Προς το περιεχόμενο

Java Constructors


DevelopeApps

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ είστε πολύ καλοί και σε βοήθεια και σε καλές απαντήσεις σας :)


Γράψτε ένα πρόγραμμα το οποίο ζητά από το χρήστη για ένα αριθμό n και τυπώνει το άθροισμα των αριθμών 1 έως n 

ερώτηση ο αριθμός n που  λέει η εκφώνηση είναι τυχαίος αριθμός από τον χρήστη?

 

import java.util.Scanner;
 
public class Application {
 
public static void main(String[] args) {
 
   int num;
   int sum=0;
   
System.out.print("Dwse enan arithmo :");
Scanner in = new Scanner(System.in);
 
num=in.nextInt(); 
 
sum=sum+num;
 
if(sum == 1)
{
System.out.println("the sum is 1");
}
 
 
}
 
}
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Γράψτε ένα πρόγραμμα το οποίο ζητά από το χρήστη για ένα αριθμό n και τυπώνει το άθροισμα των αριθμών 1 έως n 

ερώτηση ο αριθμός n που  λέει η εκφώνηση είναι τυχαίος αριθμός από τον χρήστη?

 

Οπότε ναι.

 

Για να λύσεις αυτό το πρόβλημα πρέπει να γνωρίζεις επαναληπτικές δομές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

 

 

το οποίο ζητά από το χρήστη για ένα αριθμό n

 

 

ο αριθμός n που  λέει η εκφώνηση είναι τυχαίος αριθμός από τον χρήστη

 

...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

public static void main(String[] args) {

 

int [] n = new int [5];

   int sum = 0;

   int num = 0;

   

   Scanner in = new Scanner(System.in);

   

for(int i=0; i < n.length; i++)

{

System.out.print("Give me a number N :");

    num=in.nextInt();

    sum = sum + num / 1; νομίζω ότι εδώ είναι το λάθος μου

 

if(sum == 1)

{

System.out.println("The number who is sum is 1 is :"  +sum);

}

}

 

 

 

 

}

 

}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

import java.util.Scanner;

 

public class Application {

 

/*Γράψτε ένα πρόγραμμα 

*το οποίο ζητά από το χρήστη για ένα 

*αριθμό n και τυπώνει το άθροισμα των αριθμών 1 έως n*/

 

public static void main(String[] args) {

 

int [] N = new int[5];

   int sum = 0;

   int num = 0;

   

   Scanner in = new Scanner(System.in);

   

for(int i=0; i < N.length; i++)

{

System.out.print("Dwse ena arithmo N :");

    num=in.nextInt();

    sum += i;

}

 

System.out.println("Oi arithmoi pou exoun athroisma 1 einai :" + num);

 

 

}

 

}

Σωστό είναι τώρα! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί δεν τρέχεις αυτά που γράφεις; Με μαντεψιές θα δεις αν δουλεύει ή όχι;

 

 

δεν μπορώ να καταλάβω ποιοι αριθμοί έχουν άθροισμα 1

 

Δούλεψε σε κάποιο περιβάλλον IDE  (προτείνω netbeans ή eclipse) και αν αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα, προσπάθησε παραπάνω και μόνο όταν δεν μπορείς και σηκώνεις τα χέρια ψηλά ρώτα εδώ μέσα, δεν έχει νόημα για κάθε ψιλοάσκηση να ζητάς βοήθεια, από τη προσπάθεια σου και μόνο να βρεις μόνος σου το λάθος γίνεσαι καλύτερος.

 

import java.util.Scanner;
 
public class Application {
 
/*Γράψτε ένα πρόγραμμα 
*το οποίο ζητά από το χρήστη για ένα 
*αριθμό n και τυπώνει το άθροισμα των αριθμών 1 έως n*/
 
public static void main(String[] args) {
 
int [] N = new int[5];
   int sum = 0;
   int num = 0;
   
   Scanner in = new Scanner(System.in);
   
for(int i=0; i < N.length; i++)
{
System.out.print("Dwse ena arithmo N :");
    num=in.nextInt();
    sum += i;
}
 
System.out.println("Oi arithmoi pou exoun athroisma 1 einai :" + num);
 
 
}
 
}
Σωστό είναι τώρα! 

 

Πέρα από τον προγραμματισμό, πρέπει να είσαι ικανός να διαβάζεις ελληνικά και να καταλαβαίνεις τι λέει η εκφώνηση η οποία λέει:

 

1) Δώσε μου έναν αριθμό να σου πω το άθροισμα από 1 έως τον αριθμό που μου έδωσες.

 

2) Πως το καλό συμπέρανες οτι πρέπει να βρεις τους αριθμούς που έχουν άθροισμα 1

 

3) Και κυρίως πως συμπέρανες οτι είναι Σωστό αυτό που έκανες??  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δούλεψε σε κάποιο περιβάλλον IDE  (προτείνω netbeans ή eclipse) και αν αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα, προσπάθησε παραπάνω και μόνο όταν δεν μπορείς και σηκώνεις τα χέρια ψηλά ρώτα εδώ μέσα, δεν έχει νόημα για κάθε ψιλοάσκηση να ζητάς βοήθεια, από τη προσπάθεια σου και μόνο να βρεις μόνος σου το λάθος γίνεσαι καλύτερος.

Πέρα από τον προγραμματισμό, πρέπει να είσαι ικανός να διαβάζεις ελληνικά και να καταλαβαίνεις τι λέει η εκφώνηση η οποία λέει:

 

1) Δώσε μου έναν αριθμό να σου πω το άθροισμα από 1 έως τον αριθμό που μου έδωσες.

 

2) Πως το καλό συμπέρανες οτι πρέπει να βρεις τους αριθμούς που έχουν άθροισμα 1

 

3) Και κυρίως πως συμπέρανες οτι είναι Σωστό αυτό που έκανες??  

Εντάξει θα τα προσπαθήσω μόνος μου δεν έχει νόημα να τα ανεβάζω με το παραμικρό εδώ έχετε δίκιο

sorry για το πρήξιμο που σας έκανα :P :) με τις ασκήσεις ,απλά σιγά σιγά βλέπω ότι μου αρέσει ο προγραμματισμός

και θέλω να κάνω πράγματα πάνω σ αυτό.Επίσης πολλοί λένε ότι πρέπει να ξέρεις μαθηματικά ή πρέπει να είσαι έξυπνος

για να ασχοληθείς  με προγραμματισμό και εγώ δυστυχώς δεν είμαι και πολύ καλός στα μαθηματικά όσο για το έξυπνος μέτρια

πράγματα :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει θα τα προσπαθήσω μόνος μου δεν έχει νόημα να τα ανεβάζω με το παραμικρό εδώ έχετε δίκιο

sorry για το πρήξιμο που σας έκανα :P :) με τις ασκήσεις ,απλά σιγά σιγά βλέπω ότι μου αρέσει ο προγραμματισμός

και θέλω να κάνω πράγματα πάνω σ αυτό.Επίσης πολλοί λένε ότι πρέπει να ξέρεις μαθηματικά ή πρέπει να είσαι έξυπνος

για να ασχοληθείς  με προγραμματισμό και εγώ δυστυχώς δεν είμαι και πολύ καλός στα μαθηματικά όσο για το έξυπνος μέτρια

πράγματα :(

 

Σίγουρα τα μαθηματικά βοηθάνε όπως και το να είσαι έξυπνος και μερικά πράγματα είναι πολύ δύσκολο να τα προγραμματίσεις, υπάρχουν όμως περιοχές προγραμματισμού που δεν χρειάζονται τόσο αυτά και μη ξεχνάς ότι υπάρχει κάτι που τα ξεπερνά όλα αυτά και το λένε πάθος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης, ΜΗΝ συνεχίσεις σε αυτό το μοτίβο. 

 

Δεν λέω, απλές και γρήγορες οι ασκήσεις με την κονσόλα αλλά θα βαρεθείς γρήγορα συν ότι δεν παίρνεις και ερεθίσματα. 

 

 

Μιας που ασχολείσαι με Java κάνε όλα τα παραπάνω να γίνονται με γραφικό περιβάλλον. Είναι πολύ απλό και υπάρχουν παραδείγματα έτοιμα παντού στο internet. 

 

 

Το ανάλογο της "κονσόλας" λέγεται JTextField και μπορείς είτε να γράφεις σε αυτό και με enter να παίρνεις τα δεδομένα είτε να το έχεις απενεργοποιημένο (δηλαδή να μην μπορείς να γράψεις μέσα) και να αλλάζεις την τιμή από το "πρόγραμμά" σου (και όλους τους συνδυασμούς αυτών, αλλά εσένα δεν σε απασχολούν σε αυτή τη φάση). 

 

 

Πραγματικά όμως κάνε το έτσι... μετά από κανένα - δυο μήνες θα με ευχαριστείς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης, ΜΗΝ συνεχίσεις σε αυτό το μοτίβο. 

 

Δεν λέω, απλές και γρήγορες οι ασκήσεις με την κονσόλα αλλά θα βαρεθείς γρήγορα συν ότι δεν παίρνεις και ερεθίσματα. 

 

 

Μιας που ασχολείσαι με Java κάνε όλα τα παραπάνω να γίνονται με γραφικό περιβάλλον. Είναι πολύ απλό και υπάρχουν παραδείγματα έτοιμα παντού στο internet. 

 

 

Το ανάλογο της "κονσόλας" λέγεται JTextField και μπορείς είτε να γράφεις σε αυτό και με enter να παίρνεις τα δεδομένα είτε να το έχεις απενεργοποιημένο (δηλαδή να μην μπορείς να γράψεις μέσα) και να αλλάζεις την τιμή από το "πρόγραμμά" σου (και όλους τους συνδυασμούς αυτών, αλλά εσένα δεν σε απασχολούν σε αυτή τη φάση). 

 

 

Πραγματικά όμως κάνε το έτσι... μετά από κανένα - δυο μήνες θα με ευχαριστείς. 

Συγγνώμη αλλά διαφωνώ κάθετα μαζί σου, από τι φαίνεται για τον τοπικ σταρτερ δεν έχει νόημα να μαθει gui java. Πρώτα ας μάθει να προγραμματίζει! Στο συγκεκριμένο θέμα δεν είναι το θέμα η java αλλά το να προγραμματίζει, να μάθει να σκέφτεται αλγοριθμικά ... Ας μάθει πρώτα αυτό, και όταν κουραστεί θα το γυρίσει μόνος του σε gui

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τόσα παραδείγματα εκεί έξω δεν θα τον απασχολήσει το GUI σε Java όταν πρόκειται για ένα JTextField. Πόσο μάλλον δε με τον form editor που έχουν και το Eclipse και το NetBeans και το IntelliJ. 

 

 

Θα τα κάνει σέρνοντας κουτάκια, πατώντας δεξί κλικ και βάζοντας απλά τιμές σε μεταβλητές. Σαν να σχεδιάζεις GUI με VS για MFC αλλά μόνο που εδώ λειτουργεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...