Προς το περιεχόμενο

Razer Ouroboros (εμπειρίες) - Επιστολή για προβλήματα


Heatspreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κοσμήματα τα προϊόντα αυτής της εταιρείας πραγματικά αλλά έχουν βγάλει τόσα πολλά προβλήματα σε διάφορα ήδη τους που δε θα τα πλησίαζα!!! Για το μόνο που δεν έχω ακούσει θέματα είναι για τα Kraken και γενικότερα για θέματα ήχου!!! Καλό κουράγιο και εύχομαι να βγάλεις γρήγορα άκρη στο θέμα σου!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η απάντηση η οποία απ΄ότι φαίνεται άλλαξε κάπως τα πράγματα. Με λίγα λόγια μου λένε ότι θα το ελέγξουν. Αυτό χαίρω πολύ. Υποχρεωμένοι είναι, εμείς λέγαμε για πιστωτικό.
 

 

Λυπάμαι για την αδικαιολόγητη καθυστέρηση, η Razer έχει απαντήσει από τότε.

 

 

Τα Windows 8.1 δουλεύουν τέλεια με το Razer Ouroboros, δεν υπάρχει κανένα θέμα συμβατότητας.

Μετά από τριπλή επικοινωνία λοιπόν μεταξύ του πελάτη Λαφαζάνου, της Zegetron και της Razer, firmware update και απομακρυσμένου ελέγχου, το προϊόν Razer Ouroboros με σειριακό αριθμό P-143----036- κρίθηκε κατάλληλο προς επιστροφή ή αντικατάσταση.

 

Παρακαλώ εκτυπώστε το παρόν και πηγαίνετε το μαζί με το προϊόν στο κατάστημα.

Λογικά από κει θα μας το φέρουν για έλεγχο, μαζί με το χαρτί, οπότε θα προχωρήσουμε σε άμεση αντικατάσταση,

 

Ευχαριστώ για την υπομονή και λυπάμαι για την καθυστέρηση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την ίδια μέρα απάντησα:
 

 

Δεν σας ενόχλησα και εγώ ωστόσο μήπως υπήρχε κάποιο Update και έλυνε μερικά από τα προβλήματα.

Παρόλα αυτά αν επιστρέψω το Ouroboros στο Public Αγίας Παρασκευής, μου λέτε τώρα πως θα πρέπει να σας το στείλουν και να περιμένω νέο ποντίκι.

Στις 16 Φεβρουαρίου με τα emails που είχαμε ανταλλάξει, είχα καταλάβει πως θα γίνει άμεσα πιστωτικό ύστερα από δική σας εντολή από email που θα είχα εκτυπώσει. Νομίζω γι’ αυτό κάνουμε τον απομακρυσμένο έλεγχο, για να γλιτώσουμε τον έλεγχο και την αναμονή μιας αντικατάστασης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 μήνες μετά...

Μετά από όλους αυτούς τους μήνες που έκανα υπομονή, είπα να δώσω ένα τέλος και τελικά το έκανα.

Επικοινώνησα με τον ίδιο τεχνικό στην Zegetron και του είπα πως η υπομονή μου εξαντλήθηκε. Ο άνθρωπος πάρα πολύ εξυπηρετικός, μου έστειλε φωτογραφία του ποντικιού (την οποία την είχα στείλει εγώ όταν άρχισαν τα πρώτα θέματα) με τον σειριακό αριθμό ώστε να του επιβεβαιώσω αν είναι το ίδιο, για να κάνει αμέσως την αλλαγή. Έτσι και έγινε. Πήγα το ποντίκι στα Public μαζί με καμιά 10αριά σελίδες με το τι συμβαίνει και τις συνομιλίες μας με τον τεχνικό και μετά από περίπου 10 ημέρες, το Public μου έκοψε πιστωτικό στην τιμή αγοράς.

Είχα ενημερώσει τον τεχνικό προηγουμένως πως ποντίκι έχω αγοράσει (πήρα το κορυφαίο Logitech MX Master) και πως Razer ακουστικά έχω, οπότε καλύτερα θα ήταν πιστωτικό.

Το ποντίκι μάλιστα μια εβδομάδα πριν το πάω πίσω ήταν κυριολεκτικά για πέταμα και αυτός ήταν ο λόγος που έκλεισα την αγγελία που είχα βάλει ενημερώνοντας τους ενδιαφερόμενους πως σε λίγες ημέρες θα έχω καινούριο (τελικά πήρα πιστωτικό).
Δεν ξέρω αν χάλασε, αλλά έκανε τρομερά πράγματα. Καταρχάς φόρτιζε όποτε ήθελε, τα λαμπάκια έκαναν ότι να' ναι, η μπαταρία που έχει από την μάνα του χάλασε τελείως, κλπ.

Το ποντίκι παιδιά είναι σαν κινέζικο, κάκιστης ποιότητας παιδικό παιχνίδι. Δεν αξίζει ούτε 20€. Από εκεί και πέρα αν ήταν μεμονωμένο περιστατικό δεν ξέρω. Περισσότερο πιστεύω πως τα προβλήματα υπήρχαν πάντα, η Razer το παράτησε σταματώντας να το διορθώνει μέσω Updates και απλά η όποια επιτυχία του ήταν λόγω εμφάνισης και συσκευασίας.

Είχα πει στα παιδιά στο Public πως έτσι όπως έχει γίνει το ποντίκι, αν πρόκειται να μην μου το αλλάξουν, να το κρατήσουν οι ίδιοι και να μην με πάρουν τηλέφωνο. Θα το πετούσα στα σκουπίδια, δεν υπήρχε περίπτωση ούτε για απλή χρήση για να φτιάχνω τα PC να το κρατήσω.

Καλά πήγε το όλο πράγμα. Δεν έχω παράπονο από τη Razer και την Zegetron. Βέβαια έδωσα πάρα πολύ αναλυτικές οδηγίες και σπατάλησα αρκετό χρόνο.

Και τα Public φέρθηκαν σωστά.

Αυτές τις μέρες θα στείλω σίγουρα ένα μεγάλο ευχαριστώ στον τεχνικό της Zegetron που ασχολήθηκε τόσο πολύ με το θέμα και τελικά με εξυπηρέτησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ποιο λογο το μπραβο???Που σε ταλαιπωρουσαν τοσο καιρο και δεν μπορουσαν εξ αρχης να σου κοψουν ενα πιστωτικο να τελειωνει το ολο πραγμα??? Απο μενα απαραδεκτοι ολοι τους για ολη την ταλαιπωρια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι ότι το ήθελα το ποντίκι. Προσπάθησα να κάνω υπομονή περιμένοντας κάποιο Update για να φτιάξουν τα πράγματα.

Σε καμία περίπτωση δεν έχουν τα αντανακλαστικά της Logitech που παίρνεις τηλέφωνο και πριν ολοκληρώσεις τι θες σκάει ελικόπτερο με ότι προϊόν έχεις, καινούριο στο σπίτι σου. :)

Νομίζω πως αν επέμενα παραπάνω θα γινόταν η αλλαγή - πιστωτικό πιο νωρίς.

Αν εννοείς ταλαιπωρία το ίδιο το προϊόν, ok. Βέβαια διάβαζα διάφορα στα Fora, απλά δεν πίστευα ότι θα ήταν τόσο τραγικά τα πράγματα.
Πολλές φορές όταν κάτι είναι ακριβό δέχεται αυτόματα αρνητική κριτική.

Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω τι να πάρω με το πιστωτικό τώρα. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία θα ήταν να έπαιρνα 970. Από το Public είναι όμως το πιστωτικό... :/
Σκέφτομαι για μηχανικό πληκτρολόγιο, αλλά έχω την αίσθηση ότι πρόκειται για απάτη / μόδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κυριολεκτικα πανακριβα τα πληκτρολογια στο Public. Οι τιμες στο Θεο. Γενικα η ποικιλια απο Pc hardware ειναι για τα πανηγυρια στο Public.Ουτε για Ssd δεν αξιζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...