Προς το περιεχόμενο

Η BMW εξοπλίζει το i3 με σύστημα αυτόματου parking και χειρισμό από smartwatch


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 Μόλις βρει ελεύθερη θέση, αναλαμβάνει να παρκάρει και στη συνέχεια κλειδώνει τις πόρτες περιμένοντας τον κάτοχο του να το καλέσει ξανά. Μόλις αυτός δώσει την κατάλληλη φωνητική εντολή στο έξυπνο ρολόι του, το αυτοκίνητο βγαίνει από τη θέση του και εντοπίζει τον κάτοχο του.

 

 

...και αφού τον εντοπίζει, φερμάρει και πατάει τέρμα γκάζι. :devil:

 

Πέρα από τα αστεία ή έχω μείνει πίσω ή δεν υπάρχει ακόμα σχετικό νομικό πλαίσιο για να κυκλοφορήσουν ανάλογα αυτοκίνητα στην Ευρώπη γενικά. Στις ΗΠΑ ναι αλλά μόνο σε μερικές πολιτείες. ΄Εχει αλλάξει κάτι στο ενδιάμεσο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα μικρός μια τηλεκατευθυνόμενη Mercedes, ήμουν πολύ "μούρη" ανάμεσα στα άλλα παιδάκια :-) Μήπως στη BMW να δούλευαν λίγο περισσότερο στο σχεδιαστήριο? Διότι (γνώμη μου) αν αφαιρέσεις τη μάσκα με τα διπλά ανοίγματα, έχουν γίνει πολύ απρόσωπα? Ας δούνε πόσο μπροστά είναι η Audi...

 

Φιλε μου αυτη τη στιγμη περιγραφεις την audi και οχι την BMW. Και δεν ειναι κατι που το λεω εγω, αλλα δημοσιογραφοι και ειδικοι σε ολον τον κοσμο. Οπως εγραψε και ενα φιλος πιο πανω, ολα τα audi ειναι ιδια και αλλαζει το μεγεθος. Μην τρελαθουμε κι ολας....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΛπίζω ότι παρέχουν δωρεάν το έξυπνο ρολόι με το όχημα...

Δηλαδή θα αγορασεις αυτό το έξτρα 2 - 3 χιλιάδες ευρώ και εσένα σε πειράζει αν θα πάρεις τζάμπα το smartwatch που έχει 200?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και παλι οπως και για την Audi αυτα τα "προσθετα" στο αυτοκινητο απευθεινονται σε πολιτισμενα κρατη οχι σε αφρικανικο οπως εμεις....

χωρια που λογω επιπλεον τιμης λιγοι θα το βαλουν στην παραγελια τους.

 

Οι αισθητηρες που θα εχει δεν περιλαμβανουν διπλοπαρκαρισμα,τριπλοπαρκαρισμα....ανεβασμα σε πεζοδρομια...μπροστα σε καδους...

αναμεσα σε εμποδια...μεσα σε λακουβες...σε ξεχαρβαλωμενους δρομους...χωρις διαγραμισεις κ.λ.π.

 

Οποτε φιλε μου εντελως αχρηστο για εμας ! πεταμενα λεφτα.... B)

Ολα τα βλεπουν οι αισθητηρες.

Εμενα το ηλεκτρονικο parktronic με εχει βολεψει αφανταστα υπο ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ συνθηκη, ιδικα σε μικρους και δυσκολους χωρους.

 

Επισης αν δεν μενεις σε μεγαλη πυκνοκατοικημενη πολη και δεν κινησε σε κεντρικα σημεια με δυσκολο παρκιν, ολα αυτα ειναι αχρηστα.

Για Αθηνα παντως οι αισθητηρες παρκιν ειναι ιδιαιτερα χρησιμοι.

 

Τα συστηματα αυτα ειναι χρησιμα στις περισσοτερες Ευρωπαικες πολεις, ενω ειναι σχεδον αχρηστα στην Αμερικη, Καναδα και Αυστραλια.

 

p.s. Ειμαστε η 19η χωρα με τα περισσοτερα αυτοκινητα ανα κατοικο στον κοσμο. Με 580 αμαξια ανα 1000 κατοικους, παρομοιο νουμερο με αυτο του Καναδα (607) που ειναι χωρα ιση με ολοκληρη την Ευρωπη σε μεγεθος. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_vehicles_per_capita

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

p.s. Ειμαστε η 19η χωρα με τα περισσοτερα αυτοκινητα ανα κατοικο στον κοσμο. Με 580 αμαξια ανα 1000 κατοικους, παρομοιο νουμερο με αυτο του Καναδα (607) που ειναι χωρα ιση με ολοκληρη την Ευρωπη σε μεγεθος. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_vehicles_per_capita

 

 

Και μικρότερο από Σαν Μαρίνο, Μονακό, Λίχτενσταϊν, Ισλανδία, Λουξεμβούργο και Μάλτα που όλες μαζί είναι μικρότερες από την Ελλάδα.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

p.s. Ειμαστε η 19η χωρα με τα περισσοτερα αυτοκινητα ανα κατοικο στον κοσμο. Με 580 αμαξια ανα 1000 κατοικους, παρομοιο νουμερο με αυτο του Καναδα (607) που ειναι χωρα ιση με ολοκληρη την Ευρωπη σε μεγεθος. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_vehicles_per_capita

όλοι  από κάτω μας είναι φλούφληδες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μικρότερο από Σαν Μαρίνο, Μονακό, Λίχτενσταϊν, Ισλανδία, Λουξεμβούργο και Μάλτα που όλες μαζί είναι μικρότερες από την Ελλάδα.

Και τι θες να πεις με αυτο?

 

Η πολη του Λουξεμβουργου εχει 100.000 κατοικους.

Το San Marino εχει 30.000 κατοικους ολους κ' ολους, το ιδιο και το Μονακο.

Η μεγαλυτερη πολη του Λιχτενσταιν εχει 5.000 κατοικους.

Οσο για τη Μαλτα που εχω παει το καλοκαιρι του 2012, ειναι το πιο πηγμενο στα αμαξια μερος που εχω δει.

 

Anyway, αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι το νουμερο αυτο (580αμαξια/1000κατοικους) σε μια πυκνοκατοικημενη πολη 4.000.000 κατοικων (Αθηνα) εξηγει γιατι υπαρχει μεγαλο προβλημα στην κυκλοφορια και στις θεσεις σταθμευσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...