Προς το περιεχόμενο

Η Google θα φτιάξει αυτοκίνητα, χωρίς οδηγό, τιμόνι και φρένα


billxl

Προτεινόμενες αναρτήσεις

"Δεν είναι θέμα συμπεριφοράς όμως. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει υψηλό επίπεδο σφάλματος. Ο υπολογιστής σχεδόν μηδενικό."

 

 

 

 

 

Φαντασου ομως αυτα τα αυτοματα οχηματα να κυκλοφορουν ταυτοχρονα στους δρομους μαζι με τα....manual οχηματα με οδηγους οπου σε καθε χωρα/πολη εχουν και την αναλογη οδηγικη συμπεριφορα.

 

Π.χ.

Το automobil βρισκομενο κοντα σε φαναρι και αναβοντας αυτο πορτοκαλι, καλειται να αποφασισει βαση καποιου αλγοριθμου για το αν θα σταματησει ή λογω ταχυτητας/αποστασης απο το φαναρι θα πρεπει να επιταχυνει ελαφρως για να περασει την διασταυρωση με ασφαλεια.

Και για χαρη της συζητησης, ας πουμε οτι αποφασιζει να σταματησει.  Ελα που αμα αυτο το βαλεις να κινειται στην Αθηνα, οταν αναψει πορτοκαλι φαναρι, ο ακριβως απο πισω (manual) οδηγος εχει την ταση να επιταχυνει για να προλαβει το φαναρι (υποθετωντας οτι ετσι θα κανει και το προπορευομενο οχημα. ?

Θελω να πω με αυτο οτι αναλογα τις ιδιοσυγκρασιες που εχουν οι οδηγοι σε διαφορες πολεις/χωρες σαν κουλτουρα, αυτο θα μπορουσε να ελοχευει καποιους κινδυνους αρχικα, αν τα αυτοματα οχηματα λειτουργουσαν με "λογικη" και ο απο πισω που βιαζεται (ή φερτε οποιο παραδειγμα εσεις θελετε)

 

Φαντασου τωρα ενα αυτοματο οχημα οπου κινειται με λογικοτατη σταθερη ευθεια κινηση και απο το πλαι του πανε να μπουν σφηνες μηχανακια οπου "υποθετουν" οι αναβατες τους οτι χωρανε να περασουν γιατι θα τους δεις απο τον καθρεφτη και θα κανεις ακρη, ή οταν σου μπουν σφηνα και επιβραδυνουν αποτομα μπροστα σου, εσυ γνωριζεις ηδη αυτη τους την συμπεριφορα και αυτοματως πατας απο πριν φρενο γιατι ξερεις πως οδηγουν.

 

Αντε τωρα το αυτοματο οχημα που με τους αισθητηρες θα επιβραδυνει, στριβει κλπ να κανει συνεχως διορθωσεις (γκαζι/φρενο-στριψιματα) συνεχως για να κρατα ασφαλη αποσταση απο ολα τα αλλα.

 

 

Με αυτα και με αυτα θελω να πω οτι αν ΟΛΑ τα οχηματα ηταν αυτοματοποιημενα, σε συγχρονισμο και με φαναρια κλπ κλπ και ΟΛΑ τα κουμανταριζε ενα αυτοματοποιημενο συστημα τοτε θεωρω οτι τα ατυχηματα θα ηταν μηδενικα. Τωρα ομως η επικινδυνοτητα σε καποιους τομεις ισως δεν μειωθει για τον απλο λογο οτι οι κανονικοι οδηγοι που περιμενουν απο σενα να κινηθεις "παρατολμα" και λαθος, γιατι μονο ετσι θα αποτρεψεις το λαθος που πανε να κανουν εκεινοι, ισως αποδειχθει μπουμερανγκ.

 

Σε εναν ιδεατο κοσμο βεβαια (οπως βλεπουμε σε ταινιες sci-fi) οπου τεχνολογια κλπ ειναι πολυ μπροστα και ολα αυτοματα, θεωρω οτι θα βοηθουσε αρκετο κοσμο που δεν γνωριζει να οδηγει καλα, ή ατομα με κινητικα προβληματα οπου θα μπορουν να αυτο-κινηθουν χωρις οδηγο κλπ. Τα οφελη αρκετα.

 

Παντως αυτη τη στιγμη που μιλαμε ΑΝ βαζαμε ενα τετοιο οχημα (αυτοματο) να χαραξει πορεια μονο του και να παει απο Αθηνα κεντρο στην παραλιακη για παραδειγμα, στατιστικα δεν θα του εδινα πανω απο 20% πιθανοτητα να καταφερει να φτασει στον προορισμο του χωρις να εχει στουκαρει καποιος πανω του ή να προκαλεσει ατυχημα. (οχι αυτο, αλλα καποιος αλλος οδηγος που θα αγνοει οτι το οχημα αυτο θα κινειται  100% σεβομενο τον ΚΟΚ και οποιες αλλες ασφαλεις και λογικες παραμετρους τρεχουν οι αλγοριθμοι του)

 

Και για να μην παρεξηγηθω δεν αναγερομαι σε εσφαλμενες ή καθυστερημενες αντιδρασεις του οχηματος. Ποιο γρηγορα θα αντιδρασει σε σχεση με εναν κουρασμενο οδηγο. Αλλα να βρε παιδι μου, μου τυχαινει π.χ. να κινουμαι σε στενο δρομο και πανω στο πεζοδρομιο να τρεχει μηχανακι. Απο εμπειρια ξερω πότε θα πεταχτει παλι μεσα στο δρομο και εχω φροντισει σχεδον να σταματησω για να του δωσω χωρο να κατεβει (aka ντελιβερυ)

Το αυτοματο οχημα τι θα κανει οταν ξαφνικα το μηχανακι πεταχτει μπροστα του. ? Θα προσπαθησει την τελευταια στιγμη να σταματησει κι αν ερχεται απο πισω ενας αλλος οδηγος που συνηθως δεν εχει και μεγαλη αποσταση ασφαλειας θα πεσει πανω του.

 

Ποσες φορες δεν σας εχει τυχει να εχετε 100% δικιο κι ο αλλος που εφταιγε σας εβαλε τις φωνες γιατι ΕΠΡΕΠΕ να ειχατε προβλεψει την αλλοπροσαλλη ενεργεια του γιατι...ε στην ιδια πολη ζουμε, δεν ξερεις ρε μεγαλε πως οδηγαμε και τι κανουμε. ?

 

 

Θεωρω λοιπον οτι οσα προβληματα λυνει απο τη μια με τη σωστη του οδηγηση, απο την αλλη θα δημιουργηθει προβλημα με την λαθος παιδεια/οδηγηση των αλλων. Προσπαθηστε π.χ. να κινηθειτε με το οριο των 50χμ ΜΟΝΟ στους δρομους της Αθηνας και θα δειτε τι μουτζες θα φατε, ποσοι θα προσπαθησουν για προσπεραση σε λαθος στιγμη απο αγανακτηση κλπ κλπ.

 

Πιστευω οτι καταλαβατε τι εννοω. Μην παρεξηγηθω για τεχνοφοβικος.

Δειτε π.χ. μια γυναικα που "φοβαται" και οδηγει by the book 100% Η ιδια δεν προκαλει ατυχηματα, αλλα αν κοιταξετε σε αρκετες περιπτωσεις στους δρομους αυτη εγινε η αιτια να προκαλεσουν οι αλλοι ατυχηματα επειδη λογω παιδειας και οδηγικης συμπεριφορας. (να την προσπερασουν γιατι τους εσπασε τα νευρα κλπ)

 

Θεωρω λοιπον οτι στις αρχες οπου ο κοσμος δεν θα εχει συνειδητοποιησει οτι αναμεσα μας θα κυκλοφορουν και οχηματα χωρις.... λαθη και παθη, το προβλημα μιας μεριδας ατυχηματων δεν θα λυθει, αλλα θα μετατοπιστει.

 

Και οδηγικη κουλτουρα και συμπεριφορα δεν βλεπω να αλλαζουμε σε μια νυχτα επειδη τωρα αναμεσα μας θα κυκλοφορουν αυτοματα οχηματα.

Το στρες, αγχος, νευρα, μαγκια, εγωισμος, και λοιπα ψυχολογικα δεν εξαφανιζονται ετσι απλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 158
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το συμπέρασμα είναι απλό: Ο τύπος που το επινόησε είναι αλκοολικός.

 

Σοβαρά τώρα, μπορεί να μειώσει πολλά από τα οδηγικά κακώς κείμενα όπως πολύ σωστά είπε ο Gi0, αλλά θα έχει άλλες παρενέργειες. Π.χ. όσοι είναι εγκρατείς και δεν πίνουν όταν οδηγούν θα αυξήσουν την κατανάλωση τους σε αλκοόλ, θα επέλθει μερική "αποχαύνωση" σε κάποιους αφού δεν θα τους κρατάει σε εγρήγορση η οδήγηση κ.α.

 

Όλα έχουν τα αρνητικά τους και τα θετικά τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι το βλέπετε κάπως λάθος το όλο θέμα.

 

 

Από την στιγμή που η συντριπτική πλειοψηφία των τροχαίων ατυχημάτων οφείλεται (έστω και αν θεωρήσουμε ότι είναι εν μέρη) σε ανθρώπινο λάθος, ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που θα μειώσει το ποσοστό αυτό θα είναι όχι μόνο στάνταρ, αλλά και υποχρεωτικό.

 

 

Αν και δεν διαφωνώ ότι αυτό θα σημαίνει  μείωση της ελευθερίας του ατόμου στην μετακίνηση όπως το καθορίζετε στα προηγούμενα post, η πραγματικότητα είναι ότι τέτοια συστήματα στην συγκοινωνία θα εφαρμοστούν με απόλυτη βεβαιότητα στο όνομα της ασφάλειας των πολιτών και της μείωσης των τραυματισμών-θανάτων και υλικών ζημιών

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για οσους υποστηριζουν οτι ειναι καλοι οδηγοι κτλπ...ειναι μερικες παραμετροι που οσο καλος και να εισαι δε μπορεις να ανταγωνιστεις την τεχνολογια.

Μπορεις να βελτιωσεις το χρονο αποκρισης απο 200 ms σε 1 η 0.1 ms?

Μπορεις να βλεπεις στο σκοταδι οπως μια καμερα υπερυθρων η ενα radar και οχι μονο μπροστα αλλα περιμετρικα?

Μπορεις σε περιπτωση αναγκης να στριψεις ακριβως τοσο το τιμονι ωστε να αποφυγεις το εμποδιο μπροστα σου χωρις να χασει προσφυση το αμαξι?

Μπορεις να εισαι παντα 100% συγκεντρωμενος χωρις να επηρεαζεσαι απο κουραση και συναισθηματικες φορτισεις?

Και μενα μου αρεσει να οδηγω και θα μου λειψει αλλα ταυτοχρονα μπορει να σωσει εμενα η καποιον αλλο που κινδυνευει απο μενα οποτε καλοδεχουμενο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Και στο κάτω-κάτω, έχουμε δει τόσες εκατοντάδες ταινίες επιστημονικής φαντασίας και σε ΟΛΕΣ υπάρχουν τέτοια οχήματα, αλλά σε ΟΛΕΣ υπάρχουν χειριστήρια για ανθρώπινη παρέμβαση

 

Υπάρχουν χειριστήρια για ανθρώπινη παρέμβαση για τον ίδιο λόγο που στην ταινία fifth element που αναφερόταν 100 χρόνια + στο μέλλον (δεν θυμάμαι ακριβώς) υπήρχαν μονόχρωμα κινητά παντόφλες. Τα sci fi βασίζονται στην αντίληψη για το μέλλον της εκάστοτε εποχής, πολύ σπάνια βγαίνουν αληθή, συνήθως βγαίνει κάτι ακόμα καλύτερο από αυτο που παρουσιάζουν.

 

@werewolf

 

Ο από πίσω θα μάθει να περιμένει, μέχρι να έχει και αυτός driverless car. Άσε που τον πρώτο καιρό θα μπαίνει σηματάκι που θα κάνει τους οδηγούς να χ*ζονται πιο πολύ και από ότι με το "Ν" :P

 

Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Οι έξυπνοι αισθητήρες (1000fps+) θα μπορούν να αντιληφθούν πολύ πιο γρήγορα την επιτάχυνση/επιβράδυνση του πίσω ή μπροστά αμαξιού από ότι το ανθρώπινο μάτι. Τα συστήματα είναι ακόμα νηπιακά, σε μια δεκαετία όμως θα έχουν τελειοποιηθεί. Υπέρυθρες κάμερες, gps, live χαρτογράφηση του γύρω περιβάλλοντος κλπ είναι εφαρμόσιμα ακόμα και σήμερα σε μικρό βαθμό χωρίς ακόμα να υπάρχει μαζική παραγωγή. Θα είναι πολύ πιο εύκολο για το driverless αμάξι να αποφύγει 100 μηχανάκια από ότι ο άνθρωπος 1, πολύ απλά γιατί θα το αντιληφθεί πολύ νωρίτερα.

 

Γενικά βλέπω από πολλούς στο θέμα μια υπερτίμηση της ανθρώπινης ικανότητας που με τσατίζει, το μάτι μας και τα αντανακλαστικά μας είναι ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ, get over it guys  :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Yπάρχουν χειριστήρια για ανθρώπινη παρέμβαση για τον ίδιο λόγο που στην ταινία fifth element που αναφερόταν 100 χρόνια + στο μέλλον (δεν θυμάμαι ακριβώς) υπήρχαν μονόχρωμα κινητά παντόφλες. Τα sci fi βασίζονται στην αντίληψη για το μέλλον της εκάστοτε εποχής, πολύ σπάνια βγαίνουν αληθή, συνήθως βγαίνει κάτι ακόμα καλύτερο από αυτο που παρουσιάζουν.

 

Προφανώς δεν αναφέρομαι στο ύφος, στυλ, εμφάνιση, χρώματα, δυνατότητες κλπ, που επηρεάζονται από την εποχή (π.χ. πριν από 100 χρόνια σε διαφημιστικές αφίσες τα ταξίδια στο φεγγάρι γινόντουσαν με ιπτάμενες άμαξες που είχαν έλικες για προωθητική δύναμη). Αναφέρομαι στην βασική παράμετρο της αφαίρεσης του ανθρώπινου παράγοντα / δυνατότητα ανθρώπινης παρέμβασης. Αυτό σαν concept υπάρχει και αποτελεί ηθικό θέμα εδώ και πολλές δεκαετίες, οπότε δεν έχει να κάνει με το Fifth Element, το Demolition Man ή το I, Robot. Έχει να κάνει με το θεμελιώδες ερώτημα "man or machine", δηλαδή ποιος ελέγχει ποιον.

 

Just food for thought...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς δεν αναφέρομαι στο ύφος, στυλ, εμφάνιση, χρώματα, δυνατότητες κλπ, που επηρεάζονται από την εποχή (π.χ. πριν από 100 χρόνια σε διαφημιστικές αφίσες τα ταξίδια στο φεγγάρι γινόντουσαν με ιπτάμενες άμαξες που είχαν έλικες για προωθητική δύναμη). Αναφέρομαι στην βασική παράμετρο της αφαίρεσης του ανθρώπινου παράγοντα / δυνατότητα ανθρώπινης παρέμβασης. Αυτό σαν concept υπάρχει και αποτελεί ηθικό θέμα εδώ και πολλές δεκαετίες, οπότε δεν έχει να κάνει με το Fifth Element, το Demolition Man ή το I, Robot. Έχει να κάνει με το θεμελιώδες ερώτημα "man or machine", δηλαδή ποιος ελέγχει ποιον.

 

Just food for thought...

 

Το manual driving θα αφαιρεί από την δυνατότητα άψογης συνεργασίας μεταξύ των αμαξιών για να αναπτύσουν μεγάλες ταχύτητες εντός πόλης. Φυσικά θα υπάρχουν emergency buttons για άμεσο σταματιμό, κάλεσμα βοήθειας κλπ αλλά το manual driving σε επίπεδο πόλης (δεν μιλάμε για στρατό) δεν θα προσφέρει απολύτως τίποτα στις μετακινήσεις.

 

Φυσικά δημιουργούνται τα εξής επίφοβα πχ αν χρωστάς στο ΙΚΑ θα σε στέλνει το αμάξι πακέτο στην αστυνομία για να σε συλλάβουν για χρέη κλπ :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

@werewolf

 

Ο από πίσω θα μάθει να περιμένει, μέχρι να έχει και αυτός driverless car. Άσε που τον πρώτο καιρό θα μπαίνει σηματάκι που θα κάνει τους οδηγούς να χ*ζονται πιο πολύ και από ότι με το "Ν" :P

 

Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Οι έξυπνοι αισθητήρες (1000fps+) θα μπορούν να αντιληφθούν πολύ πιο γρήγορα την επιτάχυνση/επιβράδυνση του πίσω ή μπροστά αμαξιού από ότι το ανθρώπινο μάτι. Τα συστήματα είναι ακόμα νηπιακά, σε μια δεκαετία όμως θα έχουν τελειοποιηθεί. Υπέρυθρες κάμερες, gps, live χαρτογράφηση του γύρω περιβάλλοντος κλπ είναι εφαρμόσιμα ακόμα και σήμερα σε μικρό βαθμό χωρίς ακόμα να υπάρχει μαζική παραγωγή. Θα είναι πολύ πιο εύκολο για το driverless αμάξι να αποφύγει 100 μηχανάκια από ότι ο άνθρωπος 1, πολύ απλά γιατί θα το αντιληφθεί πολύ νωρίτερα.

 

 

 

 

 

 

 

Συμφωνω απολυτα.!

Απλως προκυπτει στις αρχες θεμα μεταξυ των... "δυο ειδων."

Οτι συμβαινει σε ολες τις εκφανσεις της ζωης δηλαδη. Φαντασου σε μια πολυκατοικια οπου στον ενα οροφο μενουν ροκαδες με τεραστια ηχεια και σταθμες και στον απο κατω γεροντακια του τυπου: "να φυγετε να πατε αλλου."

 

Ο εγκεφαλος του ανθρωπου προσαρμοζεται στην οδηγικη συμπεριφορα της πλειοψηφιας. Αν εγω αυριο θελησω να κινουμαι ΝΟΜΙΜΑ με 40 χμ στο δρομο, θα γινει το ελα να δεις. Η συμπεριφορα ολων των υπολοιπων με αναγκαζει να οδηγησω οπως αυτοι για να παω με το ρευμα και να μην προκαλεσω παρακωλυση με οτι αυτο μπορει να συνεπαγεται.

 

 

ΜΑΚΑΡΙ εξ'αιτιας αυτοματοποιημενων οχηματων στο μελλον να αλλαξουν οι συνηθειες των ανθρωπων, ουτως ή αλλως.

Θα μου πεις, αν ΟΛΟΙ ειχαμε την by the book συμπεριφορα, ουτε τωρα θα ειχαμε τροχαια και δεν θα χρειαζομασταν την ασφαλεια των αυτοματων, απλως θα την ενισχυαμε λογω ταχυτερων ανακλαστικων κλπ των αισθητηρων κλπ.

 

Περαν των αρχικων πρακτικων προβληματων που ισως προκυψουν στις αρχες λογω συνηθειων (π.χ. τι θα κανει το οχημα οταν πισω κορναρει ασθενοφορο, ή εχει διαλεξει λωριδα με σπασμενο οδοστρωμα, ή εχει κολλησει πισω απο τον ταξιτζη που βγαζει η εξατμιση ντουμανι κλκπ) θεωρω οτι η εξελιξη γενικα και οχι απλα αυτοματη οδηγηση μεσω gps αλλα σε ενα ευρυτερο αυτοματοποιημενο πλαισιο θα τα καταστησει απο ενα "πιθανο" μελλον σε ενα πραγματικο.

 

Αυτο ομως οταν υλοποιηθουν πολλα πραγματα μαζι, οταν οι χωρες/δρομοι κλπ ειναι αρτια κ.ο.κ.

Απλως εγινε η αρχη τωρα. Το αν ειμαστε ετοιμοι ή οχι να υιοθετησουμε συντομα αυτη την υλοποιηση ή θα εγκαταληφθει σαν project γιατι ειμαστε ανετοιμοι σε αλλους εγγενεις διαφορους τομεις θα φανει στο μελλον.

 

Παντως η google απο επιχειρηματικης αποψης καλα κανει. Τοσοι χαρτες, δορυφοροι στο μελλον για παρτυ της, ποιος ξερει ισως και βολτες στο φεγγαρι by...google ship.

 

Εδω θα ειμαστε και θα τα συζηταμε. (οι νεοτεροι τουλαχιστον)

 

Παντως οσον αφορα την ασφαλεια και μονο, αμεσα, λιγοτερα ατυχηματα θα ειχαμε αν μεσα στην πολη ή σε ενα οδικο δικτυο που δεν πρεπει να τρεχεις πολυ, ολα τα αυτοκινητα θα ειχαν ηλεκτρονικους κοφτες που δεν θα σε αφηναν σε δρομο για 50-60 χμ εσυ να τρεχεις με 100-120 απλα για να χαρεις το τουμπανο αυτοκινητο σου ή να νιωσεις την ελευθερια που χαριζει ο αερας οταν χτυπα με μανια καταιγιδας το προσωπο σου.

Αλλα μετα πως  θα πουλουσαν ...ιππους και ισχυ. ?

 

Τελος παντων θελω να πω οτι η google δεν εχει αποκλειστικο στοχο την ασφαλεια, αλλα την εκμεταλλευση της οποιας χαρτογραφησης, δορυφορικων συστηματων, gps και οτι αλλο εχει σαν στοχο να εκμεταλλευτει σαν επικερδη επιχειρηση.

 

Το τι θα προκυψει στην πορεια θα το δουμε. Επικριτικος δεν ειμαι σε καμια περιπτωση. Παντα σε ολες τις αλλαγες της ιστοριας απαιτειται μια περιοδος ωστε να δεχτουμε, μαθουμε, υιοθετησουμε ή τελικα απορριψουμε τις οποιες αλλαγες.

Ειδωμεν.!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και στην περίπτωση που παραβιάσουν την όποια προστασία, στα όποια συστήματα τι θα γίνει ρε παιδιά; Ένας χάκερ θα μπορεί να στείλει όλη την Αθήνα να πηδήξει στον Πειραιά;

Τα αυτοκίνητα θα δέχονται μόντες; Τι θα κάνει ο λεγόμενος "κάγκουρας"; Ή ο γκάνγκστα στην Αμερική θα μπορεί να κάνει πάνω-κάτω όπως στις Κάντιλακ;

Αν φτιάξει και η Apple κάτι παρόμοιο, θα δημιουργηθούν ξεχωριστοί δρόμοι για να μη "τσακώνονται" τα fanboys;

Και τέλος, ο παππούς στην επαρχεία που δε θα πει "Σταδίου 64" αλλά "στο καφενείο του Μήτσου", που θα τον πάει το εν λόγω μηχάνημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη απο τα σχολια που διαβαζω, βλεπω οτι το εχετε παρει σοβαρα και με παθος οι περισσοτεροι και μου αρεσει αυτο, θελω να παραθεσω ενα γραφημα αιτιων θανατων στις ηπα, για να κανω καποιες παρατηρησεις.

 

LYf4t4V.png

 

Οσο και αν υπαρχουν οδηγοι-χαροι παπουδες, γιαγιαδες και οχι μονο, φαινεται οτι τα περισσοτερα συμβαινουν οταν ειμαστε στις "καψες" μας, που κανουμε και τις περισσοτερες "βλακειες"/καταχρησεις.

 

Οποτε αφηστε τα αυτοματοποιημενα οχηματα και αλλες μπουρδες. Μια ειναι η λυση για να μειωθουν τα τροχαια. Διπλωμα ι.χ. απο τα 28+ και μετα! :)

 

@deesnider Οσον αφορα την εμφανιση που μοιαζει με playmobil και σε ξενιζει, προφανως ηθελαν να προσελκισουν ενα συγκεκριμενο target group για να το δοκιμασει και να το διαφημισουν.

Σε καμια ~25ρια χρονια που θα παρουσιαζουν ενα αυτοματοποιημενο τανκ στον αμερικανικο στρατο, θα ειναι πιο badass.

 

Παντως κατι πρεπει να κανουν τα σωματεια των σοφερ, αν σε καμια ~15ρια, η λιμο ανοιγει την πορτα μονη της και πηγαινει τον ιδιοκτητη, τοτε το μονο που εμεινε ειναι να μεταφερουν αποσκευες και να περνουν κανα esspreso για το αφεντικο ενδιαμεσα της διαδρομης.

 

Συμπερασμα? Ατιμη google κλεινεις δουλειες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαντάζομαι πρώτα θα γίνει η μετάβαση στα λεωφορεία μετά σε πολύ μικρά αμάξια (μικρότερα από τα smart) και τέλος μαζικά σε όλα τα κανονικά αυτοκίνητα.

 

Εγώ θέλω ένα μονοθέσιο πάντως που να είναι σε μέγεθος λίγο μεγαλύτερο από αυτό της καρέκλας γραφείου :P

 

 

Και στην περίπτωση που παραβιάσουν την όποια προστασία, στα όποια συστήματα τι θα γίνει ρε παιδιά; Ένας χάκερ θα μπορεί να στείλει όλη την Αθήνα να πηδήξει στον Πειραιά;

Τα αυτοκίνητα θα δέχονται μόντες; Τι θα κάνει ο λεγόμενος "κάγκουρας"; Ή ο γκάνγκστα στην Αμερική θα μπορεί να κάνει πάνω-κάτω όπως στις Κάντιλακ;

Αν φτιάξει και η Apple κάτι παρόμοιο, θα δημιουργηθούν ξεχωριστοί δρόμοι για να μη "τσακώνονται" τα fanboys;

Και τέλος, ο παππούς στην επαρχεία που δε θα πει "Σταδίου 64" αλλά "στο καφενείο του Μήτσου", που θα τον πάει το εν λόγω μηχάνημα;

 

 

Λογικά οι κύριες λειτουργίες του αμαξιού θα είναι σε ROM chip ενώ τα όποια άλλα δεδομένα θα λαμβάνουν δεν θα μπορούν να προκαλούν ζημιά πέρα από το να σε στείλουν σε άσχετο προορισμό.

 

---------------

lol@ the graph Πιο πολλοί πεθαίνουν από διάρροια από ότι από AIDS  :shock:  :shock:  :shock: Όλοι πανικοβάλλονται για το σκουφάκι αλλά κανείς για τον γύρο-γκοτζίλα-εντεροκόφτη  :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπα, θα ηταν πραγματια απιστευτη, αν ειχε φτιαξει αυτοκινητο που κινειται με τις ιδιες επιδοσεις, χωρις βενζινη...

Χμ, ηλεκτροκίνητο είναι ήδη. :rolleyes:

 

 

χωρις φρενα γιατι;

 

Από το συγκεκριμένο ναι, αλλα΄χωρίς φρένα σε βλέπω μόνιμο resident σε άλλο καροτσάκι (πιο old school).

 

Δεν διατυπώθηκε καλά στο κείμενο της είδησης. Χωρίς πεντάλ φρένου και γκαζιού είναι, όχι χωρίς φρένα και γκάζι. :rolleyes:

 

 

 

Νομίζω ότι το βλέπετε κάπως λάθος το όλο θέμα.

 

 

Από την στιγμή που η συντριπτική πλειοψηφία των τροχαίων ατυχημάτων οφείλεται (έστω και αν θεωρήσουμε ότι είναι εν μέρη) σε ανθρώπινο λάθος, ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που θα μειώσει το ποσοστό αυτό θα είναι όχι μόνο στάνταρ, αλλά και υποχρεωτικό.

 

 

Αν και δεν διαφωνώ ότι αυτό θα σημαίνει  μείωση της ελευθερίας του ατόμου στην μετακίνηση όπως το καθορίζετε στα προηγούμενα post, η πραγματικότητα είναι ότι τέτοια συστήματα στην συγκοινωνία θα εφαρμοστούν με απόλυτη βεβαιότητα στο όνομα της ασφάλειας των πολιτών και της μείωσης των τραυματισμών-θανάτων και υλικών ζημιών

Yep! Στις προηγούμενες δοκιμές της Google με τροποιιημένα Toyota Prius που κινούνταν μεν αυτόνομα αλλά είχαν και συμβατικά χειριστήρια (τιμόνι, πεντάλ γκαζιού και φρένου), η πλειοψηφία των προβλημάτων δημιουργόταν όταν ο άμνθρωπος που καθόταν στη θέση του οδηγού αποφάσιζε πως αυτός ξέρει καλύτερα και έπιανε το τιμόνι στα χέρια του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το πράγμα ... ή έχει καμιά 10ριά προγραμματιστές από πίσω για να του ορίζουν διαδρομή .... ή θέλει κανένα 20λεπτό προγραμματισμό πριν πατήσεις το κουμπάκι να ξεκινήσει .......
...... εκτός αν το συνδυάσουν με το κρανάκι των Γερμανών που κουμαντάρουν αεροσκάφος με την σκέψη ...  (χθεσινή είδηση) .....  http://www.insomnia.gr/_/articles/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B7/%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%AF-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B8%CF%8E%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%BD%CE%B1-%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%8D-r6764

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειστε και εσεις που σε καθε αρθρο οι ιδιοι και οι ιδιοι,εχετε μια απαντηση για ολα μιλαμε υπαρχει παρα πολυ εξυπναδα στην ελλαδα και γεματους ξερολες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γράφτηκαν αρκετές ανοησίες - μέχρι και με επιθυμία επιστροφής στις σπηλιές παρομοιάστηκε η αντίθεση οποιουδήποτε στα τής είδησης... - στις οποίες θεώρησα υποτιμητικό για τη νοημοσύνη μου το να απαντήσω, πριν αποφασίσεις να τιμήσεις το thread με τις δικές σου ...«εξυπνάδες». Σ' εσένα όμως αξίζει απάντηση, διότι το τερμάτισες. Ένα-ένα λοιπόν:

 

μουαααα μουαααα μαμαααα η τεχνολογία προχωράει μουαααα τι θα κάνω μαμάααα μουααα φοβάμαι μανούλα. Γιατί να μην είμαστε ακόμα με άλογα και να παίζουμε πεντόβολα.

 

 

 

Την ποιότητα τού αέρα που αναπνέεις, τού νερού που πίνεις, τής τροφής που καταναλώνεις, δεν τα ελέγχεις απόλυτα. Μπορείς να είσαι πιο σχολαστικός αν θέλεις, αλλά 100% σίγουρος για την ποιότητα αυτών με τα οποία τροφοδοτείς τον οργανισμό σου, δεν είσαι. Παρ' όλα αυτά, πίνεις νεράκι από τη βρύση, ή εμφιαλωμένο, καταναλώνεις τρόφιμα των οποίων τη διαδικασία και τις συνθήκες παραγωγής, συντήρησης και επεξεργασίας - από το μηδέν μέχρι τη στιγμή που φτάνουν στο πιάτο σου - δεν έχεις υπό τον απόλυτο έλεγχό σου και ανοίγεις τα παράθυρα για να μπει ...καθαρός αέρας.

 

Την πιθανότητα να φας κατακέφαλα μια γλάστρα και να μείνεις στον τόπο ενώ περπατάς στο δρόμο, να σού επιτεθεί ένα λυσσασμένο αδέσποτο, να πέσεις θύμα ληστείας υπό την απειλή όπλου το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον σου, να πάθεις ηλεκτροπληξία, δε μπορείς να την αποκλείσεις. Παρ' όλα αυτά, βγαίνεις απ' το σπίτι σου και χρησιμοποιείς ηλεκτρικές συσκευές (μη μου πεις ότι πιάνεις και το φις με γυμνά χέρια, διότι θα πιστέψω ότι έχω να κάνω με κασκαντέρ...)

 

Μπορεί να σε σοκάρει η ...αποκάλυψη, αλλά πραγματικά μπορείς, αν όχι να αποκλείσεις, τουλάχιστον να ελαχιστοποιήσεις όλους τους παραπάνω κινδύνους. Έχει φροντίσει η τεχνολογία γι' αυτό, δεκαετίες πριν ανακοινωθεί η εν λόγω μεγαλειώδης σύλληψη τής Google, που θα θέσει τέρμα στα τροχαία, αλλά δε σε αγγίζει. Εκτός αν ζεις σε κάποιον αποστειρωμένο θάλαμο νοσοκομείου (ή έχεις φτιάξει δικό σου στο σπίτι, αν είσαι φραγκάτος...), είσαι μονίμως συνδεδεμένος σε αναπνευστική συσκευή που σού παρέχει 100% ελεγχόμενη και ασφαλή ποιότητα αέρα, τρέφεσαι αποκλειστικά με ορούς, επικοινωνείς με τον κόσμο, μόνο πίσω από την ασφάλεια αλεξίσφαιρου τζαμιού και δε μας το λες για να μη σε πούμε υποχόνδριο...

 

Διότι, όντως η τεχνολογία προχωράει και τα μέσα που ανέφερα μόλις πριν, είναι διαθέσιμα σε όποιον θέλει και αντέχει το κόστος τους, χάρη σ' αυτή. Αλλά είπαμε: Όποιος διαφωνεί με τη επιβολή στη ζωή του εξελίξεων όπως αυτή τής είδησης, είναι ...τεχνοφοβικός. Όποιος όμως δεν επιλέγει - όπως εσύ π.χ. - να παραμείνει έγκλειστος για το υπόλοιπο τής ζωής του προκειμένου να «επιβιώνει με ασφάλεια», αλλά γουστάρει να χαλβαδιάζει κάνα γκομενάκι που και που στον έξω κόσμο, δεν είναι τεχνοφοβικός. Απλά δε μπορεί να χαλιναγωγήσει τις σηκωμάρες του...

 

...τρομάρα σου καημένε, που θα μαντέψεις και τη σχέση μου με την τεχνολογία!

  

 

Αν υποθέσουμε πως πήρες δίπλωμα στα 18 συν τα 28 χρόνια που οδηγείς είσαι 46.

 

18+28=46, ε; Τι λε ρε τεράστιε; Μαθηματικό μυαλό είσαι! Φαντάσου να μην το είχα πει από μόνος μου, πριν αρχίσεις να εξασκείσαι στην πρόσθεση...

 

 Θλίβομαι πραγματικα για να μην πω ντρέπομαι, να βλέπω νέους ανθρώπους να σκέφτονται έτσι.

 

Υπάρχει λύση και είναι και φθηνή... (Για τη θλίψη, έτσι; Για τη ντροπή δε μού 'ρχεται κάτι τώρα. Άρχισε να παρακολουθείς τσόντες και βλέπουμε...)

 

Αν δεν σ΄αρέσει η πρόοδος της τεχνολογίας, φύγε απο την πόλη, τράβα στον Ολυμπο σε μια σπηλιά και ζήσε με κυνήγι!

 

 

 

 

Μπα! Εγώ λέω να κάνω το άλλο! Να μείνω εδώ που είμαι, να απολαμβάνω την πρόοδο τής τεχνολογίας στους τομείς που κρίνω ότι με εξυπηρετεί χωρίς να με περιορίζει, να εξαντλώ την ενασχόλησή μου με τις εξελίξεις που θεωρώ γελοίες, στο να τις γράφω στο δεξί μου και να το λέω δημοσίως, για να διασκεδάζω με τις τρίχες που θα ακούω και θα διαβάζω απ' όσους ...αγανακτούν!

 

Παρεμπιπτόντως, το κυνήγι στον Όλυμπο το έχω για πρωινό σε συνθήκες δίαιτας. Οπότε λέω να μην ...τραβήξω κατά 'κει για κυνήγι, αλλά κατά Καύκασο μεριά, γύρω στα 4.000 μέτρα υψόμετρο, όσο εσύ θα ...τραβάς να δεις αν έρχομαι.

 

Εκεί πάνω δε, θα με πάει, μάντεψε ποιος! Η ...τεχνολογία! Αυτή που ενσωματώνει το αμάξι μου, η οποία - το ομολογώ ταπεινά... - δε μού αρέσει, αλλά το χτήνος είναι γκομενοπαγίδα, οπότε κάνω την πάπια και το κρατάω...

 

(...όχι για πολύ ακόμα, μη φανταστείς! Μέχρι να κυκλοφορήσει το δικό της η Google, που όχι μόνο θα σκαρφαλώνει σαν το κατσίκι, αλλά θα χειρίζεται και μόνο του την καραμπίνα, για να μην τραβιέμαι εγώ στο ψωλόκρυο...)

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...