Προς το περιεχόμενο

Αγορά ταξί επένδυση


nightmaire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους , σκέφτομαι να κάνω μια επένδυση και να αγοράσω ένα ταξι. θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς κατα πόσο συμφέρει και τι μηναίες απολαβές και έξοδα έχει ο ιδιοκτήτης ταξί ο οποίος ομως δεν το δουλεύει ο ίδιος και νοικιάζει τις βάρδιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν με ενδιαφέρει να το δουλέψω ο ίδιος , ανήκω στους τυχερούς που έχουν ακόμα δουλειά, σαν επενδυση για να το νοικιάζω με ενδιαφέρει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν με ενδιαφέρει να το δουλέψω ο ίδιος , ανήκω στους τυχερούς που έχουν ακόμα δουλειά, σαν επενδυση για να το νοικιάζω με ενδιαφέρει

Νομίζω ότι θα αργήσεις πολύ να κάνεις απόσβεση και να αρχίσεις να έχεις κέρδος...δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλή κίνηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν έχω επαφή ο ίδιος με το θέμα, αλλά ένας κολλητός εδώ έχει 3 ταξί και μου έχει πει τα εξής σε διάφορες κουβέντες που έχουμε κάνει για το θέμα:

 

- Το επάγγελμα έχει γενικά πέσει πολύ σε σχέση με το παρελθόν.

- Παρ'όλα αυτά ακόμα κάτι βγαίνει αν κάνεις τα κουμάντα σου, δηλαδή:

- Σε αυτόν οι 2 οδηγοί που απλώς γυρνάνε γύρω γύρω ψάχνοντας πελάτη και είναι ψιλοελληνάρες στη διαχείριση του ταξί του, τα βγάζουν πέρα δύσκολα, γενικά πληρώνουν το νοίκι, αλλά υπάρχουν καθυστερήσεις, κλπ.

- Ο τρίτος όμως είναι πιο καπάτσος, έχει μαζέψει στάνταρ πελατεία και δουλεύει κυρίως με αυτούς με τηλέφωνα και γενικά την ψάχνει την φάση. Αυτός βγάζει πολύ καλά λεφτά και μάλιστα τους πιέζει να πάρουν και καλύτερο αμάξι για να μπορέσει να χτυπήσει και καλύτερη πελατεία.

 

Το θέμα είναι ότι αυτοί ήδη είχαν τα ταξί αρκετά χρόνια οπότε έχουν κάνει είτε ολόκληρη την απόσβεση είτε ένα σημαντικό μέρος αυτής προ κρίσης. Αν εσύ τώρα σκάσεις ένα κάρο λεφτά (δεν ξέρω πόσο πάει μια άδεια ταξί σήμερα) δεν πιστεύω ότι θα τα αποσβέσεις πολύ εύκολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν έχω επαφή ο ίδιος με το θέμα, αλλά ένας κολλητός εδώ έχει 3 ταξί και μου έχει πει τα εξής σε διάφορες κουβέντες που έχουμε κάνει για το θέμα:

 

- Το επάγγελμα έχει γενικά πέσει πολύ σε σχέση με το παρελθόν.

- Παρ'όλα αυτά ακόμα κάτι βγαίνει αν κάνεις τα κουμάντα σου, δηλαδή:

- Σε αυτόν οι 2 οδηγοί που απλώς γυρνάνε γύρω γύρω ψάχνοντας πελάτη και είναι ψιλοελληνάρες στη διαχείριση του ταξί του, τα βγάζουν πέρα δύσκολα, γενικά πληρώνουν το νοίκι, αλλά υπάρχουν καθυστερήσεις, κλπ.

- Ο τρίτος όμως είναι πιο καπάτσος, έχει μαζέψει στάνταρ πελατεία και δουλεύει κυρίως με αυτούς με τηλέφωνα και γενικά την ψάχνει την φάση. Αυτός βγάζει πολύ καλά λεφτά και μάλιστα τους πιέζει να πάρουν και καλύτερο αμάξι για να μπορέσει να χτυπήσει και καλύτερη πελατεία.

 

Το θέμα είναι ότι αυτοί ήδη είχαν τα ταξί αρκετά χρόνια οπότε έχουν κάνει είτε ολόκληρη την απόσβεση είτε ένα σημαντικό μέρος αυτής προ κρίσης. Αν εσύ τώρα σκάσεις ένα κάρο λεφτά (δεν ξέρω πόσο πάει μια άδεια ταξί σήμερα) δεν πιστεύω ότι θα τα αποσβέσεις πολύ εύκολα.

 

Θα μπορουσες να ρωτήσεις τον κολλητό σου τι εσοδα του αφήνει καθαρα το κάθε ταξι ? γνωρίζω οτι νοικιάζεται η καθε βάρδια περίπου 30 ευρώ , αλλα δεν γνωρίζω πόσα χρήματα είναι τα εξοδα ωστε να υπολογίσω τα καθαρά , για να έχω μια εικόνα για το πόσο καιρο χρειάζεται για αποσβεση χρημάτων.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων !!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επένδυση σε ταξί συμφέρει εάν κάνεις και εσύ βάρδια. Γνωστός μου οδηγός ταξί (όχι ιδιοκτήτης) δουλεύει 12ωρο και βγάζει από 900 έως 1500 ευρώ καθαρά το μήνα. Δεν υπάρχει κάτι στάνταρ αλλά κυμαίνεται από την όρεξη που έχεις να το κυνηγήσεις. Πολύ συνηθισμένο πλέον είναι να δουλεύεις δυο οχτάωρο το Σ/Κ και να τσιμπάς ένα καθαρό και ξεκούραστο χαρτζιλίκι 150 ευρώ αλλά πρέπει να αποκτήσεις γνωριμίες και να δουλεύεις με στάνταρ πελάτες και ραντεβού.

 

Οι άδειες έχουν γκρεμιστεί εδώ και 1-2 χρόνια. Τώρα βρίσκεις με 60.000 έως 70.000 ευρώ ενώ πριν το 2010 ξεπερνούσαν τις 150.000. Το να αγοράσεις και να το νοικιάζεις δεν θα σου προσφέρει κάτι παραπάνω από μια αργή απόσβεση του κεφαλαίου. Ίδια κατάσταση με την επένδυση σε καινούρια γκαρσονιέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα δοθουν ομως νεες αδειες σε πχ 1-2 χρονια? Γιατι κατι τετοιο παιζει γερα και μπουν εταιριες μεσα με πολλες αδειες ταξι? Πολυ κακη επενδυση για εμενα, πολυ υψηλο το ρισκο και η αποδοση κακη. Ασε που θα μπεις σε χωραφια ξενα που μετραει πολυ η εμπειρια και τα κονε...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασε που θα μπεις σε χωραφια ξενα που μετραει πολυ η εμπειρια και τα κονε...

Μπα πλέον νομίζω ξεχωρίζει ο καλός επαγγελματίας.Έχουν περάσει οι εποχές των "κλασσικών ταξιτζίδων".

Ο άλλος πλέον θα κλείσει και από taxibeat και από το taxiplan θα δει και κριτικές και γενικά είναι πιο απαιτητικός.Έχουν σφίξει κι οι κώλοι πλέον,οπότε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις !! Κάνοντας μια επένδυση πάντα περνεις ενα ρίσκο , με 50 000 παιρνεις μια γκαρσονίερα που με τα βίας παίρνεις 300 ευρώ αν αφαιρέσεις εφορίες φθορές , ούτε τα μισά δεν μενουν καθαρά . οπότε μιλάμε για κακή επένδυση . Το ταξί αν δεν απελευθεροθεί στα επόμενα 5 χρόνια λογικά θα έχεις κάνει αποσβεση. Με αυτό το σκεπτικό κατεληξα στην αδεια ταξι , απλά δεν ξερω πόσα σου μενουν καθαρα απο την ενοικιαση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μια χαρά επένδυση είναι. Μην ξεχνάς, οτι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να βγάλεις και τα διπλά σε 5 χρόνια. Αν το πιστεύεις, go for it!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά σε μια δεκαετία/ δεκαπενταετία max δεν θα υπάρχει το επάγγελμα του ταξιτζή λόγω των driverless οχημάτων οπότε είναι κάκιστη επένδυση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά σε μια δεκαετία/ δεκαπενταετία max δεν θα υπάρχει το επάγγελμα του ταξιτζή λόγω των driverless οχημάτων οπότε είναι κάκιστη επένδυση.

Βάλε και τα ιπτάμενα αυτοκίνητα που όσο να 'ναι θα κόψουν κι αυτά δουλειά! :P  :D

 

Στα σοβαρά, αυτό που πιστεύω θα επηρεάσει αρκετά είναι ότι θα αυξηθούν εταιρείες που προσφέρουν τέτοιες υπηρεσίες με ποικιλία οχημάτων και καλές τιμές. Υπηρεσίες transfer που θα έχουν από Smart μέχρι Mini bus

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...