Προς το περιεχόμενο

Razer Ouroboros (εμπειρίες) - Επιστολή για προβλήματα


Heatspreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν με χαλάει ποντίκι + κάποιο καλό mousepad.

Deathadder Chroma ας πούμε...

Φαντάζομαι να έχω απάντηση αύριο, τι να πω...

Πας καλα ??Razer Chroma +το ακριβοτερο Mousepad αντε να βγουν στην καλυτερη 90 με 95ευρω και εσυ το ποντικι πρεπει να το πηρες πανω απο 120 με 130ευρω.Προφανως και σε χαλαει και να ζητησεις πιστωτικο. Δεν φτανει που εισαι 1 εβδομαδα τωρα(1εβδομαδα αν ειναι δυνατον)μονο σου στελνουν απαντηση να ξαναπερασεις το Firmware που οπως τους εχεις πει ηδη το εχεις κανει....Απλα τραγικοι συγνωμη και αφου δεν ξερουν τι τους γινεται κακως δεν σε παραπεμπουν να μιλησεις Online μεσω email κατευθειαν με την Razer αν προκειται αποκλειστικα για θεμα Software.. Για μενα τα παραπανω ειναι για πολλες σφαλιαρες και δεν επιτρεπονται ειδικα αν μιλαμε και για μεγαλη εταιρια...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ αυτό που θέλω να αποφύγω είναι να μείνω χωρίς ποντίκι, έστω και για 3 μέρες. Έχω αγοράσει ένα Premium προϊόν και θέλω Premium εξυπηρέτηση αντίστοιχα. Έχω εξηγήσει γραπτώς τι έχει συμβεί υπεραναλυτικά. Έχω κάνει πιο εύκολη τη ζωή κάθε τεχνικού με λίγα λόγια. Θα μου πεις μπορεί να λέω ψέματα, μπορώ και εγώ να πω ότι και εκείνη πουλάνε ελαττωματικά προϊόντα.

Αν η Zegetron επικοινωνήσει με το Public και τους πει να γίνει πιστωτικό θα είναι μία καθαρή λύση στο πρόβλημα. Θα πάρω ότι θέλω.

Από την άλλη αν το αναλάβει η ίδια η Zegetron για να φτάσουμε στη τιμή του Ouroboros μπορεί να πάρω δύο DeathAdder και το 1€ ρέστα δικό τους. :P

 

Υ.Γ.: Το DeathAdder το έχει φίλος 3 χρόνια και το έχει λιώσει χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Ελπίζω να είναι καλό. Για πολλά ποντίκια διαβάζω διάφορα προβλήματα. Το θέμα είναι το After Sales. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αυτό που θέλω να αποφύγω είναι να μείνω χωρίς ποντίκι, έστω και για 3 μέρες. Έχω αγοράσει ένα Premium προϊόν και θέλω Premium εξυπηρέτηση αντίστοιχα. Έχω εξηγήσει γραπτώς τι έχει συμβεί υπεραναλυτικά. Έχω κάνει πιο εύκολη τη ζωή κάθε τεχνικού με λίγα λόγια. Θα μου πεις μπορεί να λέω ψέματα, μπορώ και εγώ να πω ότι και εκείνη πουλάνε ελαττωματικά προϊόντα.

 

Αν η Zegetron επικοινωνήσει με το Public και τους πει να γίνει πιστωτικό θα είναι μία καθαρή λύση στο πρόβλημα. Θα πάρω ότι θέλω.

 

Από την άλλη αν το αναλάβει η ίδια η Zegetron για να φτάσουμε στη τιμή του Ouroboros μπορεί να πάρω δύο DeathAdder και το 1€ ρέστα δικό τους. :P

 

Υ.Γ.: Το DeathAdder το έχει φίλος 3 χρόνια και το έχει λιώσει χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Ελπίζω να είναι καλό. Για πολλά ποντίκια διαβάζω διάφορα προβλήματα. Το θέμα είναι το After Sales. 

Ναι βεβαια τα Deathadder σε πολλους τους εχουν μεινει στο χερι μετα απο 2 χρονια που τελειωνει η εγγυηση πχ στα 2.5χρονια.Και σε αλλο συμφορουμιτη που του ειχε βγαλει το γνωστο Double Click 1 μηνα πριν τελειωσει η εγγυηση δεν του το αλλαζε η Razer.

 

Εγω προσωπικα σου ειπα την δικια μου περιπτωση,επικοινωνησα εγω απευθειας μεσω email με την Logitech και αυτοι χωρις πολλα πολλα μου ειπανε οτι στην δικια μου περιπτωση ειναι θεμα Hardware και να απευθυνθω στο καταστημα για πιστωτικο(το Πλαισιο μου τα μασαγε και δεν μου το αλλαγε στην αρχη,παρολο που και στην αποδειξη εγραφε 3 χρονια εγγυηση Πλαισιου). Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω τι σκεφτοναι και σε εχουν 1 εβδομαδα με αυτα τα προβληματα. Ασχετο αλλα μιας και βλεπω οτι αναφερεις το Public,απο εκει το εχεις αγορασει το ποντικι???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο με την premium τιμή που εξυπακούεται premium εξυπητετηση πραγματικά δεν το καταλαβαίνω. Δηλαδη αν έχεις δώσει 80, 30 ή και 20€ για ποντίκι πρέπει να έχεις χειρότερη εξυπηρετηση; Λιγότερες παροχές; Πρέπει να εξυπηρετηθεις άμεσα, όχι επειδή έδωσες πολλα λεφτά αλλα επειδή το δικαιούσαι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο με την premium τιμή που εξυπακούεται premium εξυπητετηση πραγματικά δεν το καταλαβαίνω. Δηλαδη αν έχεις δώσει 80, 30 ή και 20€ για ποντίκι πρέπει να έχεις χειρότερη εξυπηρετηση; Λιγότερες παροχές; Πρέπει να εξυπηρετηθεις άμεσα, όχι επειδή έδωσες πολλα λεφτά αλλα επειδή το δικαιούσαι!

Προφανως αυτο αλλα λεει οτι υπαρχει και η λογικη του οτι εδωσε 140ευρω για ποντικη που ειναι οτι ακριβοτερο υπαρχει στην αγορα και η εξυπηρετηση που εχω για το Premium προιον που αγορασε ειναι το λιγοτερο απαραδεκτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω προσωπικα σου ειπα την δικια μου περιπτωση,επικοινωνησα εγω απευθειας μεσω email με την Logitech και αυτοι χωρις πολλα πολλα μου ειπανε οτι στην δικια μου περιπτωση ειναι θεμα Hardware και να απευθυνθω στο καταστημα για πιστωτικο(το Πλαισιο μου τα μασαγε και δεν μου το αλλαγε στην αρχη,παρολο που και στην αποδειξη εγραφε 3 χρονια εγγυηση Πλαισιου). Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω τι σκεφτοναι και σε εχουν 1 εβδομαδα με αυτα τα προβληματα. Ασχετο αλλα μιας και βλεπω οτι αναφερεις το Public,απο εκει το εχεις αγορασει το ποντικι???

Το ξέρω πολύ καλά για την εξυπηρέτηση τη Logitech. Πάντα Logitech είχα! :)

 

Αυτο με την premium τιμή που εξυπακούεται premium εξυπητετηση πραγματικά δεν το καταλαβαίνω. Δηλαδη αν έχεις δώσει 80, 30 ή και 20€ για ποντίκι πρέπει να έχεις χειρότερη εξυπηρετηση; Λιγότερες παροχές; Πρέπει να εξυπηρετηθεις άμεσα, όχι επειδή έδωσες πολλα λεφτά αλλα επειδή το δικαιούσαι!

Φυσικά και όχι.

Ακόμα και 2€ να κάνει το ποντίκι, πρέπει να κάνει αυτά που λέει.

 

Νομίζω παρόλα αυτά πως η κατάσταση εξελίσσεται καλά. Θεωρώ πως το θέμα λύθηκε αν κατάλαβα καλά και δεν μπορώ να πω ότι δεν ήταν καλή η εξυπηρέτηση.

 

Απάντηση:

 

Σε αυτή την περίπτωση κάντε λίγο υπομονή, λογικά σήμερα ή αύριο η Razer θα μας απαντήσει αν υπάρχει γενικά θέμα με τα 8.1 (πολύ αμφιβάλλω) ή αν το mouse είναι κατά τη γνώμη τους ελαττωματικό.

Θα σας στείλω και ένα Mail που θα σας γράφω ότι μετά από τριπλή επικοινωνία μεταξύ του πελάτη Λαφαζάνου, της Zegetron και της Razer, firmware update και απομακρυσμένου ελέγχου, το προϊόν Razer Ouroboros με σειριακό αριθμό PM1xxxxxxx69 κρίθηκε κατάλληλο προς επιστροφή ή αντικατάσταση. Οπότε με αυτό εκτυπωμένο θα μπορείτε να πάτε και να κάνετε τη δουλειά σας.

 

Μπορώ να το κάνω και τώρα αυτό αλλά προτείνω να περιμένουμε την απάντηση του τεχνικού τμήματος των ΗΠΑ ώστε να αποφασίσετε εσείς ποιο θα πρεπε να είναι το επόμενό σας βήμα.

 

Δεν είναι δικό μου θέμα, και δε χρειάζεται φυσικά να απαντήσετε, αλλά θα ήθελα να επισημάνω ότι στην τελική σας απόφαση θα πρέπει να παίξει ρόλο και η έκδοση του λογισμικού. Αν λόγου χάρη έχετε πειρατικά windows και δεν έχετε τη δυνατότητα να κάνετε όλα τα updates ίσως αυτό να επηρεάζει τη συμβατότητα ενός τόσο περίπλοκου προϊόντος, (σε αυτή την περίπτωση όντως θα είναι πιο σόφρον να πάρετε πιστωτικό και να πάρετε κάτι άλλο είτε από τη Razer είτε από άλλη εταιρία), χωρίς να περιμένετε απάντηση από τον τεχνικό της Razer ο οποίος υποθέτει ότι έχουμε πάντα όλα τα updates.

Επεξ/σία από Heatspreader
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελεος για την απαντηση οτι μπορει να φταινε τα Windows αν ειναι απο θειο ή οχι..... Επισης το θεωρω τραγικο που δεν μπορεις να μιλησεις κατευθειαν με την εταιρια μεσω email και πρεπει να περιμενεις τοσο καιρο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι θέλω ασύρματο. Κάτσε να δούμε τι θα γίνει. Μην λέμε από τώρα τι θα πάρω, γιατί μπορεί να πάρω τίποτα άλλο στο τέλος............ :P

Έλεγα να πάρω το G700S, αλλά δεν μου άρεσε εμφανισιακά. Να τα τώρα...

Το έκαναν άσχημο εγώ έχω το σκέτο g700 που είναι απλά μαύρο και δεν έχει κάποιο πρόβλημα εδώ και χρόνια και έχει πολύ καλή απόκριση για ασύρματο ή το κάνεις πλήρως ενσύρματο αν θες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Την ίδια μέρα είχα απαντήσει:

Σας διαβεβαιώνω πως το σύστημα μου είναι άριστα σεταρισμένο με αυθεντικάWindows, όλες τις ενημερώσεις τόσο σε αυτά, όσο και σε Drivers των περιφερειακών και υποσυστημάτων, όπως Chipset, USB Controllers, VGA, κλπ.
Δεν υπάρχουν Toolbars, Malware και άλλο ύποπτο Software.

Θα ήθελα να μάθω και εγώ τελικά τι συμβαίνει με το Ouroborosπεριμένοντας απάντηση από τα κεντρικά της Razer, αλλά αν επισπεύσουμε την διαδικασία αντικατάστασης ή πιστωτικού θα ήταν ακόμα καλύτερα.

 

Επεξ/σία από Heatspreader
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ακομα να παρεις απαντηση???Αν δεν εχεις παρει απαντηση εγω θα προτεινα να πηγαινες απο το καταστημα που πηρες το ποντικι με την αποδειξη και το ποντικι και να απαιτουσες πιστωτικο.ή οι τυπαδες μας κανουν πλακα ή κατι αλλο συμβαινει που δεν ξερουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω λάβει απάντηση ακόμα.
Η αλήθεια είναι πως δεν το κυνηγάω λόγω έλειψης χρόνου και επειδή το ποντίκι μου αρέσει ελπίζω μήπως φτιάξει με κάποια αναβάθμιση.
Αυτή την εβδομάδα θα επικοινωνήσω με τη Zegetron πάλι για να δω τι θα γίνει.

Έτσι και αλλιώς, μόνο και μόνο που το ποντίκι δεν δείχνει στη σωστή στάθμη της μπαταρίας στο Software σε σχέση με τα λαμπάκια επάνω στο ποντίκι (Hardware), είναι έλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, μιας και δεν αναφέρεται κάπου ότι το Sofware ίσως να μην μετράει καλά το επίπεδο της μπαταρίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

 

Γεια σας κύριε Γεωργόπουλε.

Δεν είχαμε επικοινωνία εδώ και ένα μήνα περίπου. Είχαμε κάποιο νέο σχετικά με απάντηση του τεχνικού τμήματος των ΗΠΑ;

Ευχαριστώ.

 

Έστειλα πριν λίγο email και περιμένω απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστειλα πριν λίγο email και περιμένω απάντηση.

Τα λεφτα πισω και αγορα απο αλλου αν γινεται χωρις πλακα. 1 μηνα και σε εχουν τελειως ξεχασμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...