Προς το περιεχόμενο

Ελλατωματικο iphone 6 1 ημέρας


evilis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους δεν ξέρω αν δημοσιεύω σωστά στην ενοτητα αλλά χρειάζομαι άμμεσα βοήθεια.Αγόρασα 31/12/2014 χθές δηλαδή ένα iphone 6 σήμερα το πρωί που το άνοιξα διαπίστωσα οτι έχει πρόβλημα κάτω δεξιά φαίνεται οτι δεν είναι κουμπωμένο καλά.Το πάτησα μήπως τυχόν αλλά τίποτα.Γνωρίζει κάποιος αν έχω δικαίωματα να ζητήσω νέο από το κατάστημα που το αγόρασα ή θα πρέπει να το στείλουν για service?Δεν έχω βγάλει ούτε την ζελατίνα  από την οθόνη.Έχω απογητευτει τελειώς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εξαρτάται απο το κατάστημα.

 

Δεν δίνουν όλα

 

Αν αποδειχτεί ότι είναι ελαττωματικο προιον αν δεν δεχτουν να το αντικαταστήσουν με καινουριο τότε μπορεί απλα να υπαναχωρήσει από τη συμβαση, κοινώς να επιστρεψει το ποιον και να παρει τα χρηματα του πισω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν αποδειχτεί ότι είναι ελαττωματικο προιον αν δεν δεχτουν να το αντικαταστήσουν με καινουριο τότε μπορεί απλα να υπαναχωρήσει από τη συμβαση, κοινώς να επιστρεψει το ποιον και να παρει τα χρηματα του πισω

Η υπαναχώρηση ισχύει για αγορές μέσω ίντερνετ και μόνο.

 

Έχω ακούσει οτι το doa στο πλαισιο δεν ισχύει είναι αλήθεια?

Ναι είναι αλήθεια, δεν δίνει doa το Πλαίσιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η υπαναχώρηση ισχύει για αγορές μέσω ίντερνετ και μόνο.

 

Ναι είναι αλήθεια, δεν δίνει doa το Πλαίσιο.

Άρα αφού δεν δινει δεν βλέπω να πάιρνω καινούργιο.Νομίζω οτι μόλις ξεκίνησε η ταλιαπωρία μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επιστροφές προϊόντων

 

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους

 

α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.) και

β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

 

Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 20 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.

 

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 20 ημερών τότε η Πλαίσιο Computers δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των είκοσι (20) ημερολογιακων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS.

 

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα

- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί

- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

 

Συγκεκριμένα:

- Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προιόν σε κάποιο Πλαίσιο Service, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προιόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν

- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος

- Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 20 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του σε κάποιο κατάστημα Πλαίσιο

 

 

http://www.plaisio.gr/CorporateTerms.aspx?show=0314SendBack

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

επιστροφές προϊόντων

 

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους

 

α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.) και

β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

 

Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 20 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.

 

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 20 ημερών τότε η Πλαίσιο Computers δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των είκοσι (20) ημερολογιακων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS.

 

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα

- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί

- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

 

Συγκεκριμένα:

- Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προιόν σε κάποιο Πλαίσιο Service, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προιόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν

- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος

- Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 20 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του σε κάποιο κατάστημα Πλαίσιο

 

 

http://www.plaisio.gr/CorporateTerms.aspx?show=0314SendBack

 

 

Άρα σύμφωνα με αυτη την πολιτική θα πρέπει να μου αντικαταστήσουν άμεσα χωρίς να σταλεί για service ή αν θέλω μπορώ να κάνω και υπαναχώρηση σωστά?(πήρα μια ανάσα με αυτό που μου έστειλες!!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η υπαναχώρηση ισχύει για αγορές μέσω ίντερνετ και μόνο.

 

Ναι είναι αλήθεια, δεν δίνει doa το Πλαίσιο.

Τι ειναι αυτα που λετε μην παραπληροφορείτε τον κοσμο...φυσικα και εχει.

Δεν γνωριζω απο ποιο καταστημα το πηρε λογικα θα πρεπει να αναγραφει η αποδειξει ποσο doa δινει.

Το doa εχει να κανει με την μαρκα που αγοραζει κανεις. Αλλο doa δινει η hp αλλο η epson αλλο η apple.

Πριν πεταξει ο καθενας την μ@λ@κια του ας σκεφτει οτι κανει ζημια σε καποιον..Απλα τραγικο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά και όχι διάβασε το νόμο.

http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/returning-unwanted-goods/index_el.htm

 

 

Δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την αγορά προϊόντων

Στην ΕΕ, όταν πρόκειται για συμβάσεις που συνάπτονται από τις 13 Ιουνίου 2014 και μετά, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε, εντός 14 ημερών, από την ηλεκτρονική σας αγορά, καθώς και από αγορές που κάνατε εκτός καταστήματος (π.χ. στο σπίτι σας, τηλεφωνικά ή ταχυδρομικώς).

:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ειναι αυτα που λετε μην παραπληροφορείτε τον κοσμο...φυσικα και εχει.

Δεν γνωριζω απο ποιο καταστημα το πηρε λογικα θα πρεπει να αναγραφει η αποδειξει ποσο doa δινει.

Το doa εχει να κανει με την μαρκα που αγοραζει κανεις. Αλλο doa δινει η hp αλλο η epson αλλο η apple.

Πριν πεταξει ο καθενας την μ@λ@κια του ας σκεφτει οτι κανει ζημια σε καποιον..Απλα τραγικο...

Είναι apple το κινητό αλλά στην απόδειξη δεν γράφει αν έχει doa.Βασικά δεν γράφει πουθενά πάνω στην απόδειξη πόσο εγγύηση έχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...