Προς το περιεχόμενο

Υπερπλήρωση λαδιού;


fonzi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρακτικά έχω προφανώς 400 ml παραπάνω. Να υποθέσω ότι αν έβαζα ακριβώς 4,6 λίτρα που λέει ότι παίρνει, θα είχα ένδειξη ακριβώς στη μέση της κανονικής ένδειξης ( b στο σχήμα http://oi59.tinypic.com/v8e7gj.jpg )

 

Σε ξένα φορουμ πάντως αναφέρουν για ζημιές σε περιπτώσεις υπερπλήρωσης (πχ τσιμούχες ή καταλύτης). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ρε συ πλάκα κάνεις;

Σιγά το παραπάνω που έβαλες. Εγώ τόσο βάζω πάντα.

 

 

 

Με υπερβολικά λιγότερο λάδι νομίζω όλοι καταλαβαίνουμε τί μπορεί να γίνει.

Θες να μας πεις γιατί μπορεί να γίνει το ίδιο και με πολύ περισσότερο;

 

 

/sc

Υπερβολική ποσότητα λαδιού οδηγεί σε αυξημένες φθορές στα κουζινέτα στροφάλου και στις κεφαλές κυλίνδρων λόγω υπερβολικών υδροστατικών πιέσεων .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπερβολική ποσότητα λαδιού οδηγεί σε αυξημένες φθορές στα κουζινέτα στροφάλου και στις κεφαλές κυλίνδρων λόγω υπερβολικών υδροστατικών πιέσεων .

 

To ότι θα ζοριστούν λίγο παραπάνω κάποια κινητά μέρη από υπερβολικό λάδι που αργά ή γρήγορα θα εξατμιστεί ή θα καεί είναι θέμα, αλλά δεν είναι σε καμία περίπτωση ίδιο με το να δουλεύει ένα μοτέρ με ελλειπές λάδι στις 6κ rpm.

 

Fonzi τεχνικό θέμα δεν έχεις, με τόσο που έχεις βάλει.

 

 

/sc

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρακτικά έχω προφανώς 400 ml παραπάνω. Να υποθέσω ότι αν έβαζα ακριβώς 4,6 λίτρα που λέει ότι παίρνει, θα είχα ένδειξη ακριβώς στη μέση της κανονικής ένδειξης ( b στο σχήμα http://oi59.tinypic.com/v8e7gj.jpg )

 

Σε ξένα φορουμ πάντως αναφέρουν για ζημιές σε περιπτώσεις υπερπλήρωσης (πχ τσιμούχες ή καταλύτης).

Τα έχεις μπερδέψει λίγο.

 

Minimum είναι το σημείο που αρχίζει το σαγρέ της βελόνας, και όχι γενικώς η περιοχή ανάμεσα στο κάτω "σπάσιμο" του δείκτη και στο σημείο που αρχίζει το σαγρέ. Το ίδιο ισχύει και για το maximum.

 

Με 4,6L θεωρητικά θα πάει ακριβώς στο maximum, και όχι εκεί που λες. Και λέω θεωρητικά γιατί στην πράξη διαφέρει, σχεδόν ποτέ δεν παίρνει ακριβώς όσο λέει ο κατασκευαστής.

 

Επίσης ο κατασκευαστής σου έχει minimum και maximum στη βελόνα για να μην βάζεις ποτέ λιγότερο λάδι από το min ή περισσότερο από max. Όταν έχεις λιγότερο λάδι ενδέχεται σε στροφές ή ανηφόρες/κατηφόρες με μεγάλη κλίση να μην καταφέρει η αντλία να τραβήξει λάδι. Επίσης το λιγότερο λάδι ταλαιπωρείται πιο γρήγορα και δεν λιπαίνονται σωστά τα έδρανα του στροφάλου. Όταν το λάδι είναι περισσότερο τα αντίβαρα του στροφάλου ζορίζονται περισσότερο, λόγω μεγαλύτερης πίεσης στο λάδι αυτό περνάει σε μεγαλύτερες ποσότητες από το κανονικό στους κυλίνδρους και καίγεται, κτλ. Αν βάλεις πολύ περισσότερο λάδι από όσο πρέπει, η πίεση όχι μόνο θα ζορίζει όλο τον κινητήρα, αλλά θα αρχίσει να σου πετάει τσιμούχες.

 

Και τέλος, αν θες να είσαι σίγουρος βγάλε όσο λάδι χρειάζεται ώστε η βελόνα να βρέχεται έως το σημείο που τελειώνει το σαγρέ της βελόνας στο max. Σε εντελώς ίσο έδαφος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας γράφω τι απέγινε, μήπως και σε κάποιον φίλο φανούν χρήσιμες οι πληροφορίες κάποια στιγμή.

 

Επειδή διάβασα αρκετά μηνύματα σε ξένα φορουμ ότι οι συγκεκριμένοι κινητήρες της Audi με μισό λίτρο παραπάνω κάνουν ζημιές στον αισθητήρα του καταλύτη κλπ αποφάσισα να ασχοληθώ και να αφαιρέσω τα εξτρα ml. Άκρη με μαγαζιά ανταλλακτικών δεν βρήκα (είχαν πιο χοντρά σωληνάκια βενζίνας απ' ότι χρειαζόμουν και δεν είχαν κάτι να μου προτείνουν πέρα από το να λύσω λίγο τη βίδα του καρτερ και να τα κάνω όλα χάλια... ) 

 

Έτσι λοιπόν πέρασα στη γνωστή πατέντα με τη σύριγγα και την αναρρόφηση.

Πήρα μια σύριγγα 60ml τροφοδοσίας. Στο στόμιο προσάρμοσα (ζέσταμα με αναπτήρα) σωληνάκι από σύστημα ποτίσματος.  Έκανα τη διαδικασία με κρύο λάδι και δεν έρεε εύκολα. Με ζεστό λάδι φαντάζομαι θα ήταν ευκολότερο. Χρειάστηκε 7-8 φορές να τραβήξουμε με τη σύριγγα και να αδειάζουμε σε μπουκάλι (από το άκρο που ήταν μέσα στο καρτερ - χρειαζόταν δηλαδή να βγάλουμε ολόκληρο το σωληνάκι για να μην χαλάσουμε την ένωση με τη σύριγγα). 

 

Αφαίρεσα τελικά 350 ml και τώρα ο δείκτης είναι στο τέλος του "σαγρε" προς το maximum. Ακριβώς εκεί που λέει ο Joshua21 παραπάνω. Το αφήνω ως έχει και παίρνω το περισσευούμενο στο πορτμπαγκάζ καλού-κακού.

 

Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αισθητήρα καταλύτη λες τον Ο2 sensor (αισθητήρα οξυγόνου);

 

Αυτός γράψαν ότι "χαλάει" γρηγορότερα με παραπάνω λάδι σε άλλο forum;

Αυτόν που ούτως ή άλλως θα μαυρίσει κάποια στιγμή από τους άνθρακες

και καθαρίζει σε 5 λεπτά με καμινέτο και πετρέλαιο;

 

Η χαρά της πληροφόρησης είναι ορισμένοι που γράφουν και δεν έχουν πιάσει κλειδί στα χέρια τους.

 

Αφού σου έφυγε από το μυαλό και ηρέμησες, όλα καλά.

 

 

edit:

Στη σύριγγα σήτισης 50-60ml των φαρμακείων εφαρμόζει σωληνάκι 3-4mm btw.

Το σφίγγεις με δεματικό καλωδίων για να μην σου φύγει.

Βρίσκεις εκεί που πουλάνε σωληνάκια βενζίνης ή για λάδι σου κάνει και το σωληνάκι ορού από φαρμακείο.  ;)

 

     

 

/sc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ τώρα να βρω όλα τα σχετικά posts που διάβασα.

 

πχ  http://www.quora.com/My-Audi-A4-2008-was-overfilled-with-oil-and-the-engine-stopped-How-much-will-it-cost-for-repair

ή

πχ για O2 sensor μιλάνε εδώ:

http://www.audiworld.com/forums/a4-b5-platform-discussion-1/advice-oil-overfill-ignition-coils-o2-sensor-2778141/

 

και από τις οδηγίες του αυτοκινήτου:

Caution

 

  • • The oil level must never be above area a, fig. 254, as this may result in damage to the catalytic converter or to the engine. On vehicles without an oil dipstick, you can check the oil level via the sound system or MMI*. Contact a qualified workshop to extract the engine oil if necessary.
  • • No additives should be used with engine oil. Any damage caused by the use of such additives would not be covered by the factory warranty.

 

Τέλος πάντων αφού μπόρεσα και το έβγαλα μου έφυγε η αμφιβολία....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

To βιβλίο του AUDI A3 1.8Τ του 2008 γράφει ότι παίρνει 4,6 λίτρα μαζί με το φίλτρο.

Του βάζω στο συνεργείο 5 λίτρα (διότι με τα 4,6 έβγαινε η βέργα στο min) και φτάνει τώρα ακριβώς στο κάτω μέρος της ένδειξης max. Πως εξηγείται;;;

(Η βέργα μέτρησης είναι εκείνη η άθλια που κάποιος έξυπνος σκέφτηκε ότι πρέπει να είναι μαύρη... Ζορίζεται αρκετά στα τελευταία 5-10 εκ για να κατεβεί)

Είναι συχνό φαινόμενο να σου βάζουν στα συνεργεία παραπάνω λάδι από ότι πρέπει.

 

Δεν είναι καλό βέβαια, όμως άμα το τρέξεις λίγο σε μερικά χλμ θα το έχεις "φτύσει" όλο το επιπλέον

 

Απλά όποιος είναι απο πίσω σου θα του σκάει στη μάπα μαζί με άκαυστη βενζίνη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Το βιβλίο γράφει για κινητήρα ζεστό, σβήνεις για 2 λεπτά και μετά μετράς.

Εγώ το βάζω μπροστά (είναι στο γκαραζ) το αφήνω να δουλέψει 3-4 λεπτά, το σβήνω και σε 2 λεπτά μετράω

 

To λάδι το κοιτάς αφού έχει πιάσει φυσιολογική θερμοκρασία το λάδι (όχι ο κινητήρας), δηλαδή 80-90oC, και αφού περιμένεις 2-3 λεπτά μετά το σβήσιμο. Φαντάσου όταν πιάσει θερμοκρασία ο κινητήρας (πχ 90οC) το λάδι είναι κοντά στους 50oC. Επομένως, αν το αφήσεις να δουλεύει 3-4 λεπτά που λες, δεν θα έχει ζεσταθεί το λάδι σίγουρα.

 

Όταν το λάδι είναι ζεστό διαστέλλεται και η στάθμη που θα βλέπεις θα είναι πιο ψηλά απ ότι όταν είναι κρύο. Οπότε είναι λογικό με πιο κρύο κινητήρα/λάδι να βλέπεις να είναι πχ στη μέση και όχι στο max. Οπότε μην βάζεις παραπάνω μέχρι να φτάσεις το max γιατί πιθανότατα εκείνη τη στιγμή δεν μετράς σωστά!

 

Το παραπάνω λάδι δεν είναι καλό για τον κινητήρα και αν είναι πολυ παραπάνω, συνήθως το πετάει απ τις τσιμούχες στροφάλου,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...