Προς το περιεχόμενο

Peugeot 207 rc


Cpkdemian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά . ψάχνω για ενα αυτοκίνητο 1400 μέχρι 1600 cc.
Κοιτούσα για seat ibiza cupra dsg μου ειπαν να τα αποφυγω γιατί αμα βγάλει πρόβλημα το σασμαν η επισκευή είναι αρκετά ακριβή. Συγκεκριμενα ψάχνω για κάτι με αρκετά άλογα μέχρι 190 εργοστασιακό και μέχρι 7500€. Κοιτούσα για κορσα οπσ αλλά είναι πανάκριβα . βρήκα ενα peugeot 207 rc 1600cc sta 5800€. Θέλω λοιπον μα ρωτησω αν γνωρίσει κανεις το συγκεκριμένο αμάξι η αν το έχει να μουβπει γνώμη ευχαριστώ

Επεξ/σία από Cpkdemian
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλησπέρα παιδιά . ψάχνω για ενα αυτοκίνητο 1400 μέχρι 1600 cc.

Κοιτούσα για seat ibiza cupra dsg μου ειπαν να τα αποφυγω γιατί αμα βγάλει πρόβλημα το σασμαν η επισκευή είναι αρκετά ακριβή. Συγκεκριμενα ψάχνω για κάτι με αρκετά άλογα μέχρι 190 εργοστασιακό και μέχρι 7500€. Κοιτούσα για κορσα οπσ αλλά είναι πανάκριβα . βρήκα ενα peugeot 207 rc 1600cc sta 5800€. Θέλω λοιπον μα ρωτησω αν γνωρίσει κανεις το συγκεκριμένο αμάξι η αν το έχει να μουβπει γνώμη ευχαριστώ

Δεν εχω ακουσει να βγαζουν προβλημα τα dsg στο μοντελο που ανεφερες...Αλλωστε στα αλογα αυτα θα εισαι και ψιλοπεριορισμενος και το σασμαν οσο και να το πειραξεις με κλειστο μοτερ δεν θα τρωει πολλες ροπες...Το corsa opc το βλεπω σαν καγκουρομηχανη με προβληματα.θρος στροφαλων κτλ...ενα καλο 207 σιγουρα δεν κανει μονο 5800 αλλα και παλι αναμεσα σε αυτα τα 3 το dsg και μονο αξιζει να παρεις cupra....δεν ξερω εαν εχεις μπει σε αυτοκινητο με dsg αλλα θα καταλαβεις αμεσως την διαφορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω μπει σε αμαξι με dsg ολοι μου ειπανε μετα τα 100 χιλιαδεσ km θα θες σασμαν και αμα σου βγαλει προβλημα παει επισκευη 5000 ευρω. οποτε ας το αφησω. τωρα το συγκεκριμενο peugeot δεν το εχω δει ακομα απο κοντα. συντομα ομως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου, το RC που βρήκες με 5800, προφανώς θα είναι το ίδιο που εχω δεί κι εγώ απο κοντά.

 

Το αυτοκίνητο θέλει επισκευή στο κινητήρα, μιας και τα χλμ του ειναι πάρα πολλά. Εχει βγάλει τα κλασσικά προβλήματα του THP μοτέρ λόγω πολλών παραγόντων που δεν ειναι της παρούσης.

 

Γενικά σαν αυτ/το το RC ειναι πολυ΄φθηνό γι'αυτο που είναι. Τίμιος κινητήρας (σε μαμα μορφή ειναι τάφος, αλλα 1ο στάδιο χωρίς βαρβαρότητες πας στα 210-220πς, τα οποία το κινούν σβέλτα).

Εχει επίσης τη καλή ανάρτηση, καμμια σχέση με 207 ραλύ/τζιτι. Η ανάρτηση του ειναι η βέλτιστη λυση για άνεση και γρήγορο στρίψιμο. Αν πας σε 207 να προτιμήσεις το RC.

Μεσα πάλι εχει τις αλουμινένιες μλκουλες, τα μπακετ δρόμου και πάει λέγοντας.

 

Τώρα στο μοτερ: ΟΛΑ αυτά τα ΤΗΡ 07-08 μοντέλα, λόγω ελλειπούς γνώσης (?) συντήρησης, καίνε όλα λαδάκι. Κάμποσο λαδάκι. Επίσης εχουν ένα θέμα με τις επικαθήσεις μάκας στις βαλβίδες. Σχεδόν όλα, ανεξαρτήτου χρήσης, θελουν στις 70-80Κ χλμ ανοιγα και καθάρισμα.

 

Το συγκεκριμμένο που θα δεις παντως ειναι ατρακάριστο και γενικά προσεγμένο αυτ/το. Απλά ο κάτοχος του, δε περίμενε (δε το γνώριζε κιολας οτι το αυτ/το του έχει "πέσει" μοτερικά). Επειδή εγώ πήγα με ειδικό διαγνωστικό software το οποίο εχουν σχεδιάσει προγραμματιστές γνωστοί του χώρου, είδα ολα αυτά τα "προβλήματα" που έχει.

 

Εγώ σκέφθηκα να παρω το συγκεκριμμένο αυτ/το που ειδες, μιας και εχω άκρη για να το επισκευάσω πλήρως σε ελάχιστο κόστος (λόγω γνωριμιών), αλλά με βλέπω για κάνα επαγγελματικό δυστυχώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω μπει σε αμαξι με dsg ολοι μου ειπανε μετα τα 100 χιλιαδεσ km θα θες σασμαν και αμα σου βγαλει προβλημα παει επισκευη 5000 ευρω. οποτε ας το αφησω. τωρα το συγκεκριμενο peugeot δεν το εχω δει ακομα απο κοντα. συντομα ομως.

Προφανως αυτοι οι "ολοι" διαβαζουν και λιακοπουλο μαλλον..... 

3000 € παει η μετατροπη σε τετρακινητο (golf,a3 κτλ) ...με dsg σασμαν, αξονες,πλεξουδες,εγκεφαλακια ,τα παντα...εσυ το 5000 χιλιαρικα που σου ειπαν ποσο λογικο το κοβεις ας πουμε?..

Σε περιπτωση που γινει κατι τετοιο βρισκεις σασμαν σε μαντρα με ΠΟΛΥ λιγοτερα απο αυτα που σου λενε....ΑΑΑΝΝ λεμε αν...Που δεν χαλανε σου ξαναλεω.

Αρκει να του κανεις σωστες αλλαγες στις βαλβολινες που δεν ειναι και φθηνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πηγες και ειδεσ το συγκεκριμενο αμαξι στο χαλανδρι που το δινει 5800?

 

aaaa sorry όχι...β.ελλάδα είδα ένα τόσο φθηνό επίσης και φαντάστηκα πως θα'ναι το ίδιο.

 

Εφόσον είσαι χαλάνδρι, για να έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο θα σου στείλω πμ σε ποιον να απευθυνθείς για να το συνδέσει στο hand made διαγωνιστικό...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανως αυτοι οι "ολοι" διαβαζουν και λιακοπουλο μαλλον..... 

3000 € παει η μετατροπη σε τετρακινητο (golf,a3 κτλ) ...με dsg σασμαν, αξονες,πλεξουδες,εγκεφαλακια ,τα παντα...εσυ το 5000 χιλιαρικα που σου ειπαν ποσο λογικο το κοβεις ας πουμε?..

Σε περιπτωση που γινει κατι τετοιο βρισκεις σασμαν σε μαντρα με ΠΟΛΥ λιγοτερα απο αυτα που σου λενε....ΑΑΑΝΝ λεμε αν...Που δεν χαλανε σου ξαναλεω.

Αρκει να του κανεις σωστες αλλαγες στις βαλβολινες που δεν ειναι και φθηνες.

 

εχω φιλο μηχανικο που δουλευει χρονια. του εχουνε παει αρκετα dsg με χαλασμενα σασμαν . η αντιπροσωπεια ζητουσε 5 χιλιαρικα για επισκευη. οταν ειδα το κουπρα στα 50 χιλιαδεσ χιλιομετρα ειχε αλλαχτει το σασμαν . επισης ειναι τοσο βλακες που ειχανε γραψει διπλα στη μηχανη "cupra" με κοκκινο μαρκαδορο στο χερι. ΑΝ διαβασεις λιγο θα δεισ οτι στη volkswagen εχουν επιστραφει πανω απο 60 χιλιαδες dsg  με προβλημα. αν σκεφτει κανεις οτι το συγκεκριμενο αμαξι εχει 2 εγγεφαλους-2 δισκους κομπρεσσορα και τουρβο μεσα στη μηχανη γινετε ενα μπαχαλο. ποσους αισθητηρες επισης για το αυτοματο κιβωτιο στο να καταλαβαινει ποτε να κατεβασει ταχ και ποτε να ανεβασει αναλογα με το γκαζι που πατας , ενας να χαλασει μετα κλαιμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω φιλο μηχανικο που δουλευει χρονια. του εχουνε παει αρκετα dsg με χαλασμενα σασμαν . η αντιπροσωπεια ζητουσε 5 χιλιαρικα για επισκευη. οταν ειδα το κουπρα στα 50 χιλιαδεσ χιλιομετρα ειχε αλλαχτει το σασμαν . επισης ειναι τοσο βλακες που ειχανε γραψει διπλα στη μηχανη "cupra" με κοκκινο μαρκαδορο στο χερι. ΑΝ διαβασεις λιγο θα δεισ οτι στη volkswagen εχουν επιστραφει πανω απο 60 χιλιαδες dsg  με προβλημα. αν σκεφτει κανεις οτι το συγκεκριμενο αμαξι εχει 2 εγγεφαλους-2 δισκους κομπρεσσορα και τουρβο μεσα στη μηχανη γινετε ενα μπαχαλο. ποσους αισθητηρες επισης για το αυτοματο κιβωτιο στο να καταλαβαινει ποτε να κατεβασει ταχ και ποτε να ανεβασει αναλογα με το γκαζι που πατας , ενας να χαλασει μετα κλαιμε...

Καλα η αντιπροσωπεια και για λαδια να πας ζηταει τα μαλλιοκεφαλα της.

Στην αρχη οταν ειχαν πρωτοβγει, καποια ειχαν παρουσιασει προβλημα στο σασμαν και συνηθως στον εγκεφαλο..αλλα αλλαζονταν μεσα στην εγγυηση...Γενικα πιο μετα δεν εχω ακουσει ουτε δει καποιο με προβλημα στο σασμαν.Τωρα αν ο αλλος εχει ibiza cupra dsg και του κ@@@ σει να το κανει σφυριλατο και να το παει 300 αλογα τοτε ΣΙΓΟΥΡΑ το σασμαν θα παει φουντο...σε λογικα πλαισια και με σωστη συντηρηση το σασμανακι πεταει....ουδεμια συγκριση με γουδοχερι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν χαλανε ολα φιλε. απλα πρεεπει να το ρισκαρεις.

και επειδη δεν ξερεις ποτε πως στα φερνει η ζωη καλυτερα ας παω σε κανονικο κιβωτιο.

το συγκεκριμενο το ειχα βρει αρκετα φτηνο αλλα ηταν σαπιο

τιμες σε αλλα dsg cupra ειναι τσιμπιμενες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...