Προς το περιεχόμενο

Καμμενο καντράν Renault Laguna


Adon1s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

την αλλη φορα γιαπωνεζικο μεγαλε...

 

Έτσι, μπορεί ο αερόσακος να μην "σκάσει" ποτέ όταν θα τρακάρεις (call me TAKATA) αλλά τουλάχιστον θα δεις με πόσα χλμ θα σου έρθει το κοντέρ στα μούτρα, αν σου κάτσει στραβή και τρακάρεις.

 

@TS εγώ με την καμία δεν θα έβαζα και 3ο κοντέρ, αν δεν έβλεπε το αμάξι σοβαρός ηλεκτρολόγος, και επειδή εκεί που είσαι δεν γνωρίζω να σου προτείνω κάποιον, θα ακολουθούσα την συμβουλή του elvisjedi.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Έτσι, μπορεί ο αερόσακος να μην "σκάσει" ποτέ όταν θα τρακάρεις (call me TAKATA) αλλά τουλάχιστον θα δεις με πόσα χλμ θα σου έρθει το κοντέρ στα μούτρα, αν σου κάτσει στραβή και τρακάρεις.

 

@TS εγώ με την καμία δεν θα έβαζα και 3ο κοντέρ, αν δεν έβλεπε το αμάξι σοβαρός ηλεκτρολόγος, και επειδή εκεί που είσαι δεν γνωρίζω να σου προτείνω κάποιον, θα ακολουθούσα την συμβουλή του elvisjedi.

???

αστικοι μυθοι?

αν ο φιλος μας ειχε κορολλα ή σιβικ το κοντερ δεν θα χαλαγε και δεν θα χρειαζοταν 1 χιλιαρικο, εγω αυτο ξερω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πριν μερικα χρονια ειχα ταλαιπωρηθει πολυ με τα ηλεκτρολογικα στο αυτοκινητο μου (δεν αναβαν με τπτ τα φωτα) ειχα γυρισει ολη τη θεσσαλονικη και ολοι μου ελεγαν οτι ναναι (να ξηλωσουμε ταμπλο, να το αφησω 3-4 μερες και ΑΝ βρουν τι φταιει και διαφορα αλλα...)

μετα απο 4 ηλεκτρολογους!!! ο 5ος βρηκε τη λυση μεσα σε 2 λεπτα.....απο τοτε οτι χρειαζεται παω εκει και οποιος γνωστος εχει παει εμεινε πολυ ευχαριστημενος..συστηνω ανεπιφυλακτα (ελπιζω να μην θεωρηθει διαφημιση απλα επειδη ειχα απελπιστει -δεν μπορουσα να οδηγησω νυχτα- και μου εδωσε λυση τελειως οικονομικα τον εκτιμησα )

http://www.vrisko.gr/details/bg6k2g117d5e3ebba75705_112c2d25b

 

προτεινω να περασεις να δεις τι θα σου πουνε (διπλα στο ζαπινγκ το τοσταδικο ειναι κ στο γηπεδο της μεντ)

Απο περιεργεια φιλε μου πως διορθωθηκε το προβλημα με τα φωτα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν , ξεθαβω το θέμα διότι ξέχασα να το ενημερώσω΄....Δυστυχως όμως εχω ξανα προβλημα

 

 

Καντράν βρήκα και έβαλα απο μεταχειρισμενα ανταλλακτικά με 75€ , αυτο εγινε αρχες Ιουλίου.

 

Δυστυχως απο χθες εχω προβλημα , διοτι ξανα ΚΑΙ αυτο κάηκε ( ή ¨"κάηκε" , δεν ξέρω...) .

Πηγα στον ηλεκτρολογο που το ειχε βαλει και μου ειπε οτι επειδη ηταν μεταχειρισμενο, κατα 98% απλα ηταν η ωρα του να χαλασει και αυτο , οποτε ξανα μανα πρεπει να βγω στην γυρα να δω αν υπαρχει αλλο....

 

Επειδη προς το παρον δεν ειμαι διατεθιμενος καθε 2μηνο να πληρωνω και να αλλαζω καντραν , και επειδη 1100€ που κανει το καινουριο του κουτιου ουτε για πλακα δεν θα τα διαθεσω ( τωρα το αμαξι -15ετιας- ζητημα να κανει κανα 3χιλιαρο € ) , τι θα μπορουσα να κανω ;

 

Θα το παω σε εναν ηλεκτρονικο πουα σχολειται με ΡΕΝΩ στην Μελενικου (καθετη στην Μαρτιου) που μου προτειναν, απλως θελω να μζεψω καποια χρηματα πρωτα.

 

Λετε να φταιει καποια ασφαλεια η καποιο κυκλωμα που διορθωνεται ευκολα ;

 

Ειλικρινα εχω σπαστει με την κατασταση , αφηστε που φοβαμαι να οδηγησω ενα αμαξι που δε θα ξερω ουτε με ποση βενζινη ειμαι , ουτε τα λαδια, θερμοκρασια και αλλες σημαντικες για την ασφαλεια μου ενδειξεις....

Έλα πριβε να σου δώσω τηλέφωνο απο ειδικό μάστορα για Renault.

???

αστικοι μυθοι?

αν ο φιλος μας ειχε κορολλα ή σιβικ το κοντερ δεν θα χαλαγε και δεν θα χρειαζοταν 1 χιλιαρικο, εγω αυτο ξερω

Κορολα να χαλάει η να κάψει κοντέρ δεν υπάρχει. Πιο πολύ σύστημα διευθυνσης βγάζουν αυτά, φθηνό δουλειά δηλαδή.

Λοιπόν , ξεθαβω το θέμα διότι ξέχασα να το ενημερώσω΄....Δυστυχως όμως εχω ξανα προβλημα

 

 

Καντράν βρήκα και έβαλα απο μεταχειρισμενα ανταλλακτικά με 75€ , αυτο εγινε αρχες Ιουλίου.

 

Δυστυχως απο χθες εχω προβλημα , διοτι ξανα ΚΑΙ αυτο κάηκε ( ή ¨"κάηκε" , δεν ξέρω...) .

Πηγα στον ηλεκτρολογο που το ειχε βαλει και μου ειπε οτι επειδη ηταν μεταχειρισμενο, κατα 98% απλα ηταν η ωρα του να χαλασει και αυτο , οποτε ξανα μανα πρεπει να βγω στην γυρα να δω αν υπαρχει αλλο....

 

Επειδη προς το παρον δεν ειμαι διατεθιμενος καθε 2μηνο να πληρωνω και να αλλαζω καντραν , και επειδη 1100€ που κανει το καινουριο του κουτιου ουτε για πλακα δεν θα τα διαθεσω ( τωρα το αμαξι -15ετιας- ζητημα να κανει κανα 3χιλιαρο € ) , τι θα μπορουσα να κανω ;

 

Θα το παω σε εναν ηλεκτρονικο πουα σχολειται με ΡΕΝΩ στην Μελενικου (καθετη στην Μαρτιου) που μου προτειναν, απλως θελω να μζεψω καποια χρηματα πρωτα.

 

Λετε να φταιει καποια ασφαλεια η καποιο κυκλωμα που διορθωνεται ευκολα ;

 

Ειλικρινα εχω σπαστει με την κατασταση , αφηστε που φοβαμαι να οδηγησω ενα αμαξι που δε θα ξερω ουτε με ποση βενζινη ειμαι , ουτε τα λαδια, θερμοκρασια και αλλες σημαντικες για την ασφαλεια μου ενδειξεις....

Να το πας στο γήπεδο της μεντ τον ξέρω τον τύπο. Για μηχανικό ότι θες σου έχω άλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

???

αστικοι μυθοι?

 

 

Έψαξες στο internet και αποφάνθηκες οτι είναι αστικός μύθος?

 

Ξεκίνα απο εδώ

http://blog.caranddriver.com/massive-takata-airbag-recall-everything-you-need-to-know-including-full-list-of-affected-vehicles/

 

το οποίο αφορά κυρίως αμάξια που κυκλοφόρησαν Η.Π.Α, αλλά google is your friend για να δεις και για τα υπόλοιπα.

Γνωρίζω τουλάχιστον 2 περιπτώσεις εδώ Ελλάδα, εγώ προσωπικά, που δεν άνοιξαν αερόσακοι. Το ένα απο τα 2 έφερε και τούμπες και δεν άνοιξε κανένας απο τους 6 αερόσακους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο περιεργεια φιλε μου πως διορθωθηκε το προβλημα με τα φωτα?

 

ειχε καρβουνιασει το καλωδιο της γραμμης των φωτων που εφευγε απο την ασφαλειοθηκη προς τα φωτα σε καποιο σημειο και γιαυτο δεν αναβαν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειχε καρβουνιασει το καλωδιο της γραμμης των φωτων που εφευγε απο την ασφαλειοθηκη προς τα φωτα σε καποιο σημειο και γιαυτο δεν αναβαν

τετοια προβληματα βγαζουν τα Γαλλικα συνηθως...scenic σε φιλο,και παραθυρα φυσικα. Τελικα που πηγες και ποσα σου πηρε ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τετοια προβληματα βγαζουν τα Γαλλικα συνηθως...scenic σε φιλο,και παραθυρα φυσικα. Τελικα που πηγες και ποσα σου πηρε ;

οπως λεω και σε ποστ παραπανω, μετα απο γυρα σε πολλυς ηλεκτρολογους στη θεσσαλονικη κατεληξα στο γηπεδο της μεντ διπλα, μου πηρε 20-30ε αν θυμαμαι καλα για τα φωτα και μου αλλαξε και κατι βυσματα στο ραδιο γιατι καναν διακοπες τα ηχεια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπως λεω και σε ποστ παραπανω, μετα απο γυρα σε πολλυς ηλεκτρολογους στη θεσσαλονικη κατεληξα στο γηπεδο της μεντ διπλα, μου πηρε 20-30ε αν θυμαμαι καλα για τα φωτα και μου αλλαξε και κατι βυσματα στο ραδιο γιατι καναν διακοπες τα ηχεια

ειναι καλος ο τυπος -διπλα στο σπιτι μου. Ωραια γλυτωσες φιλε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α

 

Έψαξες στο internet και αποφάνθηκες οτι είναι αστικός μύθος?

 

Ξεκίνα απο εδώ

http://blog.caranddriver.com/massive-takata-airbag-recall-everything-you-need-to-know-including-full-list-of-affected-vehicles/

 

το οποίο αφορά κυρίως αμάξια που κυκλοφόρησαν Η.Π.Α, αλλά google is your friend για να δεις και για τα υπόλοιπα.

Γνωρίζω τουλάχιστον 2 περιπτώσεις εδώ Ελλάδα, εγώ προσωπικά, που δεν άνοιξαν αερόσακοι. Το ένα απο τα 2 έφερε και τούμπες και δεν άνοιξε κανένας απο τους 6 αερόσακους.

αρχικα μαλλον κατι σου ξεφευγει, ισως να μην χρειαστηκε να ανοιξει ο αεροσακος (π.χ σε περιπτωση πλαγιας συγκρουσης ή δεν ξερω γω τι) ... επιπλεον μπορει να μην χτυπησε στον αισθητηρα οποτε για αυτο δεν ανοιξαν...

υποψιν καμια εταιρεια αυτοκινητων δεν φτιαχνει αεροσακους, εκρηκτικα αυτων κι αισθητηρες, ολες απο καποιες τα αγοραζουν, που συνηθως ειναι 2-3 μεγαλες.... οπως αλλωστε και με μπαταριες , αμορτισερ , λαστιχα και λοιπα "αναλωσιμα"

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α

 

αρχικα μαλλον κατι σου ξεφευγει, ισως να μην χρειαστηκε να ανοιξει ο αεροσακος (π.χ σε περιπτωση πλαγιας συγκρουσης ή δεν ξερω γω τι) ... επιπλεον μπορει να μην χτυπησε στον αισθητηρα οποτε για αυτο δεν ανοιξαν...

υποψιν καμια εταιρεια αυτοκινητων δεν φτιαχνει αεροσακους, εκρηκτικα αυτων κι αισθητηρες, ολες απο καποιες τα αγοραζουν, που συνηθως ειναι 2-3 μεγαλες.... οπως αλλωστε και με μπαταριες , αμορτισερ , λαστιχα και λοιπα "αναλωσιμα"

 

Εμένα δεν μου ξεφεύγει τίποτα, το αμάξι στο οποίο αναφέρομαι, παραμορφώθηκε τελείως, και η οδηγός του κατέληξε στο νοσοκομείο για βδομάδες με αρκετά κατάγματα. Μετά απο 2 χρόνια περίπου, ο εισαγωγέας πλήρωσε ένα σεβαστό ποσό στην ιδιοκτήτρια για να μην πάει η υπόθεση σε δίκη + οτι της επιστράφηκαν στο ακέραιο τα χρήματα που είχε δώσει για να αγοράσει το παρολίγον φέρετρό της.

Για το οτι καμία αυτοκινητοβιομηχανία δεν φτιάχνει αερόσακους το γνωρίζω εξίσου καλά, όπως επίσης γνωρίζω πως καμία αυτοκινητοβιομηχανία δεν φτιάχνει τα δικά της κοντέρ.

Εκεί ακριβώς ήθελα να καταλήξω. Οτι στις μέρες μας, με τις συνέργειες που γίνονται παγκοσμίως, τίποτα δεν είναι αμιγώς ιαπωνικό, γαλλικό, ιταλικό κ.ο.κ. Οι αισθητήρες abs παίζει να είναι απο την bosch , οι δαγκάνες απο brembo, τα φώτα να είναι valeo τα μπουζί denso και πάει λέγοντας.

Και ενώ απο την μία το συγκεκριμένο αμάξι (renault laguna II) έβγαλε ένα κάρο προβλήματα (το κοντέρ δεν είναι ένα απο τα συνηθισμένα), απο την άλλη το να λέει κάποιος οτι με τα γιαπωνέζικα δεν θα είχε πρόβλημα, είναι τουλάχιστον ανόητο. Αν υπήρχε κάποιος μαγικός ζωμός που κατέχουν οι Ιάπωνες μόνο και φτιάχνουν αμάξια που δεν χαλάνε/σπάνε, να είσαι σίγουρος οτι οι Αμερικάνοι και οι ευρωπαίοι θα το είχαν αντιγράψει. Τέτοιος ζωμός όμως, απλά δεν υπάρχει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα δεν μου ξεφεύγει τίποτα, το αμάξι στο οποίο αναφέρομαι, παραμορφώθηκε τελείως, και η οδηγός του κατέληξε στο νοσοκομείο για βδομάδες με αρκετά κατάγματα. Μετά απο 2 χρόνια περίπου, ο εισαγωγέας πλήρωσε ένα σεβαστό ποσό στην ιδιοκτήτρια για να μην πάει η υπόθεση σε δίκη + οτι της επιστράφηκαν στο ακέραιο τα χρήματα που είχε δώσει για να αγοράσει το παρολίγον φέρετρό της.

Για το οτι καμία αυτοκινητοβιομηχανία δεν φτιάχνει αερόσακους το γνωρίζω εξίσου καλά, όπως επίσης γνωρίζω πως καμία αυτοκινητοβιομηχανία δεν φτιάχνει τα δικά της κοντέρ.

Εκεί ακριβώς ήθελα να καταλήξω. Οτι στις μέρες μας, με τις συνέργειες που γίνονται παγκοσμίως, τίποτα δεν είναι αμιγώς ιαπωνικό, γαλλικό, ιταλικό κ.ο.κ. Οι αισθητήρες abs παίζει να είναι απο την bosch , οι δαγκάνες απο brembo, τα φώτα να είναι valeo τα μπουζί denso και πάει λέγοντας.

Και ενώ απο την μία το συγκεκριμένο αμάξι (renault laguna II) έβγαλε ένα κάρο προβλήματα (το κοντέρ δεν είναι ένα απο τα συνηθισμένα), απο την άλλη το να λέει κάποιος οτι με τα γιαπωνέζικα δεν θα είχε πρόβλημα, είναι τουλάχιστον ανόητο. Αν υπήρχε κάποιος μαγικός ζωμός που κατέχουν οι Ιάπωνες μόνο και φτιάχνουν αμάξια που δεν χαλάνε/σπάνε, να είσαι σίγουρος οτι οι Αμερικάνοι και οι ευρωπαίοι θα το είχαν αντιγράψει. Τέτοιος ζωμός όμως, απλά δεν υπάρχει.

Φιλε συγνωμη αλλα τα ρενω τετοια χαζα προβληματα βγαζουν συνηθως !! Ρωτα καποιον τεχνικο και θα το διαπιστωσεις !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε συγνωμη αλλα τα ρενω τετοια χαζα προβληματα βγαζουν συνηθως !! Ρωτα καποιον τεχνικο και θα το διαπιστωσεις !!

 

Ναι δεν αντιλέγω, αλλά αν είχα να επιλέξω το να μην μου δουλεύει το κεντρικό display απο το να μην μου ανοίξει ο αερόσακος την μία φορά που θα τον χρειαστώ, θα επέλεγα σίγουρα το πρώτο. To πρώτο εξάλλου το βλέπεις και αν σε ενοχλεί πάς και το φτιάχνεις, το 2ο θα το διαπιστώσεις με πιο επίπονο τρόπο

Ή αν θες να μιλήσουμε ακόμα πιο συγκεκριμένα, για το συγκεκριμένο topic,  το να χαλάει κάθε 3 μήνες το κοντέρ, δεν είναι συνήθες φαινόμενο, ακόμη και αν μιλάμε μόνο για renault.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι δεν αντιλέγω, αλλά αν είχα να επιλέξω το να μην μου δουλεύει το κεντρικό display απο το να μην μου ανοίξει ο αερόσακος την μία φορά που θα τον χρειαστώ, θα επέλεγα σίγουρα το πρώτο. To πρώτο εξάλλου το βλέπεις και αν σε ενοχλεί πάς και το φτιάχνεις, το 2ο θα το διαπιστώσεις με πιο επίπονο τρόπο

Ή αν θες να μιλήσουμε ακόμα πιο συγκεκριμένα, για το συγκεκριμένο topic,  το να χαλάει κάθε 3 μήνες το κοντέρ, δεν είναι συνήθες φαινόμενο, ακόμη και αν μιλάμε μόνο για renault.

τα ρενω βγαζουν ,κοντερ,παραθυρα πιο πολυ. Σωστα ομως συμφωνω  μαζι σου φιλε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι δεν αντιλέγω, αλλά αν είχα να επιλέξω το να μην μου δουλεύει το κεντρικό display απο το να μην μου ανοίξει ο αερόσακος την μία φορά που θα τον χρειαστώ, θα επέλεγα σίγουρα το πρώτο. To πρώτο εξάλλου το βλέπεις και αν σε ενοχλεί πάς και το φτιάχνεις, το 2ο θα το διαπιστώσεις με πιο επίπονο τρόπο

Ή αν θες να μιλήσουμε ακόμα πιο συγκεκριμένα, για το συγκεκριμένο topic,  το να χαλάει κάθε 3 μήνες το κοντέρ, δεν είναι συνήθες φαινόμενο, ακόμη και αν μιλάμε μόνο για renault.

αρχικα ποιος εγγυαται οτι στο ρενω θα ανοιγε ο αεροσακος? ειδικα μετα απο τοσα χρονια...

 αν βεβαια υποθεσουμε οτι του γιαπωνεζικου που δεν ανοιξε ηταν κατασκευαστικο σφαλμα κλπ..

σε ολες τις ερευνες οι ιαπωνες ειναι πιο πανω απο ιταλους/γαλλους σε θεμα αξιοπιστιας... τσεκαρε το, σε προκαλω σε αυτο :)

παντως για οποιον θελει να αγορασει γαλλο ιταλο κλπ λεφτα του ειναι οτι θελει τα κανει....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...