fonzi Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 To βιβλίο του AUDI A3 1.8Τ του 2008 γράφει ότι παίρνει 4,6 λίτρα μαζί με το φίλτρο.Του βάζω στο συνεργείο 5 λίτρα (διότι με τα 4,6 έβγαινε η βέργα στο min) και φτάνει τώρα ακριβώς στο κάτω μέρος της ένδειξης max. Πως εξηγείται;;; (Η βέργα μέτρησης είναι εκείνη η άθλια που κάποιος έξυπνος σκέφτηκε ότι πρέπει να είναι μαύρη... Ζορίζεται αρκετά στα τελευταία 5-10 εκ για να κατεβεί) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Δες πως πρέπει να μετράς το λάδι γιατί η στάθμη μεταβάλεται +/- μισό λίτρο. Άλλη μέτρηση παίρνεις με το αμάξι κρύο, άλλη μόλις σταματήσεις και άλλη αφού έχει περάσει ένα τέταρτο που έχεις σταματήσει. Στο βιβλίο λέει πότε πρέπει να μετράς για να έχεις τη σωστή ένδειξη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fonzi Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Το βιβλίο γράφει για κινητήρα ζεστό, σβήνεις για 2 λεπτά και μετά μετράς. Εγώ το βάζω μπροστά (είναι στο γκαραζ) το αφήνω να δουλέψει 3-4 λεπτά, το σβήνω και σε 2 λεπτά μετράω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Κάνε μια διαδρομή και μετά μέτρα. Μπορεί να θέλει και 10 λεπτά για να ζεσταθούν τα λάδια. Σε κάθε περίπτωση πάντως, και 400ml παραπάνω να έχεις βάλει είναι απίθανο να κάνεις ζημία (πάντα αφήνουν ένα περιθώριο ασφαλείας οι κατασκευαστές για τέτοιες περιπτώσεις) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fonzi Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Το σκέφτηκα αλλά φοβήθηκα να το ζεστάνω σε θερμοκρασία λειτουργίας (διότι αν έχει υπερβολικό λάδι φοβήθηκα μην κάνει ζημιά). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnbond Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Κλασσικό λάθος που κάνουν σε πολλά συνεργεία...Βάζουν παραπάνω και δεν είμαι καθόλου σίγουρος οτι κάτι τέτοιο είναι αθώο.. Μου το είχαν κάνει και μένα,με πολύ κόπο και μια μεγάλη σύριγγα κατάφερα να βγάλω το επιπλέον Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
igoods Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 To βιβλίο του AUDI A3 1.8Τ του 2008 γράφει ότι παίρνει 4,6 λίτρα μαζί με το φίλτρο. Του βάζω στο συνεργείο 5 λίτρα (διότι με τα 4,6 έβγαινε η βέργα στο min) και φτάνει τώρα ακριβώς στο κάτω μέρος της ένδειξης max. Πως εξηγείται;;; (Η βέργα μέτρησης είναι εκείνη η άθλια που κάποιος έξυπνος σκέφτηκε ότι πρέπει να είναι μαύρη... Ζορίζεται αρκετά στα τελευταία 5-10 εκ για να κατεβεί) Αυτο εγινε μετα απο απλη αλλαγη λαδιων η μετα απο επισκευη? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fonzi Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Αυτο εγινε μετα απο απλη αλλαγη λαδιων η μετα απο επισκευη? Απλή αλλαγή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2014 Επίσης πρέπει να είναι σε επίπεδο δρόμο το αυτοκίνητο. Αν το γκαράζ σου είναι λίγο κατηφορικό, δεν θα πάρεις σωστό αποτέλεσμα. Βάλτο να δουλέψει 2-3 λεπτά, και περιμένε άλλα 10 για να μετρήσεις. Σε 2 λεπτά δεν έχουν κάτσει όλα τα λάδια στο κάρτερ, γι'αυτό ίσως βλέπεις λιγότερα. Γενικά πάντως, μην αγχώνεσαι, για να προκληθεί ζημιά θα πρέπει να έχει πολύ λιγότερα λάδια από το minimum της βέργας, και πριν γίνει αυτό αποκλείεται να μην σου ανάψει ένδειξη στο ταμπλό να τσεκάρεις τα λάδια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
madsc Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2014 Η μέτρηση όπως σου γράψανε πρέπει να γίνει όπως αναφέρει το service manual σου. Το λίγο παραπάνω λάδι δεν είναι πρόβλημα, θα το εξατμίσει/πετάξει από την βαλβίδα αναθυμιάσεων στο φιλτροκούτι ή σε catch can αν έχεις. Το πολύ παραπάνω είναι θέμα, μπορεί να το ξεράσει από φλάντζες, βίδα πλήρωσης, όπου βρει μικρότερη πίεση, μόλις ζεσταθεί/ζοριστεί το μοτέρ, και να σου κάνει χάλια και το φίλτρο αέρα. Το πολύ λιγότερο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, με τα υπόλοιπα θα ζήσεις και εσύ και το μοτέρ. p.s. Το ενδεικτικό λαμπάκι πίεσης λαδιού καλύτερα να το έχετε υπόψη σας σαν μέτρο προστασίας του έμψυχου δυναμικού. Μόλις ανάψει, το μοτέρ έχει ήδη αρπάξει λιγότερο ή περισσότερο. /sc Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fonzi Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2014 Το μέτρησα με ακρίβεια και εντελώς κρύο και μετά από ζέσταμα σε θερμοκρασία λειτουργίας (90 βαθμοί) και σβήσιμο μερικών λεπτών. Εδώ http://www.audihelp.com/auda-127-engine_oil.htmlβλέπετε τη βέργα μέτρησης (η πρώτη είναι) και τις οδηγίες του Α4 που είναι ίδιες με του δικού μου. Η μέγιστη ένδειξη που παίρνω είναι (μετά από το ζέσταμα - κρύο είναι ελάχιστα χαμηλότερα) αυτή που φαίνεται στο κόκκινο βελάκι. http://oi59.tinypic.com/v8e7gj.jpg Αδειάζω λίγο ή το αφήνω;;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanos1972 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2014 μια χαρα εισαι.το αφηνεις οπως ειναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
orion1986 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2014 υπερβολικη ποσοτητα λαδιου μπορει να προκαλεσει τα ιδια ασχημα αποτελεσματα με το να εχεις πολυ λιγο.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2014 Υποθέτω 90 βαθμοί εννοείς θερμοκρασία λαδιού και όχι ψυκτικού. Γιατί γενικά το λάδι αργεί περισσότερο να θερμανθεί από το ψυκτικό και η ένδειξη που παίρνεις είναι λίγο πιο κάτω από την κανονική. Σε κάθε περίπτωση όμως δε νομίζω πως θα έχεις πρόβλημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
madsc Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2014 Share Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2014 ... Η μέγιστη ένδειξη που παίρνω είναι (μετά από το ζέσταμα - κρύο είναι ελάχιστα χαμηλότερα) αυτή που φαίνεται στο κόκκινο βελάκι. http://oi59.tinypic.com/v8e7gj.jpg Αδειάζω λίγο ή το αφήνω;;; Ρε συ πλάκα κάνεις; Σιγά το παραπάνω που έβαλες. Εγώ τόσο βάζω πάντα. υπερβολικη ποσοτητα λαδιου μπορει να προκαλεσει τα ιδια ασχημα αποτελεσματα με το να εχεις πολυ λιγο.... Με υπερβολικά λιγότερο λάδι νομίζω όλοι καταλαβαίνουμε τί μπορεί να γίνει. Θες να μας πεις γιατί μπορεί να γίνει το ίδιο και με πολύ περισσότερο; /sc Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα