παπι Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 ^πωλησεις κύκλος εργασιών τζίρος = το ιδιο πραμα Είσαι σίγουρος για το νούμερο; /sc Καλα, πες 5%. Παλι τρίχες είναι.
sphinxgr Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 http://www.tovima.gr/finance/finance-business/article/?aid=647194 ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στο 9μηνο του 2014 στα 213,2 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη από 8,7 εκατ ευρώ το 9μηνο του 2013, διαμορφώθηκαν στα 9,7 εκατ. ευρώ Κατά την εξεταζόμενη περίοδο, το καθαρό ταμείο του ομίλου διαμορφώθηκε στα 32,3 εκατ. ευρώ (42,9 εκατ. ευρώ τα διαθέσιμα και 10,6 εκατ. ευρώ ο τραπεζικός δανεισμός). Κάτι λιγότερο απο 5% δηλαδή.
Moderators Malthador Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Moderators Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δηλαδη εσεις πληρωνετε με διαφορετικα λεφτα οταν πατε στο πλαισιο, και με διαφορετικα οταν πατε στο μαγαζακι τησς γειτονιας; Τι σημαίνει αυτό τώρα; Με μπερδεύεις. Χορταίνουμε αν παραγγείλουμε σουβλάκια με 5 ευρώ το άτομο, στην πιτσαρία χορταίνουμε αν δώσουμε 15 ευρώ το άτομο και στην ψαροταβέρνα αν δώσουμε 30 ευρώ το άτομο. Σε κάθε περίπτωση πληρώνεις με τα ίδια λεφτά, αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις (καλά όχι πάντα, αλλά πιάνεις το point). Ομοίως αν πάρω το ΧΥΖ κινητό για 500 ευρώ στο Πλαίσιο (ή στην κάθε μεγάλη αλυσίδα, δεν είναι επί του Πλαισίου μόνο), ενώ σε κάποιο άλλο κατάστημα με παραεισαγωγές κοστίζει 300 ευρώ, από το Πλαίσιο θα έχω τις ανάλογες απαιτήσεις που ορίζονται από τα χρήματα που δίνω. Για παράδειγμα αν το κινητό πάθει κάτι και πρέπει να επισκευαστεί εντός εγγύησης, θα απαιτήσω αυτό να γίνει στο σύντομο χρονικό διάστημα που οφείλει να γίνει από την εγχώρια αντιπροσωπεία. Στο σκρουτζομάγαζο που θα ξέρω ότι είναι παραεισαγωγή, θα ξέρω εκ των προτέρων ότι θα πρέπει να πάει το κινητό στο Περού π.χ. και να γυρίσει πίσω, άρα θα γνωρίζω από πριν ότι τα 300 ευρώ στο Χ μαγαζί αντιστοιχούν στην Υ υπηρεσία, ενώ τα 500 ευρώ στην P αλυσίδα αντιστοιχούν στην Q υπηρεσία. Δεν καταλαβαίνω πως μπορείς να διαφωνείς σε αυτό. Και σου πετάω πίσω το επιχείρημά σου ξανά: Με τα ίδια λεφτά πληρώνω και στο amazon, γιατί να μην έχω τις ίδιες απαιτήσεις κι από το Πλαίσιο; Ε για τον ίδιο λόγο δεν θα έχεις τις ίδιες απαιτήσεις από τα μικρομάγαζα. 1
haris_216 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Μ' αρέσει που σε τόσα σχετικά με το Πλαίσιο θέματα που έχουν ανοιχτεί λέγονται τα ίδια και τα ίδια. Τα πράγματα είναι πολύ απλά για μένα. Το γεγονός ότι υπάρχουν τόσα παράπονα από μόνο του κάτι σημαίνει (σίγουρα πρέπει να λάβουμε υπ' όψιν μας και τον αριθμό των πελατών που ενδεχομένως είναι ευχαριστημένοι). Υπάρχουν σε διάφορα ιντερνετικά σημεία ουκ ολίγαι αρνητικές αξιολογήσεις τεκμηριωμένες με ημερομηνίες, αποδείξεις, νούμερα. Γιατί δεν μπαίνουν σε αυτά και οι ευχαριστημένοι πελάτες να μιλήσουν ομοίως με στοιχεία (πχ 17/9 πήρα μια m/b σε καραγουάου τιμή και με καταπληκτική τεχνική ανάλυση δυνατοτήτων από τον πωλητή) αντί να λέμε θεωρίες; Και προσοχή, μια επιχείρηση που συναναστρέφεται κόσμο ΠΡΕΠΕΙ να είναι ενημερωμένη και να έχει φιλική, ευγενική και πελατοκεντρική προσέγγιση. Αυτό δεν είναι κατόρθωμα. Δεν πρόκειται να αρχίσουμε να εξυμνούμε το αυτονόητο. Αν όμως υπερέβαλλαν εαυτόν προς τη θετική πλευρά ας το μάθουμε.
LogokrisiaGR Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Χμ, βολικός στόχος από ποιους και για ποιο λόγο; Να έχουμε κάποιον να χρεώνουμε τα απωθημένα μας φάση; Έχεις τσεκάρει σε παλιότερα thread πόση γκρίνια έχει γραφτεί για την εξυπηρέτηση του service στο eshop π.χ; Κι αυτό βολικός στόχος; Και τι ακριβώς χρεώνεται στο πλαίσιο άδικα; Δεν μου αρέσει να τσουβαλιάζω, αλλά στην Ελλάδα επιχειρηματικότητα συνήθως εννοούμε την κουτοπονηριά. Για τις εργασιακές συνθήκες καλύτερα να μην μιλήσουμε, έχουν γραφτεί άπειρα περιστατικά, ακόμα και εδώ μέσα... Τα οικονομικά αποτελέσματα από μόνα τους δεν λένε τίποτα. Και οι γνωστοί ελλαδέμποροι τηλεπώλες υπερκέρδη παρουσιάζουν φαντάζομαι. Να τους βραβεύσουμε. τι ψάχνεις... άκρη δεν θα βρεις... εξάλλου μη ξεχνάς τις διαφημίσεις...
nicoc89 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Για ένα κλασικό παράδειγμα, δες το μήνυμα του νίκοτς. Όπου για την "ενοχλητική εξυπηρέτηση πελατών" (με ό,τι σημαίνει αυτό, δεν το εξηγεί αλλά μάλλον πολλά ζητάω) φταίει μόνο το Πλαίσιο και όχι ο υπάλληλος. 1) Σαν να λέμε, με τη λογική του νίκοτς, φταίει το Πλαίσιο που ο τύπος χτες που πέρασα από εκεί στις συνθέσεις ήταν αγενής και ερριστικός και επίσης φταίει το Πλαίσιο που ο τύπος στο σέρβις ήταν ευγενέστατος και ταχύτατος. Βασικά, φταίει το Πλαίσιο που τους δίνει σχιζοφρενικές εντολές, στον ένα να είναι γαϊδούρι και στον άλλο άψογος. Φταίει το Πλαίσιο που έχουμε ξεχάσει τι σημαίνει ατομική ευθύνη. Διότι οι συνθήκες εργασίας είναι φρικτές. Και μάλλον είναι φρικτές στις συνθέσεις και ιδανικές στο σέρβις, αν κρίνω από τη γαϊδουριά του ενός χθες και την άψογη στάση του άλλου. Πάντως, το Πλαίσιο φταίει. Εδώ, ο ίδιος ο νίκοτς, χρεώνει στο Πλαίσιο που έχει ακριβότερη τιμή για την vanguard έκδοση από την απλή. Και στο ίδιο μήνυμα σου λέει κιόλας να ψωνίζεις έξυπνα (παράδειγμα: εδώ 45,90 η απλή και 67,80 η vanguard). Όταν δεν μπορεί να διακρίνει τη διαφορά μεταξύ δύο διαφορετικών εκδόσεων. Καταγγελία να 'ναι, κι ό,τι να 'ναι. Και αυτό το μήνυμα πήρε και δύο θετικές ψήφους. Χωρίς κανένα τσεκάρισμα στοιχείων. Γιατί; Μα, επειδή τα χώνει στο Πλαίσιο. Το ότι δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα αυτά που καταγγέλει δεν έχει σημασία, αρκεί που τα χώνει στον κακό. Υπάρχει φτηνότερη vanguard από του Πλαισίου; Υπάρχει. Αλλά η διαφορά τιμής δεν είναι αυτή, 45 με 67. Όταν, λοιπόν, ασκείται κριτική (και, αν μη τι άλλο, το Πλαίσιο δίνει πολλές αφορμές για άσκηση κριτικής) καλό θα ήταν η κριτική να έχει κάποια σχέση με την πραγματικότητα. Κι όταν διαβάζουμε κάτι που ηχεί ευχάριστα στα αυτιά μας, καλό θα ήταν να τσεκάρουμε τα γεγονότα προτού το επικροτήσουμε. 1) η ενοχλητική εξυπηρέτηση πελατών στην οποία αναφέρομαι ειναι σήμα κατατεθέν των καταστημάτων Πλαίσιο τα τελευταία χρόνια, ειναι σαν ανέκδοτο πλέον και παραδέχομαι οτι έκανα λάθος , νόμιζα οτι θα καταλάβετε οτι αναφέρομαι στο παρακάτω Α) μπαίνεις μέσα , σου λένε καλημέρα/σπέρα κλπ και σε πάνε κατα πόδας ακόμα κ αν πεις οτι ξέρεις τι θες και που ειναι. ΑΣΕ που έχω ακούσει manager? προϊστάμενος whatever να απειλεί ψιθυριστά τον υπάλληλο οτι θα πάρει πόδι αν δεν αγοράσει ο χ πελάτης που χάζευε τα laptop. (το καλο να έχεις ακουστικά στα αφτιά κ να μην ακούς μουσική.) Ηταν πίσω μου και τον άκουσα πεντακάθαρα. Σου προτείνουν ένα σκασμό διαφορετικά πράγματα τα οποία στις περιπτώσεις που έτυχαν σε εμένα κ φίλους δεν ηταν καλύτερα απο αυτό που ήθελες να πάρεις αλλα κάθονται να σου αναλύσουν πράγματα που δεν ενδιαφέρεσαι και δεν έχεις χρόνο να ακούσεις. Β) Στο ταμείο αυτό το fake χαμόγελο με την ερώτηση "εξυπηρετηθηκατε καλά???" ε όχι , μπήκα να πάρω ενα σετ ακουστικά ξέροντας ποια ειναι καλά για την τιμή τους και μου τα κάνατε ΤΟΣΑ!@ ΔΕ ΘΕΛΩ TURBO X πως να το κάνουμε !???? έχω τις χειρότερες εμπειρίες απο αυτή τη "μάρκα" !. να της το πω? ofc not , σέβομαι τον καθένα που δουλεύει εκεί και ξέρω οτι αν τους κράξω θα κάνω την κατάσταση χειρότερη γιαυτούς , γιατι ξέρω οτι εντολές εκτελούν , αλλιώς τους απειλούν με απόλυση.(εκτός αν αυτό γινόταν αποκλειστικά σε γνωστή μου σοβαρό άτομο που δουλευε εκεί παλιότερα, αν και τέτοιες καταγγελίες πέφτουν βροχή άρα οπου υπάρχει καπνός ..) γιαυτό κ το καταπίνω και φευγω πριν θυμηθούν να με ενημερώσουν για κάτι άλλο. Στο πλαίσιο όμως ΔΕΝ ΧΡΕΩΝΩ άσχημες συμπεριφορές που μπορεί να συναντήσεις όπως μου ειχε τύχει πέρσι να πάω να αγοράσω gamecard για wow και να μου πει ο υπάλληλος με ειρωνεία "δεν αφήνεις το wow να βρεις καμια γκόμενα?" του λέω δε χρειάζεται μου κάνει κ η μάνα σου και γύρισα κ πήγα στο ταμείο να πληρώσω πριν μου γυρίσει το μυαλό κ κάνω φασαρία. Ήθελε να το παίξει εξυπνάκιας μπροστά σε κάτι κοπελιές που εξυπηρετούσε και δεν του βγήκε. Σε αυτό δεν φταίει το Πλαίσιο και γιαυτό δεν αναφέρθηκα πριν. φυσικά ξεχωρίζω την έκδοση vanguard , πόσο μάλλον για ενα παιχνίδι που με ενδιαφέρει να αγοράσω. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε εξακολουθεί να υπάρχει η ίδια τιμή με αυτή που ειδα στο skroutz οταν έδωσα αυτό το τυχαίο παράδειγμα. Και τέλος να πω οτι αναφέρομαι στο υποκατάστημα Πάτρας , δεν ξέρω τι συμβαίνει στα υπόλοιπα υποκαταστήματα αλλα υποθέτω πως όλα ακολουθούν μια συγκεκριμένη τακτική και δεν ειναι αυτόνομα. ps: μην ειστε προκατελημένοι μαζί μου, τις περισσότερες μέρες κ ώρες του μηνα ειμαι νηφάλιος , μεγάλωσα , σοβάρεψα , έγινα άλλος άνθρωπος
marios_geo Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Προτιμάτε δηλαδή να αγοράζετε από ένα skroutz-μαγαζί, το οποίο δεν έχει φυσική παρουσία (ή αν έχει είναι απλά κάποια αποθήκη) και το οποίο το δουλευεί απλά ένας άνθρωπος ή το πολύ δύο; Παράνοια... Όσο δυσνόητο να είναι για εσάς, το Πλάσιο είναι μια μεγάλη εταιρεία, συντηρεί καταστήματα με βιτρίνα και demo, απασχολεί εργαζομένους (σύμφωνα με τους κανόνες της Ελληνικής αγοράς), πληρώνει φόρους κτλ. Η λογική του κυρ-γιάννη μαγαζιού, ο οποιός απλά διακινεί εμπορεύματα, δεν έχει στοκ, ούτε υπαλλήλους, πρέπει να τελειώνει. Τέρμα στα μαγαζάκια. Για να προλάβω, ηλεκτρονικά καταστήματα (πχ Amazon), δεν είναι στην ίδια κατηγορία με το μαγαζάκι του κυρ-Γιαννή.
Moderators Malthador Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Moderators Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Η λογική του κυρ-γιάννη μαγαζιού, ο οποιός απλά διακινεί εμπορεύματα, δεν έχει στοκ, ούτε υπαλλήλους, πρέπει να τελειώνει. Τέρμα στα μαγαζάκια. Γιατί; Γιατί να τερματίσουμε τα μαγαζάκια; Αν εγώ θέλω ένα προϊόν στη μικρότερη δυνατή τιμή, χωρίς να με ενδιαφέρουν after-sales και λοιπές υπηρεσίες, γιατί να ΜΗΝ έχω την επιλογή να ψωνίσω; Τι σε κόφτει και θες να κλείσουν τα μαγαζάκια; 2
nicoc89 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Γιατί; Γιατί να τερματίσουμε τα μαγαζάκια; Αν εγώ θέλω ένα προϊόν στη μικρότερη δυνατή τιμή, χωρίς να με ενδιαφέρουν after-sales και λοιπές υπηρεσίες, γιατί να ΜΗΝ έχω την επιλογή να ψωνίσω; Τι σε κόφτει και θες να κλείσουν τα μαγαζάκια; ποτέ μην αναρωτιέσαι γιατί κάποιος ειναι παράλογος χωρίς να γνωρίζεις το συμφέρων του. Φυσικά τώρα θα πει οτι δεν έχει σχέση με το Πλαίσιο αλλα αν δεν τρολλάρει για κάποιο λόγο αναπαράγει τα υγρά όνειρα του Χ επιχειρηματία "ολοι οι μικροί να κλείσουν να γεμίσω κ άλλο τις τσέπες μου" Μονοπώλιο for the win NOT Προτιμάτε δηλαδή να αγοράζετε από ένα skroutz-μαγαζί, το οποίο δεν έχει φυσική παρουσία (ή αν έχει είναι απλά κάποια αποθήκη) και το οποίο το δουλευεί απλά ένας άνθρωπος ή το πολύ δύο; Παράνοια... Όσο δυσνόητο να είναι για εσάς, το Πλάσιο είναι μια μεγάλη εταιρεία, συντηρεί καταστήματα με βιτρίνα και demo, απασχολεί εργαζομένους (σύμφωνα με τους κανόνες της Ελληνικής αγοράς), πληρώνει φόρους κτλ. Η λογική του κυρ-γιάννη μαγαζιού, ο οποιός απλά διακινεί εμπορεύματα, δεν έχει στοκ, ούτε υπαλλήλους, πρέπει να τελειώνει. Τέρμα στα μαγαζάκια. Για να προλάβω, ηλεκτρονικά καταστήματα (πχ Amazon), δεν είναι στην ίδια κατηγορία με το μαγαζάκι του κυρ-Γιαννή. Προτιμάω να αγοράζω απ όπου ειναι φθηνότερα, το πόσοι δουλευουν σε αυτό μου ειναι αδιάφορο , δεν αλλάζει κάτι στο τελικό προϊών που θα φτάσει στα χέρια μου. Ας ειναι και οι διδιμοι πύργοι , εφόσον ειναι μεγάλη εταιρία κάνει καλύτερα deals με τις εταιρίες και αγοράζει φθηνότερα απο το μικρομάγαζο κάτι που δεν δικαιολογεί τιμές τους. Μια χαρά στοκ έχουν τα μαγαζιά που αναφέρεσαι. Μακάρι να ξεφυτρώσουν 50 ακόμα μικρομάγαζα και να έχουν δουλειά , έτσι θα υπάρχει ανταγωνισμός και θα ψωνίζουμε φθηνότερα. deal with it
Super Moderators Snoob Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δεν την καταλαβαίνω αυτή τη "λογική", όποιος μιλήσει υπέρ του Πλαισίου πρέπει να έχει κάποιο συμφέρον και όποιος το θάβει με μαρτυρίες του στυλ "σε ρωτάνε αν εξυπηρετήθηκες καλά κι ένας υπάλληλος είπε ενός αλουνού υπαλλήλου πως αν δεν πουλήσει θα απολυθεί" είναι σοβαροί; Κανένας να μην κλείσει, καταστροφή για τους ανθρώπους που εργάζονται εκεί θα είναι πρώτα από όλα. Κι όποιος βλέπει μια καλή τιμή, όπου κι αν είναι αυτή, ας κοιτάξει να την εκμεταλλευτεί. Κι αν κολλάει στο "ποτέ από το Πλαίσιο γιατί πριν δέκα χρόνια μου φέρθηκαν σκάρτα", αυτός βγαίνει ζημιωμένος. Α, και nicoc89, τσέκαρε ότι είναι πράγματι η έκδοση που θες αυτή, κι αν πράγματι είναι βουρ στον πατσά, τέτοια τιμή δε βλέπω πουθενά αλλού, και όχι μόνο στο Πλαίσιο. Τώρα, πώς καταφέρνει να πουλάει τόσο χαμηλότερα από τους άλλους την "καλή" έκδοση δεν ξέρω, αλλά εφόσον δεν είναι κάποιο λάθος εσένα που θες να το αγοράσεις δε σε ενδιαφέρει κιόλας. 2
MikeJ Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Προτιμάτε δηλαδή να αγοράζετε από ένα skroutz-μαγαζί, το οποίο δεν έχει φυσική παρουσία (ή αν έχει είναι απλά κάποια αποθήκη) και το οποίο το δουλευεί απλά ένας άνθρωπος ή το πολύ δύο; Παράνοια... Όσο δυσνόητο να είναι για εσάς, το Πλάσιο είναι μια μεγάλη εταιρεία, συντηρεί καταστήματα με βιτρίνα και demo, απασχολεί εργαζομένους (σύμφωνα με τους κανόνες της Ελληνικής αγοράς), πληρώνει φόρους κτλ. Η λογική του κυρ-γιάννη μαγαζιού, ο οποιός απλά διακινεί εμπορεύματα, δεν έχει στοκ, ούτε υπαλλήλους, πρέπει να τελειώνει. Τέρμα στα μαγαζάκια. Για να προλάβω, ηλεκτρονικά καταστήματα (πχ Amazon), δεν είναι στην ίδια κατηγορία με το μαγαζάκι του κυρ-Γιαννή. Γιώργο Γεράρδε εσύ ; Δίκιο έχεις... άντε πια με τα μικρομάγαζα που τολμάνε και πουλάνε το Galaxy S5 410 ευρώ και χαλάνε τη πιάτσα μας που το πουλάμε με καπέλο 280 ευρώ και βάλε στα 699...Το δικό μας είναι πιο καλό... είναι πιο S5...Προσωπικά αγοράζω από τον φθηνότερο χωρίς συναισθηματισμούς... Αν και προτιμώ να αγοράσω από μικρομάγαζο και να στηρίξω έναν μικρομεσαίο συμπολίτη μας παρά ένα πολύ-εκατομμυριούχο επιχειρηματία σαν τον Γεράρδο... 6
nicoc89 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δεν την καταλαβαίνω αυτή τη "λογική", όποιος μιλήσει υπέρ του Πλαισίου πρέπει να έχει κάποιο συμφέρον και όποιος το θάβει με μαρτυρίες του στυλ "σε ρωτάνε αν εξυπηρετήθηκες καλά κι ένας υπάλληλος είπε ενός αλουνού υπαλλήλου πως αν δεν πουλήσει θα απολυθεί" είναι σοβαροί; Κανένας να μην κλείσει, καταστροφή για τους ανθρώπους που εργάζονται εκεί θα είναι πρώτα από όλα. Κι όποιος βλέπει μια καλή τιμή, όπου κι αν είναι αυτή, ας κοιτάξει να την εκμεταλλευτεί. Κι αν κολλάει στο "ποτέ από το Πλαίσιο γιατί πριν δέκα χρόνια μου φέρθηκαν σκάρτα", αυτός βγαίνει ζημιωμένος. Α, και nicoc89, τσέκαρε ότι είναι πράγματι η έκδοση που θες αυτή, κι αν πράγματι είναι βουρ στον πατσά, τέτοια τιμή δε βλέπω πουθενά αλλού, και όχι μόνο στο Πλαίσιο. Τώρα, πώς καταφέρνει να πουλάει τόσο χαμηλότερα από τους άλλους την "καλή" έκδοση δεν ξέρω, αλλά εφόσον δεν είναι κάποιο λάθος εσένα που θες να το αγοράσεις δε σε ενδιαφέρει κιόλας. ε αμα γράφει ο άλλος οτι πρέπει να κλείσουν τα μικρομάγαζα τι να του πεις , λες και τον ταίζει το Πλαίσιο μιλάει καθώς αυτό που λέει παράλογο. Γιατί να θες να κλείσουν τα μικρομάγαζα που θα μπορούσαν να ειναι οποιοσδήποτε απο εμάς που προσπαθεί να ζήσει την οικογένεια του . Εδώ κάνουμε αμάν να δουλέψει κάποιος και σου λέει να κλείσουν . trust me και άλλα γνωστά παιχνίδια έχει τύχει να τα πουλάνε πολύ παραπάνω απο μαγαζιά στο skroutz , αλλα και όλα τους τα videogames ειναι πάντα +10euro τουλάχιστον , το πως τα καταφέρνουν δεν ξέρω , αυτό που ξέρω ομως ειναι πως φταίμε κ εμείς γιαυτή την κατάσταση γιατι οταν πουλάει σε αυτές τις τιμές και ο κόσμος αγοράζει δεν υπάρχει λόγος να τις ρίξει , αν όμως αυτοί που πήγαιναν να αγοράσουν ρωτούσαν γιατί έχει τόσο μεγάλη απόκλιση η τιμή του απο το Χ-Υ-Ω μαγαζί ίσως να άλλαζε κάτι. Άλλωστε η ίδια η εταιρία υποστηρίζει οτι έχει ανταγωνιστικές τιμές κλπ (σε διαφημιστικά κ φυλλάδια) Πάντως αν κάποιος παρακολουθεί καιρό το facebook page της εν λόγο αλυσίδας θα έχει δει πόσα παράπονα και καταγγελίες γίνονται και όσο για τις τιμές δεν ειναι λίγες οι φορές που βάζουν κάποια "προσφορά" και πέφτει το κράξιμο της αρκούδας απο κάτω στα comments και δεν έχουν κ άδικο. Βέβαια συνεχίζω να ψωνίζω απο εκεί αλλα οπως πάντα μετά απο έρευνα αγοράς και όχι στα τυφλά , όποιος ψωνίζει στα τυφλά ειναι άξιος της μοίρας του. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Σωστά αυτά που λες και θα είχαν διπλή αξία αν τα έγραφες όταν εύχονταν (ακόμη και σε αυτό το νήμα) να κλείσει το Πλαίσιο. Το Πλαίσιο έχει ένα κόστος λειτουργείας, και αυτό αναπόφευκτα περνάει στο προϊόν. Από αυτόν που έχει την αποθήκη/μαγαζί κι ένα site, ακριβότερο θα είναι. Όχι πάντοτε, αλλά συνήθως. Μια χαρά προσφορές βγάζουν σε καθημερινή βάση και κατά καιρούς πολύ καλές. Κι όταν ξεφεύγουν πολύ, απλά δεν αγοράζεις. Προκύπτει από πουθενά υποχρέωση του Πλαισίου να είναι πάντοτε φτηνότερο; Που και φτηνότερο να ήταν, πάλι γκρίνια θα είχαμε ότι "στραγγαλίζει την αγορά" και πάει να επιβάλει μονοπώλιο. Και τα "σε απόθεμα" που γράφουν τα σκρουτζομάγαζα τα έχω πληρώσει ακριβά με καθυστερήσεις και "σήμερα έρχεται, αύριο έρχεται". Τίποτε δεν είναι ιδανικό. Εσύ όπως σωστά γράφεις κοιτάς αυτό που σε συμφέρει. Αν βρίσκει ο τύπος τρόπο να πουλάει τη vanguard 10+ ευρώ φτηνότερα από τον επόμενο που εντόπισα, προφανώς από τον φτηνότερο θα το πάρεις. Τσέκαρε μόνο πως δεν είναι λάθος. Δεν είναι κλέφτες όλοι οι άλλοι που τόσο έχουν την απλή έκδοση. Πάντως, είναι αλήθεια πως τα μεγάλα καταστήματα στα games δεν το έχουν καθόλου. Αν και το τελευταίο boxed που αγόρασα ήταν το X-COM, από μικρό-συνοικιακό κατάστημα, όπου έπεσε άλλο δούλεμα βέβαια και έκτοτε μόνο digital download. 2
madsc Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Από μια αλυσίδα καταστημάτων με όγκο εργασιών σαν του Πλαισίου περιμένουμε την χαμηλότερη δυνατή τιμή σε συνδυασμό με το καλύτερο δυνατό after sales, για να το προτιμήσουμε. Οι συμφωνίες που μπορεί να κλείσει σε επίπεδο χοντρικής/εισαγωγής είναι απλά άπιαστες για τα μικρότερα εγχώρια καταστήματα. Τα φυσικά καταστήματα και το ανθρώπινο δυναμικό είναι έξοδα ασήμαντα μπροστά σε αυτό. Ο όμιλος επιχειρήσεων σαν εταιρική δομή επιτρέπει πολλά λογιστικά παιχνίδια. ^πωλησεις κύκλος εργασιών τζίρος = το ιδιο πραμαΚαλα, πες 5%. Παλι τρίχες είναι. ... Κάτι λιγότερο απο 5% δηλαδή. Η είδηση μιλάει για εγχώρια κέρδη, αν διάβασα σωστά. Το πλαίσιο είναι όμιλος, με δυνατότητα εισαγωγών εντός και εκτός Ε.Ε. Ξανασκεφτείτε το σφαιρικά. /sc 1
pournaras Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2014 Τι σημαίνει αυτό τώρα; Με μπερδεύεις. Χορταίνουμε αν παραγγείλουμε σουβλάκια με 5 ευρώ το άτομο, στην πιτσαρία χορταίνουμε αν δώσουμε 15 ευρώ το άτομο και στην ψαροταβέρνα αν δώσουμε 30 ευρώ το άτομο. Σε κάθε περίπτωση πληρώνεις με τα ίδια λεφτά, αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις (καλά όχι πάντα, αλλά πιάνεις το point). Ομοίως αν πάρω το ΧΥΖ κινητό για 500 ευρώ στο Πλαίσιο (ή στην κάθε μεγάλη αλυσίδα, δεν είναι επί του Πλαισίου μόνο), ενώ σε κάποιο άλλο κατάστημα με παραεισαγωγές κοστίζει 300 ευρώ, από το Πλαίσιο θα έχω τις ανάλογες απαιτήσεις που ορίζονται από τα χρήματα που δίνω. Για παράδειγμα αν το κινητό πάθει κάτι και πρέπει να επισκευαστεί εντός εγγύησης, θα απαιτήσω αυτό να γίνει στο σύντομο χρονικό διάστημα που οφείλει να γίνει από την εγχώρια αντιπροσωπεία. Στο σκρουτζομάγαζο που θα ξέρω ότι είναι παραεισαγωγή, θα ξέρω εκ των προτέρων ότι θα πρέπει να πάει το κινητό στο Περού π.χ. και να γυρίσει πίσω, άρα θα γνωρίζω από πριν ότι τα 300 ευρώ στο Χ μαγαζί αντιστοιχούν στην Υ υπηρεσία, ενώ τα 500 ευρώ στην P αλυσίδα αντιστοιχούν στην Q υπηρεσία. Δεν καταλαβαίνω πως μπορείς να διαφωνείς σε αυτό. Και σου πετάω πίσω το επιχείρημά σου ξανά: Με τα ίδια λεφτά πληρώνω και στο amazon, γιατί να μην έχω τις ίδιες απαιτήσεις κι από το Πλαίσιο; Ε για τον ίδιο λόγο δεν θα έχεις τις ίδιες απαιτήσεις από τα μικρομάγαζα. Διαφωνω. Απο τη στιγμη που δινω τα λεφτα μου, εχω ιδιες απαιτησεις απο ολους. Το οτι καποιος βρισκει απο καπου μια παραεισαγωγη και μπορει σε καποιο συγκεκριμενο προιον να γινει πιο φτηνος απο μια αλυσιδα, δε σηγμαινει οτι αποποιειται των ευθυνων του ως πωλητης προς τον πελατη του. Ετσι λοιπον οπως θα τα χωσω το καθε πλαισιο για κακο σερβις ας πουμε, το ιδιο θα τα χωσω και στο μικρομαγαζο και στο αμαζον, Το οτι καποιο προιον μπορει να μην εχει σωστο σερβις διοτι θα παει Περου και θα ξαναγυρισει, ειναι καθαρα θεμα του συγκεκριμενου προιοντος και οχι του καταστηματος. Και το πλαισιο μπορει να φερει παραεισαγωγη φτηνοτερα, και το μικρομαγαζο, οπως επισης και τα δυο μπορουν να εχουν προιοντα με αντιπροσωπια και σερβις στην ελλαδα. Αρα οι απαιτησεις σου θα ειναι αναλογες του προιοντος και οχι του καταστηματος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα