Προς το περιεχόμενο

Valkyria Chronicles PC edition


ikaruga24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και ναι, ενα απο τα καλυτερα παιχνιδια του PS3 (και γενικοτερα της γενιας που μας περασε) ερχεται και στο PC. 

 

http://www.polygon.com/2014/10/27/7080553/valkyria-chronicles-windows-pc-release

 

Δεν γνωριζουμε ποτε προκειται να κυκλοφορησει ο τιτλος αλλα δεν παιζει να αργησει πολυ. Οποιος γουσταρει RPG/Tactics/Strategy/Turn based παιχνιδια και εχει και μια κληση προς anime τοτε θα γουσταρει απιστευτα το συγκεκριμενο παιχνιδι. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=bceYkhQjxGY

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω θυμαμαι οτι ηταν το τριτο παιχνιδι που πηρα στο PS3 (Demon Souls και Ninja Gaiden Sigma τα πηρα πακετο με την κονσολα) και ειχα φαει σκαλωμα τοτε αλλα για καποιο λογο δεν μπορεσα ποτε να τελειωσω το παιχνιδι. Τωρα στο PC θα μου ειναι καπως ευκολοτερο να "κλεισω" το κεφαλαιο αυτο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nope, καμια σχεση. Ναι ειναι turn based αλλα ελεγχεις real time τις μοναδες σου οταν ερχεται η σειρα σου. Η καθε μοναδα εχει μια μπαρα χρονου που μειωνεται οσο εσυ κινεισαι. Οσο εχεις μπαρα μπορεις να κινηθεις ανετα. Οταν η μπαρα τελειωσει τοτε πρεπει ή να τελειωσεις τον γυρο ή να κανεις κινηση οπου και παλι την κανεις real time (σημαδι ας πουμε). Η μπαρα αυτη ΔΕΝ τελειωνει αν εισαι στασιμος και απλα κοιτας το περιβαλλον οποτε εχεις ολο το χρονο μπροστα σου να κανεις την κινηση σου και τον προγραμματισμο σου. 

 

Το δευτερο βιντεακι σου δειχνει αυτο που θες να μαθεις. Ειναι πολυ ιδιαιτερο στυλ gameplay και μοναδικο και δεν υπαρχει κανενα παιχνιδι σαν και αυτο για να σου παραθεσω καποιο παραδειγμα για να καταλαβεις. Ειναι κατι που ειτε θα αγαπησεις ειτε θα μισησεις. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ανέβηκε και η σελίδα για την προπαραγγελία, με μια μικρή έκπτωση 10% (και, δυστυχώς, για πολλοστή φορά, ισοτιμία 1 προς 1 μεταξύ δολαρίου και ευρώ...)

 

Τέλος πάντων, 11 μέρες αναμονής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Super Moderators

To παιχνίδι κυκλοφόρησε σήμερα.

 

Ενδιαφέρον έχει, λίγο που το είδα, ιδιαίτερο σύστημα μαχών, αλλά πολύ "σπασμένη" η δράση στον πρόλογο και το πρώτο κεφάλαιο (που όμως έχουν και χαρακτήρα tutorial, με tips και οδηγίες).

 

Ευελπιστώ σε πιο ομαλή δράση στη συνέχεια, και με λιγότερη πίεση χρονική, γιατί μπορεί οι οδηγίες να σου λένε να κινείσαι προσεκτικά και να εκμεταλλεύεσαι τους χώρους κάλυψης, αλλά πρακτικά αν δεν τρέξεις πολύ, Α δεν παίρνεις στις αποστολές με ό,τι σημαίνει αυτό για τη βελτίωση των χαρακτήρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Έφτασα στην πρώτη μάχη όπου επιλέγεις (ορισμένα) από τα μέλη της ομάδας. Έχει ενδιαφέρον, γιατί η μία ομάδα βρίσκεται στην άμυνα και η άλλη στην επίθεση.

 

Νόμιζα ότι τα πήγα πολύ καλά, αφού σε τρεις γύρους πέτυχα το στόχο της αποστολής. Β, στη βαθμολογία. Λέω, εντάξει, άφησα να μου φύγουν 2 αντίπαλοι (τελικά ήταν τρεις, όπως ανακάλυψα στην πορεία) και ένα άρμα μάχης, μάλλον γι' αυτό.

 

Βρίσκω ένα βίντεο στο youtube όπου ο τύπος την τσακίζει την αποστολή: σε δύο γύρους έχει εξοντώσει όλες τις εχθρικές μονάδες και πετυχαίνει το στόχο. Σκέφτομαι "καθαρό Α".

 

Και του πετάει Β.

 

Βασικά, ακόμη και με Β είναι τόσο υψηλές οι ανταμοιβές σε εμπειρία και χρήματα (για βελτίωση στρατιωτών και εξοπλισμού, αντίστοιχα) ώστε δε νομίζω πως πρακτικά δημιουργείται θέμα, αλλά από καθαρή περιέργεια, έχει καταλάβει κανείς πώς βαθμολογεί το παιχνίδι τις επιδόσεις στις αποστολές;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Από ό,τι διαπιστώνω, η μόνη παράμετρος που προσμετράται στη βαθμολόγηση των αποστολών είναι η ταχύτητα.

 

Πράγμα πολύ απογοητευτικό, αφού για να κάνεις γρήγορα, καταστρατηγείς κάθε έννοια ορθολογικής ανάπτυξης στη μάχη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η δεύτερη μάχη, όπου πρέπει να εξουδετερώσεις τον αρχηγό των αντιπάλων ιχνηλατών: ο μόνος τρόπος για να πετύχεις βαθμολογία Α, είναι να προσπεράσεις (αλλάζοντας ελαφρώς κατεύθυνση, για να αστοχούν οι αντίπαλοι) τέσσερις αντιπάλους, να ρίξεις χειροβομβίδα ώστε να καταστρέψεις τα τσουβάλια πίσω από τα οποία κρύβεται ο αρχηγός και να τον αποτελειώσεις. Σε 1 γύρο όλα αυτά.

 

Φυσικά, αν στην πραγματικότητα επιχειρούσες να τρέξεις ενώ σε πυροβολούν πέντε, και να τους αφήσεις στα νώτα σου, ήσουν χαμένος.

 

Καμία λογική, λοιπόν, σε επίπεδο τακτικής. Χαριτωμένη ιστορία, αλλά ως εκεί. Ως παιχνίδι τακτικής, δε λέει τίποτε. Κι είναι κρίμα, αν είχε σωστές παραμέτρους βαθμολόγησης και όχι το ανούσιο (και ουτοπικό) blitz, θα μπορούσε να βγάλει ενδιαφέρουσες μάχες.

 

Έχει μεν αυτό το κάτι που σε κρατάει, περισσότερο για να δεις την (ελαφρώς γλυκανάλατη, στα πρώτα 4 κεφάλαια) ιστορία, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πώς συγκέντρωσε (και συγκεντρώνει) τόσο διθυραμβικές κριτικές. Εκτός κι αν παρακάτω δυσκολεύει.

 

Αλλά, πόσο παρακάτω; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Έχει μεν αυτό το κάτι που σε κρατάει, περισσότερο για να δεις την (ελαφρώς γλυκανάλατη, στα πρώτα 4 κεφάλαια) ιστορία, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πώς συγκέντρωσε (και συγκεντρώνει) τόσο διθυραμβικές κριτικές. Εκτός κι αν παρακάτω δυσκολεύει.

 

Αλλά, πόσο παρακάτω; 

Να σου πω την ειλικρινή μου γνώμη που μπορεί να είναι κόκκινο πανί για πολλούς;Έχουμε δει αρκετά αντίστοιχα παραδείγματα στο παρελθόν.Το κοινό των κονσολών παθιάζεται πολύ εύκολα με κάτι που πάει να πλασαριστεί ως διαφορετικό, έστω κι αν έχει ένα απλώς διαφορετικό περιτύλιγμα.Κακά τα ψέματα, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις παιχνιδιών που δεν έχουν καταφέρει να κάνουν το μπαμ στα pc όπως έκαναν στις κονσόλες.Το hype στο pc gaming δε λειτουργεί τόσο υστερικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...