Προς το περιεχόμενο

Razer Ouroboros (εμπειρίες) - Επιστολή για προβλήματα


Heatspreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μιλα με την εταιρια.Αυτα τα παραπανω ειναι τελειως μλκιες και τσαμπα ταλαιπωρειται ο κοσμος. Δηλαδη και σκας ενα καρο χρηματα και μετα τρεχεις και δεν φτανεις.Μιληστε με την εταιρια να δουμε τι After sales Support εχουν :P

 

Εγω προσωπικα προτιμω προβληματα που εχουν με το Hardware αυτο καθαυτο γιατι εκει τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα.Τωρα οπως βλεπουμε προβληματα με Software κλπ τα πραγματα γινονται πιο περιπλοκα. Ο Heat παραπανω εχει γραψει ολοκληρη εκθεση που απλα πιστευω οτι θα βαρεθουν να διαβαζουν και θα του πουν για Rma/πιστωτικο :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

Το Razer Ouroboros είναι ακόμα πιο ακριβό. Δεν έχει σημασία βέβαια τόσο η τιμή. Και 2€ να έχει, δεν το αγόρασε κάποιος για να μην λειτουργεί.

  

 

πράγματι είναι φοβερά ακριβό, το είχα σκεφτεί να το πάρω κάποια στιγμή όταν είχε πρωτοβγεί αλλά ευτυχώς κυριάρχησε η λογική και πήγα στο πολύ πιο φθηνό g700 το οποίο βέβαια να πούμε ότι είχε και αυτό θέματα με το software του όταν η logitech πήγε υποχρεωτικά τα πάντα σε lgs τα οποία άργησε να διορθώσει (ευτυχώς δούλευε παλιότερη έκδοση του set point και έκανα τη δουλειά μου απροβλημάτιστα μέχρι να στρώσουν) 

 

κρίμα πάντως να σου έχει θέματα γιατί πρόκειται για "κόσμημα" , το βρίσκω από τα πιο όμορφα ποντίκια 

ελπίζω να βγάλεις άκρη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια αν δεν ειχε προβληματα με το προηγουμενο Mouse και ολα του παρουσιαστηκαν απλα με το που πηγε το Ouroboros κακως του προτεινετε Anti virus κλπ.

Κάτσε να του ζητήσουν και ξεματιασμα διάβασμα και αρχιεπίσκοπο. Αμέσως να μείνεις.....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σύστημα μου είναι άριστα στημένο και δεν έχω δει ποτέ πάγωμα, μπλε οθόνη, κλπ. Σε συνδυασμό με τα Windows πάντα που είναι ότι πιο σταθερό σε λειτουργικό εκεί έξω.
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνει και άλλα προβλήματα. Κάθε μέρα και ένα νέο.
Το φορτίζω πάνω από 15 ώρες (οπότε είναι Full η μπαταρία) το βγάζω από το φορτιστή και δείχνει ότι έχει 2/3 γραμμές. Ότι να' ναι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνει και άλλα προβλήματα. Κάθε μέρα και ένα νέο.

Το φορτίζω πάνω από 15 ώρες (οπότε είναι Full η μπαταρία) το βγάζω από το φορτιστή και δείχνει ότι έχει 2/3 γραμμές. Ότι να' ναι...

Εφυγες για πιστωτικο θα ελεγα εγω να πας να παρεις κατι αλλο.Αν ειναι να δωσεις ενα καρο λεφτα για να σου κανει την ζωη δυσκολη ενα ρημαδο ποντικι ε τοτε δεν αξιζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εφυγες για πιστωτικο θα ελεγα εγω να πας να παρεις κατι αλλο.Αν ειναι να δωσεις ενα καρο λεφτα για να σου κανει την ζωη δυσκολη ενα ρημαδο ποντικι ε τοτε δεν αξιζει.

Αυτό θα ήταν το ιδανικό.

Πριν λίγο είχα γραπτή απάντηση:

Απάντηση από την αντιπροσωπία:

 

Λυπούμαστε ειλικρινά για την ταλαιπωρία.

Καθώς και για την αδικαιολόγητη καθυστέρηση από μέρους μας.
 
Όλα τα προβλήματα που αναφέρετε δε θα πρεπε να συμβαίνουν (συμπεριλαμβανομένου και του 5ου)
 
Έχουμε μεταφράσει τα πάντα και τα έχουμε στείλει σε τεχνικούς στο Αμερικάνικο παράρτημα.
Είναι πολύ πιθανό να είναι ελαττωματικό το προϊόν. Δεν θα πρεπε να αντιδρά έτσι. Αλλά δεν έχουμε την απαραίτητη εμπειρία πάνω στην έκδοση των Windows σας με αποτέλεσμα να χρειαζόμαστε βοήθεια από το εξωτερικό.
 
Ευχαριστούμε για το εκτενέστατο PDF.
Θα θέλαμε να σας ξεκαθαρίσουμε ότι θα κάνουμε τα πάντα ώστε να έχουμε άμεσες απαντήσεις. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό θα γίνει αντικατάσταση με καινούριο.
 
Επίσης μία τελευταία διευκρίνιση:
Αν και το θεωρούμε δεδομένο από τα συμφραζόμενα: πείτε μας αν δοκιμάσατε ήδη να εγκαταστήσετε πάλι το synapse. Αν δοκιμάσατε να το ξανακατεβάσετε κιόλας.
Αν όχι κατεβάστε το πάλι. Και αντί για install επιλέξτε repair.
 
Ευχαριστώ για την υπομονή.

Φυσικά έχω δοκιμάσει να απεγκαταστήσω και να εγκαταστήσω εκ νέου το πρόγραμμα καθώς και να δοκιμάσω σε διαφορετικές USB.

Θετική η απάντηση μέχρι στιγμής.

Επεξ/σία από Heatspreader
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά λέει προσκαλούμε την εταιρεία όταν κράζουμε τη razer. Πάνε δώσε το πίσω στο πλαίσιο, και πάρε ένα logitech. Και τα παιδιά σου το ίδιο mouse θα έχουν...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχαχα! :D
Για έτσι με βλέπω. Να γυρίζω ξανά στη Logitech.

Αυτό ίσως: Logitech G602

Θα περιμένω λίγες ημέρες και θα ζητήσω αν γίνεται από το Public σε συνεννόηση αν γίνεται με τη Razer πιστωτικό να πάρω κάτι άλλο.
Κακά τα ψέματα, είναι τριών ετών το ποντίκι. Θα είχαν διορθωθεί όλα αυτά. Θα κάνω και μία δοκιμή βέβαια σε Windows 7 να δω αν είναι θέμα ότι δεν έχουν δουλέψει στα 8.1 το πρόγραμμα όσο θα έπρεπε μήπως και τελικά υπάρχει ελπίδα.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι θέλω ασύρματο. Κάτσε να δούμε τι θα γίνει. Μην λέμε από τώρα τι θα πάρω, γιατί μπορεί να πάρω τίποτα άλλο στο τέλος............ :P

Έλεγα να πάρω το G700S, αλλά δεν μου άρεσε εμφανισιακά. Να τα τώρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω την γνωμη μου για την Logitech(οσον αφορα τα ποντικια ειδικα)ειναι ξεκαθαρη.Εχεις προβλημα με το Software μιλας κατευθειαν με αυτην,εχεις με κατασκευαστικο προβλημα σου εχει γινει αλλαγη/πιστωτικο. Εμενα φαντασου μετα απο επικοινωνια επειδη ειχε στραβωσει απο την αρχη λιγο το καλωδιο του G600 το Πλαισιο δεν μου το αλλαζε το ποντικι,μιλαω με Logitech και τελικα το Πλαισιο μου εκοψε πιστωτικο


Γενικα δεν θα πω παρε με τα 1000 Logitech,αλλα θα πω πραγματικα μακρυα απο Razer ποντικια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα νέα απάντηση σήμερα:
 

 

Μπορείτε να κάνετε μια προσπάθεια ακόμα?

 

Κατεβάστε αυτό το firmware

http://dl.razerzone.com/drivers/Ouroboros/win/Razer_Ouroboros_FirmwareUpdater_v1.05.03.exe

 

Τρέξτε τον Updater με το Mouse καρφωμένο απευθείας στο PC. Μετά το φλασάρισμα δοκιμάστε και wireless να σιγουρευτείτε ότι δουλεύει.

 

Ευχαριστώ για την υπομονή

 

Η απάντηση μου ήταν:
 

 

Γεια σας και ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον κύριε Γεωργόπουλε.

Σήμερα θα προσπαθήσω να δοκιμάσω το Firmware Update και θα σας ενημερώσω για νεότερα ίσως και εντός της ημέρας.

 

Η ενημέρωση μου λίγες ώρες αργότερα:
 

 

Καλησπέρα και πάλι κύριε Γεωργόπουλε.

 
Έκανα Firmware Update αν και το Ouroboros είχε περασμένο ήδη το συγκεκριμένο. Σας έχω στείλει επισυναπτόμενο Screenshot πριν πατήσω "Yes" ώστε να προχωρήσει η διαδικασία. Πράγματι λοιπόν προχώρησα, έγινε επιτυχώς το Firmware Update και δεν άλλαξε τίποτα. Έκανα φυσικά επανεκκίνηση συστήματος, έκλεισα και άνοιξα το πρόγραμμα, έκλεισα και άνοιξα το Ouroboros από τα δύο πλήκτρα που είναι για την αλλαγή των CPI (DPI).
Θέλω επίσης να σας ενημερώσω πως σήμερα το μεσημέρι πριν μου στείλετε email για να κάνω ενημέρωση Firmware στο ποντίκι, επισκέφθηκα το Public Αγίας Παρασκευής με το ποντίκι στη συσκευασία του και όλα τα παρελκόμενα, επιδεικνύοντας το PDF με τα προβλήματα που παρουσιάζονται και με την απάντηση σας, ζητώντας να γίνει κάποιο πιστωτικό και να δοκιμάσω κάποιο άλλο προϊόν σας, πιστεύοντας πως αυτή τη φορά θα φανώ πιο τυχερός. Ο τεχνικός στο Service είπε πως πρέπει να κρατήσει το Ouroboros ώστε να το στείλει για έλεγχο σε εσάς. Αμέσως επικοινώνησα τηλεφωνικά με τη Zegetron Α.Ε. με κάποια συνάδελφος σας της οποίας δυστυχώς δεν κράτησα το όνομα, αφού ζήτησα πρώτα εσάς και δεν ήσαστε διαθέσιμος, της περιέγραψα την κατάσταση και ζήτησα να στείλουν email στο Public (αυτό το πρότεινε ο τεχνικός) για να εγκρίνει την αντικατάσταση. Διέκρινα αδιαφορία από μέρους της σε αντίθεση με εσάς. Μου είπε πως το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να στείλω το προϊόν για έλεγχο και ίσως μετά γίνει αντικατάσταση. Σε ερώτηση μου για το πώς θα χειρίζομαι τον υπολογιστή αφού δεν θα έχω ποντίκι, έλαβα απάντηση πως δεν θα έχω. Εκεί απάντησα πως δεν αγόρασα ίσως το καλύτερο και ακριβότερο ποντίκι της αγοράς για να μην το έχω.
Θεωρώ πως έχω τις βασικές γνώσεις για να σετάρω ένα ποντίκι να δουλεύει σε ένα σύστημα. Όπως σας έγραψα πρώτα, το προϊόν είναι πολύ καιρό στην αγορά. Πιστεύω πως τα προβλήματα αν λυθούν ποτέ θα πάρουν κάποιο χρόνο, μιας και η κυκλοφορία κάποιου νέου Firmware ή Software είναι άγνωστη. Αντιλαμβάνομαι πως αυτά ίσως αφορούν τα Windows 8.1, αλλά δεν νομίζω πως μία τόσο μεγάλη εταιρία όπως η Razer δεν δοκιμάζει τα προϊόντα σε ένα λειτουργικό πριν βγει για το κοινό.
 
Επειδή λοιπόν σίγουρα γνωρίζετε κάτι παραπάνω από εμένα σχετικά με τα προϊόντα σας, αν θεωρείτε πως τα προβλήματα που παρουσιάζει το Razer Ouroboros που έχω στην κατοχή μου, ως τυχαίο μεμονωμένο περιστατικό, δηλαδή εάν πρόκειται για ελλαττωματικό τελικά προϊόν, ας γίνει αντικατάσταση με ίδιο.
 
Σε διαφορετική περίπτωση είμαι ανοικτός στο να μου προτείνετε κάποιο άλλο προϊόν σας το οποίο ίσως και εσείς προσωπικά να έχετε δοκιμάσει, ώστε να μην υπάρξει περεταίρω ταλαιπωρία τόσο για εμένα όσο και για εσάς. Δεν με πειράζει αν είναι φθηνότερο και ενσύρματο, μπορώ να πάρω ίσως κάποιο mousepad σας ή κάτι άλλο για να συμπηρωθεί η διαφορά χρημάτων.
Αντιλαμβάνομαι πλήρως πως ο έλεγχος για την αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι στη διακριτική σας ευχέρεια, θεωρώ ωστόσο πως υπάρχει η βάση της καλής πίστης παίρνοντας ως δεδομένο τις έγγραφες αναφορές μου σχετικά με τα προβλήματα που παρουσιάζονται.
 
 
Σας παρακαλώ λοιπόν να βρεθεί λύση όσο το δυνατόν γρηγορότερα γιατί ήδη έχω ταλαιπωρηθεί αρκετά.
 
Υ.Γ.: Σας επισυνάπτω εκτός από το Screenshot του Firmware Update και την απόδειξη αγοράς καθώς και το Serial Number του προϊόντος. Επίσης σας επισυνάτπω μία ακόμα φωτογραφία όπου φαίνεται η κακή επικοινωνία του Synapse με το Ouroboros. Στη φωτογραφία φαίνεται πως το Ouroboros έχει ποσοστό μπαταρίας 70%, αλλά στο ίδιο το ποντίκι είναι μία γραμμή μπαταρίας αναμένη που σύμφωνα με το PDF manual μία γραμμή μπαταρίας μεταφράζεται σε ποσοστό μπαταρίας 30%.

post-115429-0-14225200-1424106405_thumb.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα νέα απάντηση σήμερα:

 

 

Η απάντηση μου ήταν:

 

 

Η ενημέρωση μου λίγες ώρες αργότερα:

 

Σε διαφορετική περίπτωση είμαι ανοικτός στο να μου προτείνετε κάποιο άλλο προϊόν σας το οποίο ίσως και εσείς προσωπικά να έχετε δοκιμάσει, ώστε να μην υπάρξει περεταίρω ταλαιπωρία τόσο για εμένα όσο και για εσάς. Δεν με πειράζει αν είναι φθηνότερο και ενσύρματο, μπορώ να πάρω ίσως κάποιο mousepad σας ή κάτι άλλο για να συμπηρωθεί η διαφορά χρημάτων.

 

Χαχαχααχαχ τι του εγραψες...Ε τι περιμενεις να σου προτεινει μονο κανενα Deathadder αν το ξερει επειδη πουλαει πολυ,αλλιως τι να σου πει παρε Logitech?? :P

 

Heatspreader πραγματικα λυπαμαι για οτι τραβας αγαπητε.Εισαι και εσυ δυστηχως αλλο ενα ατομο που βλεπω να εχει τοσο χαλια αντιμετωπιση για ενα προβλημα.Για τα χρηματα που εδωσες για το ποντικι επρεπε να ειχες αμεση εξυπηρετηση κατι σαν Premium πελατη.Τωρα οπως λες να καθεσαι και να ταλαιπωρεισαι ετσι ειναι απλα απαραδεκτο.

 

Εγω οπως σου ειπα πριν 1 μηνα που ειχα ενα θεμα με το καλωδιο στο G600 η Logitech,οταν επικοινωνησα με την Logitech μου ειπε τα εξης.Επειδη δεν ηταν θεμα Software επειδη ειχε τσαλακωθει λιγακι το καλωδιο μου ειπαν εφυγα στο καταστημα για πιστωτικο χωρις πολλα πολλα. Αλλωστε τα ποντικια της Logitech σπανια να εχουν θεματα με το Software καθως χρονια τωρα φημιζονται ως Plug and play συσκευες.Υπαρχουν και περιπτωσεις βεβαια προβληματων αλλα οπως παντα ξερω οτι η επικοινωνια ηταν παντα αμεση χωρις να περνας αυτα που περνας.Γιατι πραγματικα με τοσο καιρο που εχει περασει ας σου λεγανε να σου κοψουν πιστωτικο ή αλλαγη. 

 

Για τα παραπανω που γραφω ουτε να διαννοηθεις να συμβιβαστεις με κατι κατωτερο αν σου προτεινουν.Ζητα κατευθειαν πιστωτικο οσο αναγραφεται στην αποδειξη να αγορασεις οτι εσυ γουσταρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...