Προς το περιεχόμενο

Peugeot 207 rc


Cpkdemian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα Polo φυσικά.

Αυτά έχουν ίδιο κινητήρα με το Cupra.

Α ναι ...Δεν θεωρω οτι οταν τα προσεχεις βγαζουν προβληματα,τουλαχιστον οχι σε παραλογα πλαισια.

Καταρχην ειναι μακραν ανωτερη κατηγορια απο τα αλλα δυο που ανεφερε ο φιλος.

Τα εχουμε συνηθησει να ακουμε οτι βγαζουν θεματα για τους εξης λογους: τα παιρνουν πιτσιρικαδες που ειτε τα τσιτωνουν με περιφερειακα και πιεσεις τερμα ενω ηδη ειναι αρκετα πιεσμενα ειτε σιδεροφαγοι που τα πανε συνεχεια πατωμα χωρις να κανουν σωστη συντηρηση..Γιατι ειναι μια κατηγορια λιγων κυβικων και πιο προσιτο σε πολλους γκαζοφωνιαδες μη γνωστες.οποτε το "κακο" σκισιμο ειναι αναποφευκτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν έψαχνα αυτοκίνητο ήμουν ανάμεσα στο rc και το bravo. Τελικά πήρα το bravo και δεν το έχω μετανιώσει! Ωραίο αμάξι το πεζό πάντως!

 

(για μηχανικά προβλήματα κλπ δεν γνωρίζω) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακράν ανώτερη κατηγορία από το RC?

Σε τι?

Τώρα για τα προβλήματα και τους λόγους μια απλά αναζήτηση αρκεί.

Ας ξεκινήσει από τον κινητήρα.

Σε ποιοτητα υλικων,σε ποιοτητα κυλισης,σε καμπινα,σε σασμαν φυσικα , αυτα με μια γρηγορη σκεψη..Τι αλλο θες για να το προτιμησεις απο τα αλλα;;
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το cupra έχει το μικρό 7αρι dsg ξηρού συμπλέκτη που είχαν και τα golf;

 

αν ναι θέλει δισκάκια αρκετά συχνά και ενδεχόμενη αλλαγή εγκεφάλου που χάλαγε από την υπερθέρμανση

 

γενικά μακριά από αυτό το κιβώτιο είναι για πέταμα και ντροπή του vag που ταλαιπώρησε τόσο κόσμο και το έκανε βαβά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το cupra έχει το μικρό 7αρι dsg ξηρού συμπλέκτη που είχαν και τα golf;

 

αν ναι θέλει δισκάκια αρκετά συχνά και ενδεχόμενη αλλαγή εγκεφάλου που χάλαγε από την υπερθέρμανση

 

γενικά μακριά από αυτό το κιβώτιο είναι για πέταμα και ντροπή του vag που ταλαιπώρησε τόσο κόσμο και το έκανε βαβά

Ναι ξηρου εχει..στην αρχη οπως ειπα καποια ειχαν βγαλει θεμα στον εγκεφαλο σασμαν αλλα ειχαν αλλαχτει στην εγγυηση.Απο εκει και περα επειδη το σασμαν ειναι ξηρου τυπου δεν ειναι για πολυ ροπη ,οποτε σε οσους τα σκαλισαν σιγουρα θα εβγαλαν θεμα.

Δεν μπορεις να συγκρινεις το σασμαν του ibiza με του leon η του golf που ειναι υγρου τυπου αλλα και παλι μεχρι 50 κιλα ροπης..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εφόσον είσαι χαλάνδρι, για να έχεις το κεφαλάκι σου ήσυχο θα σου στείλω πμ σε ποιον να απευθυνθείς για να το συνδέσει στο hand made διαγωνιστικό...

 

Εννοείς e-tuners (για το hand made) ή κάτι άλλο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ξηρου εχει..στην αρχη οπως ειπα καποια ειχαν βγαλει θεμα στον εγκεφαλο σασμαν αλλα ειχαν αλλαχτει στην εγγυηση.Απο εκει και περα επειδη το σασμαν ειναι ξηρου τυπου δεν ειναι για πολυ ροπη ,οποτε σε οσους τα σκαλισαν σιγουρα θα εβγαλαν θεμα.

Δεν μπορεις να συγκρινεις το σασμαν του ibiza με του leon η του golf που ειναι υγρου τυπου αλλα και παλι μεχρι 50 κιλα ροπης..

Φίλο μου πάντως με golf 122 στοκ τον έχει πηδήξει κυριολεκτικά..

 

Τα 6αρια ήταν πολύ πιο ανθεκτικά

 

Εγώ θα εμένα μακριά, επίσης αυτός ο 1400αρης κινητήρας που έχουν τα polo και seat είναι σχετικα ψοφιος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ποιοτητα υλικων,σε ποιοτητα κυλισης,σε καμπινα,σε σασμαν φυσικα , αυτα με μια γρηγορη σκεψη..Τι αλλο θες για να το προτιμησεις απο τα αλλα;;

 

 

Μόνο για το σασμάν συμφωνώ όταν και εφόσον λειτουργεί το DSG.

Βέβαια αν κάποιος θέλει να βελτιώσει κάποιο από τα 2 τότε και το σασμάν είναι πίσω. 

Το στήσιμο που υποτίθεται είναι και το σημαντικό στην κατηγορία αυτή το αφήσαμε απ'εξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείς e-tuners (για το hand made) ή κάτι άλλο?

 

ναι. Γνωριζόμαστε πολύ καλά με το Στέλιο. Με οτν Κρίτωνα, όχι και τόσο.

 

Οταν κάποιος παει να αγοράσει RC το αγοράζει και/κυρίως για το στρίψιμο. Οταν ένας αγοράζει κούπρα, ή παρεμφερές, τ'αγοράζει για τις κόντρες. Δυστυχώς έτσι είναι.

Προσωπικά τα μπλιμπλίκια και η "ποιότητα" κατασκευής του γερμανικού μ'αφήνιε παγερά αδιάφορο. ΔΕΝ αξίζουν τόσα χρήματα, δεν έχουν value for money, πως να το πώ.

Και πριν πεταχτείς και την πείς έχω και Ε200 και μπορώ να κρίνω...παρόλο που πούλησα το γαλλικό μου μετά απο 14 χρόνια.

 

Το μόνο, ισχυρό, μειονέκτημα, είναι πως το RC ΔΕΝ εχει 6ρι κιβώτιο. Μια ντροπή. Αν κι απ'οτι ακουσα, στα μεταγενέστερα μοντέλα βάλανε...δνε είμαι και σίγουρος όμως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι κόντρα θα κάνεις με τον 1.4 tsi και το dsg που δεν έχει launch control;

Τα παλιότερα Ibiza που είχαν τον 20vt μπορούσαν να κάνουν παπάδες όχι τα πιο καινούρια..

 

Πάντως και το 207 δεν είναι τέρας αξιοπιστίας..

 

Όσο για το στριψιμο είναι καθαρά θέμα αίσθησης. Έχουν πιο ευχάριστη αίσθηση τα psa αλλά το στρίβουν καλύτερα είναι πολύ σχετικό, ειδικά στις μέρες μας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...