Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω ενα δαχτυλιδι απο φυσικο καταστημα ενος γνωστου ηλεκτρονικου καταστηματος, στο οποιο εχει γινει χαραξη και αλλαγη μεγεθους αλλα το θελω ακομα μικροτερο. Για να μην πηγαινω απο εκει που το πηρα μιας και μου πεφτει μακρια, ειπα να παω σε ενα κοσμηματοπωλειο της περιοχης μου.

Ο κοσμηματοπωλης ηταν στο πεζοδρομιο και σκουπιζε, μπαινω μεσα και αυτος συνεχιζει το σκουπισμα. Βγαινω, λέω "γεια σας, καλημερα" και ο μπαρμπας ακομα σκουπιζει χωρις να μου δωσει σημασια. Ξαναμπαινω μεσα και ακουω την φωνη ενος μικρου παιδιου απο το παταρι να φωναζει "μπαμπα" στο οποιο μετα απο λιγο απανταει με γκρινια ο κοσμηματοπωλης "τι θες? τωρα ερχομαι". Με βλεπει με τα πολλα και ρωταει τι θελω. Δειχνω λοιπον το κουτι με το δαχτυλιδι (οπου γραφει το site του καταστηματος) και ο τυπος βγαζει ενα κυαλι και το κοιταει. "Αυτο ειναι απο το ιντερνετ" μου λεει, λες και εκανε καμια ανακαλυψη. Οσο το κοιταει εξηγω οτι το θελω ενα νουμερο μικροτερο, στο οποιο μου απανταει οτι...δεν γινεται!

Ρωταω για ποιον λογο και μου λεει πως αφου μικρυνε ηδη μια φορα και χαρακτηκε, δεν παιρνει αλλη αλλαγη. Επιμενω να μαθω το γιατι, μιας και ειναι απο λευκοχρυσο και απλα ενα νουμερο μικροτερο το θελω, στο οποιο μου απανταει με λιγα νευρα οτι οταν ψωνιζω απο το ιντερνετ αναλαμβανω ρισκο και ευθυνες και με αλλα λογια ας προσεχα. Με τα πολλα μου λεει πως πρεπει να ξαναφτιαχτει το δαχτυλιδι απο την αρχη και επιμενει πως δεν γινεται αλλαγη μεγεθους (δηλαδη καποιος που εχει βερα απο λευκοχρυσο με χαραξη, μετα παχυνει και αλλαξει μεγεθος και αργοτερα αδυνατισει τι κανει? Φτιαχνει αλλη βερα γιατι μονο μια αλλαγη γινεται?)

Τελος παντων, τελικα θα το στειλω με κουριερ εκει που το πηρα για την αλλαγη, ομως μου κανει εντυπωση που ενω ο τυπος προφανως νιωθει να απειλειται απο τα ηλεκτονικα καταστηματα, γιατι συνεχιζει και φερεται τοσο σκατα στους πελατες?

Δημοσ.

διοτι ειναι η παλια καλη γενια,που εφερ σε αυτο το χαλι,τον τοπο.

αν ημανε στην θεση του,και μπορουσα να κανω αυτο που ζητουσες,θα σου εκανα την δουλεια,βαζοντας μια αλφα τιμη,συν μια προσαυξηση 50% για να μαθεις,συν αλλη μια 30% γιατι ετσι θελω,συν 23% φπα για το αγαπημενο μας κρατος.οι προσαυξησεις φυσικα,ειναι για να καταλαβεις τι ζημια κανεις στην τοπικη αγορα.και αν δεν σου αρεσει,με γεια σου με χαρα σου.................γραφω εγω που προ ημερων αγορασα κινεζια κινητο στην μιση τιμη,αλλα αν μου χαλασει θα το πεταξω.δεν θα παω στο τοπικο μαγαζι και θα απαιτησω επισκευη,ουτε θα κλαφτω στα φορα...................οτι σπερνεις,θεριζεις..........

  • Like 2
Δημοσ.

Ναι.

Και απειλούνται για τον ίδιο λόγο που απειλούνται τα φυσικά καταστήματα από τις αλυσίδες.

Τιμές.

Αν και η συμπεριφορά του "μαγαζάτορα" είναι κατακριτέα από την άλλη η επιλογή με γνώμονα μόνο την τιμή έχει και βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες συνέπειες (πέρα από οφέλη).

Βραχυπρόθεσμη η έλλειψη εξυπηρέτησης ή και υποστήριξης που ενδεχομένως να είχες σε ένα (καλό) φυσικό κάταστημα.

Μακροπρόθεσμη ο περιορισμός ή και η εξαφάνιση των φυσικών (μικρών) καταστημάτων με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει μελλοντικά για τις τιμές και τα μονοπώλια

  • Like 1
Δημοσ.

Όχι δεν κινδυνεύουν ούτε τα μικρά ούτε τα μεγάλα μαγαζιά από το internet. Ας αφήσουμε το μελό και την κλάψα. 1ον γιατί είναι μελό και κλαψα κ 2ον γιατί δεν ισχύει κατά μεγαλο ποσοστό.

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για τα συνοικιακά μαγαζιά δεν είναι το νετ παίδες.... η παγκοσμιοποίηση είναι. Τα μεγάλα πολυκαταστήματα, το οποίο γίνεται εδώ κ 10ετιες. Επίσης καθαρά οικονομικά σκεπτόμενος ( το σπουδαζω άλλωστε ) είναι ελεύθερη αγορά και οι δυνάμεις της θα αποφασίσουν τι θα γίνει...απλά. Πίσω από αυτό το "κακό" που γίνεται δείτε απλά ότι μάλλον το ζητάμε και κάποιοι το είδαν και το υλοποίησαν. Πίσω από το "κρίμα κλείνουν" πείτε αυτό που ισχυει "δεν τα στηρίζω"...Προσωπικά, το νετ έδωσε ανάσα και μάλιστα μεγάλη στην αγορά (για τους καταναλωτες) γιατί σπάσανε πολλοί κολλωσοι-μαρκες..

  • Like 3
Δημοσ.

Να ξαναπω οτι το πηρα απο φυσικο καταστημα του εν λογω e-shop το οποιο μια χαρα  εξυπηρετηση εχει απλα εγω δεν ηθελα να κατεβω κεντρο οπου βρισκεται. Δεν κλαιγομαι, μια χαρα με εξυπηρετησε το "φτηνο" ηλεκτρονικο καταστημα, απλα θα μπορουσα να ειχα γλιτωσει το κουριερ πηγαινε ελα ή ακομα να τα ειχα δωσει στον τοπικο κοσμηματα, ο οποιος ομως μαλλον ειναι υπερανω για τετοια.

Δημοσ.

Να ξαναπω οτι το πηρα απο φυσικο καταστημα του εν λογω e-shop το οποιο μια χαρα  εξυπηρετηση εχει απλα εγω δεν ηθελα να κατεβω κεντρο οπου βρισκεται. Δεν κλαιγομαι, μια χαρα με εξυπηρετησε το "φτηνο" ηλεκτρονικο καταστημα, απλα θα μπορουσα να ειχα γλιτωσει το κουριερ πηγαινε ελα ή ακομα να τα ειχα δωσει στον τοπικο κοσμηματα, ο οποιος ομως μαλλον ειναι υπερανω για τετοια.

 

Για Ελλάδα αναφέρεσαι...... Αν και πιστεύω ότι φτηνότερα σου ήρθε το να κάνεις την δουλειά σου με το μαγαζί που το αγόρασες και μεταφορικά, παρά τα χρήματα που θα σου ζητούσε το τοπικό κοσμηματοπωλείο για να κάνει την δουλειά.

 

Βέβαια αν ο τύπος, είχε ανάγκη τα χρήματα θα έκανε την δουλειά, αλλά μάλλον βαριόταν. Οπότε πολύ πιθανόν το ίδιο να έκανε και για ένα κόσμημα που θα αγόραζες από αυτόν.

 

Οπότε, επέλεγε με βάση την τσέπη σου, ακόμα και από ηλεκτρονικά μαγαζιά αν είναι οι τιμές καλές, και άσε τους άλλους να κλείσουν. Στο κάτω κάτω δεν χρωστάς σε κανέναν.

 

Το ίδιο για Super Market, πρατήρια, οπουδήποτε. Αγγλία έχουν κλείσει ένα σωρό μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων, κυρίως ηλεντρονικών, games, μουσικής,  λόγο του Internet. Ενώ τα highstreet μαγαζιά στις περισσότερες μικρές πόλεις έχουν κλείσει. 

 

Αυτό υποχρέωσε όλες τις αλυσίδες που έμειναν να κάνουν exclusive deals με κατασκευαστές απευθείας, και να έχουν όσο καλές τιμές βρίσκεις π.χ στο Amazon.

 

Ενώ τα Super Market, προσφέρουν και δωρεάν παράδοση εκεί που θες, αν ψωνίσεις online από αυτά. Μιας και όχι μόνο πιέζουν το κόστος προς τα κάτω, αλλά γνωρίζουν ότι μπορεί να συγκρίνεις τιμές και να αγοράσεις από το άλλο super market. Και φυσικά ο πελάτης είναι αυτός του κερδίζει στο τέλος.

 

Και τα ίδια για μεγάλες εταιρίες ρούχων (M&S, Next) ή γενικών ειδών (Argos, John Lewis) κ.α. 

Δημοσ.

Έχω την εντύπωση ότι αυτό που ζητάς ειναι έτσι και αλλιώς δύσκολο να γίνει ο κοσμηματοπώλης δεν σημαίνει ότι έχει εργαστήριο και κάνει δικά του κοσμήματα (παραγγέλνει έτοιμα) ή και να έχει το έχει για να κάνει παραγγελίες... για να κάτσει να ασχοληθεί με ένα δαχτυλίδι δεν θα το κάνει.

Στο φυσικό κατάστημα που αγόρασες το δαχτυλίδι σου κάνανε τελικά την δουλειά; 

Δημοσ.

Ναι.

Και απειλούνται για τον ίδιο λόγο που απειλούνται τα φυσικά καταστήματα από τις αλυσίδες.

Τιμές.

Αν και η συμπεριφορά του "μαγαζάτορα" είναι κατακριτέα από την άλλη η επιλογή με γνώμονα μόνο την τιμή έχει και βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες συνέπειες (πέρα από οφέλη).

Βραχυπρόθεσμη η έλλειψη εξυπηρέτησης ή και υποστήριξης που ενδεχομένως να είχες σε ένα (καλό) φυσικό κάταστημα.

Μακροπρόθεσμη ο περιορισμός ή και η εξαφάνιση των φυσικών (μικρών) καταστημάτων με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει μελλοντικά για τις τιμές και τα μονοπώλια

Οτι να ναι απαντηση

 

1. όταν πουλάς μια υπηρεσία 80% πάνω από τον ανταγνισμό ... μάλλον εσύ θα "μάθεις"

 

2. Τι διαφορά θα είχε αν το πήρε από το internet ή από τον απέναντι

 

3. Δεν απολείεται η τέτοιου είδους υπηρεσία (η επιδιόρθωση) να έχει μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους από την πώληση ... άρα αν ο έξυπνος εμπορος που βλέπει ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα δε μπορεί να τα χτυπήσει στη πώληση, αλλάζει "business model" ... πχ δίνει ειδικές (καλύτερες) τιμές για τέτοιου είδους δουλειές και καρπώνεται σε πελατεία αυτούς που δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από ένα e-shop

  • Like 1
Δημοσ.

Το θέμα ειναι οτι το συγκεκριμένο πράγμα (η σμίκρυνση και γενικά επεξεργασία δαχτυλιδιού κτλ) θέλει δουλειά και η δουλειά απο δαχτυλίδι σε δαχτυλίδι διαφέρει (αν έχει γραμμές,πετράδια κτλ) όλα αυτά να κάτσει να τα κάνει για ένα δαχτυλίδι μου φαίνεται δύσκολο... εκτός και αν του χρεώσει καμιά 300άρα... ουσιαστικά του ζητάς να κάτσει και να αναπαράξει απο την αρχή το σχέδιο του δαχτυλιδιού 

Δεν είναι ότι θα πάρει μια πένσα θα το κόψει μετα θα το συμπιέσει για να ενωθούν τα κενά και τελείωσε... :P
 

  • Like 1
Δημοσ.

Αν δεν εισαι ευγενικος παντως με τους πελατες σιγουρα απειλεισαι  , ειτε φυσικο ειτε ιντερνικο καταστημα.Τελειωσαν οι απλοχεριες

  • Like 3
Δημοσ.

Μάλλον όμως δεν ήταν ευγενικός γιατι πάει χάλια το μαγαζί και του έρχεται κάποιος που του ζητάει να κάνει κάτι που εκ των προτέρων ξέρει ότι δεν θα θέλει να πληρώσει το αντίστοιχο αντίτιμο για να γίνει(ο πελάτης δηλαδή ο ΤS θα νόμιζε ότι με ενα 20ρικο θα τελείωνε η δουλειά)  ή που δεν μπορεί αυτός να το κάνει. 

Δημοσ.

Αφου μπορει να μην πηγαινει  το μαγαζι ας μουγκριζει στους πελατες .Σιγουρος τροπος για να ανεβει  ο τζιρος.Ας του ελεγε ευγενικα μια τιμη η οτι απλα δεν αναλαμβανει τετοιες δουλειες.

Δημοσ.

Αφου μπορει να μην πηγαινει  το μαγαζι ας μουγκριζει στους πελατες .Σιγουρος τροπος για να ανεβει  ο τζιρος.Ας του ελεγε ευγενικα μια τιμη η οτι απλα δεν αναλαμβανει τετοιες δουλειες.

Ναι αυτό σου λέω δεν μουγκρίζει στους πελάτες απλά θα κατάλαβε ότι αυτός δεν ήταν πελάτης (δεν υπήρχε περίπτωση να καταλήξουν σε συμφωνία) 

 

Αν έμπαινε μέσα ενα νεαρό ζευγάρι ή κάποιος 30άρις που φαινόταν κυριλέ φαντάζομαι θα είχε άλλη αντιμετώπιση 

 

Δημοσ.

Και μονο που μπηκε στο μαγαζι η απλα χαζεψε την  βιτρινα θεωρειται υποψηφιος πελατης .Και που ξερει οτι στο μελλον δεν θα αγορασει κατι απ'αυτον ? 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...