Προς το περιεχόμενο

Αγορά ταξί επένδυση


nightmaire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είναι λογικό να ανοίξει όπως σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο.

 

Διάβασε ποια είναι η πραγματικότητα αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα:

 

http://www.capital.gr/stoupas/Article.aspx?id=1982850

Γιατί "έκλεισε"?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι λογικό να ανοίξει όπως σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο.

 

Διάβασε ποια είναι η πραγματικότητα αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα:

 

http://www.capital.gr/stoupas/Article.aspx?id=1982850

Στον πολιτισμενο κοσμο που ξερω,τα ταξι πανε με βαση το πληθυσμο που εχει η καθε πολη κι οχι ο καθενας παιρνει ενα ταξι οποτε θελει δημιουργοντας ενα απεραντο χαος..

Και στην ελλαδα τουλαχιστον στις πιο πολλες πολεις τα ταξι ηδη ειναι παρα πολλα δημιουργοντας προβληματα..(βλεπε αθηνα κλπ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις πολιτισμένες χώρες ΔΕΝ πουλάει ο ένας την άδεια στον άλλο επειδή κάποτε την πήρε με ρουσφέτι καποιανού ο παππους. Στις πολιτισμένες χώρες ναι υπάρχει μέγιστος αριθμός ΤΑΞΙ ανά περιοχή και όχι το χάλι της Ελλάδος. Ακόμα καλύτερα σε ορισμένες χώρες οι άδειες έιναι ορισμένου χρόνου (2-3 ετών) και τις παίρνει αυτός που θα δηλώσει προκαταβολικά ότι μπορεί να έχει περισσότερα έσοδα (και να φορολογηθεί για αυτά) απο τους άλλους.

 

Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν γίνεται επειδή κάποτε υπήρχε μια άδεια να πουλιέται κατά χιλιάδες ευρώ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, εάν η επιστροφή της επένδυσης πρόκειται να γίνει σε 3 ή σε 4 ή ακόμα και σε 5 χρόνια, τότε, αβλεπί πρέπει κανείς να προχωρήσει σε αυτήν άμεσα (δεδομένου ότι προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα απελευθερωθεί τόσο άμεσα το επάγγελμα). Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε επίπεδο επένδυσης (από όσο γνωρίζω προσωπικά) που να κάνει απόσβεση σε 4 χρόνια, δεδομένου ότι ο κίνδυνος είναι σχετικά χαμηλός. Στα συν είναι πάντα και το γεγονός ότι ακόμα και να χάσεις την όποια άλλη δουλειά κάνεις (χτύπα ξύλο) τότε πάντα σε περιμένει αυτή η θέση εργασίας. Διορθώστε με εάν κάνω κάπου λάθος.

 

 

@ sphinxgr

Ποιά γκαρσονιέρα των €50Κ-€80Κ θα σου αποφέρει μηνιαίο εισόδημα 1800 ευρώ (άντε 1300 σου λέω εγώ). Στην καλύτερη περίπτωση να πέρνεις 400-500 ευρω σαν ενοικιο.

Περιμένω τις απόψεις σας

 

Ευχαριστώ και πάλι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, εάν η επιστροφή της επένδυσης πρόκειται να γίνει σε 3 ή σε 4 ή ακόμα και σε 5 χρόνια, τότε, αβλεπί πρέπει κανείς να προχωρήσει σε αυτήν άμεσα (δεδομένου ότι προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα απελευθερωθεί τόσο άμεσα το επάγγελμα). Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε επίπεδο επένδυσης (από όσο γνωρίζω προσωπικά) που να κάνει απόσβεση σε 4 χρόνια, δεδομένου ότι ο κίνδυνος είναι σχετικά χαμηλός. Στα συν είναι πάντα και το γεγονός ότι ακόμα και να χάσεις την όποια άλλη δουλειά κάνεις (χτύπα ξύλο) τότε πάντα σε περιμένει αυτή η θέση εργασίας. Διορθώστε με εάν κάνω κάπου λάθος.

 

 

@ sphinxgr

Ποιά γκαρσονιέρα των €50Κ-€80Κ θα σου αποφέρει μηνιαίο εισόδημα 1800 ευρώ (άντε 1300 σου λέω εγώ). Στην καλύτερη περίπτωση να πέρνεις 400-500 ευρω σαν ενοικιο.

Περιμένω τις απόψεις σας

 

Ευχαριστώ και πάλι

Τα 50-80κ για αγορά και τα 400-500€ ενοίκιο για γκαρσονιέρα είναι και τα δύο εκτός πραγματικότητας νομίζω!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, εάν η επιστροφή της επένδυσης πρόκειται να γίνει σε 3 ή σε 4 ή ακόμα και σε 5 χρόνια, τότε, αβλεπί πρέπει κανείς να προχωρήσει σε αυτήν άμεσα (δεδομένου ότι προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα απελευθερωθεί τόσο άμεσα το επάγγελμα). Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε επίπεδο επένδυσης (από όσο γνωρίζω προσωπικά) που να κάνει απόσβεση σε 4 χρόνια, δεδομένου ότι ο κίνδυνος είναι σχετικά χαμηλός. Στα συν είναι πάντα και το γεγονός ότι ακόμα και να χάσεις την όποια άλλη δουλειά κάνεις (χτύπα ξύλο) τότε πάντα σε περιμένει αυτή η θέση εργασίας. Διορθώστε με εάν κάνω κάπου λάθος.

 

 

@ sphinxgr

Ποιά γκαρσονιέρα των €50Κ-€80Κ θα σου αποφέρει μηνιαίο εισόδημα 1800 ευρώ (άντε 1300 σου λέω εγώ). Στην καλύτερη περίπτωση να πέρνεις 400-500 ευρω σαν ενοικιο.

Περιμένω τις απόψεις σας

 

Ευχαριστώ και πάλι

 

 

Βέβαια η συζήτηση αντιλαμβάνεσαι πως αυτή τη στιγμή είναι αυτή που γίνεται όλα τα χρόνια στην Ελλάδα "Πως θα βγάλω άμεσα χρήματα με μηδενικό ρίσκο και κόπο / wanna be εισοδηματίας"

 

Η πολιτική που ακολουθείται αυτή τη στιγμή στη χώρα, είναι να πατάξει τέτοιες περιπτώσεις και να αναγκάζει τους πάντες να παράγουν έργο. Έτσι λοιπόν σε όσους έχουν εισοδήματα που προέρχονται απο εύκολο χρήμα υπάρχει ανάλογη πάταξη.

 

Βάσει αυτών η αγορά ταξί παρουσιάζει μεγάλο ρίσκο. Απελευθέρωση επαγγελματος και μεγάλος αριθμός ταξί, ελάχιστοι επιβάτες λόγω χαμηλού εισοδήματος, κάρτες ελευθέρας στα ΜΜΜ με λίγα χρήματα, με πιθανή συνεχή αναβαθμιση των ΜΜΜ και αγορά ΤΑΞΙ  μέσω διαδικτύου σε συνάρτηση με αυξημένο κόστος καυσίμων και αρκετών ανασφάλιστων οχημάτων.

 

Με την ίδια λογική ο λοιπόν ο φίλος μπορεί να περιμένει και να πάρει την άδεια απο 50.000 με 30.000. Η να περιμενει 3 χρόνια και να την πάρει 5.000.

 

Η έστω να περιμένει πως εφαρμογές όπως η Uber θα παταχθούν απο την εκπληκτική Ελληνική Δικαιοσύνη! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό είναι ιδιωτικές εταιρείες που δουελεύουν ως ταξί; Εχω πάρει ένα τέτοιο στο εξωτερικό, μου το πρότεινε ένας ξάδερφος και ήταν πολύ φτηνότερο.

 

Λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι έλαβα σε γενικές γραμμές τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την τρέχουσα κατάσταση της αγοράς των ταξι.

 

Απο εδώ και πέρα, το τι πρόκειται να γίνει στο μέλλον είναι και αυτό το οποίο θα καθορίσει και την ορθότητα της. Η ανάπτυξη της αποψης του καθενός αναφορικά με την σχετική πιθανολόγηση του μέλλοντος θα μπορούσε να πάρει πολλές σελίδες.

 

Προσωπική μου άποψη είναι πως δεν θα αλλάξουν και πολλά, λόγω του ισχυρού συνδικαλισμού ο οποίος υπάρχει και θα προστατεύσει τα κεκτημένα τους. Η δύναμη που αντλεί από τις κινητοποιήσεις τους (απεργείες κλπ) έχουν αποδείξει στο παρελθόν ότι δύσκολα μπορούν να τα βάλουν μαζί τους. Εαν συνυπολογίσει κανείς και το αποτέλεσμα των ενδεχόμενων εκλογών δεν μου φαίνεται ότι θα μπορέσει να αλλάξει κάτι άμεσα.

 

Έιδομεν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπική μου άποψη είναι πως δεν θα αλλάξουν και πολλά, λόγω του ισχυρού συνδικαλισμού ο οποίος υπάρχει και θα προστατεύσει τα κεκτημένα τους. Η δύναμη που αντλεί από τις κινητοποιήσεις τους (απεργείες κλπ) έχουν αποδείξει στο παρελθόν ότι δύσκολα μπορούν να τα βάλουν μαζί τους.

Εγώ πάλι μέχρι στιγμής το αντίθετο έχω δει... η οικονομική κρίση των τελευταίων ετών μαζί με τις εξαγγελίες για το άνοιγμα του επαγγέλματος ταξί κατάφεραν να ρίξουν τις τιμές των αδειών από 200 σε 50.000€(σε Αθήνα τουλάχιστον). Δεν το λες και επιτυχία του συνδικαλισμού τους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι μέχρι στιγμής το αντίθετο έχω δει... η οικονομική κρίση των τελευταίων ετών μαζί με τις εξαγγελίες για το άνοιγμα του επαγγέλματος ταξί κατάφεραν να ρίξουν τις τιμές των αδειών από 200 σε 50.000€(σε Αθήνα τουλάχιστον). Δεν το λες και επιτυχία του συνδικαλισμού τους...

Σίγουρα ισχυει η μείωση της αξίας των αδειών, ακριβως λόγω της μείωσης της πελατείας λόγω οικονομικής κρίσης καθώς και του φόβου για το άνοιγμα του επαγγέλματος. Ένας ακόμα λογος ηταν και η επιβολή του φορολογικού καθεστώτος που ισχυει και για όλες τις αλλες επιχειρήσεις (καθώς μέχρι πρότινος, πλήρωναν ενα ποσο κατ'αποκοπη για ΦΠΑ καθώς προσδιορίζονταν και τεκμαρτα το εισόδημα τους για φορολόγηση, το οποίο σίγουρα ηταν κατα πολύ μικροτερο απο την πραγματικοτητα.

 

Σε κάθε περιπτωση, το σωματείο τους δεν θα μπορούσε να κανει και πολλά όσον αφορα την οικονομική κρίση, ενω το θέμα της φορολόγησης νομιζω οτι ηταν κάτι αυτονόητο οτι θα έπρεπε να ισχυει και στην περίπτωση των ταξι όπως και σε ολους τους αλλους επιχειρηματίες.

 

Αφού απέφυγαν την πληρη απελευθέρωση του επαγγέλματος νομιζω οτι διατηρησαν και παλι τα δικαιώματα τους, κάτω όμως απο πολύ πιο δύσκολες συνθήκες που προσδιορίσθηκαν απο τις προαναφερθεντες τροποποιήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα ισχυει η μείωση της αξίας των αδειών, ακριβως λόγω της μείωσης της πελατείας λόγω οικονομικής κρίσης καθώς και του φόβου για το άνοιγμα του επαγγέλματος. Ένας ακόμα λογος ηταν και η επιβολή του φορολογικού καθεστώτος που ισχυει και για όλες τις αλλες επιχειρήσεις (καθώς μέχρι πρότινος, πλήρωναν ενα ποσο κατ'αποκοπη για ΦΠΑ καθώς προσδιορίζονταν και τεκμαρτα το εισόδημα τους για φορολόγηση, το οποίο σίγουρα ηταν κατα πολύ μικροτερο απο την πραγματικοτητα.

 

Σε κάθε περιπτωση, το σωματείο τους δεν θα μπορούσε να κανει και πολλά όσον αφορα την οικονομική κρίση, ενω το θέμα της φορολόγησης νομιζω οτι ηταν κάτι αυτονόητο οτι θα έπρεπε να ισχυει και στην περίπτωση των ταξι όπως και σε ολους τους αλλους επιχειρηματίες.

Η αλλαγή στην φορολόγηση πιστεύω πως έχει ελάχιστο μερίδιο ευθύνης στην τεράστια πτώση τιμών αδειών ταξί. Ο σημαντικότερος λόγος ήταν οι εξαγγελίες για το άνοιγμα του επαγγέλματος(ή ο φόβος για το άνοιγμα του επαγγέλματος, το ίδιο είναι όπως και να το πεις), και ο δεύτερος πιο σημαντικός η οικονομική κρίση. Και αυτά δεν τα λέω τυχαία, μέσα σε ένα χρόνο στην πόλη που ζω η αξία των αδειών έπεσε από 200.000 στις 90.000€! Μιλάω για το 2010 που ήταν μόνο ένα από τα 6 χρόνια της κρίσης που διανύουμε, τότε έκανε εξαγγελίες ο Ρέππας, και μέχρι τότε δεν είχε αλλάξει τίποτα στην φορολόγηση.

 

Αφού απέφυγαν την πληρη απελευθέρωση του επαγγέλματος νομιζω οτι διατηρησαν και παλι τα δικαιώματα τους, κάτω όμως απο πολύ πιο δύσκολες συνθήκες που προσδιορίσθηκαν απο τις προαναφερθεντες τροποποιήσεις.

Το ότι δεν έγινε πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος δεν ήταν επιτυχία του συνδικαλισμού τους... απλά ΔΕΝ μπορεί να γίνει ποτέ πλήρης απελευθέρωση(αν δεν ξέρεις το γιατί ευχαρίστως να στο εξηγήσω). Ούτε όλα τα δικαιώματα/κεκτημένα τους διατήρησαν. Πχ κάθε τουριστική επιχείριση πλέον έχει το δικαίωμα χρήσης ιδιωτικού μίνι βαν μέχρι 9 θέσεων για εξυπηρέτηση πελατών της, φαντάσου μόνο πως ο τουρισμός είναι το 30% του έργου του ταξί. Επίσης τα γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων και τα τουριστικά γραφεία έχουν πλέον την δυνατότητα να διαθέτουν ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό, κάτι που μπορούσαν να κάνουν μόνο τα λεωφορεία και τα ταξί.

 

Αυτά είχα στο μυαλό μου όταν έγραψα παραπάνω πως δεν κατάφερε και πολλά ο συνδικαλισμός τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Το ότι δεν έγινε πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος δεν ήταν επιτυχία του συνδικαλισμού τους... απλά ΔΕΝ μπορεί να γίνει ποτέ πλήρης απελευθέρωση(αν δεν ξέρεις το γιατί ευχαρίστως να στο εξηγήσω). Ούτε όλα τα δικαιώματα/κεκτημένα τους διατήρησαν. Πχ κάθε τουριστική επιχείριση πλέον έχει το δικαίωμα χρήσης ιδιωτικού μίνι βαν μέχρι 9 θέσεων για εξυπηρέτηση πελατών της, φαντάσου μόνο πως ο τουρισμός είναι το 30% του έργου του ταξί. Επίσης τα γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων και τα τουριστικά γραφεία έχουν πλέον την δυνατότητα να διαθέτουν ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό, κάτι που μπορούσαν να κάνουν μόνο τα λεωφορεία και τα ταξί.

 

Αυτά είχα στο μυαλό μου όταν έγραψα παραπάνω πως δεν κατάφερε και πολλά ο συνδικαλισμός τους.

Τα ιδιωτικά μίνι βαν είναι ελάχιστα για να μπορούν να πλήξουν σοβαρά το τζίρο ενός ταξί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ιδιωτικά μίνι βαν είναι ελάχιστα για να μπορούν να πλήξουν σοβαρά το τζίρο ενός ταξί

 

Tα ιδιωτικά βαν είναι ελάχιστα εκεί που πας εσύ...τα αεροδρόμια γίνεται χαμός...πήγαινε στην Κρήτη στο 2ο σε κίνηση αεροδρόμιο της χώρας στο ηράκλειο και δες τι γίνεται...και παίρνουν κούρσες δυνατές σε αποστάσεις 30-40χλμ μέχρι ελούντα-μάλια-χερσόνησο..

 

Τα βανάκια έχουν κόψει τρελά τα έσοδα των ταξιτζήδων από τους τουρίστες που μέσα στην κρίση αυξήθηκε πάρα πολύ το ποσοστό τους στο σύνολο των πελατών. (καθώς μειώθηκαν πάρα πολυ οι έλληνες)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...