panos2171 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2014 Στα ψιλά γράμματα γράφει το ποσό που πληρώνεις εφόσον διακόψεις τη σύνδεση πριν λήξει το συμβόλαιο. Θυμάσαι πόσο ήταν αυτό το ποσό;
pho Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2014 Στα ψιλά γράμματα γράφει το ποσό που πληρώνεις εφόσον διακόψεις τη σύνδεση πριν λήξει το συμβόλαιο. Θυμάσαι πόσο ήταν αυτό το ποσό; Τα χρήματα είναι 500 και κάτι ψιλά. Δεν συγκράτησα το ποσό και μου είπανε ότι το δια κόψανε μόνοι τους μετά από 3 χρόνια επειδή δεν το πλήρωνα. Έτσι προκύπτει το ποσό και όχι από ρήτρα
panos2171 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2014 Μπερδεμένη ιστορία και έμπλεξες. Κάπου το εκμεταλλεύτηκαν και αυτοί νομίζω. 2-3 μήνες να μην το πληρώσεις αρχίζουν τα τηλέφωνα και στους 5-6 το κόβουν. 1
Pa0ki Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2014 Τα χρήματα είναι 500 και κάτι ψιλά. Δεν συγκράτησα το ποσό και μου είπανε ότι το δια κόψανε μόνοι τους μετά από 3 χρόνια επειδή δεν το πλήρωνα. Έτσι προκύπτει το ποσό και όχι από ρήτρα Καλοί τρόμπες είναι Στη forthnet στο 2o λογαριασμό που καθυστερείς σου στέλνουν 1-2sms υπενθύμισης και μετά σου κόβουν τη σύνδεση 1
Razor_7 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2014 1.Έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14ημερών απο την υπογραφή του συμβολαίου αν δεν κάνω λάθος. 2.παίρνεις τηλέφωνο τον Συνηγορο του καταναλωτή,λες τι θέμα έχεις και σου λένε πως να κινηθείς. Btw η αίτηση υπαναχώρησης που έκανες ήταν ενυπόγραφη/έχεις αντίγραφο? 1
pho Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2014 1.Έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14ημερών απο την υπογραφή του συμβολαίου αν δεν κάνω λάθος. 2.παίρνεις τηλέφωνο τον Συνηγορο του καταναλωτή,λες τι θέμα έχεις και σου λένε πως να κινηθείς. Btw η αίτηση υπαναχώρησης που έκανες ήταν ενυπόγραφη/έχεις αντίγραφο? Φίλε μου από το 2009 δεν έχω κρατήσω τπτ ...
Dare-Devil Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2014 Φιλε μου καταρχην απο τι στιγμη που υπογραψεις και θελεις να το ακυρωσεις (να το κοψεις) πληρωνεις ολους του μηνες που υπεγραψες μαζι. Π.χ Εγω που εκανα στη wind πριν 1 μηνα αν θελω να το κοψω πρεπει να δωσω κοντα στα 300 ευρω. Και τι παει να πει το ακυρωσες?Πως το ακυρωσες?Δε γινονται αυτα κατι λαθος εκανες η κατι δε καταλαβες σωστα. Κάνεις μεγάλο λάθος. Βάση του νόμου 2251/1994 ορίζει ξεκάθαρα τα εξής: Άρθρο 3 - Συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος Ο καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει από τις συμβάσεις των παραγράφων 1 και 2 ή να ανακαλέσει την πρόταση που υποβάλλεται κατά την παράγραφο 3, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του εγγράφου της σύμβασης ή από την τυχόν μεταγενέστερη παραλαβή του προϊόντος, εκτός αν στη σύμβαση προβλέπεται μεγαλύτερη προθεσμία. Σε περίπτωση που το δικαίωμα υπαναχώρησης ή η ανάκληση της πρότασης ασκηθούν εγγράφως, με έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή ή με σταθερό μέσο, κατά την έννοια της περίπτωσης στ’ της παραγράφου 1 του άρθρου 4α , το οποίο τίθεται στη διάθεση του προμηθευτή και στο οποίο αυτός έχει πρόσβαση, για την επέλευση των αποτελεσμάτων της υπαναχώρησης ή της ανάκλησης της πρότασης, αρκεί ο καταναλωτής να έχει αποστείλει το σχετικό έγγραφο πριν λήξει η προθεσμία του προηγούμενου εδαφίου. Αυτό γενικά ισχύει σε όλες τις συμβάσεις γενικότερα. Εχεις δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών και σε κάποιες περιπτώσεις εντός 3 μηνών. Εγώ πρόσφατα ακυρωσα συμβολαιο με εταιρεία κινητής τηλεφωνίας νόμιμα με την χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης όχι των 14ημερών αλλα των 3μηνών γιατί δεν με ενημέρωσαν ως όφειλαν βάση της νομοθεσίας κατα την υποβολή της σύμβασης. Στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση μου λέγαν εξωφρενικά πράγματα . Κανένας σχεδόν δεν γνώριζε ή ετσι τουλάχιστον λεγαν στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση το δικαιωμα υπαναχώρησης. Κανένας δεν μπορούσε να με συνδέσει με κάποιον αρμόδιο σε αυτά τα θέματα. Αλλά μπλέξαν με κάποιον που γνώριζε τα δικαιώματα του. όποιος ενδιαφέρεται να μάθει τα δικαιώματα του ας διαβάσει αυτό: http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs_ecc/law/gr/N2251-1994-enc2007-el.pdf
gokuthelegend Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2014 Ρε παιδιά εγώ στον ΟΤΕ καθυστέρησα να πληρώσω ΕΝΑΝ λογαριασμό και με ζαλήσανε στα τηλέφωνα για να πάω να τον πληρώσω. Η Hol έστελνε και έστλενε λογαριασμούς οι οποίοι δεν πληρωνόντουσαν, και δεν την ένοιαζε τίποτα; Οι έξυπνοι στο λογιστήριο δεν αναρωτήθηκαν τι μπορεί να συμβαίνει; 1
dollyyy19 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2014 δικαιωμα υπαναχωρησης λεγεται,και ειναι ξεκαθαρο λαθος τους.ουτε λεπτο απο τον υπνο σου μην χανεις.....αλλα ειναι τοσο ηλιθιοι,που σιγουρα τα χρεωσανε στον ιδιο αριθμο με της cyta....και μονο με το συμβολαιο της cyta,τους στελνεις αδιαβαστους.... 1
.::NikoS::. Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2014 Καλά, οι εταιρίες βάζουν τρίτους για να μη χρεωθούν άμεσα την απατεωνιά, αλλά στην ουσία έχουν πλήρη γνώση του τι συμβαίνει. Δυστυχώς το ξέρω ότι έτσι λειτουργούν. Από όπου βρουν να αρπάξουν θέλουν φυσικά, αλλά το θέμα είναι να είμαστε κι εμείς υποψιασμένοι. Πως είναι δυνατόν να εμπιστευτείς έναν ξεκάρφωτο που θα σου χτυπήσει την πόρτα και θα σου πει: θέλετε να βάλετε HOL? Προσωπικά μου φαίνεται χαζό χωρίς να θέλω να προσβάλλω τον φίλο που την πάτησε. Ελπίζω να ξεμπερδέψει και λογικά θα τα καταφέρει χωρίς πολλά πολλά απλά πρέπει να δείξει ότι ξέρει τα δικαιώματα του και να τα διεκδικήσει. Κακώς βέβαια που δε κράτησε τίποτε από τότε. Παλιά η HOL δεν έκοβε τίποτα σε απλήρωτο λογαριασμό. Θυμάμαι εποχή 2007 που έβαλα πρώτη φορά ADSL από αυτούς αλλά είχα τηλέφωνο από OTE, τους ρώτησα από περιέργεια τι γίνεται σε απλήρωτο λογαριασμό και μου λέγανε: τίποτα. Δε το κόβουμε... Πλέον δε νομίζω να παίζει αυτό βέβαια.
Basilhs23___ Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2014 Τους έχω ρωτήσει και εγώ παλιά και μου είχαν πει οτι δεν κάνουν τίποτα. Αν δεν πληρώσεις χρεώνεται το ποσόν στον επόμενο λογαριασμό και πάει λέγοντας, λογικά αν φτάσει κάποιο ποσό σε ειδοποιούν. Στο ΟΤΕ πρόσφατα αφήσαμε 15 μέρες απλήρωτο λογ/σμο και μας ειδοποίησαν με τηλεφώνημα που μιλούσε τηλεφωνητής.
liopyr Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2014 δικαιωμα υπαναχωρησης λεγεται,και ειναι ξεκαθαρο λαθος τους.ουτε λεπτο απο τον υπνο σου μην χανεις.....αλλα ειναι τοσο ηλιθιοι,που σιγουρα τα χρεωσανε στον ιδιο αριθμο με της cyta....και μονο με το συμβολαιο της cyta,τους στελνεις αδιαβαστους.... Αυτό βασικά. Πέρα από την κουτοπονηριά της εταιρίας, πώς διάολο χρεώνουν για 3 χρόνια μία γραμμή που δεν είναι ενεργή; Όταν έβαλες Cyta, αναγκαστικά παρέδωσαν την γραμμή εκεί, οπότε δεν μπορεί να στέκει καμία χρέωση. Μαζί με την καταγγελία, ενημέρωσέ τους πως δημοσίευσες την μαλακία τους σε όλα τα μεγάλα ελληνικά φόρουμ. Πιάνει επίσης. Και άστους να κουρεύονται με το 500ευρο, και με μερικές ακόμα χιλιάδες ευρώ που θα χάσουν από τους πιθανούς πελάτες που θα διαβάσουν την ιστορία σου και θα κόψουν δρόμο. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα