Προς το περιεχόμενο

Καθηγητες και μαθητες <<φίλοι>>στο Facebook.


braxamiotis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ξέρουμε κανέναν εισαγγελέα να τον κάνω φίλο στο FouBou ;

Δεν έχω αλλά αν υπάρχει, αλλά έστω και ένας να ειναι, με την προϋπόθεση πως θα με κάνει "φίλο" θα κάνω account.

εχω εγω , γυναικα ειναι και μαλιστα απο τις καλυτερες εισαγγελεις στην ελλαδα !

σου χει πει κανεις οτι αυτοι δεν ειναι ανθρωποι  η οτι δεν εχουν προσωπικη ζωη ?

την οποια προσωπικη ζωη βεβαια προφυλασουν σαν κόρη οφθαλμού γιατι πολυ απλα σε αυτη την δουλεια δε χωρανε λαθη !

εχει φεις εχει καμμια 30ρια  φιλους περιπου ,  επιλεγμενοι κ τσεκαρισμενοι ολους τους ενας προς ενας !

και κανει κ τις αναρτησεις της κανονικα και τα στατους της και τα παντα ολα οπως ο καθενας μας ,

απο αυτον τον πλανητη ειναι και αυτη οχι απο αλλον ... 

 

οσο για το θεμα μας εννοειται οτι δε μπορει ενα παιδακι γυμνασιου  να εχει φεις και ποσο μαλλον φιλους καθηγητες του σε αυτο ! οσοι προοδευτικαρες δε κατανοουν τους λογους ας σεβαστουν τουλαχιστον την αντιθετη αποψη ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αφού πρακτικά και ο καθηγητής και τα παιδιά θα έχουν fb και αν είναι τόσο απαραίτητο να επικοινωνούν (που δεν είναι αλλά λέμε...) ας κάνει μια ανοιχτή ομάδα, σελίδα, group που θα κάνει αναρτήσεις μόνο για τα μαθήματα και να έχει το προσωπικό του προφίλ κλειστό. Λεπτομέρειες βέβαια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παιδιά ηρεμήστε με τον καθηγητή.

 

Το facebook δε χρησιμοποιείται απαραίτητα για πονηρούς σκοπούς, ούτε έχουν όλοι φωτογραφίες με μεθύσια κτλ. Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός αλλά και οι ρυθμισεις απόρρητου άπειρες.

 

Μπορεί ο συγκεκριμένος να θέλει να βρίσκεται κοντά στους μαθητές σαν "φίλος". Κανένας σεβασμός δε χάνεται έτσι, αντιθέτως κερδίζεται. Ένας αυστηρός ή ένας τεμπέλης του δημοσίου που δεν ασχολείται μαζί τους είναι  καλύτερα;;;

 

Θυμηθείτε λίγο τα παιδικά σας χρόνια. Υπήρχαν καθηγητές των εξής ειδών:

 

1) οι αυστηροί που κανείς δε τους σεβόταν. Οι μισοί πείσμωναν και τους πήγαιναν κόντρα και οι υπόλοιποι είχαν την εξαναγκαστική μάθηση με παπαγαλία ίσα - ίσα για μη "μπλέξουν". Κανείς δε γούσταρε και κανείς δε μάθαινε τίποτα στην πραγματικότητα.

2) οι τυπικοί που βάζανε την κασσέτα και χέστηκαν για όλα τα υπόλοιπα

3) αυτοί που συμπεριφερόντουσαν σα "φίλοι" και ασχολιόντουσαν περισσότερο απο ένα "μαθημα" βάζοντας φυσικά όρια στην όλη σχέση σας. Λόγο σεβασμού, θαυμασμού και εμπιστοσύνης γούσταρες το μάθημα και παρακαλουθούσες την κάθε τους έκφραση

4) οι όμορφοι που μάθαινες ήθελες - δεν ήθελες, γιατί τους κοιτούσες όλη την ώρα. Ακόμα θυμάμαι 1η ως 3η Γυμνασίου πόσο "φυτά" είχαμε γίνει όλοι στα αγγλικά λόγο καθηγήτριας που φορούσε πάντα κοντές φούστες και 15ποντες τακουνάρες. Τον έπαιζε όλη η τάξη για πάρτη της. :X

 

Όσον αφορά τα παιδιά γυμνασίου, δεν είναι κακό να έχουν facebook εφόσον υπάρχει επίβλεψη και σωστή παιδεία. Όλα έχουν να κάνουν με τις βάσεις που τους δίνεις ΕΣΥ,  απο κει και πέρα (για μένα πάντα) η καλύτερη μέθοδος γι΄αυτά είναι το "Trial and error".

Επεξ/σία από johnkal
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού επιτρέπεις στον γιο/κόρη σου να εχει facebook δεν καταλαβαίνω ποιο το πρόβλημα να έχει στις επαφές τον καθηγητή.. πρόβλημα θα υπήρχε αν είχε την ντάνα ιντερνάσιοναλ κτλ...


Είναι σωστό να έχει facebook ενα παιδί;

Δεν είναι σωστό ούτε λάθος ειναι απλά ενα προϊόν δεν μπορείς να το εξετάσεις απο αυτή την σκοπιά.

Είναι λογικό να έχει;

Απο την στιγμή που δεν ζει σε σπηλιά το παιδί ειναι λογικό.

Απο εκει και πέρα εφόσον είναι ανήλικο έγκειται στον γονέα να επιβλέπει τις κινήσεις του στο internet γενικα (το facebook ειναι απλά ενα υποπροϊόν και όχι όλο το Internet... ) και να το προστατεύει απο διάφορους κίνδυνους...


Το ιντερνετ ως μέσω δικτύωσης δεν έιναι επικίνδυνο όπως δεν είναι επικύνδηνη και η πλατεία συντάγματος ως πλατεία... το θέμα ειναι ότι όπως όταν βγαίνεις σε εναν ακίνδυνο δρόμο μπορεί να συναντήσεις διάφορα (και έτσι ο γονέας συνοδεύει το παιδί του ή δεν το αφήνει να πάει σε αυτόν τον δρόμο κάποιες ώρες της ημέρας/νύχτας κτλ και το εκπαιδεύει στο πως να μεταχειρίζεται επαφές με αγνώστους ) έτσι πρέπει να το εκπαιδεύσει και για το διαδίκτυο και να το παρακολουθεί αλλά και να του απαγορεύει την πρόσβαση σε κάποια site ή ώρες που δεν μπορεί να επιβλέψει ή/και θεωρεί πως θα ήταν καλύτερο -πάντα σε συμφωνία με το παιδί- να κάνει κάτι άλλο (πχ διάβασμα ή εξωτερικές δραστηριότητες)

Αν δεν ξέρει πως να τα κάνει αυτά οφείλει να τα μάθει αν θέλει να λέγεται σωστός γονιός! δεν είναι λύση να του κόψεις το internet όπως δεν είναι λύση να του κόψεις την γλώσσα γιατι μπορεί να μιλήσει με την βοήθεια της σε κάποιον επικίνδυνο άνθρωπο...

 

 

Τώρα το ποιους έχει στις επαφές του ενα ανήλικο παιδί είναι ζήτημα που οφείλει να επιβλέπει ο γονιός... σίγουρα το να έχει τον δάσκαλό του ειναι αν μη τι άλλο ακίνδυνο και προσωπικά θα το έβρισκα και αρκετά καλό..

Το θέμα είναι να μην έχει άλλα άτομα στις επαφές του... τον δάσκαλο την οικογένεια τους φίλους φυσικά και θα τους έχει αφού με αυτούς συναναστρέφεται και ειναι μέλη της υγιούς κανονικής ζωής του παιδιού... 

[εδώ βέβαια ο γονέας θα πρέπει να έχει εξετάσει και το προφίλ του δασκάλου σαν άνθρωπο -όχι αυτό στο facebook μόνο- για να δεί αν είναι επικινδύνως με άλλη έννοια.. που βέβαια ειναι σχεδόν απίθανο αλλά ποτέ δεν ξέρεις]

 

Και επαναλαμβάνω στον TS έχει ασχοληθεί καθόλου να δεί που μπαίνει γενικά στο internet το παιδί του; ξέρει όλες τις άλλες επαφές του; ή απλά έμαθε μέσω κουτσομπολιού ότι τα παιδιά στην τάξη έχουν κάνει add τον δάσκαλο και τον ενόχλησε ενω την ίδια στιγμή του ηταν παντελώς άγνωστη η λοιπή δραστηριότητα του παιδιού του όσο αφορά το Internet;

 

 

Γιατι αν συμβαίνει αυτό το μόνο πράμα που δεν θα έπρεπε να τον απασχολει θα είναι το add του δασκάλου... 

 

 

Επίσης άλλο η επίβλεψη ή η πρόνοια (πχ απαγορεύοντας την πλοηγήση σε σελίδες με περιεχόμενο μόνο για ενηλίκους κτλ) και άλλο η καταπίεση και ο μηδενισμός της ιδιωτικότητας του παιδιού. Το παιδί πρέπει να αισθάνεται (και πρέπει και να έτσι να είναι) πως έχει και αυτό αποψη και προσωπικότητα δεν πρέπει με το έτσι θέλω να του κλειδώνεις τα πάντα και να μην το αφήνεις να κάνει τίποτα σαν να είναι σε φυλακή...

Αντίθετα πρέπει να το εκπαιδεύσεις και με την ασφάλεια ότι έκανες σωστά την δουλειά σου ως γονιός να το αφήσεις να κάνει τα πρώτα του βήματα στην κοινωνικοποίηση όπως τα θεωρεί εκείνο σωστά να γίνουν απλά επιβλέποντάς το και προστατεύοντας το όχι μπλοκάροντας το απο τα πάντα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο επειδή βαριέσαι να ασχοληθείς και να μάθεις περισσότερα για να μπορείς να κάνεις σωστά την δουλειά σου... 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πολύ ωραίο με αυτούς που θέλουν να αποκλείσουν το fb και λένε τους άλλους "προδευτικάρες", π.χ.

 

οσο για το θεμα μας εννοειται οτι δε μπορει ενα παιδακι γυμνασιου να εχει φεις και ποσο μαλλον φιλους καθηγητες του σε αυτο ! οσοι προοδευτικαρες δε κατανοουν τους λογους ας σεβαστουν τουλαχιστον την αντιθετη αποψη ...

Είναι πως ξεχνάνε την κοινή γνώση ότι σε τέτοια ζητήματα (και όχι μόνο) καθείς κρίνει βάσει του εαυτού του.

 

Έτσι, και από ό,τι φαίνεται από τα γραπτά τους, προσωπικά θα είχα μεγαλύτερο πρόβλημα να συναναστρέφονται νέα παιδία μαζί τους παρά με τον καθηγητή του πρώτου post.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης άλλο η επίβλεψη ή η πρόνοια (πχ απαγορεύοντας την πλοηγήση σε σελίδες με περιεχόμενο μόνο για ενηλίκους κτλ) και άλλο η καταπίεση και ο μηδενισμός της ιδιωτικότητας του παιδιού. Το παιδί πρέπει να αισθάνεται (και πρέπει και να έτσι να είναι) πως έχει και αυτό αποψη και προσωπικότητα δεν πρέπει με το έτσι θέλω να του κλειδώνεις τα πάντα και να μην το αφήνεις να κάνει τίποτα σαν να είναι σε φυλακή...

 

Αντίθετα πρέπει να το εκπαιδεύσεις και με την ασφάλεια ότι έκανες σωστά την δουλειά σου ως γονιός να το αφήσεις να κάνει τα πρώτα του βήματα στην κοινωνικοποίηση όπως τα θεωρεί εκείνο σωστά να γίνουν απλά επιβλέποντάς το και προστατεύοντας το όχι μπλοκάροντας το απο τα πάντα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο επειδή βαριέσαι να ασχοληθείς και να μάθεις περισσότερα για να μπορείς να κάνεις σωστά την δουλειά σου...

 

 

Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.

 

Πρέπει να είναι ελεύθερα αφού τους δωθούν οι σωστές βάσεις από τη συζήτηση. Ο υπερβολικός φόβος του γονιού ή η τεμπελιά να κάνει σωστά τη δουλειά του για να χει το κεφάλι του ήσυχο, οδηγεί σε ένα παιδί "φυτό" χωρίς δικια του κρίση.

 

Απο κει και πέρα ακόμα και μαλακίες να κάνουν στη ζωή τους, μαθαίνουν απο αυτές και ταυτόχρονα αναπτύσσεται η νοημοσύνη τους.

 

Προσωπικά είμαι και κατά του μπλοκαρίσματος απο "περιεχόμενο για ενήλικες" σε ηλικίες 15+.

 

Για να μπουν σε τέτοιo περιεχόμενο σημαίνει πως τους ενδιαφέρει να μάθουν ή/και να εκτονωθούν. Όλοι τα ίδια κάναμε εξάλλου πριν τα 18. Κάποιοι από το ίντερνετ .. κάποιοι από το περίπτερο .. είναι κατά κάποιο τρόπο εκπαιδευτικά και αυτά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Πολυ σοβαρα εχετε παρει το φβ

 

^^ Βασικά ακριβώς αυτό.

 

Έχετε πάρει πάρα πολύ σοβαρά  το fb και τα forums και το twitter και το οτιδήποτε ψηφιακό. Πρέπει λίγο να χαλαρώσετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο αρνητικό που βρίσκω, είναι στην πλευρά του καθηγητή.

Τα πιτσιρίκια έχουν μία τάση όταν αποκτήσουν μία παραπάνω οικειότητα να σου ζαλίζουν τα @@δια, πράγμα που μπορεί να κάνει την ζωή του λίγο πιο δύσκολη.

 

Κατά τ'άλλα, κανένα ηθικό ζήτημα δεν τίθεται, που είναι το κακό στο να δουν μία φωτό που θα ποζάρει μεθυσμένος ή θα πίνει φούντες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω καταλάβει γιατί να απαγορεύσετε ιστοσελίδες για ενηλίκους; Εσείς ως έφηβοι δεν τραβήξατε ποτέ μαλακία με πορνοταινία; Ή οι παλαιότεροι με περιοδικά του playboy?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει 2 πλευρές το νόμισμα.

 

Εγώ σαν καθηγητής δεν θέλω να έχω μαθητές μου ή και συναδέρφους μου, γιατί απλά θέλω το προφίλ μου να είναι μεταξύ πραγματικών φίλων που περνάμε ώρες μαζί ως φίλοι. Έτσι όποιον μπορεί να βάλω, είναι σε ειδικό γκρούπ που βλέπει μόνο ότι θέλω.

 

Απο κει και πέρα, το να έχεις τους μαθητές σου έχει θετικά. Μετά απο 10 χρόνια που τους έχεις χάσει, βλέπεις πως εξελίσσονται και πως τα πάνε στη ζωή τους. Βλέπεις αρκετοί καθηγητές ενδιαφέρονται πραγματικά για τους μαθητές τους. Όχι μόνο σε θέμα γνώσης , αλλά και ζωής. Όταν ο εκπαιδευτικός έχει ένα παράθυρο στη ζωή του μαθητή, μπορεί να βοηθήσει ειλικρινά και να δώσει απαντήσεις και σωστή δρομολόγηση. Μην θεωρούμε αυτονόητο πως μπορούν να το κάνουν όλοι οι γονείς αυτό.

 

Οπότε η σωστή ερώτηση θα ήταν, για ποιούς λόγους μπορεί να το κάνει ένας καθηγητής αυτό?

 

Μπορεί να ενδιαφέρεται ειλικρινά για τους μαθητές του - κάτι που πολλοί δεν θα εκτιμήσουν και θα τον καταδικάσουν 

Μπορεί απο αφέλεια επειδή είναι νέος, μέχρι να τον κατακρίνουν και να την πληρώσει πάλι γιατί δεν θα μπορεί να διαχειριστεί την εισερχόμενη/εξερχόμενη πληροφορία που υπάρχει

Μπορεί φυσικά και για υποσυνείδητους δόλιους λόγους, που λόγω τεχνολογίας δεν το κάνεις, γιατί σε κρεμάνε εύκολα μετά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Πολυ σοβαρα εχετε παρει το φβ

 

^^ Βασικά ακριβώς αυτό.

 

Έχετε πάρει πάρα πολύ σοβαρά  το fb και τα forums και το twitter και το οτιδήποτε ψηφιακό. Πρέπει λίγο να χαλαρώσετε.

 

Ναι, εμείς το έχουμε πάρει πολύ σοβαρά.

https://www.themedicalbag.com/article/facebook-suicides

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2154624/A-Facebook-crime-40-minutes-12-300-cases-linked-site.html

(δύο μόνο links, από τον "ωκεανό" σχετικών θεμάτων που υπάρχουν).

 

Πριν μου την πέσει κόσμος, να διευκρινήσω κάτι.

Το Facebook και γενικότερα τα κοινωνικά δίκτυα, τα forum και όλα τα συναφή, είναι απλά μέσα επικοινωνίας.

Με σωστή και ώριμη χρήση είναι πολύ χρήσιμα/ωφέλιμα/διασκεδαστικά/ψυχαγωγικά/(βάλτε ο καθένας

όποια λέξη θέλει, ανάλογα τη χρήση)

Πολλά από τα εγκλήματα "Facebook", γίνονταν και πριν το fb και θα γινόντουσαν και χωρίς τη συνδρομή του.

Απλά βαφτίζονται έτσι από τα ΜΜΕ γιατί σοκάρουν και πουλάνε πιο πολύ.

 

Υπάρχει όμως ένα τεράστιο ΑΛΛΑ.

 

Αλλά όταν μιλάμε για ανήλικους χρήστες, το πράγμα αλλάζει πολύ.

Τα παιδιά, ακόμα και τα πιο ώριμα, είναι ...παιδιά!

Δεν έχουν συναίσθηση της σοβαρότητας μερικών πράξεών τους ούτε την ωριμότητα να διαχειριστούν τα κοινωνικά δίκτυα όπως πρέπει

 

Και ακριβώς τέτοιες νοοτροπίες (χαλαρώστε με το fb, έλα μωρέ όλα έχουν fb, δεν τρέχει τίποτα κτλ) είναι που δε βοηθάνε.

Το fb και όλα αυτά είναι πάρα πολύ σοβαρή υπόθεση και τα παιδιά έχουν ανάγκη διαπαιδαγώγησης και καθοδήγησης για να τα χρησιμοποιούν σωστά.

 

Έχει τύχει σε μάζωξη σε συγγενικό σπίτι, μπροστά μου να δω ανηψάκι μου (γυμνασίου) να κάνει add στο fb μια συνομήλική του (έτσι φαινόταν στη φωτογραφία).

-"Ποια είναι αυτή του λέω;"

-"Δεν την ξέρω"

-Και γιατί την έκανες add

-Έτσι

(για να έχει τους πιο πολλούς φίλους από την παρέα του, επειδή του γυάλισε σαν γκομενάκι, ποιος ξέρει).

Ούτε καν του πέρασε από το μυαλό ότι η φώτο μπορεί να είναι ψεύτικη και να έχει μολις κάνει add ένα 65χρονο παιδέρα.

Ότι μπορεί αυτός που έκανε add να είναι κάποιος που με την πρόφαση να συναντηθούν (ως γκομενάκι συνομήλικο) θα του στήσει

παγίδα και θα τον ληστέψει πχ.

Μόλις του το εξήγησα (κάτι που θα έπρεπε να έχουν κάνει οι γονείς πολύ πριν), όχι τόσο περιγραφικά φυσικά, κατάλαβε ότι δεν ήταν και το καλύτερο να κάνει add ξέμπαρκο κόσμο.

 

Επειδή μπορεί να έχω κουράσει με το μεγάλο ποστ, να αγγίξω και εντελώς επιφανειακά το θέμα του cyberbullying.

Στο πρώτο link, γίνεται αναφορά σε αυτοκτονίες πιτσιρικιών λόγω cyberbullying.

Είναι ένα φαινόμενο υπαρκτό, πάρα πολύ σοβαρό και δεν είναι απλά μια "αμερικανιά".

Bullying υπήρχε και στην εποχή μου (δεν το λέγαμε έτσι τότε) και θα υπάρχει για πάντα.

Όμως η ευκολία που προσφέρει το fb σε συνδυασμό με την ταχύτητα και το εύρος διάδοσής του, το έχει πάει σε άλλο επίπεδο.

 

Σήμερα, ένα παιδί που θα ανεβάσει κατά λάθος μια προσωπική φωτογραφία για παράδειγμα, μπορεί να γίνει αντικείμενο χλεύης

από όλο το σχολείο του, ή ακόμα και από όλα τα παιδιά της περιοχής του! Την επόμενη ή την ίδια κι όλας μέρα.

Μπορεί ένα παιδί που για κάποιο λόγο είναι στο επίκεντρο να διαχειριστεί εκατοντάδες μηνύματα κάτω από ένα post που μπορεί να το προκαλούν "να ψοφήσει", "να αυτοκτονήσει", να το αποκαλούν χυδαίες βρισιές κτλ?

Σκεφτείτε ότι ενήλικες δε μπορούν να διαχειριστούν τέτοιες επιθέσεις μίσους. Θα το διαχειριστεί ένα παιδί γυμνασίου;

 

Και από την άλλη μεριά, ακριβώς λόγω της ευκολίας του fb και της έλλειψης διαπαιδαγώγησης, ένα παιδί που σχολιάζει ανώνυμα ή επώνυμα ένα άλλο παιδί με άσχημο ή κοροϊδευτικό τρόπο, εκείνη τη στιγμή να μην καταλαβαίνει τι κάνει. Μπορεί αν είχε το θύμα της χλεύης του μπροστά να μην έλεγε τίποτα. Εμποτισμένο όμως από τη νοοτροπία ότι το fb είναι χαβαλές και ότι "δεν τρέχει τίποτα", ακολουθεί κι αυτό το δρόμο των προηγούμενων comments πχ και "ρίχνει στο ψαχνό".

 

Υπάρχουν παιδιά που αλλάζουν σχολείο, ντρέπονται να βγουν από το σπίτι, αυτοκτονούν λόγω τέτοιων επιθέσεων.

Ξαναλέω, ίσως τα ίδια παιδιά να έπεφταν θύμα bullying (ίσως και όχι όπως ανέλυσα παραπάνω, βοηθάει η ανωνυμία/ευκολία) και χωρίς fb. Όμως είναι τέτοια η μαζικότητα των κοινωνικών δικτύων που η μία επίθεση με την άλλη δεν έχουν την ίδια βαρύτητα.

 

Μακριά από μένα η δαιμονοποίηση του fb (και της τεχνολογίας γενικότερα) για "όλα τα κακά της μοίρας μας", αλλά εξίσου μακριά και η

άποψη του ότι είναι απλά κάτι αθώο, κάτι που δε χρήζει ιδιαίτερης προσοχής και διαχείρισης.

 

Edit: μικροδιορθώσεις σε ορθογραφικά

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι, και από ό,τι φαίνεται από τα γραπτά τους, προσωπικά θα είχα μεγαλύτερο πρόβλημα να συναναστρέφονται νέα παιδία μαζί τους παρά με τον καθηγητή του πρώτου post.

 

Μην εχεις προβλημα ,εγω προσωπικα δεν συναναστρεφομαι με αγορακια της πρωτης γυμνασιου (νεα παιδια για σενα) !

 

υγ

χαιρετιζουμε τα νεα μελη στην παρεα μας :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω καταλάβει γιατί να απαγορεύσετε ιστοσελίδες για ενηλίκους; Εσείς ως έφηβοι δεν τραβήξατε ποτέ μαλακία με πορνοταινία; Ή οι παλαιότεροι με περιοδικά του playboy?

Ναι αλλά με τα χρόνια κατάλαβα πως τέτοιου είδους πληροφορίες μου δώσανε λάθος εντυπώσεις για τον έρωτα και τις σχέσεις μεταξύ δυο ανθρώπων.... μέχρι τα 23 περίπου ήταν ο κύριος λόγος που με κάνανε να βλέπω τις γυναίκες ως αντικείμενα και να αγχώνομαι για το αν την έχω αρκετά μεγάλη να σκέφτομαι στρουμφάκια για να μην τελειώσω γρήγορα και να νομίζω οτι το καλό σεξ ειναι μια αναπαράσταση των ταινιών του Σαμαριτακη. Μετά μεγάλωσα... :P

 

Εξάλλου όλο και κάτι θα δούνε σε τσόντα... το θέμα ειναι να μην εχουν  πανεύκολη πρόσβασή και το ξεφτιλίσουν και αποκτίσουν έτσι λάθος ιδέες και χαρακτήρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην εχεις προβλημα ,εγω προσωπικα δεν συναναστρεφομαι με αγορακια της πρωτης γυμνασιου (νεα παιδια για σενα) !

 

Και πόσο, τελικά, τα λόγια μου είναι προφητικά όταν έλεγα πως κάποιοι κρίνουν με βάση τον εαυτό τους...

 

Στην φράση "νέα παιδιά", όπου "νέα" γιατί είναι νέα και παιδιά γιατί είναι παιδιά, έρχεται η απάντηση "αγοράκια της πρώτης γυμνασίου"...

 

"Αγοράκια" αντί για παιδιά και της πρώτης γυμνασίου αντί για "νέα". 

 

 

Ευτυχώς πως τέτοιες συμπεριφορές εκδηλώνονται και επεμβαίνουν οι αρχές.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πόσο, τελικά, τα λόγια μου είναι προφητικά όταν έλεγα πως κάποιοι κρίνουν με βάση τον εαυτό τους...

 

Στην φράση "νέα παιδιά", όπου "νέα" γιατί είναι νέα και παιδιά γιατί είναι παιδιά, έρχεται η απάντηση "αγοράκια της πρώτης γυμνασίου"...

 

"Αγοράκια" αντί για παιδιά και της πρώτης γυμνασίου αντί για "νέα". 

 

 

Ευτυχώς πως τέτοιες συμπεριφορές εκδηλώνονται και επεμβαίνουν οι αρχές.... 

 χαχαχαχαχααααχ :-)

daily_gifdump_116_01.gif

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...