billxl Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 (επεξεργασμένο) Τα δικά της πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό, τιμόνι και φρένα θα αρχίσει σύντομα να κατασκευάζει η Google, αντί να κάνει τροποποιήσεις αυτοματισμού σε οχήματα άλλων κατασκευαστών. Το «πανέξυπνο» διθέσιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα διαθέτει μόνο δύο πλήκτρα ενεργοποίησης απενεργοποίησης (go-stop) και θα οδηγείται μόνο του.Πατάς απλώς το κουμπί «ξεκίνα», λες στον υπολογιστή του αυτοκινήτου-ρομπότ που θέλεις να πας και αυτό σε πάει. Αν πανικοβληθείς ή θέλεις να σταματήσεις, πατάς το «στοπ». Θα μπορείς επίσης να καλέσεις το όχημα -χάρη στο κατάλληλο λογισμικό του- μέσω του «έξυπνου» κινητού τηλεφώνου σου. Πρόκειται για μια περαιτέρω βελτίωση και αυτοματοποίηση του (απλώς) «έξυπνου» αυτοκινήτου της Google, το οποίο διαθέτει παράλληλα τιμόνι και πεντάλ - για την περίπτωση που ο οδηγός χρειαστεί να επέμβει. Η αμερικανική εταιρεία, η οποία μετά το διαδίκτυο φιλοδοξεί να φέρει επανάσταση και στις μεταφορές, παρουσίασε σε συνέδριο στην Καλιφόρνια εικόνες του πρώτου υπό ανάπτυξη πλήρως αυτόνομου αυτοκινήτου της, που προορίζεται για μετακινήσεις στις πόλεις και τα προάστια και όχι σε δρόμους υψηλής ταχύτητας. Σκοπίμως, σύμφωνα με το ΒΒC και τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης», το αυτοκίνητο διαθέτει ένα φιλικό «πρόσωπο», σχεδόν σαν αστείο καρτούν, ώστε να καθησυχάζει όσους τρέμουν και μόνο στην ιδέα ενός αυτοκινήτου που θα κινείται στους δρόμους χωρίς ανθρώπινο έλεγχο, αλλά μόνο υπό την καθοδήγηση ενός υπολογιστή. Η εταιρεία δήλωσε ότι το αυτοκίνητό της θα βελτιώσει τις ζωές των ανθρώπων και θα μεταμορφώσει τον τρόπο που μετακινούνται, μειώνοντας τα τροχαία, τα μποτιλιαρίσματα και τη ρύπανση. 'Αλλοι ειδικοί είναι πάντως πιο επιφυλακτικοί, φοβούμενοι ότι η νέα τεχνολογία οδήγησης άνευ οδηγού μπορεί να κάνει το κυκλοφοριακό πρόβλημα ακόμη χειρότερο, ενθαρρύνοντας τις μετακινήσεις με αυτοκίνητο, από τη στιγμή που δεν θα χρειάζεται κανείς να οδηγεί ο ίδιος. Αν και προς το παρόν ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου αποτελεί μυστικό, νέα στοιχεία βλέπουν πλέον το φως. Το παραδοσιακό καπό θα έχει εξαφανιστεί και οι τέσσερις ρόδες θα βρίσκονται στις γωνίες του οχήματος. Θα μπορεί να δεχτεί δύο ανθρωππους (οδηγό και συνοδηγό), ο κινητήρας του θα είναι ηλεκτρικός και η αρχική ταχύτητά του (για λόγους ασφάλειας και εμπέδωσης ενός αισθήματος εμπιστοσύνης στο ευρύ κοινό) δεν θα ξεπερνά τα 40 χιλιόμετρα την ώρα. Κατά την αρχική φάση των δοκιμών, το αυτοκίνητο θα διαθέτει και συμβατικά χειριστήρια ελέγχου (πεντάλια, τιμόνι κ.α.), ώστε ο οδηγός να μπορεί να ανακτήσει τον έλεγχο του οχήματος, αν κάτι δεν πάει καλά με το αυτόματο σύστημα. Όμως, καθώς θα εμπεδώνεται η εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο-ρομπότ, δεν θα παραμείνει τελικά τίποτε περισσότερο από δύο μόνα πλήκτρα που θα δίνουν τις εντολές «ξεκίνα» ή «σταμάτα». Το μπροστινό τμήμα του οχήματος -στη θέση του προφυλακτήρα- θα είναι επενδυμένο με ένα μαλακό αφρώδες υλικό, ώστε να προστευτεί ο πεζός σε περίπτωση ατυχήματος, ενώ το παρμπρίζ θα είναι από εύκαμπτο υλικό, προς αποφυγή τραυματισμού των επιβατών σε ένα τροχαίο. Η αυτόνομη οδήγηση θα βασίζεται σε ένα συνδυασμό λέιζερ και αισθητήρων ραντάρ, σε συνδυασμό με τα στοιχεία από τις κάμερες που θα καταγράφουν συνεχώς το δρόμο μπρος-πίσω και αριστερά-δεξιά σε μια περιμετρική ακτίνα περίπου 200 μέτρων. Φυσικά, θα γίνεται αξιοποίηση των ψηφιακών χαρτών της Google και του δορυφορικού συστήματος πλοήγησης GPS. Αρχικά, η Google θα κατασκευάσει 100 πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα χωρίς τιμόνι και πεντάλια και αισιοδοξεί ότι το πρώτο θα κυκλοφορεί δοκιμαστικά στους δρόμους σε ένα περίπου χρόνο (στόχο που πολλοί θεωρούν υπεραισιόδοξο). Ήδη τα πιλοτικά οχήματά της (με πρόσθετα συμβατικά χειριστήρια ελέγχου) έχουν διασχίσει εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και πλέον δοκιμάζονται σε πολυσύχναστους δρόμους πόλεων. Πηγή: skai.gr Πηγή: The Verge Επεξ/σία 29 Μαΐου 2014 από billxl
Feregorn Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Απίστευτη πραγματικά αυτή η εταιρία και το ανθρώπινο δυναμικό που έχει συγκεντρώσει! 1
KilliK Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 μπα, θα ηταν πραγματια απιστευτη, αν ειχε φτιαξει αυτοκινητο που κινειται με τις ιδιες επιδοσεις, χωρις βενζινη... 2
MavroManitari Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Πάρτε το και έτσι... δεν είναι τόσο πολύ αυτοκίνητο όσο εξευγενισμένο ηλεκτρονικό αναπηρικό καροτσάκι. 10
Moderators Gi0 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Moderators Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Πάρτε το και έτσι... δεν είναι τόσο πολύ αυτοκίνητο όσο εξευγενισμένο ηλεκτρονικό αναπηρικό καροτσάκι. Fine by me. Τουλαχιστον στο τελος της διαδρομης μου μπορω να σηκωθω απο το συγκεκριμενο καροτσακι. 4
jmirko15 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Απίστευτη πραγματικά αυτή η εταιρία και το ανθρώπινο δυναμικό που έχει συγκεντρώσει! Απίστευτα επικίνδυνη εννοείς; 2
deesnider Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 (επεξεργασμένο) Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος, σκεπτόμενος ότι αν και όταν καθιερωθούν - ή έστω διαδοθούν ευρέως - αυτά τα καραγκιοζιλίκια, δε θα είμαι ζωντανός, ή έστω, ηλικιακά σε θέση να οδηγήσω. Έμαθα να οδηγώ από μικρός, έχω δίπλωμα εδώ και 27-28 χρόνια, έχω οδηγήσει επί χιλιάδες ώρες και για χιλιάδες χιλιόμετρα, χωρίς να υπάρξω ποτέ υπαίτιος ακόμα και τού ελαφρύτερου ατυχήματος. Ούτε στο χειρότερο εφιάλτη μου δε μ' έχω δει μέσα σ' ένα ...αυτόβουλο Ι.Χ. play-mobil, περιτριγυρισμένο από κάμποσα ακόμα ίδια, λες και γεννήθηκα στη ...Disneyland. Στα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβατών, από τραίνα μέχρι αεροπλάνα, το καταλαβαίνω απολύτως, το παραδέχομαι και το προτιμώ όλο αυτό το σκηνικό. Στα Ι.Χ. όμως, το θεωρώ ως την επιτομή τής γελοιότητας. Μέλλον στο οποίο, ενώ είμαι ικανός, δε θα μπορώ να οδηγήσω, με την αιτιολογία ότι οι άλλοι είναι ανίκανοι και επικίνδυνοι - ή, ακόμα χειρότερα, ότι είμαι κι εγώ ανίκανος και επικίνδυνος, επειδή ...έτσι λέει η κάθε Google - να το χαίρονται όσοι το γουστάρουν. Άντε και με τις ευχές μου για την καθιέρωση και τής αυτογονιμοποίησης, να μην αγχωνόμαστε κιόλας... Επεξ/σία 3 Ιουνίου 2014 από deesnider 12
scha13 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Αυτοί να μου το θυμηθείτε, μιά μέρα θα αλλάξουν το όνομα σε OCP. 5
Gtr34 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 <p>Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος, σκεπτόμενος ότι αν και όταν καθιερωθούν - ή έστω διαδοθούν ευρέως - αυτά τα καραγκιοζιλίκια, δε θα ζωντανός, ή έστω, ηλικιακά σε θέση να οδηγήσω. Έμαθα να οδηγώ από μικρός, έχω δίπλωμα εδώ και 27-28 χρόνια, έχω οδηγήσει επί χιλιάδες ώρες και για χιλιάδες χιλιόμετρα, χωρίς να υπάρξω ποτέ υπαίτιος ακόμα και τού ελαφρύτερου ατυχήματος.</p> <p> </p> <p>Ούτε στο χειρότερο εφιάλτη μου δε μ' έχω δει μέσα σ' ένα ...αυτόβουλο Ι.Χ. play-mobil, περιτριγυρισμένο από κάμποσα ακόμα ίδια, λες και γεννήθηκα στη ...Disneyland.</p> <p> </p> <p>Στα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβατών, από τραίνα μέχρι αεροπλάνα, το καταλαβαίνω απολύτως, το παραδέχομαι και το προτιμώ όλο αυτό το σκηνικό. Στα Ι.Χ. όμως, το θεωρώ ως την επιτομή τής γελοιότητας. </p> <p> </p> <p>Μέλλον στο οποίο, ενώ είμαι ικανός, δε θα μπορώ να οδηγήσω, με την αιτιολογία ότι οι άλλοι είναι ανίκανοι και επικίνδυνοι - ή, ακόμα χειρότερα, ότι είμαι κι εγώ ανίκανος και επικίνδυνος, επειδή ...έτσι λέει η κάθε Google - να το χαίρονται όσοι το γουστάρουν. Άντε και με τις ευχές μου για την καθιέρωση και τής αυτογονιμοποίησης, να μην αγχωνόμαστε κιόλας... </p> Αστα αυτα που ηξερες, τωρα θα σε πηγαινει βολτα το αυτοκινητο και θα βλεπεις και διαφημισεις στα παραθυρα 20
michael92 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος, σκεπτόμενος ότι αν και όταν καθιερωθούν - ή έστω διαδοθούν ευρέως - αυτά τα καραγκιοζιλίκια, δε θα ζωντανός, ή έστω, ηλικιακά σε θέση να οδηγήσω. Έμαθα να οδηγώ από μικρός, έχω δίπλωμα εδώ και 27-28 χρόνια, έχω οδηγήσει επί χιλιάδες ώρες και για χιλιάδες χιλιόμετρα, χωρίς να υπάρξω ποτέ υπαίτιος ακόμα και τού ελαφρύτερου ατυχήματος. Ούτε στο χειρότερο εφιάλτη μου δε μ' έχω δει μέσα σ' ένα ...αυτόβουλο Ι.Χ. play-mobil, περιτριγυρισμένο από κάμποσα ακόμα ίδια, λες και γεννήθηκα στη ...Disneyland. Στα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβατών, από τραίνα μέχρι αεροπλάνα, το καταλαβαίνω απολύτως, το παραδέχομαι και το προτιμώ όλο αυτό το σκηνικό. Στα Ι.Χ. όμως, το θεωρώ ως την επιτομή τής γελοιότητας. Μέλλον στο οποίο, ενώ είμαι ικανός, δε θα μπορώ να οδηγήσω, με την αιτιολογία ότι οι άλλοι είναι ανίκανοι και επικίνδυνοι - ή, ακόμα χειρότερα, ότι είμαι κι εγώ ανίκανος και επικίνδυνος, επειδή ...έτσι λέει η κάθε Google - να το χαίρονται όσοι το γουστάρουν. Άντε και με τις ευχές μου για την καθιέρωση και τής αυτογονιμοποίησης, να μην αγχωνόμαστε κιόλας... We have to go back. 2
hackerW32 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος, σκεπτόμενος ότι αν και όταν καθιερωθούν - ή έστω διαδοθούν ευρέως - αυτά τα καραγκιοζιλίκια, δε θα ζωντανός, ή έστω, ηλικιακά σε θέση να οδηγήσω. Έμαθα να οδηγώ από μικρός, έχω δίπλωμα εδώ και 27-28 χρόνια, έχω οδηγήσει επί χιλιάδες ώρες και για χιλιάδες χιλιόμετρα, χωρίς να υπάρξω ποτέ υπαίτιος ακόμα και τού ελαφρύτερου ατυχήματος. Ούτε στο χειρότερο εφιάλτη μου δε μ' έχω δει μέσα σ' ένα ...αυτόβουλο Ι.Χ. play-mobil, περιτριγυρισμένο από κάμποσα ακόμα ίδια, λες και γεννήθηκα στη ...Disneyland. Στα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβατών, από τραίνα μέχρι αεροπλάνα, το καταλαβαίνω απολύτως, το παραδέχομαι και το προτιμώ όλο αυτό το σκηνικό. Στα Ι.Χ. όμως, το θεωρώ ως την επιτομή τής γελοιότητας. Μέλλον στο οποίο, ενώ είμαι ικανός, δε θα μπορώ να οδηγήσω, με την αιτιολογία ότι οι άλλοι είναι ανίκανοι και επικίνδυνοι - ή, ακόμα χειρότερα, ότι είμαι κι εγώ ανίκανος και επικίνδυνος, επειδή ...έτσι λέει η κάθε Google - να το χαίρονται όσοι το γουστάρουν. Άντε και με τις ευχές μου για την καθιέρωση και τής αυτογονιμοποίησης, να μην αγχωνόμαστε κιόλας... παλι τα ιδια θα αρχισουμε; ταπαμε μια δυο φορες φτανει πια, καταλαβαμε δεν παιζει να αλλαξεις γνωμη ποσο εισαι; 70+;; εγω προβλεπω να ειναι αναμεσα μας τα επομενα 10-15 χρόνια, 1
deesnider Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 παλι τα ιδια θα αρχισουμε; ταπαμε μια δυο φορες φτανει πια, καταλαβαμε δεν παιζει να αλλαξεις γνωμη ποσο εισαι; 70+;; εγω προβλεπω να ειναι αναμεσα μας τα επομενα 10-15 χρόνια, Κατ' αρχήν, ομολογώ ότι δεν κατανοώ το επιθετικό ύφος σου. Αν σ' ευχαριστεί, αν πιστεύεις ότι προσδίδει κύρος σε όσα λες, ή το θεωρείς απαραίτητο συστατικό τής απάντησής σου προς κάποιον με τον οποίο διαφωνείς, είναι δικό σου ζήτημα. Κατά δεύτερον...«πάλι»; Μιλήσαμε ξανά για το συγκεκριμένο θέμα και μού διαφεύγει; Ασχέτως αυτού δε, γιατί θα έπρεπε να ...παίζει ν' αλλάξω γνώμη για οτιδήποτε; Επειδή κάποιοι υιοθετούν διαφορετική; Επειδή ...εκνευρίζονται όταν διαπιστώνουν ότι κάποιοι δε συμφωνούν μ' αυτή; Για κάποιον άλλο λόγο, τον οποίο ίσως μού εξηγήσεις; Τέλος πάντων, ας απαντήσω και στην ερώτηση: 45 προς τα 46 είμαι, αν έχει όντως κάποια σημασία. Η πρόβλεψή σου δε, χωρίς να την αμφισβητώ απαραιτήτως, με αφήνει παγερά αδιάφορο. Ας καθιερωθούν και αύριο το πρωί και, όσοι τα γουστάρουν, ας τα πάρουν, να θυμηθούν τα παιδικά τους χρόνια στο λούνα παρκ και ας αφήσουν τη Google να αποφασίσει για το αν είναι ή όχι ικανοί να οδηγήσουν. Εγώ μπορώ να τα θεωρώ γελοία και να τα γράφω στα τρυφερά μου; Ευχαριστώ... 5
hackerW32 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 Δημοσ. 28 Μαΐου 2014 (επεξεργασμένο) συγνωμη τοτε, θα ηταν καποιος αλλος σε προηγούμενη ειδηση που ελεγε τα ιδια με εσενα για αυτονομα αμαξια. what have i done Επεξ/σία 29 Μαΐου 2014 από hackerW32
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα