Προς το περιεχόμενο

Apple: Πρόγραμμα αντικατάστασης MacBook Pro 2011 και 2013


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

 

προβλήματα σχετικά με την ενσωματωμένη κάρτα γραφικών, με αποτέλεσμα αλλεπάλληλες επανεκκινήσεις του υπολογιστή

 

Symptoms

An affected MacBook Pro may display one or more of the following symptoms:

  • Distorted or scrambled video on the computer screen
  • No video on the computer screen (or external display) even though the computer is on
  • Computer restarts unexpectedly

Το πρόβλημα με την Apple είναι οπωσδήποτε και οι υψηλότατες τιμές με την έννοια ότι θα έπρεπε να συνεπάγονται οπωσδήποτε υψηλότερα τουλάχιστον ποιοτικά στάνταρ σε επίπεδο υλισμικού από τον ανταγωνισμό.

Αγοράζεις οσοδήποτε ακριβότερο προϊόν και δικαιολογούνται εν μέρει τα λεφτά της διαφοράς πάνω στη βάση της διαφορετικής ποιοτικής στάθμης. Ειδικά στην τεχνολογία, αυτό παίζει έντονα.

 

Η Apple δεν τα κατάφερε (εκ του αποτελέσματος) να σταθμίσει ποιοτικά (και τουλάχιστον κατασκευαστικά) τα συγκεκριμένα προϊόντα, αν και όπως όλοι γνωρίζουμε αποτελεί εταιρεία που επιλέγει ελεύθερα το υλισμικό και τις προδιαγραφές. Όφείλουν ειδικά οι κατασκευαστές που κινούνται στο premium κομμάτι της αγοράς να κάνουν και υψηλότατου ποιοτικού επιπέδου διαλογή των προμηθευτών και των εξαρτημάτων, στα ούτως ή άλλως περιορισμένου εύρους ανταλλακτικά που χρησιμοποιούν.

Και αν μη τι άλλο, ο ποιοτικός έλεγχος στην αλυσίδα παραγωγής έχει συγκεκριμένη έννοια.

 

Η ανάκληση έπειτα καθεαυτή αποτελεί μεμονωμένη περίπτωση , ωστόσο το πρόβλημα πίσω από αυτήν κάθε άλλο παρά εξατομικευμένο είναι, αφού φαίνεται ότι απασχόλησε ευρέως και δεν αποτέλεσε απλά μεμονωμένη αστοχία  σε μερικούς πελάτες.

 

Το πρόβλημα ωστόσο διήρκεσε και σχεδόν 2 χρόνια, γεγονός απαράδεκτο για μια εταιρεία που λάμβανε το feedback των αστοχιών και δεν αντέδρασε άμεσα στην αλυσίδα παραγωγής

και οπωσδήποτε αξιοπερίεργο για μια premium εταιρεία που θα όφειλε να διατηρεί ταχύτερα αντανακλαστικά στην εποπτεία των παραπόνων της εγγύησης.

 

Έπειτα είναι το επίπεδο εξυπηρέτησης της εγγύησης : έφτασε σε τέτοιο βαθμό η αδυναμία της εταιρείας να ανταποκριθεί στα όσα σήμερα μπορεί και ανταποκρίνεται,

αφού πρώτα εξαναγκάστηκε υπό την πίεση αγωγών

και με την εταιρεία να αποδέχεται την ευθύνη της καθυστερημένα (και εκτός εγγύησης!)..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά δεν είναι το θέμα αν πιέστηκε η apple από δικαστήριο να κάνει την επισκευή ή όχι, αλλά το πόσο καιρό μετά αποφάσισε (προφανώς με το ζόρι) να το κάνει. Έχουμε 2015, δηλαδή κάποιος που έσκασε 2000-3000€ το 2011 για να πάρει ένα πανάκριβο εργαλείο δουλειάς, για 3-4 χρόνια είχε προβλήματα, πιθανόν να πλήρωσε και για επισκευές, δεν μπορούσε να κάνει τη δουλειά του και ίσως πλέον να το έχει ήδη αντικαταστήσει!

Το θέμα ειναι δυστυχώς ότι δεν ξέρουμε αν η επισκευή λύνει το πρόβλημα ή το μετατοπίζει προς το μέλλον.

Κανονικά θα επρεπε να δώσει καινούργια μοντέλα στους δικαιούχους που αντιμετωπίζουν τέτοια προβλήματα. Αν και εχω ενα απο το early 2013 retina ακομα δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα αλλά στην πρώτη ενδειξη θα φύγει ακλαυτο....

Αλλά απο την άλλη δεν μου λέει κανένας ότι δεν θα το ξανακάνει μετα την επισκευή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή και προηγούμενες επισκευές, σκληρών, μητρικών,κτλ.που είχε κάνει ειναι απόρια μυνησεων?

εκτος και λες ότι έγινε μια μυνηση πριν κάτι χρόνια και αποφάσισε να κανει επισκεύες και αντικαταστάσεις μετά απο αυτη. Αν θυμάσαι την περίπτωση αυτή κανε τον κόπο και διαφώτισε μας ποτε εγινε αυτή η μυνηση και αν δεν μπορείς εσυ ο φίλος που σου έκανε like....

Τι ακριβώς εννοείς; οτι χάλασε εσένα το Apple notebook σου εκτός εγγύησης και ήρθε η apple να στο διορθώσει; Η θεωρείται εξαιρετικό after sale service το να σου αλλάξει τη μητρική εντός εγγύσης;

 

Αν τώρα έχει ξανασυμβεί στο παρελθόν να ανακαλέσει συσκευές για σημαντικά προβλήματα, και μάλιστα όχι συγκεκριμένες παρτίδες, αλλα συσκευές που έβγαιναν απο το εργοστάσιο για ΧΡΟΝΙΑ, κάτι θα έπρεπε να σου λέει.

 

Βρες μου εσυ μια περίπτωση άλλης μεγάλης εταιρίας που είχε τόσο σημαντικό πρόβλημα σε ολη την παραγωγή της και δεν έκανε τίποτα για αυτό.

 

Σε αυτή την περίπτωση που το πρόβλημα υπήρχε στις συσκευές σε μεγάλο βαθμό, η apple έκανε την πάπια, κάτι που σημαίνει ταλαιπωρία για τους κατόχους των συσκευών τους, που χρυσοπληρώνουν για να έχουν μια απροβλημάτιστη και ποιοτική συσκευή(κάτι που νομίζω πως είναι ο λόγος, όσων αποφασίζουν να αποκτήσουν ένα macbook) αφήνοντας μάλιστα απ'εξω κατόχους Macbook του '10 με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. 

 

Η απόφαση της να ασχοληθεί με το θέμα και να διορθώσει κάτι που θα έπρεπε εξαρχής να κάνει, είναι επειδή έχασε τη μήνυση. Σου αρέσει δε σου αρέσει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αααα γαμώτο!! εγω ειχα αυτο το προβλημα με το macbook pro, 2011, 15'' που ειχε χαλασει η καρτα γραφικών!! το πηγα πριν μια βδομαδα για σερβις, εδωσα και 650 ευρω για αλλαγη μητρικής! ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΑΑΑΑΑ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δλδ αν κάποιος δεν το αγοράσει δεν έχει τεχνική υποστήριξη?

και βέβαια έχει χωρίς καμία απόδειξη αγοράς για ένα χρόνο και με απόδειξη από κατάστημα για άλλο ένα χρόνο από το κατάστημα που το αγόρασε απλά με το apple care αγοράζεις δύο επιπλέον χρόνια δηλαδή τρία 

το apple care δεν είναι γι αυτά τα προβλήματα...

 

εδώ μιλάμε για ολόκληρη σειρά με συγκεκριμένο πρόβλημα.

 

Το apple care είναι μια επέκταση της εγγύησης, κυρίως για να στα πάρει η apple αλλά η αλήθεια είναι ότι μπορεί να χρησιμεύσει και να σε σώσει τελικά. Σαν να πληρώνεις ασφάλεια για το mac. Μπορεί και να χρειαστεί αλλά μπορεί και όχι.

το apple care είναι για όλα αρκεί να μην το έχεις σπάσει εσύ 

και μια φορά μόνο το χρειάσθηκα και εκτίμησα την εγγύηση

Σε ένα lenovo αξίας 245 ευρώ έχει μόνο ένα χρόνο εγγύηση και αγόρασα πριν λήξη άλλα δύο 

δεν μου περισσεύουν αλλά έχεις το κεφάλι σου ήσυχο

Τα ίδια έκανε και με τους φορτιστές των iPhone κινητών της. Κατόπιν εορτής έβγαλε πρόγραμμα αντικατάστασης. Αυτά να βλέπουν μερικοί που την έχουν θεοποιήσει σαν εταιρία και πλέον την έχει δει untouchable με τα δις που έχει. Esykas μας έστειλες με την λογική σου

δεν ξέρω αν θες να ανεβάσεις την επισκεψιμότητα του φόρουμ μετατρέποντας τις απόψεις σου σε αντιπαραθέσεις αλλά όλες οι εταιρείες κρίνονται επί του αποτελέσματος.

Η Apple έχει το apple care για τους λόγους που ανέφερα 

Οι εταιρείες πλέον έχουν την ίδια πολιτική στην εγγύηση ένα χρόνο και μετά σου πουλάνε τα επόμενα θέλεις dell θέλεις lenovo πάνω κάτω εκεί κινούνται.

Δηλαδή όλες για την "κονόμα" που λέει και άλλος ποιό πάνω.

Αν θέλετε δωρεάν υπολογιστές και άλλα καταναλωτικά πράγματα δωρεάν να μου το πείτε να πάρω και εγώ 

Τα μοντέλα τις apple εκτός ότι έχουν κάθε χρόνο ανανέωση είναι λίγα και μένουν στη κυκλοφορία πάνω από πέντε χρόνια οπότε όταν παρουσιασθεί ένα συγκεκριμένο πρόβλημα αμέσως φαίνεται .

Μήπως μπορεί να μου πει ένας καταναλωτής άλλων εταιρειών ποιό από τα μοντέλα τους έχει πρόβλημα και το αναγνώρισε μήπως  ή acer .....

Με λίγα λόγια καλό το θεματάκι με την Apple πουλάει και πονάει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Οι εταιρείες πλέον έχουν την ίδια πολιτική στην εγγύηση ένα χρόνο και μετά σου πουλάνε τα επόμενα θέλεις dell θέλεις lenovo πάνω κάτω εκεί κινούνται.

δεν έχουν όλες την πολιτική 1 χρόνο + επέκταση αν θες παραπάνω...

 

πχ η Lenovo έχει κάποια μοντέλα με 1 χρόνο αλλά έχει κι άλλα με 3, ειδικά τα ακριβά της...

 

η Dell έχει 2, 3 και 5 χρόνια...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ακριβώς εννοείς; οτι χάλασε εσένα το Apple notebook σου εκτός εγγύησης και ήρθε η apple να στο διορθώσει; Η θεωρείται εξαιρετικό after sale service το να σου αλλάξει τη μητρική εντός εγγύσης;

 

Αν τώρα έχει ξανασυμβεί στο παρελθόν να ανακαλέσει συσκευές για σημαντικά προβλήματα, και μάλιστα όχι συγκεκριμένες παρτίδες, αλλα συσκευές που έβγαιναν απο το εργοστάσιο για ΧΡΟΝΙΑ, κάτι θα έπρεπε να σου λέει.

 

Βρες μου εσυ μια περίπτωση άλλης μεγάλης εταιρίας που είχε τόσο σημαντικό πρόβλημα σε ολη την παραγωγή της και δεν έκανε τίποτα για αυτό.

 

Σε αυτή την περίπτωση που το πρόβλημα υπήρχε στις συσκευές σε μεγάλο βαθμό, η apple έκανε την πάπια, κάτι που σημαίνει ταλαιπωρία για τους κατόχους των συσκευών τους, που χρυσοπληρώνουν για να έχουν μια απροβλημάτιστη και ποιοτική συσκευή(κάτι που νομίζω πως είναι ο λόγος, όσων αποφασίζουν να αποκτήσουν ένα macbook) αφήνοντας μάλιστα απ'εξω κατόχους Macbook του '10 με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα.

 

Η απόφαση της να ασχοληθεί με το θέμα και να διορθώσει κάτι που θα έπρεπε εξαρχής να κάνει, είναι επειδή έχασε τη μήνυση. Σου αρέσει δε σου αρέσει.

Δεν απάντησες και ναι μου έχει αλλάξει μητρική σε macbook pro 2008 εκτός εγγύησης. Δεν λέει σε σένα κάτι βέβαια και η μόνη βοήθεια που έχεις στο θέμα ειναι να κράζεις ότι είναι Apple. Δηλαδή άσχετος....

ΥΓ. Τόσο άσχετος που ξεχνάς τις πρόβληματικες nvindia που κάλυψε 5 έτες προγράμμα όπως καλή ώρα τώρα. Αλλά ναι πρέπει να μου την πεις γιατι εχω Apple μου αρέσει δεν μου αρέσει....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα ειναι δυστυχώς ότι δεν ξέρουμε αν η επισκευή λύνει το πρόβλημα ή το μετατοπίζει προς το μέλλον.

Κανονικά θα επρεπε να δώσει καινούργια μοντέλα στους δικαιούχους που αντιμετωπίζουν τέτοια προβλήματα. Αν και εχω ενα απο το early 2013 retina ακομα δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα αλλά στην πρώτη ενδειξη θα φύγει ακλαυτο....

Αλλά απο την άλλη δεν μου λέει κανένας ότι δεν θα το ξανακάνει μετα την επισκευή.

Για εμενα αυτο ειναι το θεμα: Το αν η επισκευη λυνει τελειως το προβλημα η απλα το "μετατοπιζει" αργοτερα.

 

Ξερετε που μπορουμε να βρουμε περισσοτερες πληροφορίες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν έχουν όλες την πολιτική 1 χρόνο + επέκταση αν θες παραπάνω...

 

πχ η Lenovo έχει κάποια μοντέλα με 1 χρόνο αλλά έχει κι άλλα με 3, ειδικά τα ακριβά της...

 

η Dell έχει 2, 3 και 5 χρόνια...

έτσι ακριβώς άρα αν ξέρεις την εγγύηση του κάθε μοντέλου πας και την εκμεταλλεύεσαι 

η Apple έχει πολύ λιγότερα μοντέλα και έχει μια πολιτική εγγύησης 

Τελικά με δικαστικό αγώνα και η apple έχει 1+1 χρόνο χωρίς να αγοράσεις από αυτήν την επέκταση των δύο ετών όπως και να έχει ο καταναλωτής δεν μπορεί να γνωρίζει τα τερτίπια της κάθε εταιρείας και θα πρέπει να εναρμονιστούν όλοι στα δύο χρόνια και τέλος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν απάντησες και ναι μου έχει αλλάξει μητρική σε macbook pro 2008 εκτός εγγύησης. Δεν λέει σε σένα κάτι βέβαια και η μόνη βοήθεια που έχεις στο θέμα ειναι να κράζεις ότι είναι Apple. Δηλαδή άσχετος....

ΥΓ. Τόσο άσχετος που ξεχνάς τις πρόβληματικες nvindia που κάλυψε 5 έτες προγράμμα όπως καλή ώρα τώρα. Αλλά ναι πρέπει να μου την πεις γιατι εχω Apple μου αρέσει δεν νου αρέσει....

Χαχαχα ναι δε μου αρέσει που έχεις apple γιατι... α, ναι, δεν έχω λόγο, παρα μόνο για να αυτοεπιβεβαιωθείς οτι είσαι ανώτερο ον με apple και πρέπει να σε ζηλεύουμε. Αν έψαχνα Laptop σε τέτοια ποσά, και εγώ macbook θα έπαιρνα, δεν έχω λόγο να το αρνηθώ, όσο και αν θα σε βόλευε να είμαι hater. Τα Macbook είναι απο τα καλύτερα και πιο τίμια προιόντα της Apple, επειδή σε γενικές γραμμές πληρώνεις και παίρνεις ένα άκρως ποιοτικό προιόν. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕ ΣΥΝΕΒΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. 

Αλλα έχεις Apple, και πρέπει να σου την πώ, οπότε ολα αυτά δεν έχουν σημασία για εσένα.

 

Η ερώτηση μου ηταν για μια εταιρία, που είχε τόσο επιβεβαιωμένα προβλήματα, και δεν έκανε τίποτα, και εσύ μου γράφεις για την Nvidia, που (δεν ξέρω την περίπτωσή , εσύ την αναφέρεις) παραδέχθηκε το πρόβλημα, και πήρε την ευθύνη. Αλλα δε χρειάζεται να μου απαντήσεις σε αυτό που σε ρωτάω, οποιαδήποτε απάντηση είναι αποδεκτή. Έχεις Apple και δε μου αρέσει.

 

Επίσης θα ήθελα τη βοήθεια σου για να διακρίνω το που κράζω το οτι είναι Apple. Επειδή είναι Apple παύει να είναι ένα ακριβό εργαλείο που πολλοί ζούν απο τη δουλειά που κάνουν σε αυτό με σημαντικό πρόβλημα που παρέβλεψε ο κατασκευαστής; Αν το έκανε η HP δηλαδή θα ήταν άξιο λόγου και κατακριτέο, αλλα αφού είναι η Apple είναι απλά το μένος μου προς αυτή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχαχα ναι δε μου αρέσει που έχεις apple γιατι... α, ναι, δεν έχω λόγο, παρα μόνο για να αυτοεπιβεβαιωθείς οτι είσαι ανώτερο ον με apple και πρέπει να σε ζηλεύουμε. Αν έψαχνα Laptop σε τέτοια ποσά, και εγώ macbook θα έπαιρνα, δεν έχω λόγο να το αρνηθώ, όσο και αν θα σε βόλευαι να είμαι hater. Τα Macbook είναι απο τα καλύτερα και πιο τίμιο προιόντα της Apple, επειδή σε γενικές γραμμές πληρώνεις και παίρνεις ένα άκρως ποιοτικό προιόν. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕ ΣΥΝΕΒΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.

Αλλα έχεις Apple, και πρέπει να σου την πώ, οπότε ολα αυτά δεν έχουν σημασία για εσένα.

 

Η ερώτηση μου ηταν για μια εταιρία, που είχε τόσο επιβεβαιωμένα προβλήματα, και δεν έκανε τίποτα, και εσύ μου γράφεις για την Nvidia, που (δεν ξέρω την περίπτωσή , εσύ την αναφέρεις) παραδέχθηκε το πρόβλημα, και πήρε την ευθύνη. Αλλα δε χρειάζεται να μου απαντήσεις σε αυτό που σε ρωτάω, οποιαδήποτε απάντηση είναι αποδεκτή. Έχεις Apple και σε μου αρέσει.

 

Επίσης θα ήθελα τη βοήθεια σου για να διακρίνω το που κράζω το οτι είναι Apple. Επειδή είναι Apple παύει να είναι ένα ακριβό εργαλείο που πολλοί ζούν απο τη δουλειά που κάνουν σε αυτό με σημαντικό πρόβλημα που παρέβλεψε ο κατασκευαστής; Αν το έλανε η HP δηλαδή θα ήταν άξιο λόγου και κατακριτέο, αλλα αφού είναι η Apple είναι απλά το μένος μου προς αυτή;

Ξαναδιάβασε προσεκτικά τα όσα έχεις γράψει ..... Απο το δεν έχει πολιτική και απέκτησε με μυνησεις....μέχρι τώρα.

http://www.apple.com/support/exchange_repair/ Και αυτά με μυνησεις τα έκανε.....

ΥΓ. Είπαμε έχει πολλα στραβά αλλά να την βγάζουμε και ανάπηρη καταντάει βαρετό....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξαναδιάβασε προσεκτικά τα όσα έχεις γράψει ..... Απο το δεν έχει πολιτική και απέκτησε με μυνησεις....μέχρι τώρα.

Δεν έχει πολιτική επισκευής εκτός εγγύησης, και δε θα μπορούσε να έχει.

 

Το οτι πουλάει το Applecare το δείχνει καθαρά κάτι τέτοιο.

 

Ακόμα και σε ένα τέτοιας κλίμακας πρόβλημα, που είναι γνωστό εδώ και χρόνια (ο κουμπάρος μου έχει ένα macbook του 10 και εδώ και 2 χρόνια έχει απενεργοποιήσει την Intel για να μπορεί να έχει λαπτοπ) και παρόλο που έχει βουίξει ο τόπος και τα περιστατικά είναι τόσα πολλά που να απαιτούν την ανάκληση όλων των συσκευών που κατασκευάστηκαν σε διάστημα 2-3 χρόνων, η Apple κάνει κάτι για αυτό μόνο μετά απο εναντίων της απόφαση απο δικαστήριο.

 

Εκτός αν πιστεύεις οτι ηταν απλά συγκυρία και έτυχε να θυμηθεί η Apple όλους αυτούς τους πελάτες της και να εφαρμόσει την "φιλική προς τον αγοραστή" πολιτική της, το ίδιο χρονικό διάστημα. Αν το πιστεύεις και αυτό πάσο.

 

Δεν έχω θέμα με την Apple, κάνει οτι θα έκανε κάθε φυσιολογική εταιρία. Και μόνο η παραδοχή οτι τόσες συσκευές βγήκαν και συνέχιζαν να βγαίνουν προβληματικές θα ήταν τεράστιο πλήγμα, άσε τα χρήματα για να καλύψει τις επισκευές-επιστροφές.

 

Δεν καταλαβαίνω εσάς που δεν αποδέχεστε οτι η Apple (και η κάθε Apple) μας βλέπει σαν κουμπαράδες, και δε δίνει δεκάρα για το After Sales Support εκτός και αν το πληρώσεις έξτρα(κάτι που πλέον είναι τόσο κοινό που το κάνει και ο ..κωτσόβολος). Το οτι η Apple ίσως έχει καλύτερο Support απο την Sony, για παράδειγμα, δε σημαίνει οτι έχει καλό Support.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχει πολιτική επισκευής εκτός εγγύησης, και δε θα μπορούσε να έχει.

 

Το οτι πουλάει το Applecare το δείχνει καθαρά κάτι τέτοιο.

 

Ακόμα και σε ένα τέτοιας κλίμακας πρόβλημα, που είναι γνωστό εδώ και χρόνια (ο κουμπάρος μου έχει ένα macbook του 10 και εδώ και 2 χρόνια έχει απενεργοποιήσει την Intel για να μπορεί να έχει λαπτοπ) και παρόλο που έχει βουίξει ο τόπος και τα περιστατικά είναι τόσα πολλά που να απαιτούν την ανάκληση όλων των συσκευών που κατασκευάστηκαν σε διάστημα 2-3 χρόνων, η Apple κάνει κάτι για αυτό μόνο μετά απο εναντίων της απόφαση απο δικαστήριο.

 

Εκτός αν πιστεύεις οτι ηταν απλά συγκυρία και έτυχε να θυμηθεί η Apple όλους αυτούς τους πελάτες της και να εφαρμόσει την "φιλική προς τον αγοραστή" πολιτική της, το ίδιο χρονικό διάστημα. Αν το πιστεύεις και αυτό πάσο.

 

Δεν έχω θέμα με την Apple, κάνει οτι θα έκανε κάθε φυσιολογική εταιρία. Και μόνο η παραδοχή οτι τόσες συσκευές βγήκαν και συνέχιζαν να βγαίνουν προβληματικές θα ήταν τεράστιο πλήγμα, άσε τα χρήματα για να καλύψει τις επισκευές-επιστροφές.

 

Δεν καταλαβαίνω εσάς που δεν αποδέχεστε οτι η Apple (και η κάθε Apple) μας βλέπει σαν κουμπαράδες, και δε δίνει δεκάρα για το After Sales Support εκτός και αν το πληρώσεις έξτρα(κάτι που πλέον είναι τόσο κοινό που το κάνει και ο ..κωτσόβολος). Το οτι η Apple ίσως έχει καλύτερο Support απο την Sony, για παράδειγμα, δε σημαίνει οτι έχει καλό Support.

Δεν μπήκα σε καμία λογική σύγκρισης και το συμπέρασμα που βγάζεις σχετικά με την πολιτική ειναι λάθος. Έχει υποστηρίξει συσκευές εκτός εγγύησης και στο παρελθόν. Δεν μπορώ να στο εξηγήσω αν έσυ παίρνεις μονο την κακή πλευρά και αυτη βλεπεις. Σαν τον άλλον που σερνόταν με i7 το Yosemite σε κάποιον και έβγαλε το συμπέρασμα ότι το os x είναι βαρύ....

Πραγματικά για γέλια....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...