Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εξηγήσεις από τα LIDL για το νωπό αρνί των 3,99 ευρώ/κιλό ζήτησε το υπουργείο Ανάπτυξης

ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑ

Εξηγήσεις ζήτησε, μέχρι αύριο, από την εταιρεία Lidl το υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας για τη σύγχυση και την ταλαιπωρία που προκάλεσε στους καταναλωτές σχετικά με την πώληση του νωπού αρνιού στην τιμή των 3,99 ευρώ το κιλό.

Όπως γνωστοποιήθηκε από το υπουργείο, απεστάλη επιστολή προς την εταιρεία ΛΙΝΤΛ ΕΛΛΑΣ και ΣΙΑ, προκειμένου να δώσει εξηγήσεις μετά από καταγγελίες καταναλωτών ότι με βάση τη διαφήμιση της εταιρείας πήγαν να αγοράσουν νωπό αρνί στην τιμή των 3,99 ευρώ το κιλό και εκεί τους είπαν ότι είχε τελειώσει και μπορούσαν να αγοράσουν άλλο αρνί (όχι αυτό της προσφοράς) με υψηλότερη τιμή.

Το υπουργείο σημειώνει στην επιστολή ότι αν δεν ήταν πολλά τα αποθέματα της προσφοράς θα έπρεπε να ενημερώσει σχετικά η εταιρεία τους καταναλωτές και ζητάει εντός μίας ημέρας να ενημερωθεί για τα εξής:

- Ποιος είναι ο αριθμός των νωπών αρνιών που έχει προμηθευτεί η εταιρεία, συνολικά και ανά κατάστημα, και να κατατεθούν τα σχετικά παραστατικά.

- Ποιος είναι ο αριθμός των τεμαχίων που πουλήθηκαν την πρώτη μέρα συνολικά και ανά κατάστημα και να κατατεθούν τα παραστατικά.

- Εάν παρά την πιθανή εξάντληση των αποθεμάτων συνεχίζεται η διαφήμιση.

Εντατικοί έλεγχοι ενόψει του Πάσχα

Στο μεταξύ, εντατικούς ελέγχους με σκοπό την αποφυγή κρουσμάτων παραπλάνησης και κερδοσκοπίας σε βάρος των καταναλωτών προαναγγέλλει το υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, ενώ υπενθυμίζει ότι η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, εν όψη, της εορτής του Πάσχα, θα μεριμνήσει για καταγγελίες καταναλωτών σχετικά με ελλείψεις προϊόντων «από προμηθευτές που διαφημίζουν την πώληση προϊόντων σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές».

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, θέλοντας να προστατέψει τα οικονομικά συμφέροντα των καταναλωτών, συνιστά στους καταναλωτές:

- Να προγραμματίσουν εγκαίρως τις αγορές για το παραδοσιακό πασχαλινό τραπέζι, προκειμένου να έχουν δυνατότητα επιλογών ως προς την τιμή και την ποιότητα των διατιθέμενων αμνοεριφίων.

- Να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί απέναντι σε προμηθευτές που διαφημίζουν την πώληση προϊόντων σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές. Οι συγκεκριμένοι οφείλουν να διαθέτουν εύλογες ποσότητες λαμβάνοντας υπόψη το είδος του προϊόντος, την κλίμακα διαφήμισης αυτού και την τιμή πώλησης. Εφόσον δεν είναι δυνατή η διάθεση εύλογων ποσοτήτων για εύλογο χρονικό διάστημα, οφείλουν να ενημερώνουν εκ των προτέρων τους καταναλωτές.

Στις περιπτώσεις που οι καταναλωτές εντοπίσουν ότι τα προϊόντα που διαφημίζονται δεν είναι διαθέσιμα καλούνται να υποβάλουν τις καταγγελίες τους στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή μέσω της ιστοσελίδας www.1520.gov.gr ή καλώντας στη Γραμμή Καταναλωτή 1520.

Παράλληλα η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή εφιστά την προσοχή των καταναλωτών στα παρακάτω:

1. Όλα τα σφάγια των αμνοεριφίων πρέπει να φέρουν την ωοειδή σφραγίδα που δηλώνει τη σήμανση καταλληλότητας.

2. Τα ελληνικά σφάγια αμνοεριφίων φέρουν ωοειδή σφραγίδα χρώματος τιρκουάζ και παραλληλόγραμμη σφραγίδα με την ένδειξη «Ελλάς».

3. Τα σφάγια Κοινοτικής προέλευσης φέρουν επίσης ωοειδή σφραγίδα χρώματος τιρκουάζ καθώς και παραλληλόγραμμη σφραγίδα με τη χώρα προέλευσης.

4. Τα σφάγια που προέρχονται από τρίτες χώρες φέρουν υποχρεωτικά ωοειδή σφραγίδα χρώματος καφέ και παραλληλόγραμμη σφραγίδα με τη χώρα προέλευσης.

5. Κατά την πώληση των αμνοεριφίων πρέπει να τηρούνται οι κατάλληλες συνθήκες υγιεινής και να εξασφαλίζεται κατάλληλη θερμοκρασία στους χώρους συντήρησης. Γενικά όλα τα νωπά κρέατα πρέπει να βρίσκονται εντός ψυκτικών θαλάμων και να διατίθενται σε θερμοκρασία 2- 5 °C.

Υπενθυμίζεται σε σχετική ανακοίνωση ότι οι ελεγκτικές υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή με στόχο τόσο την προστασία του καταναλωτή όσο και την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς, διενεργούν καθημερινά τακτικούς και έκτακτους ελέγχους ως προς την εφαρμογή των κανόνων ρύθμισης της αγοράς προϊόντων και της παροχής υπηρεσιών και στις περιπτώσεις όπου διαπιστώνονται παραβάσεις επιβάλλονται οι προβλεπόμενες κυρώσεις (διοικητικές και ποινικές).

Κατά τους ελέγχους που διενεργήθηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2014 σε σημεία λιανικής πώλησης κρέατος (κρεοπωλεία, δημοτικές αγορές, σουπερμάρκετ κ.α.) επιβλήθηκαν 40 πρόστιμα συνολικής αξίας 23.000 ευρώ για παραβάσεις που σχετίζονται κυρίως με την τήρηση και τις ενδείξεις των πινακίδων που παρείχαν ελλιπή ή ψευδή ενημέρωση στους καταναλωτές.

 

http://www.diaforetiko.gr/exigisis-apo-ta-lidl-gia-to-nopo-arni-ton-399-evrokilo-zitise-to-ipourgio-anaptixis/

Δημοσ.

Lidl Hellas

 

«Την παρούσα εβδομάδα, η Lidl Hellas διαθέτει στα καταστήματά της σε προσφορά διαφόρους κωδικούς συσκευασμένου νωπού αρνιού. Συνολικά, η Lidl Hellas έχει προγραμματίσει να διαθέσει περίπου 190.000 κιλά νωπό αρνί στην ελληνική αγορά. Η ποσότητα αυτή είναι περίπου 14 φορές μεγαλύτερη,σε σχέση με τις ποσότητες που είχε διαθέσει πέρυσι στην ελληνική αγορά,την αντίστοιχη περίοδο.

 

Ο προγραμματισμός έχει γίνει με τέτοιον τρόπο, ώστε τα καταστήματανα μπορούν να προβαίνουν από 13/4 μέχρι 19/4 σε πολλαπλές παραγγελίες/προμήθειες.

 

Τα συγκεκριμένα προϊόντα προέρχονται από πιστοποιημένο Έλληνα προμηθευτή.Οι διαδικασίες, που ακολουθούνται κατά την παραγωγική διαδικασία, υπάγονται σε αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους. Τα αποτελέσματα αυτών επιβεβαιώνουν την άριστη ποιότητα του εμπορεύματος.

 

Η αποδοχή στα συγκεκριμένα προϊόντα στις αρχές της εβδομάδας ξεπέρασε και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις μας. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των πελατών μας. Σας ζητούμε συγγνώμη για όποια αναστάτωση προκλήθηκε κατά την προσφοράτων συγκεκριμένων προϊόντων».

Δημοσ.

Πάντως μας ενδιαφέρει η συγκεκριμένη προσφορά οι άλλες που μπορεί να έχει σε αρνιά με άλλους κωδικούς είναι άσχετες

Δημοσ.

Κλασσικά Ελλάδα. Κάνε ότι λαμογιά θες, κλέψε ότι θες, παρανόμησε όσο θες, λάδωσε όσο θες. Αλλά με το πασχαλινό αρνί μην παίζεις... :-)

  • Like 6
Δημοσ.

Χωρις να ξέρω τι ακριβως έχει συμβει, η τακτικη ειναι γνωστη σε καταστήματα τύπου πλαίσιο. Βγαίνει μια προσφορά, είσαι στο κατάστημα μέσα την ωρα που τη βλέπεις, πας να τη ζητήσεις και σου λένε οτι έχει λήξει (ουσιαστικά δεν ξεκίνησε ποτέ)

Διαφημιστικοί λόγοι με σκοπό να μαζέψουν κόσμο να αγοράσει κάτι άλλο. (γνωστο το σκηνικό με τον υπολογιστή των 15 ευρω :P )

  • Like 1
Δημοσ.

Χωρις να ξέρω τι ακριβως έχει συμβει, η τακτικη ειναι γνωστη σε καταστήματα τύπου πλαίσιο. Βγαίνει μια προσφορά, είσαι στο κατάστημα μέσα την ωρα που τη βλέπεις, πας να τη ζητήσεις και σου λένε οτι έχει λήξει (ουσιαστικά δεν ξεκίνησε ποτέ)

Διαφημιστικοί λόγοι με σκοπό να μαζέψουν κόσμο να αγοράσει κάτι άλλο. (γνωστο το σκηνικό με τον υπολογιστή των 15 ευρω :P )

Ακριβώς και όχι μόνο αυτό. Εγώ αγόρασα φορητό υπολογιστή το καλοκαίρι, στην ιστοσελίδα γνωστού καταστήματος έλεγε ότι ο συγκεκριμένος υπολογιστής που με ενδιέφερε είχε 400 ευρώ. Πάω στον κατάστημα να τον αγοράσω και μου λένε ότι κάνει 500 και ότι τα 400 ευρώ που είδα ήταν η τιμή ίντερνετ. Ξαναγυρνάω σπίτι, ξαναμπαίνω στην ιστοσελίδα, βρίσκω το μοντέλο κα βλέπω τιμή 400 ευρώ. Λίγο παρακάτω με πολύ ψιλά γράμματα έγραφε "τιμή ίντερνετ", καθώς και την τιμή καταστήματος.

Δημοσ.

Ακριβώς και όχι μόνο αυτό. Εγώ αγόρασα φορητό υπολογιστή το καλοκαίρι, στην ιστοσελίδα γνωστού καταστήματος έλεγε ότι ο συγκεκριμένος υπολογιστής που με ενδιέφερε είχε 400 ευρώ. Πάω στον κατάστημα να τον αγοράσω και μου λένε ότι κάνει 500 και ότι τα 400 ευρώ που είδα ήταν η τιμή ίντερνετ. Ξαναγυρνάω σπίτι, ξαναμπαίνω στην ιστοσελίδα, βρίσκω το μοντέλο κα βλέπω τιμή 400 ευρώ. Λίγο παρακάτω με πολύ ψιλά γράμματα έγραφε "τιμή ίντερνετ", καθώς και την τιμή καταστήματος.

Μπαίνεις επιτόπου με το κινητό σου και κάνεις online παραγγελία ενώ είσαι στο μαγαζί και παραλαμβάνεις αμέσως σε "τιμή Internet" :-) Σε μια περίπτωση πρόσφατα έκανε την παραγγελία η υπάλληλος από το pc του μαγαζιού για να ισχύσει η "τιμή Internet"!

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ξέρω τι ποσότητες έφερε πάντως στις προσφορές του Λιντλ γίνεται προσκύνημα.

Μια φορά είχα πάει πρωί να πάρω κάτι ισοθερμικά και γινόταν χαμός, η ουρά μεγαλύτερη του ΙΚΑ και όλοι να γεμίζουν καρότσια. Παίζει κάποιοι να αγοράζουν μαζικά για να τα μεταπωλήσουν σε κάποιον που δεν πήρε χαμπάρι τη προσφορά.

Πάντως σωστή σαν κίνηση να ζητήσει παραστατικά γιατί μόνο έτσι θα φανεί αν ήταν προσφορά ή κράχτης.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...