Προς το περιεχόμενο

Μπαταρια αυτοκινητου / μικρες διαδρομες


Zein

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπον τον τελευταιο καιρο μενω σχετικα κοντα στην δουλεια μου αλλα πηρα ενα αυτοκινητο για αργοτερα οπως και να εχει σε περιπτωση που θα αλλαξω χωρο εργασιας/μετακομοισω κτλ.

 

Το προβλημα ξεκιναει επειδη λογω της μικρης αποστασης απο τη δουλεια μου, 5 λεπτα οδηγηση δηλαδη, η μπαταρια αδειαζει γρηγορα και δεν προλαβαινει να φορτισει φουλ και τωρα ειμαι με το καπο σηκωμενο και το charge kit συνδεμενο στην πριζα μιας και ακομα μια φορα η μπαταρια αδειασε!

 

Δε μπορει να συνεχιστει αυτο ομως..

 

Τι λυσεις υπαρχουν σε αυτο το θεμα με τις μικρες διαδρομες? (περα απο το να παρω ποδηλατο εννοω)

 

Ποσο χρονο θελει για να φορτισει η μπαταρια εν κινηση? Αμα ειναι να κανω καμια βολτιτσα παραπανω δεν με πειραζει και τοσο, αλλα ποσο μικρη η μεγαλη πρεπει να ειναι αυτη η βολτιτσα??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παλιότερα, για να φορτίσω τη μπαταρία μου, που και που το βράδι έβγαινα μισάωρες τσάρκες και οδηγούσα χαλαρά, αλλά με ανεβασμένες στροφές. Λειτουργούσε τέλεια το σύστημα.

 

Κατά τ' άλλα, πιο οικονομικό σίγουρα είναι το charger στην πρίζα κάθε Κυριακή πρωί. :P

 

Αλλιώς πάρε scooter.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οταν εμενα επαρχια ειχα το ιδιο θεμα (σε συνδυασμό με γερασμένη μπαταρία) μιας και η αποσταση που εκανα καθε μερα ήταν 1.7 χλμ στις 8 το πρωι και αλλα τόσα στις 8 το βραδυ...

Αυτό που κρατησε λιγο παραπανω τη μπαταρία απο το να ψοφησει το χειμώνα ήταν να κανω μια βολτα μισης ωρας στην εθνική οδο ΑΛΛΑ ακομα και για 5 λεπτά αποσταση θεωρω οτι δεν ειναι φυσιολογικο να αδειάζει η μπαταρία σου. Εχεις κοιταξει το δυναμο σου οτι ειναι οκ;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, σε 5 λεπτά θα έπρεπε να φορτίσει αρκετά για ένα άναμα. Οπότε θες ηλεκτρολόγο.

Καλό είναι όμως να κάνεις και μια μισάωρη διαδρομή κάθε 2 βδομάδες ώστε να ζεσταίνονται τα λάδια και να αποβάλουν την υγρασία τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα εκεί που παρκάρεις έχει ήλιο δοκίμασε κάτι τέτοιο μπας και κάνεις δουλειά.

 

ή μπορει να δώσει το 20αρικο σε εναν ηλεκτρολογο να του φτιαξει το δυναμό...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει πει πουθενά οτι έχει θέμα με το δυναμό  :mellow: Μέχρι να το πάει δεν μπορεί να ξέρει βέβαια αλλά αφού φορτίζει έστω και λίγο για να μην τον αφήσει λογικά θα δουλεύει (τωρα το αν υπολειτουργεί είναι άλλο θέμα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον το καλυτερο ειναι να το πας φιλε σε Μαστορα,οτι και να σου πουμε εμεις...μπορει ( το πιο πιθανον για εμενα) να εχουν προβλημα οι πολοι σου,μικρη ζημια στο φτιαχνει και φευγεις με ελαχιστα ευρω. ΤΟ θεμα ειναι να μετρησεις και την μπαταρια σου.

Επισης τι μαρκα μπαταρια φορας ; Ποσα χρονια την εχεις ; Ειναι κλειστου τυπου η ανοιχτου ;

Οταν βαζεις μπρος ακους τιποτα θορυβο ; ΠΕς μας λεπτομεριες ετσι δεν βγαινει πορισμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει πει πουθενά οτι έχει θέμα με το δυναμό  :mellow: Μέχρι να το πάει δεν μπορεί να ξέρει βέβαια αλλά αφού φορτίζει έστω και λίγο για να μην τον αφήσει λογικά θα δουλεύει (τωρα το αν υπολειτουργεί είναι άλλο θέμα).

 

παραδειγμα ήταν... οτιδηποτε μπορει να ειναι... Το θέμα ειναι οτι δεν υπαρχει λόγος να παρει φ/β των 200mA για να φορτίζει την μπαταρια των 40-45Ah+

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δεν είναι για φόρτιση αυτά :P Για συντήρηση είναι, όπως και να έχει λίγο ρεύμα παραπάνω κακό δεν κάνει. Απο το να πέσουν τελείως τα Volt και να μην έχει να δώσει ούτε για το ράδιο καλύτερα να το έχει εκεί και οτι πιάσει (αν εν τέλει δεν έχει θέμα το αμάξι/μπαταρία και απλά την αδειάζει γρήγορα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχετε δικιο, πρεπει να δωσω λιγες παραπανω πληροφοριες!

ευχαριστω μεχρι στιγμης για ολες τις απαντησεις!!

 

Λοιπον το αυτοκινητο ειναι μεταχειρισμενο αλλα δεν ειχε ποτε μα ποτε προβλημα. (τσεκαρισμενο με τεχνικο, αξιοπιστος μεχρι αηδιας ο τυπος που το πουλησε κτλ). Οσο καιρο το χρησιμοποιουσα, αυτο το μηνα, κυριολεκτικα πεταγε και ολοι με ρωταγανε μπας και τους κανω πλακα και ειναι καινουριο.

 

Τωρα οσον αφορα την μπαταρια, ο τυπος που μου το πουλησε (φιλαρακι) μου ειπε πως δεν αλλαξε ποτε μπαταρια στα 8 χρονια που το ειχε, αλλα δεν του εβγαλε ποτε προβλημα.

 

Επειδη επρεπε να το μετακινησω σημερα σε ενα λιγο πιο..διακριτικο σημειο το αυτοκινητο πηρε μπρος αμεσως με τα καλωδια απο το αυτοκινητο του γειτονα.

 

Οταν ομως συνδεα/αποσυνδεα τους πολους για να βαλω το charge kit το βραδυ να φορτισει, δεν πεταχτηκε ουτε μιση σπιθα..

Τωρα που ειπα crarge kit, το αφησα οοολο το βραδυ να φορτιζει, και ενω το πρωι εγραφε ο φορτιςτης πως φορτισε πληρως η μπαταρια, το αυτοκινητο οχι μονο δεν επαιρνε μπροστα, αλλα δεν λειτουργουσε πλεον ουτε το αυτοματο ξεκλειδωμα, οποτε εχασε και αυτη την λιγη ενεργεια που ειχε. (παρολα αυτα οταν πηγα να δοκιμασω να το βαλω μπρος, ειχε λιγη ενεργεια για τα μου δειξει το ηλεκτρικο κοντερ κτλ)

 

Η καλυτερη λυση ξερω ειναι να το παω σε τεχνικο, αλλα μιας και ειμαι ασχετος με το αθλημα σε αυτον τον τομεα δε ξερω τι θα μου πουν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μπαταρία ειναι και με τα δύο ποδια στον ταφο τοτε :)

 

εγω θα σου προτείνω αγορά bosch που δεν τις αλλαζω για καμια αλλη, το καρντας θα προτείνει rocket που ξερει και εμπιστευεται (προσωπικά σε παλιοτερο αυτοκίνητο ειχα προβλημα με τη ροκετ), εσυ κανεις ερευνα αγοράς και κρίνεις αναλόγως ποιότητας/τιμής...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...