Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα ? με σύστημα ψύξης κινητήρα.


veteranos123

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

χαχαχα :P Και να θέλω να το πάω εγώ ο ίδιος βόλτα δεν μπορώ γιατί δεν έχω δίπλωμα. Ο ανεμιστήρας ανοίγει κανονικά πλέον γιατί τον είδα να ανάβει και να σβήνει (βέβαια το αμάξι ήταν σταματημένο). Το δοχείο το ανοίξαμε μόλις πήρε ο ανεμιστήρας μπροστά και δεν τρέχανε νερά και ήταν κρύα.


Θα το ακούσεις και με τους 2 τρόπους, ανάλογα τον μηχανικό ή την παρέα. 

 

Στην ουσία υπάρχει ένας θερμοστάτης που ρυθμίζει την κυκλοφορία του νερού στο όλο κύκλωμα.

Σαν αυτόν:

engine_thermostat_flow_open_closed.jpg

 

Είναι κλειστός όταν είναι κρύο το όχημα, και ανοίγει μόλις έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας ώστε να κυκλοφορήσει πλήρως το αντιψυκτικό στο κύκλωμα. Ο βαθμός θερμοκρασίας που ανοίγει είναι συγκεκριμένος για κάθε όχημα και τον αλλάζουμε πάντα με θερμοστάτη ίδιου βαθμού θερμοκρασίας.

Όλη η μελέτη του οχήματος για την εξάτμιση του καυσίμου και της μίξης του με το οξυγόνο βασίζεται σε αυτή τη θερμοκρασία.

 

Η βαλβίδα θερμοκρασίας (σαν αυτή που έβαλες στη photo) είναι συνήθως βιδωμένη στο ψυγείο και παίζει το ρόλο του διακόπτη θερμοκρασίας. Έρχεται σε επαφή με το ψυκτικό υγρό και θα την ξεχωρίσεις από τα 2 καλώδια που καταλήγουν πάνω της.

Σε τυχόν υπερθέρμανση του αντιψυκτικού υγρού στους 110C π.χ., θα δώσει εντολή στο βεντιλατέρ (ανεμιστήρα) του ψυγείου να ξεκινήσει και μόλις πέσει η θερμοκρασία στους 95C π.χ. θα δώσει εντολή να σταματήσει ο ανεμιστήρας.

 

 

 

/sc

Μάλιστα, ο ηλεκτρολόγος άλλαξε μόνο αυτό στην φωτογραφία που ανέβασα και τίποτα άλλο.

 

Είδα και το edit στο άλλο post. Δηλαδή λες ότι είναι φυσιολογικό ε? Καλό δεν είναι να το δει και ο μηχανικός για να μας πει και εκείνος?

 

madsc τι επαγγέλλεσαι αν επιτρέπεται, γιατί βλέπω ότι έχεις καλές γνώσεις σε αυτοκίνητα 

Επεξ/σία από veteranos123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα το ακούσεις και με τους 2 τρόπους, ανάλογα τον μηχανικό ή την παρέα. 

 

Στην ουσία υπάρχει ένας θερμοστάτης που ρυθμίζει την κυκλοφορία του νερού στο όλο κύκλωμα.

Σαν αυτόν:

engine_thermostat_flow_open_closed.jpg

 

Είναι κλειστός όταν είναι κρύο το όχημα, και ανοίγει μόλις έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας ώστε να κυκλοφορήσει πλήρως το αντιψυκτικό στο κύκλωμα. Ο βαθμός θερμοκρασίας που ανοίγει είναι συγκεκριμένος για κάθε όχημα και τον αλλάζουμε πάντα με θερμοστάτη ίδιου βαθμού θερμοκρασίας. Όλη η μελέτη του οχήματος για την εξάτμιση του καυσίμου της μίξης του με το οξυγόνο και την καλή λειτουργία του οχήματος βασίζεται σε αυτή τη θερμοκρασία.

 

Η βαλβίδα θερμοκρασίας (σαν αυτή που έβαλες στη photo) είναι συνήθως βιδωμένη στο ψυγείο και παίζει το ρόλο του διακόπτη θερμοκρασίας. Έρχεται σε επαφή με το ψυκτικό υγρό και θα την ξεχωρίσεις από τα 2 καλώδια που καταλήγουν πάνω της.

Σε τυχόν υπερθέρμανση του αντιψυκτικού υγρού στους 110C π.χ., θα δώσει εντολή στο βεντιλατέρ (ανεμιστήρα) του ψυγείου να ξεκινήσει και μόλις πέσει η θερμοκρασία στους 95C π.χ. θα δώσει εντολή να σταματήσει ο ανεμιστήρας. Αυτή είναι υπεύθυνη μόνο για αυτό.

 

 

 

/sc

Καλά τα λές, μόνο να προσθέσω ότι το άνοιγμα της βαλβίδας γίνεται σταδιακά (βασίζεται στη διαστολή του υλικού με τη θερμοκρασία) με την ονομαστική να είναι "opening temperature" δηλαδή μόλις που αρχίζει να ανοίγει και φτάνει να είναι εντελώς ανοικτή στους +7-8oC, οπότε δεν έχει τόσο τραγική επίδραση στον ισολογισμό

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψηλά μπαίνει το ζεστό, χαμηλά βγαίνει το κρύο.

Αν βγαίνει άλλο νόημα, κάτσε να το διορθώσω.

Σε κάθε περίπτωση είναι πιο ζεστά από τα σωληνάκια του δοχείου πλήρωσης.

 

Veteranos τσεκάρατε αν είναι κάτι βουλωμένο στη διαδρομή του αντιψυκτικού;

 

Αυτό με το θερμοστάτη να αλλάζεις το νούμερο, το κάνουν πολλοί "μηχανικοί"

και είναι μην πω τι. Με 5 βαθμούς C και πάνω διαφορά στον θερμοστάτη πρέπει

να ξαναγράψεις ECU. Με 10 C διαφορά γίνονται όλες οι καμπύλες σκατά.

 

Μπήκε για λόγο συγκεκριμένο νούμερο από τον κατασκευαστή. Δεν ήταν τυχαίο.

 

 

 

/sc

 

εξηγησε το λιγο αυτο

η ecu δεν εχει temp corrections για ολες τις θερμοκρασιες;

ειχατε κανα θεμα με αυτοκινητο/μηχανακι που αλλαξατε μονο θερμοστατη με χαμηλοτερο και ειχατε διαφορετικα αποτελεσματα σε καυσαναλυση πριν/μετα, αφου το μοτερ ειχε ζεσταθει καλα;

τα τελευταια χρονια υπαρχει η ταση να μπαινουν θερμοστατες που ανοιγουν πιο ψηλα, σε σχεση με παλιοτερα γιατι οσο πιο μεγαλη η θερμοκρασια στον θαλαμο καυσης, τοσο πιο 'καθαρα' τα καυσαερια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εξηγησε το λιγο αυτο

η ecu δεν εχει temp corrections για ολες τις θερμοκρασιες;

ειχατε κανα θεμα με αυτοκινητο/μηχανακι που αλλαξατε μονο θερμοστατη με χαμηλοτερο και ειχατε διαφορετικα αποτελεσματα σε καυσαναλυση πριν/μετα, αφου το μοτερ ειχε ζεσταθει καλα;

τα τελευταια χρονια υπαρχει η ταση να μπαινουν θερμοστατες που ανοιγουν πιο ψηλα, σε σχεση με παλιοτερα γιατι οσο πιο μεγαλη η θερμοκρασια στον θαλαμο καυσης, τοσο πιο 'καθαρα' τα καυσαερια

Σε μένα αναφέρεσαι ή στον madsc?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνω ένα edit με image για να γίνω κατανοητός:

 

car-cooling-system%202.JPG1..jpg

 

 

 

Στα κολάρα στο ψυγείο ψηλά μπαίνει το ζεστό, χαμηλά βγαίνει το κρύο.

Και τα 2 κολάρα θα είναι κοντά στη θερμοκρασία του θερμοστάτη σου μόλις ανοίξει,

συνήθως 80C+, οπότε θα καίνε στην αφή.

 

Τα λεπτά κόκκινα σωληνάκια που πάνε στο "καλοριφέρ" και γυρνάνε στο ψυγείο θα είναι όσο ζεστά είναι το ψυγείο σου.

Θα καίνε και αυτά στην αφή δηλ.

 

Τα λεπτά σωληνάκια του δοχείου πλήρωσης αντιψυκτικού (αυτό που λες βαρελάκι νερού)

που δεν φαίνονται στο image θα είναι από κρύα εώς ανεπαίσθητα ζεστά.

Ίσα ίσα μπορεί να τα νιώσεις ζεστά στην αφή δηλ αφού ζεσταθούν όλα.

 

Αυτά όλα αφού ζεσταθεί το μοτέρ και ανοίξει ο θερμοστάτης.

Τώρα τα έγραψες σωστά όσον αφορά τα κολάρα.

 

Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις, δεν είναι πάντα έτσι. Όπως έγραψα και παραπάνω, σε μερικά αυτοκίνητα το αντιψυκτικό στο δοχείο νερού γυρίζει συνεχώς μέσα στο κύκλωμα ψύξης του κινητήρα, συνεπώς μπορεί να είναι το ίδιο ή ακόμα και πιο καυτό από το πάνω κολάρο νερού(πριν ανοίξει ο θερμοστάτης). Σε άλλα αυτοκίνητα που το αντιψυκτικό στο δοχείο μένει στάσιμο γίνεται αυτό που λες.

Καταρχήν η βαλβίδα που είχε άνοιγε στους 95 βαθμούς ενώ αυτή που έβαλε ανοίγει στους 85. Είπε ότι είναι καλύτερα.

Όχι δεν είναι καλύτερα. Με αυτή που έβαλε το βεντιλατέρ θα ανοίγει νωρίτερα από ότι πρέπει, νωρίτερα από τον θερμοστάτη. Το βεντιλατέρ θα βαράει υπερωρίες χωρίς λόγο, με ότι συνεπάγεται αυτό.

 

Στο ταξίδι αφού η θερμοκρασία είχε τερματίσει σχεδόν μόλις ανοίξαμε ελάχιστα το καπάκι πέταγε νερά. Δεν θα έπρεπε να συμβαίνει και τώρα (όταν ανοίξαμε για να δούμε ότι τα νερά ήταν κρύα)?

Όχι απαραίτητα.

 

Επίσης το νερό κάνει κύκλο οπότε δεν θα πρέπει να καταλήγει πάλι στο δοχείο από όπου ξεκίνησε?

Όπως έγραψα και παραπάνω, σε άλλα αυτοκίνητα κάνει κύκλο το νερό στο δοχείο, ενώ σε άλλα μένει στάσιμο. Δεν ξέρω πως ακριβώς δουλεύει το δικό σου.

 

Και κάτι τελευταίο αφού το καλοριφέρ εκμεταλλεύεται το νερό του κινητήρα, αν κάτι δεν πάει καλά τότε δεν θα έπρεπε να ζεσταίνει ε?

Όχι ακριβώς. Εφόσον το αντιψυκτικό του κινητήρα είναι πιο καυτό από όσο πρέπει, λογικά θα αποδίδει το ίδιο, ίσως και λίγο καλύτερα το καλοριφέρ. Εκτός βέβαια αν ζεσταθεί τόσο πολύ ώστε γίνει ατμός, τότε δεν θα ζεσταίνει, το καλοριφέρ δεν μπορεί να δουλέψει με ατμό.

 

Μίλησε ο πατέρας μου με τον μηχανικό του και την δευτέρα θα το πάει να το δει.

Κακώς κατά τη γνώμη μου, ίσως να πάθει ζημιά εφόσον υπάρχει πρόβλημα, ίσως να έχει πάθει ήδη ζημιά και να γίνει χειρότερα ως τότε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

MT60RS και @all τελείως περιληπτικά γιατί μετά ξεφεύγουμε σε επίπεδο.

Δεν θα καταλάβει κανείς τίποτα και θα γράφω σεντόνια πάλι ( όχι οτί αυτό δεν θα βγει :P ).

 

Σκέψου τον κάθε κινητήρα σαν ένα μελετημένο κλειστό οικοσύστημα.  

Το κύκλωμα που ονομάζουμε ψύξη στα οχήματα δεν είναι φτιαγμένο για να ψύχει μόνο,

αλλά για να μεταφέρει ομοιόμορφα την θερμοκρασία σε όλο το σώμα του μοτέρ. 

Ένα σταθερό σε θερμοκρασία περιβάλλον καύσης δηλ.

 

Ο κάθε σοβαρός κατασκευαστής έχει μελετήσει θερμοκρασίες, πιέσεις δυνάμεις που αναπτύσσονται σε κάθε υποσύστημα σε κάθε πιθανή οδηγική συνθήκη -με τη συγκεκριμένη θερμοκρασία λειτουργίας πάντα- και έχει καταλήξει σε ποσότητα/ποιότητα λαδιού, δίσκους σασμάν, διαστάσεις και μέταλλα σε πιστόνια, ελατήρια, βαλβίδες, μπιέλες, καπάκια, σε όλα. Πάντα με κάποιες ανοχές, λόγω φθοράς.

 

Σου λέει ο κατασκευαστής ότι έτσι όπως σου δίνω το όχημα φανταστικέ μου καταναλωτή, θα δουλεύει σωστά, θα έχεις τόση κατανάλωση, τόση ιπποδύναμη και τόσους ρύπους. Στο service manual σου γράφω ότι θα πρέπει να αλλάζεις/ρυθμίζεις λάδια, μπουζί, φίλτρα, κολάρα, δίσκους σασμάν, ελατήρια, βαλβίδες, κ όλα τα υπόλοιπα σε τόσα χλμ ή σε τόσες ώρες ζωής.

 

Αλλάζοντας τις συνθήκες λειτουργίας (θερμοκρασία θερμοστάτη) αλλάζουν όοοολα αυτά.

Τα οποία δεν ορίζονται ή ελέγχονται όλα από την ECU. ;)

 

Δεν θέλουμε να δουλεύει ούτε πιο κρύο το μοτέρ μας, ούτε πιο ζεστό.

Θέλουμε να δουλεύει στην θερμοκρασία που φτιάχτηκε να δουλεύει ιδανικά.

Αυτήν την ξέρει μόνο ο κατασκευαστής. Όχι, ο μαστρο-Μήτσος στη γωνία

δεν ξέρει καλύτερα, ότι και αν μας λένε οι φίλοι μας από τις κόντρες.

 

Με το να αλλάξεις θερμοστάτη με χαμηλότερης θερμοκρασίας

για αρχή θα καταφέρεις άμεσα να αυξήσεις την κατανάλωση και να μειώσεις την ιπποδύναμη.

Αλλάζεις τις συνθήκες καύσης προς το χειρότερο και μακροπρόθεσμα θα έχεις πρόωρες φθορές.

Όσο ξεπερνάς σε νούμερα τις ανοχές του κατασκευαστή τόσο περισσότερες.

Το πόσο, πότε και που, κανείς που δεν έχει κάνει μελέτη στον κινητήρα σου δεν μπορεί να στο πει.

Το "αν" είναι μόνο σιγουράκι αφού αλλάζουμε τις συνθήκες προς το χειρότερο.

 

Για τους ρύπους που αναφέρθηκε, όσο αλλάζουν οι συνθήκες καύσεις, άλλοι ρύποι ανεβαίνουν άλλοι κατεβαίνουν. Αν απλά εξαφανιζόντουσαν όλοι οι ρύποι όσο ανεβάζεις θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης, θα είχαμε λύσει το μισό πρόβλημα της μόλυνσης του πλανήτη σαν ανθρωπότητα. ;)

 

 

@Joshua

Βρε καμάρι, έχεις που έχεις γνώσεις επί του θέματος, τα λες και σωστά τεχνικά.

 

Εδώ γράφουμε τους βασικούς κανόνες λειτουργίας για να βοηθηθούν αυτοί που δεν έχουν τις γνώσεις.

Αυτός είναι ο σκοπός μας. Αν αναλύουμε όλες τις εξαιρέσεις χωρίς λόγο, θα χάσουν το μπούσουλα αυτοί που δεν ξέρουν, και συμπέρασμα δεν θα βγει. Δεν γράφεις διαγώνισμα σε σχολή μηχανικών, ούτε θα σε βαθμολογήσει κάποιος εδώ. ;)

 

 

 

/sc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά που σας λέω μας τα είπε ο ηλεκτρολόγος. Καταρχήν η βαλβίδα που είχε άνοιγε στους 95 βαθμούς ενώ αυτή που έβαλε ανοίγει στους 85. Είπε ότι είναι καλύτερα. 

Να μουν εγώ στην θέση σου και να μυο λεγε ο μηχανικός αυτό το πράγμα. Ξύλωμα αμέσως ο θερμοστάτης και αντικατάσταση με θερμοστάτη που ανοίγει στην προβλεπόμενη θερμοκρασία του ακατασκευαστή (95 βαθμούς) και μαζί με αυτό θα τον έκραζα. ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΑΥΤΟΣ? 

Έχει ΙΔΕΑ τί πάει να πεί διάκενα λειτουργίας ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;  

Δεν πειράζουμε ποτέ την θερμοκρασία λειτουργίας του μοτέρ γιατί αυτή έχει υπολογιστεί με ΑΚΡΙΒΕΙΑ για την ΚΑΛΥΤΕΡΗ λειτουργία του μοτερ και με τις ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ φθορες !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Joshua

Βρε καμάρι, έχεις που έχεις γνώσεις επί του θέματος, τα λες και σωστά τεχνικά.

 

Εδώ γράφουμε τους βασικούς κανόνες λειτουργίας για να βοηθηθούν αυτοί που δεν έχουν τις γνώσεις.

Αυτός είναι ο σκοπός μας. Αν αναλύουμε όλες τις εξαιρέσεις χωρίς λόγο, θα χάσουν το μπούσουλα αυτοί που δεν ξέρουν, και συμπέρασμα δεν θα βγει. Δεν γράφεις διαγώνισμα σε σχολή μηχανικών, ούτε θα σε βαθμολογήσει κάποιος εδώ. ;)

Εγώ απλά εστίασα στο θέμα. Το θέμα μας εδώ είναι η διάγνωση που έκανε ο ηλεκτρολόγος βασιζόμενος στη διαφορά θερμοκρασίας του πάνω κολάρου με τη θερμοκρασία του παγουριού και του λεπτού κολάρου του. Τι πιο λογικό από το να επισημάνω ότι σε μερικά αυτοκίνητα το νερό στο παγούρι γυρίζει συνεχώς ενώ σε άλλα μένει στάσιμο, με αποτέλεσμα σε μερικά αυτοκίνητα η διαφορά θερμοκρασίας αυτή να υποδηλώνει σωστή λειτουργία, ενώ σε άλλα να υποδηλώνει δυσλειτουργία?

 

Εκ πρώτης όψεως πάντως η διάγνωση του ηλεκτρολόγου φαίνεται σωστή, μια και ο κανόνας στους κινητήρες γερμανικών αυτοκινήτων είναι ότι το νερό στο παγούρι γυρίζει συνεχώς. Το να δηλώνεις ότι το παγούρι και τα σωληνάκια του πρέπει να είναι κρύα, μάλλον θα οδηγηθεί σε λάθος συμπέρασμα αυτόν που δεν ξέρει.

Να μουν εγώ στην θέση σου και να μυο λεγε ο μηχανικός αυτό το πράγμα. Ξύλωμα αμέσως ο θερμοστάτης και αντικατάσταση με θερμοστάτη που ανοίγει στην προβλεπόμενη θερμοκρασία του ακατασκευαστή (95 βαθμούς) και μαζί με αυτό θα τον έκραζα. ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΑΥΤΟΣ? 

Έχει ΙΔΕΑ τί πάει να πεί διάκενα λειτουργίας ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;  

Δεν πειράζουμε ποτέ την θερμοκρασία λειτουργίας του μοτέρ γιατί αυτή έχει υπολογιστεί με ΑΚΡΙΒΕΙΑ για την ΚΑΛΥΤΕΡΗ λειτουργία του μοτερ και με τις ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ φθορες !!

Βασικά ηλεκτρολόγος το είπε αυτό, και αυτό που άλλαξε ήταν βαλβίδα βεντιλατέρ και όχι θερμοστάτης. Εφόσον δεν αλλάχτηκε ο θερμοστάτης, ο κινητήρας θα συνεχίσει να λειτουργεί στην ίδια θερμοκρασία με πριν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα τα έγραψες σωστά όσον αφορά τα κολάρα.

 

Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις, δεν είναι πάντα έτσι. Όπως έγραψα και παραπάνω, σε μερικά αυτοκίνητα το αντιψυκτικό στο δοχείο νερού γυρίζει συνεχώς μέσα στο κύκλωμα ψύξης του κινητήρα, συνεπώς μπορεί να είναι το ίδιο ή ακόμα και πιο καυτό από το πάνω κολάρο νερού(πριν ανοίξει ο θερμοστάτης). Σε άλλα αυτοκίνητα που το αντιψυκτικό στο δοχείο μένει στάσιμο γίνεται αυτό που λες.

 

Όχι δεν είναι καλύτερα. Με αυτή που έβαλε το βεντιλατέρ θα ανοίγει νωρίτερα από ότι πρέπει, νωρίτερα από τον θερμοστάτη. Το βεντιλατέρ θα βαράει υπερωρίες χωρίς λόγο, με ότι συνεπάγεται αυτό.

 

Κατάλαβα

 

Όχι απαραίτητα.

 

 

Όπως έγραψα και παραπάνω, σε άλλα αυτοκίνητα κάνει κύκλο το νερό στο δοχείο, ενώ σε άλλα μένει στάσιμο. Δεν ξέρω πως ακριβώς δουλεύει το δικό σου.

 

 

Όχι ακριβώς. Εφόσον το αντιψυκτικό του κινητήρα είναι πιο καυτό από όσο πρέπει, λογικά θα αποδίδει το ίδιο, ίσως και λίγο καλύτερα το καλοριφέρ. Εκτός βέβαια αν ζεσταθεί τόσο πολύ ώστε γίνει ατμός, τότε δεν θα ζεσταίνει, το καλοριφέρ δεν μπορεί να δουλέψει με ατμό.

 

Νόμιζα ότι είχε να κάνει σχέση

 

Κακώς κατά τη γνώμη μου, ίσως να πάθει ζημιά εφόσον υπάρχει πρόβλημα, ίσως να έχει πάθει ήδη ζημιά και να γίνει χειρότερα ως τότε.

 

Το αμάξι μέχρι να πάει στον μηχανικό δεν το κουνάει.

Ο ηλεκτρολόγος μικρότερη βαλβίδα έβαλε και όχι θερμοστάτη.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αμάξι πήγε σήμερα σε μηχανικό. Όντως είπε ότι έκανε μεγάλη βλακεία ο ηλεκτρολόγος και άλλαξε την βαλβίδα με την σωστή. Μας είπε τα προβλήματα που μπορεί να δημιουργήσει η μικρότερη βαλβίδα και ήταν όλα αυτά που είπατε. Επίσης άλλαξε μπουζί και είπε ότι κοίταξε το σύστημα ψύξης (κολάρα κλπ) και ήταν εντάξει (αλλά θα τα πουν και από κοντά όταν το πάρει). Για αυτά πήρε 50€, καλά είναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...