NikosDi Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Με αυτό το post θα ήθελα να προλάβω/ προειδοποιήσω/ ενημερώσω τους αγοραστές και μελλοντικούς αγοραστές μητρικών ASUS για αυτό που μου συνέβη και μπορεί να συμβεί και σε εσάς. Αγόρασα μια μητρική ASUS B85M-G η οποία υποστήριζε την λειτουργία ASUS MultiCore Enhancement, όπως έγραφε το manual στο Internet που μπορούσε ο οποιοσδήποτε να το κατεβάσει, αλλά και το manual που ήρθε μαζί με την αγορά της μητρικής στο CD. (νομίζω πως ακόμα και τώρα μπορείτε να το κατεβάσετε δεν το έχουν αλλάξει) Η λειτουργία MultiCore Enhancement, συντομογραφικά MCE, είναι αυτό που η Gigabyte και η MSI ονομάζει Turbo Enhanced και με λίγα λόγια επιτρέπει στην CPU να ανεβάσει συχνότητα λειτουργίας (άρα και ταχύτητα) όταν χρησιμποποιούνται όλοι οι πυρήνες - αυξάνοντας τον συντελεστή του Turbo. Π.χ στον δικό μου Core i7-4790 χωρίς την ενεργοποίηση του MCE, όταν χρησιμοποιούνται και οι 4 πυρήνες η συχνότητα Turbo είναι 3.8GHz, ενώ αν χρησιμοποιούνται 1 ή 2 πυρήνες, η συχνότητα Turbo είναι 4.0GHz. Όταν όμως ενεργοποιήσεις το ASUS MCE ή το Enhanced Turbo όπως το ονομάζουν οι άλλες εταιρείες, η μητρική βάζει την συχνότητα του Core i7-4790 στα 4.0GHz αντί για 3.8GHz ακόμα και αν χρησιμοποιούνται όλοι οι πυρήνες, δηλαδή και οι 4. Ενώ λοιπόν το γράφει το manual της μητρικής ASUS B85M-G ότι το υποστηρίζει, στην πράξη δεν δούλεψε. Έγραψα ένα email στις 09/09/2014 στα κεντρικά της ASUS στα Aγγλικά, περιγράφοντας το πρόβλημα και μου απάντησε το ASUS GREEK SUPPORT ότι πιθανόν οφείλεται σε ασυμβατότητα της μνήμης XMP η οποία δεν ήταν στο compatibility list της μητρικής. Για όλη την επόμενη περίοδο που κράτησε περίπου ενάμιση μήνα, η ASUS αρνιόταν επίμονα ότι υπάρχει πρόβλημα υποστήριξης του συγκεκριμένου χαρακτηριστικού από την μητρική γενικά και έριχνε όλη την ευθύνη συγκεκριμένα στην δική μου μητρική και στο δικό μου configuration.Η μητρική υποστηρίζει κανονικά το MCE μου έγραφε στα emails της. Μετά από εκτενή ανταλλαγή πολλών emails, τηλεφωνημάτων και δοκιμών ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΕΡΙΑ γιατί το ASUS GREEK SUPPORT δεν έχει δυνατότητα δοκιμών - απλά μεταφέρει τα αιτήματα προς τα κεντρικά -προχώρησα στα εξής: Αλλαγές μνημών και μέσα και έξω από το επίσημο compatibility list της μητρικής, συνεχή tests, αλλαγές και δοκιμές στα BIOS settings και ξανά και ξανά τα ίδια καθ' υπόδειξην της ASUS η οποία δεν πείθονταν με τίποτα ότι η μητρική δεν υποστήριζε το MCE από την στιγμή που το έγγραφε το manual. Όλα αυτά όπως καταλαβαίνετε ήταν πολύ χρονοβόρα και ενεργοβόρα για εμένα και είχα πειστεί πια ότι υπάρχει πρόβλημα στον τύπο της μητρικής γενικά και όχι στην δική μου συγκεκριμένα. Τελικά στις 21/10/2014 - μετά από πίεση - η ASUS ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΓΡΑΠΤΩΣ (επιτέλους!) ότι ο συγκεκριμένος τύπος μητρικής ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΕΛΙΚΑ (!) το ASUS MultiCore Enhancement (MCE).Το πρόβλημα δηλαδή δεν είναι στην δική μου συγκεκριμένα μητρική, αλλά είναι γενικό. Συγκεκριμένα μου απάντησε: "Σχετικά με την λειτουργία “Multicore Enhancement”, σύμφωνα με την ενημέρωση από την κεντρική μας έδρα (Taiwan) η λειτουργία “Multicore Enhancement” δεν είναι διαθέσιμη στην μητρική Β85 series.ASUS MultiCore Enhancement" is hidden for customer’s convenience. We plan to modify B85’s manual according to chipset’s actual function" Μετά και την ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ASUS - την οποία έχω στα χέρια μου - ότι η μητρική ASUS B85M-G δεν υποστηρίζει το ASUS MCE, έκανα στις 24/10/2014 ένα τυπικό γραπτό αίτημα αντικατάσταστης της μητρικής με μια άλλη που να υποστηρίζει το ASUS MCE, ζητώντας δηλαδή το αυτονόητο. Από την στιγμή που αγόρασα μια μητρική ASUS που αναγράφει στο εγχειρίδιο ότι υποστηρίζει το χαρακτηριστικό MCE και τελικά δεν το υποστηρίζει, όπως παραδέχεται η ίδια η ASUS, το θεώρησα αυτονόητο ότι η μητρική θα αντικατασταθεί. Και εκεί που νόμιζα ότι η περιπέτεια μου θα έχει αίσιο τέλος και περίμενα και μια γενναιοδωρία από την ASUS για την ταλαιπωρία 7 εβδομάδων που είχα περάσει, δοκιμάζοντας και τεστάροντας μόνος μου διάφορα σενάρια γιατί όπως είπα το ASUS GREEK SUPPORT δεν έχει δυνατότητα δοκιμών - απλά μεταφέρει τα αιτήματα προς τα κεντρικά - η έκπληξη ήρθε 2 εβδομάδες μετά το αίτημα αντικατάστασης. Στις 05/11/2014 η ASUS μου γνωστοποίησε ΓΡΑΠΤΩΣ με email ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΗΤΡΙΚΗ γιατί: "All specifications are subject to change without notice" Δηλαδή, η ASUS θεωρεί ότι καλύπτεται πίσω από κάποια ψιλά γράμματα που λένε ότι αυτά που αναγράφονται στα εγχειρίδια της μπορούν να αλλάζουν και να μην ισχύουν ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ και χωρίς να γίνεται νέα ενημέρωση στο εγχειρίδιο του προϊόντος. Σου πουλάνε δηλαδή ένα προϊόν που αναγράφει κάποιες δυνατότητες στο εγχειρίδιο, οι δυνατότητες αυτές ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ τελικά στο προϊόν και αυτοί αισθάνται καλυμμένοι ότι αυτό που κάνουν είναι σωστό, νόμικο και ηθικό, επειδή γράφουν ότι μπορούν να αλλάξουν τις δυνατότητες του προϊόντος χωρίς ειδοποίηση ! Εγώ θεωρούσα την ASUS σοβαρή και μεγάλη - όπως λέγεται - εταιρεία. Που πήγε η αξιοπιστία της ASUS; Με ποια σιγουριά ή ανασφάλεια θα μπορέσει κάποιος να ξαναγοράσει προϊόντα της ASUS αν άλλα γράφει στο εγχειρίδιο και άλλα αγοράζεις ; Και το χειρότερο είναι ότι επί ενάμιση μήνα το αρνιόταν και όταν το παραδέχτηκε το σφάλμα της, δεν προχώρησε στην διόρθωση του! Περιμένω τα σχόλια σας για αυτή την πρωτοφανή συμπεριφορά της ASUS απέναντι σε καταναλωτή, αλλά και την γενικότερη νοοτροπία της απέναντι σε όλους τους καταναλώτες, από την στιγμή που θεωρεί ότι έχει το δικαίωμα να κοροιδεύει τους καταναλωτές χωρίς επιπτώσεις. 8
conkal Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Ασχετως αν ειναι απαραδεκτο τετοιες εταιριες να κανουν τετοια λαθη , μια προσωπικη μου απορια ειναι: αγορασες επεξεργαστη 300 και τον εβαλες σε μητρικη των 60 ? \\και ενα αλλο σχολιο. οσο μεγαλη να ειναι μια εταιρια και οσο αξιοπιστη δεν μπορει να ειναι 100% , λαθη γινονται και πραγματα μπορει να μην δουλευουν. Το απαραδεκτο ειναι που δε σου αλλαξαν την μητρικη όχι τοσο οτι δεν δουλευε οπως επρεπε. 12
Πέτρος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 @TS: Φίλε μου, αν δε σε πειράζει (και δεν έρχεται σε αντίθεση με κάποιον κανόνα εδώ στο forum), μπορείς να παραθέσεις τα e-mail (με κρυμμένα/καλυμμένα ονόματα, φυσικά)? Πραγματικά, είναι αστείο αυτό που ισχυρίζεται η εταιρεία (για το ASUS Greek Support, δε συζητάμε καν...). Να δεχθώ πως έκαναν λάθος στο manual τους...οκ, γίνεται. Αν όμως υποστηρίζουν στην επικοινωνία τους μαζί σου πως λειτουργεί και φταις εσύ και η RAM σου (αρχικά) και στο τέλος στα γυρνάνε...παίζει να είσαι πάρα, μα πάρα πολύ τυχερός άνθρωπος! @conkal: Όσο σωστά ξεκινάς (ναι, είναι "λάθος" επιλογή μητρικής, χτίζουμε συμμετρικά ένα σύστημα), τόσο λάθος καταλήγεις (εκτός κι αν είναι θέμα διατύπωσης, οπότε τα βρίσκουμε): Απαράδεκτο είναι να μην λειτουργεί (γενικά, όχι σε ένα κομμάτι που βήκε ελαττωματικό) κάτι το οποίο διαφημίζουν/προωθούν/προτείνουν/κλπ, να κάνουν την τρελή αρχικά και στο τέλος κωλοτούμπα και δεν τρέχει τπτ. Φιλική, πάντα, η παρατήρησή μου. 2
benign Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Προσωπικα εχω διαπιστωσει καποια πτωση της ποιοτητας της Asus τα τελευταια χρονια κυριως σε budget προιοντα. Προτιμω τις Asrock για budget λυσεις γιατι μου εχουν αποδειχθει εξαιρετικα αξιοπιστες. 3
adtakhs Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Τι σε νοιάζει για το TURBO συα 3,8 ή 4Ghz ........... Αν θες να αλλάζεις τον τρόπο λειτουργίας του συστηματος, παίρνεις Κ επεξεργαστή και Z97 chip .... Δεν κάθεσαι να ασχολείσαι με τέτοιες μητρικές . Το ξέρει και ο κάθε πικραμένος πως οτιδήποτε κάτω από z97 σε μητρική είναι πετσοκομμένο ! Εσύ ζητάς από B85 μητρική να αλλάξει την διαχείριση του turbo για να σωθείς ! Και σε ότι αφορά το θέμα .... Πριν φτάσω να διαβάσω την απάντηση της ASUS ... ήξερα είδη τι θα σου απαντούσε !!! 1
NikosDi Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 @adtakhs και @conkal Παρόλο που είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΕΣ οι παρατηρήσεις σας σε σχέση με το αρχικό post (κυρίως του adtakhs), σας απαντώ ότι για κάποιον που δεν ενδιαφέρεται να μπλέξει με 4790Κ και τα προβλήματα θέρμανσης που κι ο 4790 (Non K) έχει και θέλει απλά το ταχύτερο non K 4C/8T για δουλειά CPU και χωρίς να ενδιαφέρομαι για πολλές SATA3, USB3, RAID και PCI lanes, ένα budget Μ/Β της ASUS στα 70€ με ένα CPU στα 275€, μια χαρά μου φαίνεται. Αν είχα τον 4790Κ, τότε προφανώς δεν θα είχα απαιτήσεις από το B85. Αλλά να ξέρετε ότι το B85 παίρνει επισήμως και όλους τους Κ επεξεργαστές, επιτρέπει στοιχειώδες overclocking. Επαναλαμβάνω όμως ότι θεωρώ εντελώς ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ, γιατί μοιάζει σαν να θέλει να ρίξει την ευθύνη στον πελάτη και όχι στην εταιρεία. Είναι καθαρά εταιρειο-κεντρική λογική, όπου αν είστε ιδιοκτήτες ή μέτοχοι της ASUS, καλά κάνετε και την έχετε. Αλλά αν είστε απλοί υπάλληλοι ή fan (fanboys) της ASUS, τότε είναι πάλι λάθος προσέγγιση στο θέμα. @benign Συμφωνώ απόλυτα. Έχει πέσει σε ποιότητα η ASUS στα budget προϊόντα @Πέτρος Εγώ πήγα κατ' ευθείαν στην ASUS για δύο λόγους:1) Θεώρησα ότι το θέμα είναι πολύ τεχνικό για το κατάστημα και πηγαίνοντας απ' ευθείας στην πηγή - στην ASUS - θα κέρδιζα χρόνο, χωρίς να χρειαστεί να μείνω χωρίς σύστημα για 1-2 εβδομάδες.2) Κατά βάθος θεωρούσα πως το ζήτημα θα ήταν απλό, θα μου έλεγε η ASUS κάνε αυτό ή το άλλο για να το ενεργοποιήσεις ή στην χειρότερη περίπτωση θα μου έλεγε ότι είναι θέμα BIOS update.Είχα δηλαδή την εντύπωση, ότι επειδή ο Core i7-4790 είναι καινούργια CPU, δεν είχε συμπεριληφθεί στο ASUS MultiCore Enhancement και με ένα BIOS update, θα λύνονταν το θέμα.Το πραγματικό δράμα ξεκίνησε όταν μου απάντησε το ASUS Greek Support.Οι άνθρωποι είναι τηλεφωνικό κέντρο και διεκπεραιώνουν ζητήματα προς τα κεντρικά.Οι ίδιοι δεν μπορούν να προσφέρουν τίποτα περισσότερο από 1st level support.Μου έδιναν λάθος απαντήσεις (όπως ότι η μητρική υποστηρίζει το MultiCore Enhancement με τον Core i7-4790) και επειδή δεν με πίστευαν όταν τους έλεγα ότι δεν παίζει στο σύστημα μου, με "βασάνιζαν" βάζοντας με να τους επιβεβαιώσω ανά εβδομάδα τα ίδια πράγματα.Αυτό έγινε τρεις φορές.Δεν απαντούσαν τηλέφωνα, δεν απαντούσαν email και κρύβονταν συνέχεια, προφανώς από άγνοια και έλλειψη επαγγελματισμού.Δεν πήραν την ευθύνη να πουν ότι δεν παίζει το συγκεκριμένο feature, με την μητρική ΚΙ ΑΣ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ MANUAL.Έχασα ενάμιση μήνα έτσι, περιμένοντας τι δικαιολογία θα μου βρουν για να με αποφύγουν.Όσες φορές προσπάθησα να μιλήσω με ASUS του εξωτερικού, με παρέπεμπε στο ASUS Greek support - δεν μπορούσα να ξεφύγω.Τελικά με τα πολλά το κερασάκι στην τούρτα ήρθε από τα κεντρικά της ASUS, όπου και παραδέχθηκαν ότι το feature δεν υποστηρίζεται και δεν μου άλλαξαν την μητρική, με την δικαιολογία ότι το manual μπορεί να αλλάζει κατά βούληση!Είναι αυτή σοβαρή, επαγγελματική συμπεριφορά από μια τόσο μεγάλη εταιρεία όπως η ASUS;Δεν ξέρω αν πήγαινα πρώτα στο κατάστημα, τι θα είχα γλυτώσει από όλο αυτό, κανείς δεν το ξέρει και είναι κι εντελώς υποθετικό. 1
Thatsall Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Αφου η Asus πουλαει ενα προιον που δεν εχει τις ιδιοτητες που η ιδια διαφημιζει, πρεπει να σε αποζημιωσει ΑΜΕΣΑ. Ο νομος ειναι σαφης και δεν χωραει συζητηση. Η απαντηση που πηρες απο την Ταιβαν μπορει να τους καλυπτει εκει, αλλα εντος ΕΕ ειναι απλα αποδεικτικο στοιχειο εις βαρος τους. Ειναι λογικο στην αρχη να σου λενε "εξυπναδες" εδω μεσα διαβαζεις χειροτερες απο ατομα που δεν εχουν καν συμφερον. Μιλα με το καταστημα που εχει την νομικη ευθυνη και ασε αυτο να καθαρισει. Κανε και μια καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη θα σε βοηθησουν.Ακουγεται βαρυ να κανεις αγωγη για ενα τοσο χαμηλης αξιας προιον και δε θα στο προτεινω αλλα αν εχεις δικο σου ανθρωπο για να γλιτωσεις καποια εξοδα να ξερεις οτι η ζημια που θα τους κανεις θα ειναι πολλαπλασια απο την αξια της μητρικης.
NikosDi Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 Τα τεχνικά forum όπως αυτο που γράφουμε τώρα, δεν είναι δικαστήρια. Αν είσαι δικηγόρος και θες να με αναλάβεις, να το συζητήσουμε να στα στείλω. Προς το παρόν θα αρκεστείς σε μια επωνυμη δημόσια καταγγελία.
Roger Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 Αφηνω τελειως το τεχνικο κομματι και κυριως γιατι η motherboard ειναι φθηνοτερη απο τον επεξεργαστη και στεκομαι μονο στο γεγονος. Ο ts επραξε σωστα περαν του δεοντος και οταν ενημερωθηκε οτι οι μνημες δεν ειναι στο memory support list προχωρησε να δοκιμασει συμβατες μνημες οπως οριζει η asus,(πληρωσε,ή μπηκε στον κοπο να δανειστει αλλες μνημες οπως ΣΩΣΤΑ οριζει η asus),ενα το κρατουμενο. Αφου ολο το configuration ειναι πλεον σωστο,η asus συνεχιζει να πιστευει οτι η συγκεκριμενη λειτουργια υποστηριζεται και οτι φταιει ο χρηστης,δυο τα κρατουμενα. Και τριτο και σημαντικο κρατουμενο,η asus πλεον παραδεχεται το λαθος της και αντι να αντικαταστησει το motherboard,''τσαμπουκαλευεται'' και ισχυριζεται οτι μπορει να αλλαξει κατι στο manual χωρις προειδοποιηση,σαν να ειναι συνταγη για παστα φλωρα και προσθετουμε ενα υλικο ακομα. Ειναι ξεφτιλες και ρομπες,οσα fun boys και να την πεσουνε,γιατι οταν καποιος σε ξεφτιλιζει παγκοσμιως προσπαθεις να τον κανεις τον μεγαλυτερο σου fun ,με αντικατασταση,πιστωση,με email συγγνωμης ακομα και με ενα κουτι φοντανακια στο σπιτι του. Προσωπικα,στην δικη σου περιπτωση,ουτε νομικα ουτε με αλλα email θα προχωρουσα.Ενα απλο βιντεο στο youtube με δυο λογια και να καιω την motherboard σε ενα βαρελι με βενζινη,και η ιστορια τελειωνει.Οποιος ειναι να λαβει το μηνυμα θα το λαβει. 4
MoviemakerGr Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 Φίλε μου από την στιγμή που από την αρχή δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις για τις οποίες αγοράστηκε,μπορείς να ζητήσεις αντικατάσταση από εκεί που την αγόρασες ότι και να λέει η Asus. Καλό είναι όμως να τους ενημερώσεις και να τους κάνεις μια καταγγελία στον Ευρωπαϊκό "προστάτη του καταναλωτή". Ελαττωματικό Προϊόν Σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα (άρθρα 534 και 535), ένα προϊόν θεωρείται ελαττωματικό είτε όταν έχει πραγματικό ελάττωμα είτε όταν δεν έχει τις συμφωνημένες με τον πωλητή ιδιότητες (συνομολογημένες ιδιότητες). Αν για παράδειγμα μπείτε σε ένα κατάστημα και ο πωλητής σας δηλώσει πως ένα κινητό έχει GPS και διαπιστώσετε αφού το αγοράσετε πως τελικά δεν έχει, δικαιούστε να το επιστρέψετε ως ελαττωματικό. Το ίδιο ισχύει και για τις περιγραφές προϊόντων σε δικτυακά καταστήματα, σε διαφημίσεις, φυλλάδια κτλ. Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος έχετε το δικαίωμα κατ'επιλογή σας (σύμφωνα με το άρθρο 540 του Α.Κ).: Α. Να απαιτήσετε, χωρίς επιβάρυνσή σας, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες Β. Να μειώσετε το τίμημα Γ. Να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Υ.γ (εμένα με κάλυψαν πλήρως σε 2 λαπτοπς δίνοντας 2ετη εγγύηση ενώ δεν την έδινε το κατάστημα και ανανέωση κιόλας στα κομμάτια που αλλάχτηκαν) 5
ZAFIRIOSNT Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 ειπώθηκε παραπάνω το εξής, τί το ήθελες αυτό το chipset, γιατί πήρες φθηνή μητρική και πάει λέγοντας.. ε όχι ρε παιδιά, απο τη στιγμή που είναι στα cpu suport list η υποστήριξη της cpu σαν καταναλωτής ΑΠΑΙΤΩ η cpu να δουλεύει σωστά ακόμα και σε H81 chipset, και αν πάρω στα χέρια τη μητρική σε ενα μήνα, να μου την αντικαταστήσουν ξανά, και ξανά αν καεί και αυτή, αλλιώς να βγάλουν τη cpu απο το suport list. τώρα για να καλύπτονται πίσω απο λεπτομέρειες τύπου αλλάζω το manual στο προϊόν όποτε θέλω και δεν σας πληρώνω, αλλά το πετάω και κάπου με ψιλά γράμματα για να είμαι καλυμμένος κάτι μου λέει οτι το έχουν ξανακάνει.
sakks80 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 απλα επιστρεφεις την μητρικη στο καταστημα απο την στιγμη που δεν εξυπηρετει τις αναγκες σου λογω λανθασμενων χαρακτηριστικων απο την εταιρια και σου δινουν πιστωτικο να παρεις αλλη μητρικη συμπληρωντας την διαφορα(λογικα πιο ακριβη θα ειναι για να εχει τις λειτουργιες που θες).
deesnider Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 θα αρκεστείς σε μια επωνυμη δημόσια καταγγελία. Ποιος ήρθε;... 8
NikosDi Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2014 Εγώ ήρθα Νίκος Διαμαντής λέγομαι αφού δεν σου φτάνει το NikosDi
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα