hackertom Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Παιδιά εάν του πούνε στείλε σε εμάς με δικά σου έξοδα και όταν επιστραφεί το πληρώνεις εσύ είναι σωστό;
cgioris Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Δημοσ. 8 Μαΐου 2015 Και εμένα έπαψε ξαφνικά να φορτίζει στους πρώτους 2-3 μήνες. Τους πήρα τηλ., απάντησε μια κοπέλα και μου είπε να το στείλω με δική τους χρέωση. Μου το έστειλαν επίσης πίσω χωρίς χρέωση δική μου. Βέβαια, έκαναν να το φτιάξουν 2 μήνες επειδή περίμεναν ανταλλακτικό από το εξωτερικό. Μου είπαν ότι είχε πρόβλημα η κεντρική πλακέτα. Μάλιστα μου είχαν στείλει και tracking number ώστε να βλέπω την πορεία του ανταλλακτικού και της βλάβης...!! Νομίζω πως η toshiba έχει αρχίσει να υστερεί στο service της. Ενώ ένα tablet της asus που επίσης μου χάλασε, χωρίς χρέωση μεταφορικών επέστρεψε μέσα σε 10 μέρες.. με το service να γίνεται στην Τσεχία...! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα