εργασίας 

Δεν απαγορεύει το ενδεχόμενο μήνυσης ακριβώς - απο όσα γνωρίζω, το "arbitration clause" συνήθως περιλαμβάνεται ως όρος/υποχρέωση του εργαζόμενου στο employment contract - αν ο υπάλληλος αγνοήσει το συγκεκριμένο clause και προχωρήσει σε μήνυση κατά του εργοδότη, είναι νομικά "καλυμμένοι" (ως breach of contract) να προχωρήσουν προς απόλυση χωρίς να παρέχουν τα σχετικά termination benefits (όπως severance pay, αποζημιώσεις, retirement funds κ.τ.λ.). 

Αν και δεν είμαι 100% σίγουρος (καθώς μιλάμε συγκεκριμένα για US courts), πρέπει να υπάρχει περιθώριο για τον εργαζόμενο να κινηθεί νομικά εναντίον τέτοιας απόφασης αλλά γενικά το νομικό σύστημα της Αμερικής τείνει να ευνοεί τους εργοδότες στις συγκεκριμένες περιπτώσεις (breach of contract) οπότε το in-house arbitration είναι συνήθως η προτιμότερη/πιο "ασφαλής" οδός.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Tobajara είπε

 

τον ιδιο ορο εχει και το Steam, you know, το καλο Steam που ολοι υπερασπιζονται και στηριζουν απο την κακια Epic αυτη τη στιγμη.

οσο αφορα το εργασιακο καθεστως στο Αμερικα, εχει δυστυχως καλλιεργηθει η αντιληψη στο ευρυ κοινο οτι εργατικα σωματεια και δικαιωματα ειναι απεχθη παραγωγα του κακου κομμουνισμου. διαβαζω σχολια στα σοσιαλ για τις εκατονταδες ωρες crunching στα gaming studio, και εχω φριξει που οι απλοι παικτες στην πλειοψηφια τους παιρνουν το μερος  των εταιρειων. και το χειροτερο ειναι οτι την ιδια κυνικη αδιαφορια για τον δυστυχη gaming developer και συναθρωπο τους,  εχω δει και εδω στο ινσομνια να εκφραζεται απο μερικους.

Επεξ/σία από KilliK
  • Like 1
Δημοσ.
12 minutes ago, KilliK said:

τον ιδιο ορο εχει και το Steam, you know, το καλο Steam που ολοι υπερασπιζονται και στηριζουν απο την κακια Epic αυτη τη στιγμη.

οσο αφορα το εργασιακο καθεστως στο Αμερικα, εχει δυστυχως καλλιεργηθει η αντιληψη στο ευρυ κοινο οτι εργατικα σωματεια και δικαιωματα ειναι απεχθη παραγωγα του κακου κομμουνισμου. διαβαζω σχολια στα σοσιαλ για τις εκατονταδες ωρες crunching στα gaming studio, και εχω φριξει που οι απλοι παικτες στην πλειοψηφια τους παιρνουν το μερος  των εταιρειων. και το χειροτερο ειναι οτι την ιδια κυνικη αδιαφορια για τον δυστυχη gaming developer και συναθρωπο τους,  εχω δει και εδω στο ινσομνια να εκφραζεται απο μερικους.

Φαντάζομαι εννοείς το arbirtration clause για class action suits που έχει για πελάτες και όχι εργαζόμενους. Το ίδιο έχει και η epic παρεπιμπτόντως.

  • Super Moderators
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, KilliK είπε

τον ιδιο ορο εχει και το Steam, you know, το καλο Steam που ολοι υπερασπιζονται και στηριζουν απο την κακια Epic αυτη τη στιγμη.

Κατ' αρχάς, εκφράσεις όπως "το καλό Steam που όλοι υπερασπίζονται" συνιστούν ευθεία πρόσκληση σε διάψευση. Δεν το υπερασπίζονται όλοι το Steam. Εσύ, λόγου χάρη.

Κατά δεύτερον, όσοι υποστηρίζουμε πως οι τακτικές της Epic βλάπτουν ευθέως τον καταναλωτή και περιορίζουν την πρόσβαση σε οικονομικές και νόμιμες επιλογές αγοράς παιχνιδιών, δεν σημαίνει ότι υπερασπιζόμαστε το Steam. Λόγου χάρη, έχω γράψει κατ' επανάληψη (στο σχετικό νήμα) πως ο μόνος που εξυπηρετείται από την περιγραφή αυτού που συμβαίνει σαν δήθεν αγώνα της Epic απέναντι στο "κακό" Steam, είναι η Epic, που πατάει από κάτω το Linux και τις DRM-free επιλογές ενώ ταυτόχρονα επιμένει να υποδύεται τον υπερασπιστή του gaming.

Τρίτον, το να λες πως αυτή τη στιγμή το Steam παρέχει πολλά περισσότερα πράγματα, και μάλιστα ασφαλέστερα σε σχέση με τους γελοίους που δεν είχαν ούτε email verification (άρα κατ' επέκταση το forum είναι διαστημική τεχνολογία...) δεν σε κάνει "υπερασπιστή" του Steam, παρά μόνο στο μυαλό του γραφείου δημοσίων σχέσεων της Epic.

 

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, mike299 είπε

Όσο για τα NDA, και αυτά δεν έχουν νομική αξία με την έννοια ότι δεν μπορεί να σου απαγορεύσει να μιλήσεις και δεν κινδυνεύεις από πχ φυλάκιση. Απλά συμφωνείς, μετά από αντίτιμο, ότι δεν θα κάνεις δημόσιες δηλώσεις και αν το παραβιάσεις, οφείλεις αποζημίωση. Παρόλα αυτά, ακόμα και τότε, μπορεί το δικαστήριο να κρίνει ότι το NDA ήταν καταχρηστικό και να μην πληρώσεις τίποτα. Εξαρτάται από την περίπτωση.

Η νομική ισχύς η μη των NDAs ελέγχεται. Η παραβίαση NDA είναι παραβίαση ιδιωτικού συμφωνητικού, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη διαδικασία και το τι μπορεί να απαιτήσει η εταιρία σαν αποζημίωση. Πέρα από τις νομικές συνέπειες, που συνήθως είναι βαριές καθώς τυπικά πρόκειται για εμπιστευτικές εταιρικές πληροφορίες (και υπάρχει ζήτημα κατά πόσο καλύπτεσαι από νομοθεσία περί προστασίας πληροφοριοδοτών, πχ Panama Papers), σε αρκετές περιπτώσεις είναι από δύσκολο ως αδύνατο να βρεις αλλού δουλειά. Είναι πολύ νεφελώδες τοπίο στο οποίο ο εργοδότης έχει ξεκάθαρα το πάνω χέρι. Δεν είναι τόσο απλό όσο το ότι αποζημιώνεις την εταιρία αν το παραβιάσεις.

Για τα υπόλοιπα με κάλυψε ο Greygore.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Τα NDA είναι πονεμένη ιστορία.

Υπογράφω συστηματικά στη δουλειά μου τέτοιες συμφωνίες, κι εκτός του ότι είναι φοβερά αγχωτικό (ιδίως όταν η ευαίσθητη πληροφορία/κείμενο δεν βρίσκεται στην αποκλειστική κατοχή σου, αν και σε αυτό υπάρχουν πλέον κάποια βοηθητικά στοιχεία) ο βασικός κίνδυνος, αν κάτι στραβώσει, είναι πως θα μαθευτεί αμέσως στην αγορά ότι έκανες λαδιά.

Νομίζω αυτό είναι το βασικό πρόβλημα, και όχι οι -ενίοτε εξωφρενικές- ρήτρες αποζημίωσης που περιλαμβάνουν τα NDA.

  • Like 2
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Snoob είπε

Κατ' αρχάς, εκφράσεις όπως "το καλό Steam που όλοι υπερασπίζονται" συνιστούν ευθεία πρόσκληση σε διάψευση. Δεν το υπερασπίζονται όλοι το Steam. Εσύ, λόγου χάρη.

Κατά δεύτερον, όσοι υποστηρίζουμε πως οι τακτικές της Epic βλάπτουν ευθέως τον καταναλωτή και περιορίζουν την πρόσβαση σε οικονομικές και νόμιμες επιλογές αγοράς παιχνιδιών, δεν σημαίνει ότι υπερασπιζόμαστε το Steam. Λόγου χάρη, έχω γράψει κατ' επανάληψη (στο σχετικό νήμα) πως ο μόνος που εξυπηρετείται από την περιγραφή αυτού που συμβαίνει σαν δήθεν αγώνα της Epic απέναντι στο "κακό" Steam, είναι η Epic, που πατάει από κάτω το Linux και τις DRM-free επιλογές ενώ ταυτόχρονα επιμένει να υποδύεται τον υπερασπιστή του gaming.

Τρίτον, το να λες πως αυτή τη στιγμή το Steam παρέχει πολλά περισσότερα πράγματα, και μάλιστα ασφαλέστερα σε σχέση με τους γελοίους που δεν είχαν ούτε email verification (άρα κατ' επέκταση το forum είναι διαστημική τεχνολογία...) δεν σε κάνει "υπερασπιστή" του Steam, παρά μόνο στο μυαλό του γραφείου δημοσίων σχέσεων της Epic.

1. ωραια, σχεδον ολοι. 

2.δεν ειναι ο μονος που εξυπηρετειται. ειναι και οι developers που βγαζουν πλεον μεγαλυτερο κερδος απο τη δουλεια τους. τωρα γινεσαι εσυ απολυτος.

3. εγω δεν μιλησα πουθενα για τα features του Steam. μιλησα συγκεκριμενα για την πολιτκη της Valve που υποχρεωνει τον πελατη να μην την κυνηγησει στα δικαστηρια. μια πολιτικη που αρχισε να εφαρμοζεται σχετικα πρσφατα, πριν μερικα χρονια αλλα δεν εγινε μεγαλο θεμα στα gaming sites και την κοινοτητα, παρα μονο σχολιαστηκε και επικριθηκε απο ορισμενους δημοσιογραφους οπως ο TotalBisquit και ο Sterling. Eνω τωρα ξαφνικα αγανακτούμε για την Riot που κανει ακριβως το ιδιο πραμα; δεν ειδα κανεναν να αγαναχτει  με την πολιτικη της Valve, παρα μονο τον εχει πιασει ο πονος για το κακο που την βρηκε με την Epic. εγω αυτο το λεω υποκρισια.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνεις τι γράφω: από την παρουσίαση ενός κολοσσού που παίζει μπάλα με τα γκαφρά των Κινέζων (το γιατί δεν στέκει σε μια καπιταλιστική οικονομία η καραμέλα "απλώς μας χρηματοδοτούν και δεν παρεμβαίνουν" που τσαμπουνάει η Epic το έχω εξηγήσει, δεν χρειάζεται να επανέλθω), ενός κολοσσού, παρεμπιπτόντως, που συνελήφθη να υποκλέπτει στοιχεία και κατόπιν εορτής ξεστόμιζε δικαιολογίες νηπιακού επιπέδου, σαν δήθεν υπερασπιστή του gaming που έρχεται να μας σώσει από το Steam, εξυπηρετείται μονάχα η Epic.

Το αν προσφέρει καλύτερο πακέτο στους developers, δεν έχει να κάνει με το αν το πλήρες προσπέρασμα του κακού που προκαλεί η Epic με τις πρακτικές που υιοθετεί και προωθεί συνιστά ρεαλιστική αποτύπωση της πραγματικότητας. Πρόκειται για μια εταιρία-κολοσσό που επιχειρεί με άγαρμπους και ευθέως βλαπτικούς για τον τελικό καταναλωτή τρόπους να αποκτήσει μερίδιο αγοράς, και το να περιγράφεται σαν οργανισμός που δήθεν μάχεται το "κακό" Steam όταν δεν είχε αξιωθεί ούτε email verification να βάλει, συνιστά πλαστή αποτύπωση του τι συμβαίνει.

Κατά τα λοιπά, το "δεν είδα κανέναν να αγαναχτεί", έχει την ίδια επιχειρηματολογικη αξία με το "όλοι υπερασπίζονται το Steam".

Παρενθετικά, εξίσου υποκριτικό είναι το να μην επαναστατείς με μια εταιρία που υποκλέπτει πληροφορίες και εκθέτει προσωπικά σου δεδομένα σε κίνδυνο, αλλά να αγανακτείς με όσους "υπερασπίζονται" το Steam, ακόμη κι όταν η ψύχραιμη περιγραφή του κάκιστου ξεκινήματος της Epic ταυτίζεται αυθαίρετα στο μυαλό ορισμένων με "υπεράσπιση" του Steam.

  • Like 5
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, Snoob είπε

Παρενθετικά, εξίσου υποκριτικό είναι το να μην επαναστατείς με μια εταιρία που υποκλέπτει πληροφορίες και εκθέτει προσωπικά σου δεδομένα σε κίνδυνο, αλλά να αγανακτείς με όσους "υπερασπίζονται" το Steam, ακόμη κι όταν η ψύχραιμη περιγραφή του κάκιστου ξεκινήματος της Epic ταυτίζεται αυθαίρετα στο μυαλό ορισμένων με "υπεράσπιση" του Steam.

Το εχει κανει γραργαρα απο τη πρωτη μερα αυτο. Τι να κανουμε παιδια τοιυ fortnite.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, KilliK said:

μιλησα συγκεκριμενα για την πολιτκη της Valve που υποχρεωνει τον πελατη να μην την κυνηγησει στα δικαστηρια. μια πολιτικη που αρχισε να εφαρμοζεται σχετικα πρσφατα, πριν μερικα χρονια αλλα δεν εγινε μεγαλο θεμα στα gaming sites και την κοινοτητα, παρα μονο σχολιαστηκε και επικριθηκε απο ορισμενους δημοσιογραφους οπως ο TotalBisquit και ο Sterling. Eνω τωρα ξαφνικα αγανακτούμε για την Riot που κανει ακριβως το ιδιο πραμα; δεν ειδα κανεναν να αγαναχτει  με την πολιτικη της Valve, παρα μονο τον εχει πιασει ο πονος για το κακο που την βρηκε με την Epic. εγω αυτο το λεω υποκρισια.

Πέρα απο το σχόλιο περί υποκρισίας (το οποίο βρίσκω υπερβολικά generalized), έχω κάποιες απορίες:

1. Συγκρίνουμε το arbitration policy μεταξύ πελάτη-καταστήματος με αυτό μεταξύ υπαλλήλου-εργοδότη; Γιατί στην μία περίπτωση, το χειρότερο που μπορείς να "πάθεις" είναι να χάσεις παιχνίδια - ψηφιακό περιεχόμενο κάποιας αξίας και να πρέπει να αρχίσεις εξ'αρχής. Στην άλλη όμως, χάνεις μισθούς, συνταξιοδοτικά ταμεία (τα λεγόμενα 401(k)), την δουλειά σου καθώς και (μια και το gaming industry στην Αμερική είναι ιδιαίτερα "networked" (παίζει πολύ word-of-mouth δηλαδή)) πιθανές ευκαιρίες εργοδότησης σε άλλα studio/projects (κατά κάποιο τρόπο blacklisted). Οπότε προσωπικά θεωρώ πως ναί, στη περίπτωση της Riot (και Google/Alphabet, και γενικά της tech industry) είναι πιο.... δικαιολογημένη η αγανάκτηση.

2. Αυτό με το αν έγινε μεγάλο θέμα έχω την εντύπωση πως είχε πάρει αρκετά μεγάλες διαστάσεις, τουλάχιστον στα "μεγάλα" outlets όπως PCG, RPS και πάει λέγοντας, όπως επίσης και κάποια άρθρα/αναλύσεις στο Gamasutra. Επίσης αν δεν κάνω λάθος, το Forbes (που επί 2012 δεν είχε τόσο μεγάλο focus στα gaming news) είχε αναμεταδόσει το συγκεκριμένο story. Τώρα αν δεν υπήρχε κάποια κατακραυγή (όπως φαντάζομαι θα ήθελες/περίμενες), αυτό είναι ίσως επειδή...

3.  δεν ξέρω αν γνωρίζεις το συγκεκριμένο, αλλά η κίνηση της Valve να αλλάξει το subscriber agreement ήλθε μετά απο αντίστοιχες κινήσεις απο EA (Origin) και Microsoft (XBox Live), οι οποίες με την σειρά τους ακολούθησαν το παράδειγμα της Sony (PSN), η οποία με την σειρά της πάτησε σε κάποιο legal case το οποίο έθεσε precedent (νομίζω class action lawsuit vs. ΑΤ&Τ αλλά μπορεί να κάνω λάθος) καθώς υπήρχαν φόβοι για μαζικά lawsuits μετά το τεράστιο data breach του PSN στα μέσα/τέλη του 2011.

Αν και καθαρά anti-consumer, πιστεύω πως ο λόγος που αφήνει πλέον ασυγκίνητο το καταναλωτικό κοινό η συγκεκριμένη ρήτρα είναι πως όλα τα digital distribution storefronts την περιλαμβάνουν πλέον - απλά έτυχε μεγαλύτερης κάλυψης στην περίπτωση του Steam (όπως και ένα χρόνο πριν για XBLA και PSN) λόγω του μεγέθους του userbase. Αν έχεις λίγο χρόνο/βαριέσαι, ψάξε για "arbitration" ή "lawsuit" στις TOS του  Origin, Steam, EGS, PSN, XBLA - τέλος, είναι ενδιαφέρον πως στην περίπτωση του GOG (καθώς είναι βασισμένοι στην EU) δεν υπάρχει τέτοια ρήτρα, αλλά link προς την Ευρωπαϊκή πλατφόρμα ODR (Online Dispute Resolution), ενώ για κατοίκους US παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το legal department της CDPR :P .

Επεξ/σία από Greygore
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 6/5/2019 στις 2:41 ΜΜ, Psycho_Warhead είπε

Η E3 2019 πλησιάζει και μια σημαντική διαρροή πληροφοριών για το Assassin’s Creed Ragnarok (κωδική ονομασία Assassin’s Creed Kingdom) είδε το φως της δημοσιότητας. Προς το παρόν, αξίζει να σημειώσουμε πως οι πληροφορίες δεν είναι διασταυρωμένες, αλλά ο τρόπος που ήρθε όλο αυτό το περιεχόμενο στο φως της δημοσιότητας, θυμίζει τον τρόπο με τον οποίο μάθαμε το Assassin’s Creed Odyssey. Μέχρι νεοτέρας πάντως, όλα τα παρακάτω τα κρατάμε στο επίπεδο της φημολογίας.

- Το νέο Assassin’s Creed έχει την κωδική ονομασία Assassin’s Creed Kingdom, αλλά η τελική του θα είναι Assassin’s Creed Ragnarok - Θα κυκλοφορήσει το 2020 και θα είναι cross gen game - O βασικός χαρακτήρας είναι συνεργάτης του Ragnar Lodbrok και στοχεύει στη δημιουργία του Great Heathen Army - Ο χάρτης του παιχνιδιού είναι χωρισμένος σε βασίλεια που περιλαμβάνουν ακόμη Μεγάλη Βρετανία, Δανία, Σουηδία, Νορβηγία και Φινλανδία - Τα βασίλεια είναι χωρισμένα σε settlements που μπορούν να φιλοξενήσουν ολόκληρες αποικίες - Κάθε settlement έχει επιλογές customization, αλλά και in-game σύστημα οικονομίας - Στο παιχνίδι επιστρέφουν οι μεγάλες «conquest» μάχες και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προκαλέσουν πλήγμα στους αντιπάλους που διατηρούν στην κατοχή τους κάποιες περιοχές - Ο παίκτης γίνεται στην πορεία της ιστορίας Assassin και μπορεί να χρησιμοποιήσει hidden blade - Θα περιλαμβάνει μικρότερη ιστορία για το πρώτο civilization σε σχέση με το Odyssey. - Ο παίκτης θα βρίσκει το Mjolnir, το Σφυρί του Θορ - Το παιχνίδι αναπτύσσεται από την Ubisoft Montreal και με creative director τον Ashraf. O Darby McDevvit είναι ο Narrative Director - H Ubisoft Sofia συμμετέχει, αλλά ετοιμάζει ένα DLC που θα λαμβάνει χώρα στην Ισλανδία και 9 ξεχωριστά realms - Το co-op επιστρέφει και μπορεί να αξιοποιηθεί στα περισσότερα side quests και στην εξερεύνηση του χάρτη - Επιστρέφουν οι μηχανισμοί RPG, ο αετός και οι μάχες με τα πλοία - Η ναυμαχία είναι υποβαθμισμένη και τα πλοία θα χρησιμοποιούνται κυρίως για εξερεύνηση - Το παιχνίδι βασίζεται περισσότερο στην εξερεύνηση, στην ολοκλήρωση όλων των αποστολών που εντοπίζει με ερωτηματικά ο παίκτης στο χάρτη και στον εντοπισμό ολοένα και περισσότερων περιοχών για ακόμη καλύτερο loot - Φαίνεται πως έχει δοθεί περισσότερο βάρος στη δημιουργία και χρήση της ασπίδας - Ο χαρακτήρας θα μπορεί να αλλάζει outfits on the fly, αλλάζοντας και τα σχετικά στατιστικά φήμης που «χτίζεται» στα διάφορα βασίλεια.

image.png.195408354a3596fd313d9aa81b8886ec.png

image.png.904d4e1e67c0a2092885ccf36affcbfc.png

image.png.de91ae3cdae13091bdd3ec9037f7fa56.png

Από https://www.enternity.gr/Article/Games/News/Διαρροή-πληροφοριών-για-το-Assassins-Creed-Ragnarok-(Assassins-Creed-Kingdom)/53149.html?page=2

Λέω να ξεκινήσουμε νέο thread για το game αλλά ας περιμένουμε την E3 2019.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...