Bisbing2 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) Έκανα register ειδικά για να καταχωρήσω την ακόλουθη ιστορία. Ενδιαφέρομαι κυρίως για απαντήσεις στην ερώτηση, και όχι να κατακρίνω το κατάστημα. Το περασμένο Σάββατο το βράδυ, είδα στο facebook μια διαφήμιση για αντρικά ρολόγια την οποία και άνοιξα. Στον κατάλογο βλέπω ένα ρολόι που είχα σταμπάρει στο eBay στο λιγότερο της μισής του τιμής από όσο το βλέπω εδώ (23,35 ευρώ τη στιγμή σύνταξης του παρόντος στο eBay με δωρεάν μεταφορικά στην Ελλάδα, 49,90 ευρώ στο εν λόγω κατάστημα), οπότε στέλνω το εξής e-mail από τη φόρμα επικοινωνίας: Μπορείτε μου εξηγήσετε το λόγο πουλάτε ρολόγια στη διπλάσια τιμή απ' όσο μπορεί να τα φέρει κανείς μέσω ebay; Παράδειγμα: το μοντέλο 6001RA-BK-1 στο κατάστημά σας κάνει 50, παρόλο που από το παρακάτω link το παίρνει κανεις στη μισή τιμη:www.ebay.com/itm/390627339789 Υπέγραψα ώς Βασίλης Μ. Το κατάστημα έχει την ιστοσελίδα -----. Η απάντηση που έλαβα τη Δευτέρα το απόγευμα είναι η εξής (ακριβής αναπαραγωγή του μηνύματος που έφτασε στο inbox μου συμπεριλαμβανομένων των ορθογραφικών): ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΑΣ 1. ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΕΧΕΙ 23% ΦΠΑ ( 10,20 )2. ΕΧΕΙ ΦΟΡΟ 26%3. ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΦΟΡΟΥ 55% ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΥΡΙΕ....ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΑΣ?ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ....ΓΙΑΤΙ Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ...ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΕ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΑΝΗΚΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΤΡΑΒΑΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ.ΔΥΣΤΥΧΟΣ ΜΕ ΗΜΙΜΑΘΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΟΤΕ.ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΟΝΥΜΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥ ΟΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΗΤΟ.Υ.Σ. Α) ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ? Β) ΟΝΟΜΑ ΒΛΕΠΩ... ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΜΩΣ ..... Μ ΔΛΔ ΜΑΛΑΚΑΣ?ΟΜΑΔΑ DOOK Χωρίς να σχολιάζω το ύφος του ανθρώπου που απάντησε αλλά δεν υπέγραψε ονομαστικά, θα ήθελα να μου πεί αν γνωρίζει κάποιος την αλήθεια των λεγομένων του. Τόσο φορολογούνται τα εισαγόμενα ρολόγια;Αν μη τι άλλο έχουν καλό γούστο στα ρολόγια που εισάγουν, αλλά εκ πρώτης όψεως όλα είναι εισαγωγής, Κινέζικα, με εξωφρενικά αυξημένες τιμές (συγκρίνετε τα με τα ίδια στο eBay). EDIT: Επειδή πρακτικά όλη η πρώτη σελίδα είναι κατηγορίες εναντίον μου (δικαιολογημένες σε μεγάλο βαθμό), παραθέτω εδώ άλλα 2 ποστ από εμένα. Η ιστορία είναι 100% αληθινή: Καλησπέρα σε όλους, Πάρτε μια φωτογραφία προς απόδειξη των λεγομένων μου. Κάποιος είπε οτι κράζω το μαγαζί. ΠΟΥ ακριβώς έκραξα/έβρισα το μαγαζί; Προσέχτε τι λέτε. Δεν είμαι "troll" προτιμώ όμως να διατηρώ την ανωνυμία μου. Από πότε ένα ανώνυμο επιχείρημα ή γνώμη ή ερώτηση είναι λιγότερο έγκυρο/η από ένα ενυπόγραφο/μια ενυπόγραφη; Τι λογική είναι αυτή; Κάπου αλλού αναφέρθηκε οτι, και βέβαια τα πράγματα στο ebay ή στην Κίνα είναι φθηνότερα. Εδώ θέλω να παρατηρήσω το εξής: Δεν μιλάμε για αντίστοιχο προιόν, που κατά πάσα πιθανότητα είναι υποδεέστερης ποιότητας (άλλο το κινέζικο γάλα άλλο το ελληνικό, διαφορετικό προιόν), μιλάμε για καθαρά κινέζικο προιόν εισαγωγής που πωλείται με καπέλο. Είναι αυτό λογικό; Ποιο είναι το added value από το ελληνικό κατάστημα; Ερώτηση κάνω και ελπίζω να μην ΠΡΟΣΒΑΛΛΩ κανέναν που ρωτάω. Και προς αυτήν την κατέθυνση (της μή προσβολής) να αφαιρέσω το όνομα του καταστήματος από το 1ο post. Ας το πάρουμε από την αρχή. Το προιόν, ξαναλέω, είναι ένα Κινέζικο ρολόι. Ο Κινέζος το πουλάει σε μια τιμή που ο ίδιος καθορίζει γιατί ο ίδιος το κατασκευάζει. Μιλάμε για ένα και μόνο ένα, συγκεκριμένο προιόν (αν θες, ξαναδές το παραπάνω μου post για τα πλαστά, εδώ μιλάμε για κάτι διαφορετικό). Φεύγει λοιπόν το ρολόι από Κίνα, το παίρνει ο Έλληνας, και το ΕΠΑΝΑΔΙΑΘΕΤΕΙ, χωρίς να προσθέτει κάποια προφανή αξία (ίσως μικρότερο χρόνο παράδοσης, αν διατηρεί stock που δεν έιναι βέβαιο, αλλά και πάλι δικαιολογείται 100% αύξηση τιμής; Πες μου τί νομίζεις) σε διπλή τιμή. Αν δεν σου μετέφερα το παράδοξο της υπόθεσης με αυτά που έγραψα, τότε μάλλον δεν θα τα καταφέρω. Πάντος είναι διαφορετικό από τις περιπτώσεις που, αν κατάλαβα καλά διαβάζοντας το quote σου, υπονοείς. Τώρα, μπορεί όντως να φταίει και η φορολογία, που είναι και η αρχική μου ερώτηση. Ίσως κάποιος από εσάς μου όντως έχει μαγαζί και με ειρωνεύεστε να μπορεί να με βεβαιώσει αν όντως έχει δίκιο η εξυπηρέτηση πελατών. Πάντως ακόμα απάντηση δεν έχω λάβει, το θέμα τραβήχτηκε προς διαφορετική κατεύθυνση ως προς την αξιοπιστία μου κλπ κλπ. Πότε δεν είπα οτι ο κύριος/κυρία που με εξυπηρέτησε έχει άδικο γιατί πολύ απλά ΔΕΝ μου είναι οικεία τα φορολογικά θέματα στα οποία αναφέρεται και γι' αυτό ρωτάω και εδώ Συμπληρώνω οτι αν το κατάστημα κάνει παραγγελία 6 κομματιών από το εν λόγω προιόν από aliexpress, η τιμή του είναι 18.00$=14.55 ευρώ και άρα πωλείται σε τιμή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 343% επί της βασικής. Η ερώτησή μου ήταν εξ' αρχής εάν δικαιολογείται αυτή η τιμή λόγω φορολογίας, δηλαδή πέρα από το ύφος της απάντησης, έχει δίκιο ο άνθρωπος του καταστήματος; Δεν τον αμφισβητώ γιατί απλά δεν ξέρω Επεξ/σία 11 Δεκεμβρίου 2014 από Bisbing2 1
wizzy Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Sorry κιόλας, άνθρωπος (ή ομάδα) υποστήριξης πελατών επιχείρησης σε αποκάλεσε "μαλάκα" ΓΡΑΠΤΩΣ και ακόμα να τους κάνεις μήνυση; 2
Tragic! Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Καλά τα είπε.. ναι μεν πιο ακριβά αλλά ο άνθρωπος λεγοντας ή ημιμαθεια είναι χειρότερη απ την αμάθεια είχε δίκιο.. όντως οι χρεώσεις τέτοιες είναι και πρεπει και αυτός να συντηρήσει ενα μαγαζί. Ή παρατήρηση σου αν και μάλλον καλοπροαίρετη θα μπορούσε να θεωρηθεί τουλάχιστον προσβλητική από έναν επαγγελματία (όχι οτι ή αντίδραση του ηταν επαγγελματική, κάθε άλλο). Και το ότι απάντησε σημαίνει οτι ναι, σαν εκπρόσωπος της επιχείρισης μιλάει επώνυμα. Χωρίς βέβαια να του δώσω δίκιο καθώς ο τρόπος του ήταν απαραδεκτος, αντιεπαγγελματικος και φάνηκε ποιος ειναι ο μαλάκας. Όσο για μας τους καταναλωτές ας μην τα θέλουμε όλα δικά μας.. άλλο Ελλάδα άλλο Κίνα, διπλάσια τιμή.. γουαου πρωτη το ειδες. 5
haris_216 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Εφόσον όπως λες δεν ενδιαφέρεσαι να κατακρίνεις το κατάστημα (που μάλλον δεν το πολυπιστεύω αφού βάζεις όλο το μήνυμα και όχι μόνο τα ποσοστά των εξόδων που "θεωρητικά" ενδιαφέρεσαι να μάθεις) να σου πω ότι δεν βλέπω πως μπορεί να ευσταθεί μια ερώτηση "γιατί πουλάτε πιο ακριβά από το ebay;". Νομίζω τα πάντα (και αν όχι τα πάντα τουλάχιστον τα περισσότερα) είναι πιο φθηνά στο ebay. Και αν πουλιόταν και γάλα ή ψωμί εκεί και αυτό θα ήταν φθηνότερο. Και να σου κάνω και μια ερώτηση. Γιατί "Βασίλης Μ"; Δεν έχεις το θάρρος της δικής σου γνώμης/ερώτησής; 2
GreyHorse Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Από τη στιγμή που εσύ ΑΝΩΝΥΜΑ κατηγορείς κάποιον ΕΠΩΝΥΜΑ, άσε τα quotes και βγάλε σε screenshoot το e-mail να δούμε τι ακριβώς έχει γραφτεί. Αλλιώς απλά τρολάρεις. 3
Unabomber Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Ηelpdesk και να σε πει ''Μαλακα'' γραπτως κιολας ? Λιγο δυσκολο το κοβω... 1
zio10 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δεν είναι ερώτηση αυτή που έκανες φίλε μου, πάρτο από το ebay! Η τιμή είναι λογικότατη πάντως, το δίκιο του βέβαια το χάνει και αυτός έτσι όπως κλείνει το μήνυμά του, θα μπορούσε να μείνει στα πρώτα που έγραψε αφού ήθελε να δικαιολογήσει την τιμή με νούμερα. 1
agamoi-thytai Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Μόνο και μόνο που σου απάντησαν, για εμένα μπράβο. Ακόμη και το ύφος τους είναι ΟΚ, εκτός το το Μ. Το έχουμε παρακάνει όλοι με το eBay. 8
lary7 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 H "ομορφιά" του εμπορίου είναι το οτι ο έμπορος πουλάει κάτι σε τιμη που είναι διατεθημένος να δώσει ο αγοραστής. Όπως φαίνεται ενα ομορφο κινεζορολοί "καλής" ποιότητας μπορεί να το πουλήσει 50Ε ανεξάρτητα πόσο το αγόρασε. Αν βγάλεις τους μέγιστους φόρους, απο τα 50Ε στο χέρι του μένουν 32Ε, οπότε με αυτά πρέπει να αγοράσει το ποιόν και να να καλύψει τα έξοδά του. Κακώς του έστειλες μαιλ, η ελέυθερη αγορα δεν βασίζεται σε ανταλλαγή απόψεων, οπου το βρείς φθηνότερα το αγοράζεις και τελείωσε το πανηγύρι. Εσυ κερδίζεις, αυτός χάνει. 2
GreyHorse Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Σοβαρά τώρα πιστεύει κανείς ότι αυτή ήταν η αληθινή ανταλλαγή emails; Ή έριξε βαρύ βρισίδι από την αρχή ο ts που έφτασε στα όριά του τον άλλον, ή (το πιθανότερο) έχουν επιτηδείως σβηστεί/παραλαχθεί γραφόμενα. Η απάντηση του καταστήματος είναι σαν να έχει γραφτεί από 2 τουλάχιστον διαφορετικά άτομα. Ξεκινάει τελείως επαγγελματικά και ευγενικά να αναλύει το γιατί και στην πορεία παθαίνει κρίση αλλαγής προσωπικότητας και καταλήγει σε μια άκρως εριστική, προσβλητική και αντιεπαγγελματική συμπεριφορά και υπογράφει έπειτα, ξανά με εμφανή σημεία κυκλοθυμικότητας με την επωνυμία του καταστήματος. Και εξάλλου αν ο ts απλά ήθελε να ρωτήσει πόσο πάνε οι φόροι και το ΦΠΑ θα ρωτούσε μόνο αυτό, δεν ήταν ανάγκη να βγαίνει να κράζει δήθεν τάχα μου άλλη είναι η ερώτησή του απλά παραθέτει. Κλασικότατο τρολ, γκαρίζει από χιλιάδες χιλιόμετρα μακρυά. 5
NT1G Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Και η απαντηση του helpdesk ειναι all caps επειδη το διαχειριζεται 15χρονος... 5
RottenLungs Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Αν είναι όντως αληθινά τα mail, τότε τι φοβάσαι και δεν λες ποιος είσαι; Για μένα αυτό το thread είναι καθαρή περίπτωση δυσφήμησης και το βρίσκω ανούσιο να το αναλύουμε. Παίζει να είναι κανένας ανταγωνιστής ή κανένας δυσαρεστημένος πελάτης για τον Α,Χ,Ψ λόγο... Αν ήμουν του μαγαζιού σίγουρα θα είχα κινηθεί νομικά. 2
Gtr34 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Εχω δεχτει πολλες φορες αυτη την ερωτηση, γιατι εισαι πιο ακριβος απ τους αλλους; Δεν τη θεωρω προσβλητικη, ο πελατης εχει καθε δικαιωμα να μαθει τι αγοραζει και γιατι πληρωνει τοσα, για να το αποκτησει. Καλο θα ηταν οι mods να σβησουν το ονομα του καταστηματος απο την στιγμη που δεν μπορουμε να επαληθευσουμε το περιστατικο. 3
Lucifer Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Ό,τι είπε ο αποπάνω. Τι πα να πει "προσβλητική" ερώτηση; Ούτε φιλαράκια είναι ούτε τα 'χουνε, λεφτά θέλει να τους δώσει και θέλει να ξέρει σε τι πάνε. Κατά τα άλλα zero post account, κρα κρα, αλλά τι "μια χαρά απάντησε". 1
stelios18120 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2014 (επεξεργασμένο) +1 στον Grayhorse και εγω πιστευω οτι o ts ειτε εστειλε βρισιδι με μπολικες ειρωνιες και εξυπναδες για την τιμη ebay κτλπ η οτιτ απο την αρχη η εχουν σβηστει/παραλαχθει τα λεγομενα του ανθρωπου απο το μαγαζι... και βασικα οντως ειναι σαν να το εχουν γραψει 2 διαφορετικοι χαρακτηρες...ξεκιναει μες την ευγενια + αιτιολογη την τιμη του και καταληγει σε ασχημο τελος... εγω δουλευα σε αποθηκη ανταλλακτικων με κινητα-ταμπλετ κτλπ και μου ερχονταν την μερα 30-40 μαιλ απο πελατες και υποψηφιους αγοραστες με διαφορες ερωτησεις και παντα μα παντα οτι και να ελεγε ο αλλος απαντουσα ευγενικα...βεβαια ειναι και στον ανθρωπο ...εκτος και αν ειναι κανενας τυχαιος υπαλληλος που θελει να κανει κακο στο μαγαζι!! επισης ειμαι της αποψης προσωπικα αν το βρηκες καπου αλλου πιο φθηνα το παιρνεις απο εκει και τελος..ουτε λες τιποτα και τελειωσε...ασε το καταστημα να χασει λεφτα... Επεξ/σία 11 Δεκεμβρίου 2014 από stelios18120 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα